Tsisterni Projekt: uaz 3151201.1991
#41

Kas Jeebi vahekastil esikardaani väljavõte teisel pool ei ole? Muidugi kui komplektse varuosadoonori saad siis on võimalik ka sillad ära vahetada aga siis võiks ju samahästi juba Jeepi ka ehitada  Toungue
Vasta
#42

Uazil mootor olemas, teadaolevalt ei ole mina sellist kombot eestis näinud. kui miski areneb siis tulevad ka pildid. veljed ja tiivad ka ootavad.. Kere tõstsin raamilt maha ja sillad ka eemaltatud, tuleb üks vähe korralikum ülekäimine. kindlasti tulevad ketaspidurid ja ilmselt lääbad ja keerdvedrustus...


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Omaette nokitseja.
Vasta
#43

Mootorivalik siis selline Cool Cool Cool


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           

Omaette nokitseja.
Vasta
#44

oh sa poiss vau 8 vahele Toungue  sellest tuleb lennuk.
Vasta
#45

(19-07-2017, 18:46 PM)muska71 Kirjutas:  oh sa poiss vau 8 vahele Toungue  sellest tuleb lennuk.

Tuleb tuleb Big Grin natuke veel tööd ja saab alustada mootori peale panemisega...


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               

Omaette nokitseja.
Vasta
#46

Mootori massist tekkiv inerts võib palju erutavaid hetki pakkuda...

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#47

(19-07-2017, 20:49 PM)Aspelund Kirjutas:  Mootori massist tekkiv inerts võib palju erutavaid hetki pakkuda...

A.

Ei näe väga suurt probleemi, venes on selline combo laialt leivinud, eestis siiani ühtegi näinud, kuulnud ei ole.

Omaette nokitseja.
Vasta
#48

(19-07-2017, 20:53 PM)Tsistern Kirjutas:  
(19-07-2017, 20:49 PM)Aspelund Kirjutas:  Mootori massist tekkiv inerts võib palju erutavaid hetki pakkuda...

A.

Ei näe väga suurt probleemi, venes on selline combo laialt leivinud, eestis siiani ühtegi näinud, kuulnud ei ole.

Hääled on muidugi ülekõige. Venest on pärit ka üks video mida mitte ei leia, uazile oli paigaldatud t-25 mootor.
Vasta
#49

(19-07-2017, 20:53 PM)Tsistern Kirjutas:  
(19-07-2017, 20:49 PM)Aspelund Kirjutas:  Mootori massist tekkiv inerts võib palju erutavaid hetki pakkuda...

A.

Ei näe väga suurt probleemi, venes on selline combo laialt leivinud, eestis siiani ühtegi näinud, kuulnud ei ole.

Palun väga vabandust topelttsiteerimise pärast ja siiski olen sunnitud hetkel väärtuslikke bitte raiskama - Asp pidas ilmselt silmas, et laskumisel pidurdamine võib sellise autoga väga (liiga) põnevaks kujuneda.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#50

Vabandust veidra küsimuse pärast, aga millele see V8 kuulus varasemalt? Gaz 53? 

Seda kooslust oleks tõesti vaimustav töös näha Smile

Almost Again
Vasta
#51

Alati annab tibake raskust tagumendi peale visata, et aparaat vähe stabiilsem oleks kurvides. Muidu võib tõesti saba hakata liputama. Kui tagument ei oleks nii kerge ja kõrge, poleks põhjust muretsemiseks selle paarisaja lisa kilu pärast ees otsas.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#52

(19-07-2017, 23:20 PM)Necro Kirjutas:  Vabandust veidra küsimuse pärast, aga millele see V8 kuulus varasemalt? Gaz 53? 

Seda kooslust oleks tõesti vaimustav töös näha Smile

53 mootor jah. Sellepärast postitasingi, et äkki on ka teisigi huvilisi.. :SmileTänud!

Omaette nokitseja.
Vasta
#53

(19-07-2017, 23:57 PM)viplala Kirjutas:  Alati annab tibake raskust tagumendi peale visata, et aparaat vähe stabiilsem oleks kurvides. Muidu võib tõesti saba hakata liputama. Kui tagument ei oleks nii kerge ja kõrge, poleks põhjust muretsemiseks selle paarisaja lisa kilu pärast ees otsas.

Taha tuleb veel vints ka, peaks mainima.. nii ,et küll sinna raskust ka tuleb veel.

Omaette nokitseja.
Vasta
#54

Arvestades lisakilosid, siis ilmselt suvaline 24 mootor õigustaks end paremini. V8 häält muidugi ei tee aga dünaamika peaks olema võrreldavalt olematu. Lihtsalt tiba hiljem vajub maasisse.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#55

(20-07-2017, 01:27 AM)DevilDeVille Kirjutas:  Arvestades lisakilosid, siis ilmselt suvaline 24 mootor õigustaks end paremini. V8 häält muidugi ei tee aga dünaamika peaks olema võrreldavalt olematu. Lihtsalt tiba hiljem vajub maasisse.

Akud,varurattad, bensupaak kolib kõik tahaotsa+vints. Selline mootori valik puhtalt huvist, ja kui aus olla siis see mootor tuli nii odava hinnaga kätte, et selle raha eest võib teha küll. Neid uazi katlaid on mul olnud mitu tükki ja mõte oli selline, et teeks sellise combo, peaaegu oleks läinud fordi 2.9 v6 panekuks, aga seda mootorit ei leidnud.

Omaette nokitseja.
Vasta
#56

Ja kui täpsem olla siis uazi mootori ja 53 mootori kaaluvahe on 59 kg ainult...

Omaette nokitseja.
Vasta
#57

Võtad ise natuke kaalust alla ja keegi ei pane enam tähele auto lisakilosi Big Grin
Vasta
#58

Eile õnnestus saada masinale tasuta  kolm karpat, eks nendest tuleb siis üks korralik kokku ehitada, ära tahaks vahetada ka ämblikutihendi, väljalaske kollektorite tihendid ja klapikambrikaane tihendid... Vahepeal pesin  klapikamprikaante alused puhtaks ja klapikambri kaaned ise ka likku pandud. Karburaatorile tuleb ilmselt ka remontkomplekt sisse panna. Veel sai vahekastile piduritrummel külge pandud. Kes mida soovitab õlifiltriga teha? kas jätta originaal või aretada mingi väiksem kobakas sinna? või viia üldse filter kuskile mujale... Ja kas ämblikutihendile peaks hermeetikut ka vahele panema?

Omaette nokitseja.
Vasta
#59

(23-07-2017, 02:12 AM)Tsistern Kirjutas:  Ja kas ämblikutihendile peaks hermeetikut ka vahele panema?

Jah, tihendite liitekohtadesse.
Vasta
#60

Aja puuduse tõttu erilist arengut toimunud pole, mootorikäpad on siiski juba valmis keevitatud,ja mootor peaaegu aiste vahele istutatud.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Omaette nokitseja.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne