Mootorsaag - hooldus ja remont ning turg

Kasuta põlevkiviõli, see on veest raskem ja ei roni pinnale.
Vasta

(10-09-2017, 22:48 PM)Inri Kirjutas:  Vaevalt sa õli sees supelda tahad Rolleyes . Hecht'iga selline kogemus, et oli kasutusel tali kalastusel aukude saagimiseks jäässe ja kuna ei tahtnud reostada, siis ketiõli ei kasutatud. Peale mõndakümmend auku sai õlipump otsa. Miski 20€ vististi maksis  ja töötas jälle. Teistega kogemus puudub. 
PS: sõber druzba toimis igas asendis. Big Grin

Kui ainult aukude jaoks kasutada, siis võibolla mõistlik õlipump üldsegi küljest ära võtta? Vähemalt plaadi kuumaks minemise probleemi küll vees olla ei tohiks. Jääb võimalus hiljem esialgne seis taastada ilma uut pumpa ostmata.
Vasta

(11-09-2017, 07:19 AM)tõnn Kirjutas:  Kasuta põlevkiviõli, see on veest raskem ja ei roni pinnale.

Tule taevas appi...
On ju olemas ka igasugu biolagunevad ketiõlid mis ei reosta keskkonda

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

nädal ja pisut rohkem tagasi lasin uue võsakaga kartulapealseid maha ja lõpus hakkas uus masin vigurdama,pöördeid ülres ei võta.egas midagi masin kaenlasse ja saestuudjosse kus võeti sisse kolmapäeval eelmine nädal.täna tuli kõne,et masin töös ja veaks on kivistunud karpa membraan ja põhjuseks fekaal-vana bensiin.bensiin kui alustasin võis kevad suvine olla ja töö käigus tankisin ja läks suvine bensiin sisse ja täis paagiga viisin remonti.bensiin ostetud nestest ja 95 ja muidugi garantii töö see polnud,30-35 oli jämedalt arve.kurat kas tõesti tuleb hakata iga bensutilka eraldi segama?ja kui lõpuni ei tööta siis paak tühjaks?ja mida selle tilgaga teen?auto paaki võib panna?maha ka ei sünni ju valada.
Vasta

(11-09-2017, 23:21 PM)Laurts Kirjutas:  
(11-09-2017, 07:19 AM)tõnn Kirjutas:  Kasuta põlevkiviõli, see on veest raskem ja ei roni pinnale.

Tule taevas appi...
On ju olemas ka igasugu biolagunevad ketiõlid mis ei reosta keskkonda

Taevas siin ei aita...
Isegi toiduõli ronib pinnale.
Vasta

(12-09-2017, 16:39 PM)muska71 Kirjutas:  nädal ja pisut rohkem tagasi lasin uue võsakaga kartulapealseid maha ja lõpus hakkas uus masin vigurdama,pöördeid ülres ei võta.egas midagi masin kaenlasse ja saestuudjosse kus võeti sisse kolmapäeval eelmine nädal.täna tuli kõne,et masin töös ja veaks on kivistunud karpa membraan ja põhjuseks fekaal-vana bensiin.bensiin kui alustasin võis kevad suvine olla ja töö käigus tankisin ja läks suvine bensiin sisse ja täis paagiga viisin remonti.bensiin ostetud nestest ja 95 ja muidugi garantii töö see polnud,30-35 oli jämedalt arve.kurat kas tõesti tuleb hakata iga bensutilka eraldi segama?ja kui lõpuni ei tööta siis paak tühjaks?ja mida selle tilgaga teen?auto paaki võib panna?maha ka ei sünni ju valada.

Minul on selle vanema sea kütte või sitema kütte millega saag käia ei taha ära tarbinud muruniiduk ja kreissae mootor, tavaliselt 4taktilised mootorid veel ei pirtsuta sellise bensiini peale mis 2 taktilisele ei kõlba....
Vasta

(12-09-2017, 16:49 PM)tõnn Kirjutas:  Taevas siin ei aita...
Isegi toiduõli ronib pinnale.

Varemalt kurdeti pumpade lagunemise üle ilma õlita saagides, et kohe - kohe pees.
Mul jälle selline juhus. Otsisin saekaatrit ehitades konkreetset plaati. Tuttav ütles, et tal minestas basseinisaag ära, saan koos plaadiga sae ka Smile
Mis ikka, tarisin koju, tegin kahest plaadist ühe ja...
Krt, saekaater ei ole teema.
Allesjäänud saele panin oma varudest teise plaadi ja veotähiku ja õli muidugi ka sisse, neli aastat tegi mul siin osaliselt küttepuid ja aiasaagimisi ja kõike muud ka. Tegemist 1,7KW Partner pikimootoriga elektrisaega.
Iga juhus on erinev. Basseini jääaugu tegemiseks oli konkreetne isend kasutusel u 3-4 aastat. Kõi see aeg ilma õlita.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Minu sae lugu sai alguse, kui hää sõber tahtis ühte logu HQ-137-t ära visata. Khmm, sain ilma eest omale. Kordategemine läks 53 eur maksma. Sain aasta otsa oma võsa tükeldada, nüüd kadus jõud ära. Mõtlesin, et viin Saekoja (Tartu) meeste kätte, et puhuvad puhtaks ja teevad kerge reguleeringu  Rolleyes ...
Kõigepealt öeldi, et teate, see asi on mootorsaag. Ja et neil ei ole sinna midagi sisse panna, kui midagi peaks vaja minema... Mu infokillu peale, et sael on eelmisel aastal vahetatud kõik tihendid ja muu vajalik, et tõenäoliselt tahab ainult puhastamist ja reguleerimist, muutus teema - ei ole aega ja üleüldse hakkab varsti puhkus... Krrt ja prrse!! 
 Võtsin sae ise lahti - 1,5 min.
Suruõhuga puhastasin - 0.5 min.
Kontrollisin küünla - 2 min: (koos võtme toomisega)
Keerasin kõik kolm kruvi kinni ja siis lahti tagasi.
Panin sae käima.Reguleerisin ära. Töötab heaste  Smile Cool !! 
Kogu tegemise peale kulus 10 minutit kokku. Õhtul juba lasksin jupi võsa maha .. - saag laulab! Kurradi urkad - seebiks! Toungue
AH jaa - kasutasin üksvahe puhast 80W-90 õli ja soojal ajal oli päris hea.. viimasel ajal siiski originaalketiõli kasutusel. Sel ka omad plussid Smile .


Vasta

(27-06-2017, 17:37 PM)maisalup Kirjutas:  
(27-06-2017, 07:33 AM)Envir Kirjutas:  
(25-06-2017, 05:22 AM)maisalup Kirjutas:  Võibolla on bensiin fekaal mitte õli. Omal oli alles talvel selline juhus.

Mul on bensiin ostetud korraga 20l. Segud sellest samast umbes kuu vanusest tihedalt suletud plekkkannust. Trimmer käis täissünt õli segu paagitäiega umbes tund. Poolsündiga nagu tavapäraselt poolteist. Mingi kala selle õliga on. Ehitus abc müüb Mobili õli u 7eur pudelist, eks jääb ennast tõestanud õli juurde lihtsalt.

Võibolla karburaatosis mingi kala. Mul suur echo tembutab siiani, muidu saab 700ml paagiga kuni tund lõigata ükskord sai see talvel lausa 20min otsa, kukkus rüüpama nagu 5liitrine BMW Big Grin  Teise paagitäiega oli jälle normis kõik... Ma algusest peale muidugi ainult ühte (stihl super) õli viimastel masinatel kasutanud just see tõttu et need 2 dolmari on suht tippu aetud kw poolest et pole vigadeks ja fekaal õlideks mänguruumi enam.

Vana teema jätkuks: kuna ei saag ega trimmer teda ei taha, siis kasutasin tembutavat täissünt õli traktori käivitusmootoris. Krt see pidi peaaegu lõhkuma minema! Tekkis hõõgsüüde ning pöörded kerisid järjest peale. Katkestasin küll magneeto ahela, aga sellest ei sõltunud enam midagi. Õnneks sai bents otsa ning käivitusmootor jäi seisma. Hiljem tavaliste mineralkadega käib käivitusmootor ideaalselt. Teen järelduse, et see täissünt õli (Motorex Switzerland kõrge forssaašiga 2t mootoritele) nõuab mingit ekstrakuuma põlemist, muidu ei põle täielikult ning tekitab hõõgsüüdet.
Vasta

(12-09-2017, 18:19 PM)maisalup Kirjutas:  
(12-09-2017, 16:39 PM)muska71 Kirjutas:  nädal ja pisut rohkem tagasi lasin uue võsakaga kartulapealseid maha ja lõpus hakkas uus masin vigurdama,pöördeid ülres ei võta.egas midagi masin kaenlasse ja saestuudjosse kus võeti sisse kolmapäeval eelmine nädal.täna tuli kõne,et masin töös ja veaks on kivistunud karpa membraan ja põhjuseks fekaal-vana bensiin.bensiin kui alustasin võis kevad suvine olla ja töö käigus tankisin ja läks suvine bensiin sisse ja täis paagiga viisin remonti.bensiin ostetud nestest ja 95 ja muidugi garantii töö see polnud,30-35 oli jämedalt arve.kurat kas tõesti tuleb hakata iga bensutilka eraldi segama?ja kui lõpuni ei tööta siis paak tühjaks?ja mida selle tilgaga teen?auto paaki võib panna?maha ka ei sünni ju valada.

Minul on selle vanema sea kütte või sitema kütte millega saag käia ei taha ära tarbinud muruniiduk ja kreissae mootor, tavaliselt 4taktilised mootorid veel ei pirtsuta sellise bensiini peale mis 2 taktilisele ei kõlba....
sain võsaka remondist kätte ja soovitus oli selline,et kui on teada,et lähema kuu jooksul masinat ei kasuta siis paak tühjaks valada ja lasta ka karpa tühjaks töötada ja kuivalt seisma jätta.küttev jäägi vähenõudlikus masinas ära kasutada.katiga auto paaki vast pole kõige targem valada,aga mopp ja murukas ja muu sääne vast õgib ära.
Vasta

(12-09-2017, 16:39 PM)muska71 Kirjutas:  ...
kurat kas tõesti tuleb hakata iga bensutilka eraldi segama?ja kui lõpuni ei tööta siis paak tühjaks?ja mida selle tilgaga teen?auto paaki võib panna?maha ka ei sünni ju valada.

Ma ei tea, mida Sina teha saad, aga mul on säärasteks puhkudeks Izevski tehase mootorkäru, mille bemmilt varastatud mootor on nõus kõike sädemest süttivat põletama.

Plaaniliselt seisva jäävate saagide-trimmerite viimane paak on alati Aspen, juba mitmes aasta. Null probleemi Cool
Vasta

Ei tule hakata segama igat tilka- ostke omale trimmerid mis töötavad puhta bensiiniga- http://www.makserv.ee/toode/vosaloikur-m...h-4-takti/
Õli karteris ja bensiin paagis...
Vasta

(19-09-2017, 07:09 AM)maisalup Kirjutas:  Ei tule hakata segama igat tilka- ostke omale trimmerid mis töötavad puhta bensiiniga- http://www.makserv.ee/toode/vosaloikur-m...h-4-takti/
Õli karteris ja bensiin paagis...

Stihlil ka olemas, natuke kergem ja odavam (isegi arvestades et trimmipea ja saeketas kaasa ei tule).

https://saemeister.ee/toode/vosaloikur-fs-131-4-mix/
Vasta

(19-09-2017, 09:33 AM)olli Kirjutas:  
(19-09-2017, 07:09 AM)maisalup Kirjutas:  Ei tule hakata segama igat tilka- ostke omale trimmerid mis töötavad puhta bensiiniga- http://www.makserv.ee/toode/vosaloikur-m...h-4-takti/
Õli karteris ja bensiin paagis...

Stihlil ka olemas, natuke kergem ja odavam (isegi arvestades et trimmipea ja saeketas kaasa ei tule).

https://saemeister.ee/toode/vosaloikur-fs-131-4-mix/

stihli masinal läheb paaki ikkagi segatud bensiin mitte puhas nagu dolmaril/makital
Vasta

Kurja, läheb tõesti.  Sad Nii kaugele ma oma lugemisega ei jõudnudki. Nägin et tegu neljataktilisega ja eeldasin automaatselt eraldi õlitust.
Vasta

(19-09-2017, 07:09 AM)maisalup Kirjutas:  Ei tule hakata segama igat tilka- ostke omale trimmerid mis töötavad puhta bensiiniga- http://www.makserv.ee/toode/vosaloikur-m...h-4-takti/
Õli karteris ja bensiin paagis...

Kütuse aegumise hädast ju ikka ei pääse...
Vasta

(19-09-2017, 10:03 AM)maisalup Kirjutas:  
(19-09-2017, 09:33 AM)olli Kirjutas:  Stihlil ka olemas, natuke kergem ja odavam (isegi arvestades et trimmipea ja saeketas kaasa ei tule).

https://saemeister.ee/toode/vosaloikur-fs-131-4-mix/

stihli masinal läheb paaki ikkagi segatud bensiin mitte puhas nagu dolmaril/makital
Mul stihli 4-taktiline olemas, plussiks vaikne madalate pööretega tööhääl, ei ärrita tarude vahel niites mesilasi nagu kahetaktiline ning üldse madalamatel pööretel mõnusam töötada, miinuseks on kapriisid kütuse suhtes, see mida 2-taktiline stihli saag 025 probleemideta sööb aastakümneid, põhjustab trimmeril probleeme.
Vasta

(19-09-2017, 15:39 PM)v6sa Kirjutas:  
(19-09-2017, 07:09 AM)maisalup Kirjutas:  Ei tule hakata segama igat tilka- ostke omale trimmerid mis töötavad puhta bensiiniga- http://www.makserv.ee/toode/vosaloikur-m...h-4-takti/
Õli karteris ja bensiin paagis...

Kütuse aegumise hädast ju ikka ei pääse...

kuna läheb sama mis muruniidukile või traktorile, siis on tunduvalt värskem kui see mida ainult trimmer tarbib....
Vasta

(20-09-2017, 00:35 AM)maisalup Kirjutas:  
(19-09-2017, 15:39 PM)v6sa Kirjutas:  
(19-09-2017, 07:09 AM)maisalup Kirjutas:  Ei tule hakata segama igat tilka- ostke omale trimmerid mis töötavad puhta bensiiniga- http://www.makserv.ee/toode/vosaloikur-m...h-4-takti/
Õli karteris ja bensiin paagis...

Kütuse aegumise hädast ju ikka ei pääse...

kuna läheb sama mis muruniidukile või traktorile, siis on tunduvalt värskem kui see mida ainult trimmer tarbib....

Reaalselt ei lähe ju, kui Sa just muruniidukis, trakatsis ja autos 98-benssu ei kasuta Big Grin Üldse tundub see bensu vanaks minemine kummaline - nagu varastataks seda!!! Üldiselt me ju teame ette, palju on plaan kulutada. Ma ei saa aru - me käime bensujaamas rohkem kui korra kuus ja mööda sõidame nendest peaaegu igapäevaselt. Ja paari nädalaga ka ei lähe bensiin "pahaks".  Valmissegatud ködi, mis jääb alles, läks mul kohe trakatsisse määrima ja ei jää seda viimastel aastatel enam järgi ka, sest kasutan õigeid kütuseid Big Grin Kuna enam pole töös ühtegi 2-taktilist paadimootorit ka (Seahorse seisab jõude ja muud on kõigil muutunud moodsateks 4-taktilisteks), siis... Sinna tegid kümnetes liitrites sega valmis ja tarisid mere äärde. Saed ja trimmerid ju ei kuluta analoogsetes mahtudes Big Grin
Vasta

Minu jutt käis selle kütuse kohta, millega masin talvitub/suvitab. Neljatakti puhas kütus või kahetakti segukütus - bensiin ise lahtub ikka samamoodi.

Muus osas olen Priiduga nõus küll. Vähesed meist ei sõida kord nädalas tanklast mööda (kuigi sääraseid ilmselt on).
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne