Gaz M1 EMKA

(26-06-2017, 21:00 PM)Sidorov Kirjutas:  Gaz-MM roolikarp kinnitub selliselt kolme poldiga läbi raami, Gaz-67 on nelja poldiga klamber ümber õlaku võlli toru.
Gaz- MM roolikarp mul on, aga sellel on kinnitus risti võrreldes väljatuleva võlliga, sellel aga natuke nurga all, nagu peakski olema. Kas kellelgi on aimu või mõnda joonist nagu siin eespool saadeti Gaz 11 kohta. Kirjanduse andmetel muudeti Gaz 11 pidureid ja tehti nad tugevamad ja efektsemad nagu Gaz 67-l, lisaks kahepoolsed hoobamordid. Võib-olla muutsid ka roolikarpi. Ega see Ukrainlane, kes mulle selle rooli laenutas pole oma autoga kuhugi jõudnud ja ei pruugi teadagi, et tal vale rool. Üks küsimus ka hr. Sidorovile, millised on Gaz 67 amortisaatorid. Kas ainuomased, või läksid ka pobedal sellised kasutusse.
Vasta

Netis olid mingid umbmäärased 11 karbi(väidetavalt) ja selle kinnituse pildid.

[Pilt: 2h6yhqu.jpg]

[Pilt: xf828h.jpg]
Vasta

Gaz-67 on erinevat tüüpi amortisaatoreid - vanemal mudelil ühepoolse töötamisega ja väiksemad, kui Pobedal.Uuemal aga sama suured kui
Pobedal, vahe on väliselt vaid hoova kujus.
Vasta

(26-06-2017, 22:03 PM)Taaviw126 Kirjutas:  Netis olid mingid umbmäärased 11 karbi(väidetavalt) ja selle kinnituse pildid.

[Pilt: 2h6yhqu.jpg]

[Pilt: xf828h.jpg]

Kurat, kui vaatan seda GAZ 11 rooli pilti ja võrdlen seda GAZ M1 kataloogi pildiga, siis viimati ongi mul GAZ 11 rool. Siin pildil on ka roolikarp raamil suhteliselt lähedal ja pendelhoob on ka jõnksuga. Kataloogis näitab et M1-l on sirge.  Huvitav, kas GAZ 11-l on siduri korpus laiem, et pedaalid on veel raamile lähemale toodud. Sellel ülemisel pildil on muidugi raami kallal kõvasti vägivalda tarvitatud. Tegelikult seal mingeid keevitusi ei ole
, ainult neet ühendused
Vasta

(26-06-2017, 22:35 PM)Sidorov Kirjutas:  Gaz-67 on erinevat tüüpi amortisaatoreid - vanemal mudelil ühepoolse töötamisega ja väiksemad, kui Pobedal.Uuemal aga sama suured kui
Pobedal, vahe on väliselt vaid hoova kujus.
Tänan, see oli väga oluline informatsioon minu jaoks.
Vasta

    homme küsin kas on pilte sambast ja pedaalidest.

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta

Raamijoonise järgi on roolisamba keskkoht kohakuti pedaalide kinnitustala ja X-kujulise raamitugevduse ristumiskohaga.
Kuidas tegelikult on, kui päris ülevalt risti raamile vaadadata? Kui on kohakuti, siis ei peaks roolisamba asetust kahtlustama.
Nende jooniste täpsus ja mõõtkava on muidugi iseasi.
Siin veelkord raamijoonis (E.A.Tšudakov, Avtomobil, 1937), mis küll eelmist 99,9% kordab:
   

Roolisamba läbilõikejoonistel kahjuks mõõtusid ei ole, et kui pikk siis tegelikult see roolikarbist läbi raami minev "ristvarras" on..-
Võrreldes roolikarbi endaga justkui väga palju pikem see varras ei ole.

   
Vasta

Aeg on nii kaugel, et hakkan tasapisi kere tööde peale mõtlema. Auto on pealt ilus ja sile aga  tahan ikkagi ta algosadeks võtta, liivaga üle pritsida, et saada ettekujutus tööde mahust. Kas keegi kaasfoorumlastest oskab kedagi soovitada, kellele võiks sellise töö usaldada.
Vasta

Esmalt pritsiks ikka soodaga värvi minema ja alles seejärel läheneks roostepesadele liivaga.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(03-07-2017, 14:30 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Esmalt pritsiks ikka soodaga värvi minema ja alles seejärel läheneks roostepesadele liivaga.
Tegelikult ma nii mõtlesingi aga kirja lihtsalt panin lihtsustatult.
Vasta

Kas klaasipuruga pritsimist pole kaalunud?
Vasta

Telekast olen happevanni näinud. Peaks kõige parem olema. Aga no, vaevalt et siin Eestis sellist varianti on.
Vasta

(03-07-2017, 16:31 PM)volvo Kirjutas:  Kas klaasipuruga pritsimist pole kaalunud?
 pole sellest kuulnudki, äkki on rohkem infi, miks ja kus?
Vasta

(03-07-2017, 16:57 PM)Formika Kirjutas:  
(03-07-2017, 16:31 PM)volvo Kirjutas:  Kas klaasipuruga pritsimist pole kaalunud?
 pole sellest kuulnudki, äkki on rohkem infi, miks ja kus?

Minu kandis tegeleb sellega soodahai.ee ilmselt tegelevad teised ka üle riigi. pidi olema vähem agressiivne kui liiv ja ei kuumuta metalli- ehk ei aja plekki lainesse. mul paljud asjad klaasipuruga pritsitud ja tulemus viisakas.
Vasta

Sa mõtled klaaskuule võibolla?
Vasta

(03-07-2017, 17:32 PM)Taaviw126 Kirjutas:  Sa mõtled klaaskuule võibolla?

Klaaskuulid ja klaasipuru on erinevad asjad.
Vasta

Arvajaid on siin ja soovitajaid ning muidu tarkpäid, kuid kas teil on ka KOGEMUSI?Elu on isegi keeruline, kas peab seda veel keerukamaks tegema?
  Lase liivapritsiga puhtaks ja kogu lugu!Seda loomulikult oskaja meistri juures!

Tervitab Veteran.
Vasta

(04-07-2017, 08:35 AM)Veteran Kirjutas:  Arvajaid on siin ja soovitajaid ning muidu tarkpäid, kuid kas teil on ka KOGEMUSI?Elu on isegi keeruline, kas peab seda veel keerukamaks tegema?
  Lase liivapritsiga puhtaks ja kogu lugu!Seda loomulikult oskaja meistri juures!

Jah, on kogemusi, vastasel juhul ei targutakski siin.

http://www.prits.ee/

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Kas kellelgi on ettepanekuid, kelle poole võiks pöörduda kere plekitööde ja keevituse asjus.
Vasta

(04-07-2017, 08:35 AM)Veteran Kirjutas:  Arvajaid on siin ja soovitajaid ning muidu tarkpäid, kuid kas teil on ka KOGEMUSI?Elu on isegi keeruline, kas peab seda veel keerukamaks tegema?
  Lase liivapritsiga puhtaks ja kogu lugu!Seda loomulikult oskaja meistri juures!

Vaevalt et kellelgi Eestis V8 emkaga kogemusi on. Ma ise nii hurraaga peale ei lendaks. Sama nagu soovita numismaatikule liivapaberit. Hästi võtab ju.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne