ETKVL-i kaubakäru ehk "Autoroller ET-1,5"

Hooratas lihtsalt puudu
Saaks mootori kokku
Vasta

Helista mulle ehk saan aidata.

Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Vasta

Sattus siis mullegi nüüd lõpuks õuele selline küllaltki väsinud ümara kapotega isend ja kohe lahti võttes tekkisid ka mõned küsimused ja varuosasoovid....

1. Kõigepealt see, et kuidas saab eemaldada hooratast/ventilaatorit, et süütemängule ligi pääseda? Mul on siis see jalaga käivitatav versioon, millel on keskel, kus peaks hooratta kinnitusmutter asuma, n.ö. hammasratas - vabajooksusidur või kuidas seda nüüd nimetataksegi... kolm polti mis seda vabajooksusiduri tagumist osa tundusid nagu hooratta küljes kinni hoidvat keerasin lahti, aga ei liigu miskit. Usun et seal all ongi hooratta mutter, aga kuidagi juurde ei pääse.

2. Kas küünlajuhtmeks kannatab kasutada tavalist sõiduauto küünlajuhet? Mul sellest originaalist ainult lühike jupp järgi

3. Mida kasutada või kust leida silindripea tihend? Mootoril on silindripea mingil põhjusel maha võetud, aga on olemas.

4. Kui palju reaalselt võib kolb silindris liikuda külgsuunas? Pealt liigutades kolb sellesmõttes nagu loksub silindris. Silinder ise tundub silma järgi ilus.

5. Kustkohast võiks leida antud liikuril valmistusaasta?

Osadest oleks hetkel vaja:

Veoketti mootorist reeverskasti - kas kuskilt poest oleks kah võimalik saada?

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta

(18-03-2017, 20:38 PM)nustu826 Kirjutas:  1. Kõigepealt see, et kuidas saab eemaldada hooratast/ventilaatorit, et süütemängule ligi pääseda? Mul on siis see jalaga käivitatav versioon, millel on keskel, kus peaks hooratta kinnitusmutter asuma, n.ö. hammasratas - vabajooksusidur või kuidas seda nüüd nimetataksegi... kolm polti mis seda vabajooksusiduri tagumist osa tundusid nagu hooratta küljes  kinni hoidvat keerasin lahti, aga ei liigu miskit. Usun et seal all ongi hooratta mutter, aga kuidagi juurde ei pääse.

2. Kas küünlajuhtmeks kannatab kasutada tavalist sõiduauto küünlajuhet? Mul sellest originaalist ainult lühike jupp järgi

3. Mida kasutada või kust leida silindripea tihend? Mootoril on silindripea mingil põhjusel maha võetud, aga on olemas.

4. Kui palju reaalselt võib kolb silindris liikuda külgsuunas? Pealt liigutades kolb sellesmõttes nagu loksub silindris. Silinder ise tundub silma järgi ilus.

5. Kustkohast võiks leida antud liikuril valmistusaasta?

Osadest oleks hetkel vaja:

Veoketti mootorist reeverskasti - kas kuskilt poest oleks kah võimalik saada?

Küsisid PS-s, vastan siia.
Käivitushammasratas peaks poltide lahti lastes nagu toru toru seest ära tulema, ilmselt kinni roostetanud.
Küünlajuhtme saab traktori varuosade poest, müüakse meetrikaupa. Auto oma kõlbab ka. Süütemähise klemmi küljest joodad vana lahti ja uus asemele.
Silindripea tihend kõlbab äkki ka kuumakindlast paroniidist. Ega see mootor just soojaks minemisega ei hiilga, suur ventilaator jahutab teda päris korralikult.
Mina nii elementaarmootori puhul väga aga peenmõõtmistesse ei süveneks. Pane kokku ja proovi mis häält teeb.
Kandilise kapotiga isendil on pirka kaane luku juures. Vana tüübi vanemal asukohta öelda ei tea.
Veokett tavaline marki kohe öelda ei tea. Jällegi traktoripoest või Tööriistamarketist vabalt saadav.
Kui aga originaalsust taga ei aja, siis märgatava kasutusmugavuse tõstmiseks soovitan see kiilrihmaga asendada. Külmaga mootorile lisaks seda siduritekasti kole raske ringi ajada.
Vasta

Tänud. Hakkan asjaga tasapisi tegelema ja eks edaspidi vaatab et mis ja kuidas teha. Kuna treipinki ja pressi ei ole omal olemas, siis esialgu jätan keti ja edaspidi vaatab seda rihmalahendust. Sinu tööd olen näinud ja ilus vaadata kohe.

See käivitushammasratas käib õigekäe keermega veel väntvõlli otsas kinni. Seega 3 polti lahti ja meisli/haamriga paar koputust ja lahti ta tuligi...

Aga esialgu üritan mootori käima saada...

Ah jaa, oskab äkki keegi öelda, et kustkohast seda kuumakindlat paroniiti leida võiks Paide Türi kandist. Või siis reedesel päeval suunal Paide - Tartu - Tõrva - Valga.

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta

Tartust võid küsida kas HPMist või Vitamiini traktoripoest.
Temasili tootevalikus on neid erinevaid saada. Aga see üldlevinud sinine kannatab isegi vajamineva ära: 
http://vana.pmkaubamaja.ee/index.php?pag...20&lang=et
Vasta

(20-03-2017, 10:59 AM)nustu826 Kirjutas:  Tänud. Hakkan asjaga tasapisi tegelema ja eks edaspidi vaatab et mis ja kuidas teha. Kuna treipinki ja pressi ei ole omal olemas, siis esialgu jätan keti ja edaspidi vaatab seda rihmalahendust. Sinu tööd olen näinud ja ilus vaadata kohe.

See käivitushammasratas käib õigekäe keermega veel väntvõlli otsas kinni. Seega 3 polti lahti ja meisli/haamriga paar koputust ja lahti ta tuligi...

Aga esialgu üritan mootori käima saada...

Ah jaa, oskab äkki keegi öelda, et kustkohast seda kuumakindlat paroniiti leida võiks Paide Türi kandist. Või siis reedesel päeval suunal Paide - Tartu - Tõrva - Valga.

Tere
Soovitan soojalt starteri peale panna.
Mõne aku ikka leiab ja ühe laadimisega peab ikka päris pikalt vastu.
Lihtne siis ka panna auto süütepool 12v.Saab korraliku sädeme
Vasta

(20-03-2017, 10:59 AM)nustu826 Kirjutas:  Tänud. Hakkan asjaga tasapisi tegelema ja eks edaspidi vaatab et mis ja kuidas teha. Kuna treipinki ja pressi ei ole omal olemas, siis esialgu jätan keti ja edaspidi vaatab seda rihmalahendust. Sinu tööd olen näinud ja ilus vaadata kohe.

See käivitushammasratas käib õigekäe keermega veel väntvõlli otsas kinni. Seega 3 polti lahti ja meisli/haamriga paar koputust ja lahti ta tuligi...

Aga esialgu üritan mootori käima saada...

Ah jaa, oskab äkki keegi öelda, et kustkohast seda kuumakindlat paroniiti leida võiks Paide Türi kandist. Või siis reedesel päeval suunal Paide - Tartu - Tõrva - Valga.

Kui vaja mingisugust rullpukskette,saan aidata,samuti lukkudega

Tule eile meile,ning võta homne ajaleht kaasa,ei ole mõttetult elatud aegu,ning mõte ei pruugigi selguda praegu...... Big Grin
Vasta

Sattusin tuttava juurde ja parajal hetkel, kus kaubarollu oleks tükkideks lõigatud ning Kuusakoski lõhn oli juba juures. Suutsin veel päästa mis päästa andis. Massin ise terves tükis veel! Viimati sõitis 25a tagasi. Muidu komplektne. Pilte pole lihtsal põhjusel, ei lubatud veel teha, kuna olen tiba teene võlgu (see selleks) Arvasin et neid rollusid tuleb tikutulega taga otsida ja maksta nii et tolmab....... Jah! Eks järgmine nädal näitab kui kolimine läbi on, mis sellest ET-st saab.

Veel pole maha löödud
Vasta

Kuna hooned niigi asju pilgeni täis ja otsene kasutusvajadus ka puudub, siis...
Panin kõik sentide eest oksjonile- autorollerid, mootorid.
https://osta-ee.postimees.ee/autoroller-...src=search
https://osta-ee.postimees.ee/autoroller-...src=seller
https://osta-ee.postimees.ee/zid-umz-6-u...src=seller
https://osta-ee.postimees.ee/zid-mootori...src=seller
Ehk siis anname võimaluse neile, kellel asjadele pakkuda parem elu.
Vasta

(16-09-2017, 21:38 PM)meli666 Kirjutas:  Panin kõik sentide eest oksjonile- autorollerid, mootorid.
https://osta-ee.postimees.ee/autoroller-...src=search

... aastast 1991. Eitea kui kaua neid veel vorbitud oleks, kui ENSV+NSVL kooselu poleks otsa saanud Smile
Vasta

Kes eelmisest rongist maha jäid, siis neilel võimalus varuosi soetada.
Veel üks uus natuke väiksemate hobustega Zid mootor:
https://osta-ee.postimees.ee/index.php?f...rc=desktop
Pakkuda ka erinevas konditsioonis reeverskaste. Üks täitsa kasutamata.
Teisedki pole niipalju töötanud, et hambaotsad sisse söönd oleks.
Lisaks veel üks tagasild, mille üks rattavõll rauahunniku all kõveraks aetud. Muidu samuti praktiliselt kasutamata. Pildid siin:
http://fotoalbum.ee/photos/meli666/sets/1472091
Vasta

(07-10-2017, 20:11 PM)meli666 Kirjutas:  Kes eelmisest rongist maha jäid, siis neilel võimalus varuosi soetada.
Veel üks uus natuke väiksemate hobustega Zid mootor:
https://osta-ee.postimees.ee/index.php?f...rc=desktop
Pakkuda ka erinevas konditsioonis reeverskaste. Üks täitsa kasutamata.
Teisedki pole niipalju töötanud, et hambaotsad sisse söönd oleks.
Lisaks veel üks tagasild, mille üks rattavõll rauahunniku all kõveraks aetud. Muidu samuti praktiliselt kasutamata. Pildid siin:
http://fotoalbum.ee/photos/meli666/sets/1472091

Tere, kas kõik reevers kastid
 nyydseks myydud, oleks vaja
Vasta

(31-10-2007, 16:03 PM)Romka Kirjutas:  Eile toodi metallikokkuostu üks isend. Kahjuks olid rattad räigelt gaasilõikajaga maha lõigatud, plekid ja pidurisüsteem puudu. Päästsin ära vaid reduktori.

Asi ikka päris eriline! Tundub täiesi "isetehtud" olevat. Nagu oleks jämedam toru pikku pooleks saetud ja vahele pandud jupp plaati. Eks kui viitsimist on siis löön laiali ja vaatan mis "karul kõhus on".

Tere kas se ETreduktor veel alles .oleks huvitatud hammasratastest.
Vasta

Sai ka endale üks ET-1,5 koju veetud. Äkki on kellelgi mingeid varuosi üle jäänud?
Vasta

Minu kätte sattus selline kraam:

[Pilt: 25220735c8dc2c_l.jpg]

Tükk aega mõtlesin,et järsku mingi treipingi kasti sisu aga lõpuks sattusin siin seda teemat lugema. Kui kellegil vaja siis läbirääkimised tel. 56 95 60 13

T.
Vasta

Selline on reverskasti sisu, ainult ülemise võlli otsas väiksem hammasratas ja see kõrval vedelev ei kuulu komplekti. Hää leid ja küllap huvilisi on.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta

värskendan ka teemat.
üks taoline tänasest ka minu majapidamises.
käivitub. sõidab.
Vasta

Aga fotomaterjal, videod?
Vasta

(17-05-2018, 20:05 PM)tcumen Kirjutas:  Aga fotomaterjal, videod?

käib see minu kohta?
kui jah, siis lihtne vastus - ei viitsi.
mis sest rimakast ikka pildistada.
et nagu et ikka. 
umz5 on uus. nöörist läeb kenasti käima ja sõidab küll.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne