Belarus traktorid.

haamrite koppadega oli max 3,0meetrine kui hein oli üle russi kapoti, siis kippus turboruss keema minema juba....
Vasta

(15-07-2017, 18:40 PM)Kult Kirjutas:  Kui lai hooldusniiduk russile, vana 80/82. Selline Mlsluik stiilis niiduk, haamrite/koppade/vms jätaks vahele.
Pigem sõidaks/niidaks aeglasemalt ja laiemalt kui kiiremini ja kitsalt.
Üle 3m pole mõtet minna. Lisaks ega russi JVV ka kõige usaldusväärsem pole.
Vasta

(15-07-2017, 18:40 PM)Kult Kirjutas:  Kui lai hooldusniiduk russile, vana 80/82.
Pigem sõidaks/niidaks aeglasemalt ja laiemalt kui kiiremini ja kitsalt.

Traktori laiune - nii 2-2,2 m. Russi jõuvaru on napp ja JSV pasuna pidurilintide pidamine seab pidevalt läbiaetavale võimsusele piirid.

3 m on russile palju - kas roomad või teritad, JSV reguleerid niikuinii pidevalt. Aga olles lugenud austet ksf! varasemaid postitusi, siis need piirangud vist väga ei meeldiWink
Vasta

Ma 3 meetrise peale ei julgenud mõeldagi, pigem 2.0 - 2.4m maksimaalselt. Üle ei taha pingutada, pärast annab russ veel otsad.

 Soovitage kust reduktorit osta sellisele niidukile või milliselt vene tehnikalt saaks maha kruvida.
Vasta

Sai ka siis kevadel soetatud üks MTZ-50. Valmimisaasta 1975, mootor juba hilisem D-50.

[Pilt: 20170723_175707.jpg]
[Pilt: 20170723_175717.jpg]
[Pilt: 20170723_175747.jpg]
[Pilt: 20170723_175816.jpg]
[Pilt: 20170512_155030.jpg]
[Pilt: 20170628_173845.jpg]
Vasta

Tere tulemast klubisse või "kluppi" nagu noorem rahvas räägib.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Oleme mõelnud käivitusmootori minema viskamisele. Aga kui hästi D-50 üldse starteriga käima läheb? Eeldades muidugi, et kompressioon ok ja pump/pihustid korras on.  Big Grin Millised eelsüüte küünlad sinna käivad? Deermehe piltidel paistavad küünlad peal olevat.
Vasta

Üks eelsüüte küünal on töökorras teised ei tööta. Mina saan ta niimoodi tööle et käivitamise ajal hoian kätt õhupuhasti sisselaskeava ees teise käega annan starterit, siis läheb paremini tööle. Muidugi on mul suur rekka aku ka peal see ka eelis. Aga olen mõlenud ka uute eelsüüte küünalde peale.
Vasta

Ega D50 saagi ilma küünaldeta käima, kui on starteri pill. Kui on aga soovi ilma käima panna, siis peab olema mootor väga heas korras. Väike küsimus ka: mida see käe hoidmine õhupuhasti ees aitab? Läheb paremini käima siis? PS: küsimus polnud kuidagi ksf deeremehe mõnitamiseks.

Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta

Alamõõduline starter jaksab siis paremini vedada. Cool

D-50 läheb küll, aga selleks peab käiviti jaksama seda kerida kiiremini, kui pööre sekundis.

4 kW starteri puhul puudub igasugune vajadus tuumajaama installeerimiseks. 3,2 on nii ja naa - väge hea kaabelduse korral jaksab, kehva kaabelduse korral on jou-jou-jooouuuu. 2,7 vajab aitamist - see on aiatraktoritele.
Vasta

Alati võib starterile 24v selga lajatada, läheb käima nii niuhti.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

(27-07-2017, 10:23 AM)viplala Kirjutas:  Alati võib starterile 24v selga lajatada, läheb käima nii niuhti.

Just-just, väike ülekoormus niigi aladimensioneeritud starterile on just see, mis päästab päeva. Ning eks igal potipõllumehel on keevitustrafo ju kuurinurgas või Scania traktori kõrvale pargit. Big Grin

Samas on õige, et sama võimsuse saamiseks vajab 24 V süsteem täpselt kaks korda vähem voolutugevustWink Ning mis antud hetkel oluline: sama voolutugevuse juures saame kaks korda enam võimsust.
Vasta

Kui mootor on enam-vähem mineja siis 24 voldiga kannatab 12 voldist stsrterit päris pikalt ehmatada. Maha põleb ta nii ehk naa. Mõni varem mõni hiljem.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(27-07-2017, 12:19 PM)Daff Kirjutas:  Kui mootor on enam-vähem mineja siis 24 voldiga kannatab 12 voldist stsrterit päris pikalt ehmatada. Maha põleb ta nii ehk naa. Mõni varem mõni hiljem.

Ei tea, ma hakkan juba mõtlema et vist ei põlegi maha. Metsakal läheb juba neljas aasta ja pole veel maha kõrbend... :Big Grin
Talvel on sissselaske vaakumklapp asendamatu, kui mootor õhku peale ei saa tekib kolvi peale vaakum ja kergem mootorit ringi vedada, kui siis lõpuks õhu peale annad on piisavalt inertsi sees et käima hüppaks.

Lühikese pihustiga mootorid on üldse maru kehvad käivitujad, CMD mootorid veel lähevad, need russi omad tahaks ikka küünalt saada jahedamalt kui just käivitusmootorit peal pole, sellega paneb lõpuks kõik surmad käima Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Üks tähelepanek on mul ka. Nimelt kui aku on hea, olen külma ilmaga lasknud mootorit tühjalt ringi käia, ilma gaasipedaali andmata. Mõte selles, et külm diisel jahutab niigi küla silindrit aga viis-kuus survetakti enne kütuse pealeandmist tekitavad silindris veidigi soojema kliima. Seda siis ikarusbussidega. Käivitub palju paremini. Kas traktorimootorid ka sellist meelitamist tahavad - pole aimugi.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Kui nüüd vana 50 käivitumisest rääkida siis neid moototeid oli seinast seina. Oli mootoreid mis läksid veel nulli lähedal paari pöörde järel käima ja teine ei läinud keset suve käima ilma londita.Viga väga lihtne
 Detailide valmistamistäpsus ja kooste olid väga suure kõikumisega. Kas jupp oli tulnud treipingist esmaspäeval või kolmapäeval mängis väga suurt rolli.     
Paar aastat tagasi käisin Maaritsa lähedal vaatamas ühte vana ümaraninaga 50. See tundus küll olevat kolmapäevane masin. Ise oli juba samblasse kasvanud aga pruukis võtit vaid puutuda kui tiksus. Ja ilma sinise vineta. Russi kohta müstika.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Lisan siia kah omapoolse küsimuse. 
Sain peale isa lahkumist ühe 52 omanikuks ja ikka heinaniitmiseks saab see isend käima aetud. Kõik nagu toimetaks, aga hirmus palju õli viskab sumpsist välja. Hoian õlitaset suht miinimumi lähedal, siis tatistab vähem. kas viga on lihtsamate killast või tuleb ikka südamesse tungima. Selle paari niitmise pärast päris mootorit pulkadeks kiskuda pole kah mõtet, lihtsam toop õli osta. Aga kui viga lihtsam lahendada, siis peaks ette võtma küll.

Minu tehnika: pildid
Vasta

(28-07-2017, 18:02 PM)Sid Kirjutas:  Lisan siia kah omapoolse küsimuse. 
Sain peale isa lahkumist ühe 52 omanikuks ja ikka heinaniitmiseks saab see isend käima aetud. Kõik nagu toimetaks, aga hirmus palju õli viskab sumpsist välja. Hoian õlitaset suht miinimumi lähedal, siis tatistab vähem. kas viga on lihtsamate killast või tuleb ikka südamesse tungima. Selle paari niitmise pärast päris mootorit pulkadeks kiskuda pole kah mõtet, lihtsam toop õli osta. Aga kui viga lihtsam lahendada, siis peaks ette võtma küll.

Ma arvan, et kõige suurem probleem ongi selles, et see masin käib korra aastas. Omal oli ka 3a seisnud russ mis sai käima õpetatud, algul ajas ka õli välja, aga ajapikku on nüüd lihtsalt ära kadunud. See mootor tahab kuuma saada et korralikult käiks.
Vasta

Niitmise ajal ma ei hellita, eks masin siis töötab võimete piiril.

Minu tehnika: pildid
Vasta

Mul siin ka käis ükspäev tühikäigul kohapeal päris jupp aega ja oli ka sumpast korraliku koguse õli välja ajanud. Heina rullides saab korralikult kuuma ja ei aja õli välja. PS. Palava ilmaga heina pressides on õlirõhk nulli lähedal ja tõuseb 0,5 barini ainult põhjagaasiga aga kokku see raibe ei jookse.   Toungue
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne