ZNIF9 T-25
#1

Paar kuud tagasi tõin traktori kodu. Sain isa käest, ostetud 1993 uuena aga aja jooksul veidi käest ära lastud. Nüüd hakkan vaikselt korrastama. Lisan paar pilti ka:

Sõiduks valmis

[Pilt: 68jT4Azq6z_w9xeAqb7Rvk4F41soLwEHHz0ml9et...83-h963-no]

Vaikselt edeneb

[Pilt: YH6NiiBHAv0l44H8m3TOzAchKfP3tTLou4Nj2XmK...83-h963-no]

Küsimus targematele - kuidas pildil noolega märgitud vidinat lahti saab? Mispidi vint on?

[Pilt: Nwp8jiWhy4A-MaLe7S7YfyTsBys_lGdXoQImJx9C...83-h963-no]
Vasta
#2

Spets võtmega. Või siis miskise pika,  tömbi otsaga torniga koputada kergelt. Aga sedasi koputada, et neid hambaid ümaraks ei tao. Mis pidi keere on, es tia. Kui koputama hakkad, siis väiksema vastupanu suunas tuleb lahti.

Almost Again
Vasta
#3

(28-06-2017, 11:44 AM)Necro Kirjutas:  Spets võtmega. Või siis miskise pika,  tömbi otsaga torniga koputada kergelt. Aga sedasi koputada, et neid hambaid ümaraks ei tao. Mis pidi keere on, es tia. Kui koputama hakkad, siis väiksema vastupanu suunas tuleb lahti.

Nii on. Kaunis kergelt liikus, kerisin pea näpuga (päripäeva, ehk siis 'kinni') aga miskit ei juhtunud - ei läinud tihedamaks, ei tulnud lahti.
Vasta
#4

Diletandid traktori kallal ehk puudub varasem kogemus käigukastidega.

Mida ma tegin: üritasin hammakaid lahti saada, võll käigukastis.

Mida oleks pidanud tegema: võll kastist välja. See seibike mida ma seal kruttisin on stopperiks - nuutide peal olev seib hoiab seda võllil olevas soones, ise on ta ka nuutidel liikuv, soones lihtsalt nuutide vahele keeratud. Kogu kupatus tuleb lihtsalt võlli pealt maha 'juhipoolsele' küljele.

Jälle kogemuse võrra rikkam.
Vasta
#5

Hammakas vahetatud, mootoris uued (silindri)tihendid. Aga tekkis nüüd probleem:

Kuidas kätte saada käigukastist käikude fikseerimise võlli? 
See mis siduri vajutamisel lukustuse vabastab. Vaatasin piltidega remondijuhendit ja varuosakataloogi ja piilusin sisse sealt punniaugust mis käigukasti eespool väljas on aga targemaks ei saanud.

Nimelt lukustab kenasti käiguvahetuse värgi aga ei lukusta reeversit edaspidi liikumisel. Seda juba tehasest tulekust peale. Kahvliga võllil kõik kenasti korras.

Teine küsimus - kas on kellegil kogemust DeBeers'i veoauto raamivärvidega mida saab otse metallile värvida? Mõtte traktor üle tuisata.
Vasta
#6

Uuri ka kuulide vedrude olukorda.
Vasta
#7

(28-06-2017, 11:30 AM)znif9 Kirjutas:  Sõiduks valmis

[Pilt: 68jT4Azq6z_w9xeAqb7Rvk4F41soLwEHHz0ml9et...83-h963-no]

Kannatab sõiduautoga vedada küll?

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta
#8

(16-07-2017, 13:03 PM)vanaain Kirjutas:  Uuri ka kuulide vedrude olukorda.
Kuulid ja vedrud korras. See trakats oli suht kehvalt tehtud algusest peale - JVV üks laager puudu, vänt läks kohe pooleks, muud vead lisaks.
(16-07-2017, 13:58 PM)Laurts Kirjutas:  Kannatab sõiduautoga vedada küll?

See Volvo võib 2.5T tõmmata piduritega haagisel. Haagis ise on vist 3.5T kandevõimega. Tõin Tõrvast Saaremaale. Vedas kenasti Smile
Vasta
#9

DeBeersi värvipäradega võõpasin üle oma raudvara. Kestab hästi, aga kõva ja terava eseme löök lööb mõra sisse ja siis on varsti tükk väljas. No traktori kest vast pidevalt kive/haamreid taluma ei pea. Cool

Põksinäks kaalub ümmarguselt 1600 kg, äkked on 30 kg tükk, mutid teistsada. Napp, aga kuna ülekaalu ei tuvastatud, siis legaalne E-kati juhi rong. Big Grin

Kas reevers tagurpidikäigule fikseerub?
Vasta
#10

Tänud värviinfo eest.

E-katt täiesti olemas.

Tagurpidikäigule reevers fikseerub kenasti, kõvemini tõmmates õnnestub vaba peale lükata. Alguest peale on üks Y-kujuline oks edaspidisõitmise reeversit sees hoidnud, ilma selleta üritades viskab välja.
Vasta
#11

Sain siis võllijupi lõpuks kätte. Näritud veidi on aga see ei tohiks mõjuda. Mis aga mõjub on see et hoob valesti kokku keevitatud. Pole võimalik õige koha peale reguleerida... 

Lõikan lahti ja keevitan parema nurga alla värgi, ju siis hakkab tööle nagu peab!

Ahjaa - kuna on ainult kolm sälku siis küsimus tarkade klubile - kas kiirem/aeglasem grupi vahetajal polegi fiksaatorit? Näen et pole aga ikka tahan teada Smile

[Pilt: bj2up6d6XqHQQpjoXgS6aStr9jHf4XH0uROUEK7c...83-h963-no]
Vasta
#12

On ikka kõigil kahvlivõllidel fikseerimine selle pulgaga.
Mitte madalamad kohad ei fikseeri vaid kõrgemad ja see pulk nihkub nii kaugele et tuleb tagumise kahvli telje alt täiesti välja.
Ütleks et see pulk on väga ohtlik mägisemal maal töötades sest tõusul käiku vahetades ei pruugi käik lõpuni sisse minna ja siis ei tule ka sidur üles ning kuna sel riistal pidurid tagurpidi eriti ei pea tuleb ta kolinal mäest alla.
Pealegi segab see vahegaasi ja siduriga käigu vahetamist.
Vasta
#13

Uurisin ise ka just asja lähemalt põksi kõrval. Nii on jah. Sidurit vajutades liigub pulk tahapoole ja reeversi lukustuse juurde jääb pulga lõpp. Kolm sälgukohta vastavad siis ülejäänud kahvlivõllidele. 

Kuna ots (reeversi koht) on siiski küllalt näritud siis mõtlen pealekeevitusele ja käiamisele. Kas selline lähenemine annab soovitud tulemuse? Kui jah siis kas keevitada tavaliste või kõvasulam-elektroodidega?
Vasta
#14

Mina küll ei julgeks keevitada.
See pulk läheb nii kõveraks et ei käi enam.
Pigem siluks neid krasse käiaga et vabalt liiguks ja paneks kokku tagasi.
Pealegi pole see pulk mõeldud jõuga käike sees hoidma vaid takistama käigu sidurita lülitamist ja poolenisti lülitunud käiguga sõitmist.
Seal oleks tarvis need asjad ära vahetada mis ilma selle võllita sees ei püsi sest see lõpeb kahvli murdumise või hammasratta külge kinnikeevitumisega.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne