#21

(17-09-2017, 20:16 PM)Mossemees Kirjutas:  
(17-09-2017, 09:47 AM)Formika Kirjutas:  Ukrainast leidsin sellise isendi

Tegu on täiesti ümberehitatud (esiosa) ja Pobeda mootoriga isendiga.

Palun, kas võiksid sellest NIA-st (NIA= Nõukogude Inimese Auto=tugevalt ümber ehitatud vanatehnika) rohkem pilte siia välja panna? Iga selline NIA on tegelikult unikaalne ja ka see eksemplar vääriks kindlasti fotode kujul säilitamist.
Panen veel paar pilti sellest NIA-st, mis leidsin. Esimesel ka loo autor peal, kuigi pildi vähendamisel keeras see end millegipärast küljeli
   
   
   
Vasta
#22

Tagaluuk on päris omapärane. Vähemalt armatuur on veel originaal plekiosaga, eesti tingimustes kiputi neid välja raiuma ja asendama mingi käepärasemaga,mida parasjagu oli võtta.


Vasta
#23

(17-09-2017, 21:16 PM)kopraonu Kirjutas:  Tuttav ameerikast,kes on mind Ford V8 alase infoga varustanud ja ka selle ning teise projekti lugejate hulgas. Saatis selle lingi.

Pakkus välja,et järsku on sellest abi. Kahjuks ei tea,kas see auto alles on või kuhu see kadunud on Sad

Pildi järgi on tegemist üliharuldase Gaz 61-73-ga, millest siin oli ka eespool juttu, ehk neljaveolisest Emkast, millel küll originaalne 6 silindrine mootor kadunud. Muidugi juba palju ratsituna.
Vasta
#24

(17-09-2017, 21:29 PM)kopraonu Kirjutas:  Tagaluuk on päris omapärane. Vähemalt armatuur on veel originaal plekiosaga, eesti tingimustes kiputi neid välja raiuma ja asendama mingi käepärasemaga,mida parasjagu oli võtta.
Pole nii suur spets Ladade alal, aga kas see ei ole mitte Niva oma.
Vasta
#25

(17-09-2017, 21:34 PM)Formika Kirjutas:  
(17-09-2017, 21:29 PM)kopraonu Kirjutas:  Tagaluuk on päris omapärane. Vähemalt armatuur on veel originaal plekiosaga, eesti tingimustes kiputi neid välja raiuma ja asendama mingi käepärasemaga,mida parasjagu oli võtta.
Pole nii suur spets Ladade alal, aga kas see ei ole mitte Niva oma.
Mulle tundub sama,et Niva tagaluuki on tarbitud.


Vasta
#26

(17-09-2017, 21:29 PM)kopraonu Kirjutas:  Tagaluuk on päris omapärane. Vähemalt armatuur on veel originaal plekiosaga, eesti tingimustes kiputi neid välja raiuma ja asendama mingi käepärasemaga,mida parasjagu oli võtta.
Armatuuri rooliümbruse osa ongi välja raiutud ja sinna pandud Gaz 51 kellade paneel.
Vasta
#27

Kunagi sai Venemaal ühte Gaz 11 inspekteeritud. Omanik oli väga suureline ja hõiskas,et 100 % originaal. Kuigi autol olid õli pidurid ja 12 V elektrisüsteem. Hiljem lugesin, et esimene auto N-liidus, mis sai hüdraulilised pidurid oli Pobeda, nii et seltsimees bluffis. Aga elektrisüsteemi kohta pole kuskilt midagi leidnud. Ega kaasfoorumlane Formika ei oska sellele valgust heita. Igatahes esimesed Pobedad tulid ka välja 1946-l aastal ja need olid kindlalt 12V elektrisüsteemiga, või ma eksin? Igatahes edu uutel väljakutsetel.
Vasta
#28

(17-09-2017, 22:42 PM)sfinks Kirjutas:  Kunagi sai Venemaal ühte Gaz 11 inspekteeritud. Omanik oli väga suureline ja hõiskas,et 100 % originaal. Kuigi autol olid õli pidurid ja 12 V elektrisüsteem. Hiljem lugesin, et esimene auto N-liidus, mis sai hüdraulilised pidurid oli Pobeda, nii et seltsimees bluffis. Aga elektrisüsteemi kohta pole kuskilt midagi leidnud. Ega kaasfoorumlane Formika ei oska sellele valgust heita. Igatahes esimesed Pobedad tulid ka välja 1946-l aastal ja need olid kindlalt 12V elektrisüsteemiga, või ma eksin? Igatahes edu uutel väljakutsetel.
Pidurid olid kindlalt mehhaanilised. minul olevatel joonistel on ratta joonis, mis kindlalt näitab, et kasutati mehhaanilisi pidureid. Ratta juures olev süsteem on sama mis GAZ 67-l, kuigi ajamivärk on hoopis teistsugune ja sellest pole praegu veel midagi teada, kuigi leedukad lubasid selle välja ajada.
Elektrisüsteemiga on lugu palju keerulisem. Keegi ei tea midagi. Ma sain selle autoga kaasa endise omaniku leselt igasugust träni, enamus läheb prügikasti, kuid on üks huvitav vidin, nimelt hiiglama suur 12v relee-regulaator. GOST-ga aastast 1947. Miks tal see oli ja kas kunagi kasutas seda M11-e peal on võimatu kindlaks teha. Relee näeb ise välja selline. Panin võrdluseks tikutoosi kõrvale. Kui keegi oskab öelda, kust selline elukas pärit, oleks väga tänulik.
   
   
   
Vasta
#29

Peast ei tea markeeringu järgi, aga sellised olid kõikidel pealesõja autodel autodel - Pobi, ZIM, GAZ51 jne...
Vasta
#30

(17-09-2017, 21:37 PM)kopraonu Kirjutas:  
(17-09-2017, 21:34 PM)Formika Kirjutas:  
(17-09-2017, 21:29 PM)kopraonu Kirjutas:  Tagaluuk on päris omapärane. Vähemalt armatuur on veel originaal plekiosaga, eesti tingimustes kiputi neid välja raiuma ja asendama mingi käepärasemaga,mida parasjagu oli võtta.
Pole nii suur spets Ladade alal, aga kas see ei ole mitte Niva oma.
Mulle tundub sama,et Niva tagaluuki on tarbitud.
02 tagaluuk on see.
Vasta
#31

1961. aasta amatöörautojuhi käsiraamat ütleb, et Pobedal kasutati relee-regulaatorit РР12А. Piltidel on aga РР12Б. Äkki seega GAZ-51 või ZIS-150? Pean natuke oma elamise kultuurikihtides kaevama, äkki leian teise liigi autojuhi õpiku kusagilt üles.

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#32

Võimalik, et see teema on ka juba teada aga igaks juhuks viitan:
https://www.drive2.com/r/gaz/46235783469...4/logbook/
Vasta
#33

(18-09-2017, 04:31 AM)robi Kirjutas:  Võimalik, et see teema on ka juba teada aga igaks juhuks viitan:
https://www.drive2.com/r/gaz/46235783469...4/logbook/
See sait ei avane, millest jutt?
Vasta
#34

(18-09-2017, 06:32 AM)Formika Kirjutas:  See sait ei avane, millest jutt?

Üks sinusugune mees taastab Gaz11-eist. Aga tal on vist haigus väga süvenenud, on juba haiglasse kinni pandud. Teki alt salaja postitab lühisõnumeid.  Wink
Vasta
#35

(18-09-2017, 01:33 AM)Mossemees Kirjutas:  1961. aasta amatöörautojuhi käsiraamat ütleb, et Pobedal kasutati relee-regulaatorit РР12А. Piltidel on aga РР12Б. Äkki seega GAZ-51 või ZIS-150? Pean natuke oma elamise kultuurikihtides kaevama, äkki leian teise liigi autojuhi õpiku kusagilt üles.

Mõni väidab, et 2. seeria Pobidel, siin ka pakutakse
https://autoclassics.us/car/m20/116/21268/
Vasta
#36

(18-09-2017, 04:31 AM)robi Kirjutas:  Võimalik, et see teema on ka juba teada aga igaks juhuks viitan:
https://www.drive2.com/r/gaz/46235783469...4/logbook/
  Täna tuli tööjuures see värk lahti, no lihtsalt on kahju vaadata kuidas jälle üks asi täiega persse keeratakse. Gaz 11-ne juures mingeid kronsteine ei keevitatud, vaid kõik oli needitud. No keevitus ka allpool arvestust. Eks tast üks porno jälle saab (Venemaal 100% originaal)
Vasta
#37

(18-09-2017, 07:50 AM)motamees Kirjutas:  
(18-09-2017, 06:32 AM)Formika Kirjutas:  See sait ei avane, millest jutt?

Üks sinusugune mees taastab Gaz11-eist. Aga tal on vist haigus väga süvenenud, on juba haiglasse kinni pandud. Teki alt salaja postitab lühisõnumeid.  Wink
  Tänan meeldiva vihje eest, mu naine arvab sama
Vasta
#38

Mingi mõte käis korra läbi et varase 51 pealt võib ka midagi 11-le kuuluda. Võibolla väljalaske kollektor vms. Jube kahju et lugupeetud Valdo sõna ei võta. Tal oleks kindlasti midagi tarka öelda.

Mis aga haigust puudutab siis olgem ausad, enamus meist kannatab sama haiguse all. Aga härra Formika töö ja vaev on väga tänuväärt ja paneb Eesti endiste liidumaade seas kaardile. Eks neid teisi tegijaid on ka aga hea kui töökäiku jagatakse teistega. Saame kõik natuke targemaks(mõned on ennast juba targaks kuulutanud, need ei saaSmile) Ise tahaks veel Gaz A-d ka näha aga no. Selles midagi nii rariteetset vist pole. Ja sellised rariteedid millest keegi kuulnudki pole ei huvita ka arvatavasti kedagi.
Vahepeal naljatame et jumal tänatud et eurojackpotiga võitnud pole. Kurat teab kui suured hallid püsti paneks ja tehnikat täis veaks. Aga ei tahtnud seda teemat tegelt siin Gaz11 teemas üles tõmmata.
Vasta
#39

(18-09-2017, 20:54 PM)Taaviw126 Kirjutas:  Mingi mõte käis korra läbi et varase 51 pealt võib ka midagi 11-le kuuluda. Võibolla väljalaske kollektor vms. Jube kahju et lugupeetud Valdo sõna ei võta. Tal oleks kindlasti midagi tarka öelda.

Mis aga haigust puudutab siis olgem ausad, enamus meist kannatab sama haiguse all. Aga härra Formika töö ja vaev on väga tänuväärt ja paneb Eesti endiste liidumaade seas kaardile. Eks neid teisi tegijaid on ka aga hea kui töökäiku jagatakse teistega. Saame kõik natuke targemaks(mõned on ennast juba targaks kuulutanud, need ei saaSmile) Ise tahaks veel Gaz A-d ka näha aga no. Selles midagi nii rariteetset vist pole. Ja sellised rariteedid millest keegi kuulnudki pole ei huvita ka arvatavasti kedagi.
Vahepeal naljatame et jumal tänatud et eurojackpotiga võitnud pole. Kurat teab kui suured hallid püsti paneks ja tehnikat täis veaks. Aga ei tahtnud seda teemat tegelt siin Gaz11 teemas üles tõmmata.

Toetan sinu seisukohta selle mehe pingutused on midagi enamat väärt Smile
Haigus on viimases staadiumis Big Grin
Mul endal on praegu teraapia nädal kuna kliendi asju on hunnik ette kogunend,jöle
raske on reziimist kinni pidada kuna köik asub ühes ruumis töö ja löbu aga see nädal
tuleb vastu pidada Sad Sad Sad

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#40

(18-09-2017, 21:47 PM)impreza Kirjutas:   
Toetan sinu seisukohta selle mehe pingutused on midagi enamat väärt Smile
Haigus on viimases staadiumis  Big Grin
Mul endal on praegu teraapia nädal kuna kliendi asju on hunnik ette kogunend,jöle
raske on reziimist kinni pidada kuna köik asub ühes ruumis töö ja löbu aga see nädal
tuleb vastu pidada  Sad  Sad  Sad
 Pole midagi, mind viiakse ka ravile. Naine on organiseerinud soojamaa sõidu  2 nädalaks. Kodurahu huvides tuleb teha paus ja alandlikult võtta soolase vee ja päikese vanne, lootuses paranemisele. Kuna enne seda tuleb veel teha ka paari nädalane tööreis, siis saavad kaasfoorumlased ka kuu aega minust puhkust.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne