Zubrjonokil põhinev matkakäru
#61

On olemas ka spets lisavarustuse akudele mõeldud releed. See eraldab automaatselt haagise aku auto akust ära siis kui pinge langeb alla ~12,8 voldi. Ning ühendab lisaaku laadimise taha siis kui auto aku hakkab täis saama. See lahendab ära selle olukorra, et kui lisaaku on tühi ja autol süüte sisse keerad, lülitatakse lisaaku taha ja see tõmbab omakorda põhiaku pinge maha enne kui käivitada jõuad. Moodsamatel päevatuledega autodel vist gabariittuled küll automaatselt ei lülitu ja võibolla seda probleemi pole, aga automaatne lahendus on ikka automaatne. Smile

http://www.12voltplanet.co.uk/voltage-se...-140a.html
Vasta
#62

(28-08-2017, 13:37 PM)v6sa Kirjutas:  Sügavalt teoorias  klassifitseerub madelkere asendamine ühemahulise erikujulise furgooniga dokumendivahetust vajavaks ümberehituseks.

Suuremate munadega tegelased saavad säärast jäika telki siis vastava situatsiooni saabudes piisava veenvusega presenteerida kui erikujulist lisaavadega "kaant". Paljusid asju saab ära seletada, kui jutt jookseb...
saunatripi poistel ju ka tavalise haagise peale sauna kuut pandud ja nii,et soovidvõid maha võtta.
Vasta
#63

tõsi lihtsa releega võib olla võimalus, et tühi haagise aku tõmbab auto aku pinge maha
automaat tulede või manuaaltuledega poleks probleemi kui õues on valge s.t. siis tagumised tuled või eesmised põhituled ei põle
aga pimedas lükkab jah ju kohe tuled peale
samas ega nüüd selle mõne sekundiga mis kulub süüte ja käivitamise vahele ei jõua ikka akut tühjaks tõmmata
Vasta
#64

(01-09-2017, 12:59 PM)MeelisV Kirjutas:  tõsi lihtsa releega võib olla võimalus, et tühi haagise aku tõmbab auto aku pinge maha
automaat tulede või manuaaltuledega poleks probleemi kui õues on valge s.t. siis tagumised tuled või eesmised põhituled ei põle
aga pimedas lükkab jah ju kohe tuled peale
samas ega nüüd selle mõne sekundiga mis kulub süüte ja käivitamise vahele ei jõua ikka akut tühjaks tõmmata

Diisel tahab ju talvel enne käivitamist eelsoojendust saada. Need sekundid tõmbavad aku isuga vaakumisse.
Vasta
#65

jah seda küll, et see on samuti võimalus
kas Mart selle haagisega ka talvel sõidab ma ei tea (eeldust selleks ei ole)
mina ise ei sõida ja mul pole ka diislit
panin kirja oma ehituse plaani omade tingimuste pealt mõeldes - suvine kasutus ja bensiinimootoriga auto
lisaks on minu haagisel aku 90% juhtudest kaitstud vist 10,7V peale s.t. külmkapp lülitub alla selle pinge tarbimise välja
kui mõni lamp jääb põlema siis jah see imeb pinge madalamaks aga ...
 
mõte oli siiski - lihtne ja odav mõni meter juhet ja üks lihtne tavaline auto relee
EI ma ei ütle et see pinget jälgiv "tark" karbike oleks halb ei kindlasti mitte.
Vasta
#66

(01-09-2017, 13:22 PM)zazik Kirjutas:  
(01-09-2017, 12:59 PM)MeelisV Kirjutas:  tõsi lihtsa releega võib olla võimalus, et tühi haagise aku tõmbab auto aku pinge maha
automaat tulede või manuaaltuledega poleks probleemi kui õues on valge s.t. siis tagumised tuled või eesmised põhituled ei põle
aga pimedas lükkab jah ju kohe tuled peale
samas ega nüüd selle mõne sekundiga mis kulub süüte ja käivitamise vahele ei jõua ikka akut tühjaks tõmmata

Diisel tahab ju talvel enne käivitamist eelsoojendust saada. Need sekundid tõmbavad aku isuga vaakumisse.

Härrased, ärge üle mõelge. Sellest 4ruudusest karvast ei lähe mitutsadat A läbi ja mainitud kõrrest läbimahtuvad ümmarguselt viiskümmend ei tapa elusat akut.

Kui tahta kindla peale mängida, siis tuleb laadimisahel eraldi lüliti (ja relee!) taha viia.
Vasta
#67

Osadel päris autodel on isegi 7pin pistikupesa taga 13pin pesa kaabeldus  olemas, millest pin 10 paistab  standardis  +15 olema. Edasiarendusena saaks selle otsa auto kaitsmekarbis veel 61 ritta tõsta,   siis oleks aku laadimine ainult töötava mootoriga

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta
#68

Vahepeal sai ühte MMZ-i tuunitud, originaaltiisliga ei paistnud Villise tagant üldse välja enne kui risti juba oli  Big Grin Käru kasutuses lihtsalt aiakäruna või mobiilse tööriistakastina. Vaja veel mingi kate ka peale teha et tööriistu vihma eest kaitsta, sügis kohe käes ju. 

Alguses:
[Pilt: IMG_20170907_184220.jpg]
Vahepeal:
[Pilt: IMG_20170907_191825.jpg]
Valmis (tegelt sai veel tiisel ära ka ikka värvitud):
[Pilt: IMG_20170907_203405.jpg]
Vasta
#69

Tuunisin veel MMZ-i  Big Grin
[Pilt: IMG_20170922_154134.jpg]
Vasta
#70

(22-09-2017, 16:18 PM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Tuunisin veel MMZ-i  Big Grin
Tollest oleks võinud teema alatagi, et kaht matkahaagist ehitad  Wink
Vasta
#71

(22-09-2017, 19:13 PM)41Degree Kirjutas:  
(22-09-2017, 16:18 PM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Tuunisin veel MMZ-i  Big Grin
Tollest oleks võinud teema alatagi, et kaht matkahaagist ehitad  Wink

Suvel tööriista käru, talvel kanade varjualune  Smile
Vasta
#72

Käru kohta uudiseid ei ole, iga suvi olen paar korda sees maganud, aga täna oli tore avastus kui maanteameti lehel oma sõidukeid vaatasin ja jäi silma et doonor-zubrjonoki kere nimetus on "sihtotstarbeline". Tavalisel kärul peaks seal "madel" olema minuteada. Klõpsasin andmed lahti ja tuleb välja et zjubronoki numbrile on ka ümberehitus ära vormistatud kuigi maanteeameti tehnoosakonnast tuli ümberehitusloale eitav vastus ja võtsin käru omaehitatuna arvele. ARKi arvates on mul igatahes kaks identsete mõõtudega "matkatelki", erinevate numbritega . Peaks sellele kanakuudile zjubronoki numbri panema ja ülevaatusele sõitma  Smile
Vasta
#73

Vaatasin, et teardropil luuki ja akent ei olnud. Kuidas nüüd on? Soojal suvel palavaks ja läppama ei lähe? 
Meie küll nautisime avatavaid aknaid ja luuki. 
Kuskilt paistis et porilaudade esimesed alumised otsad kivitäkkeid täis. Mul omal oli sama lugu.
Huvitav kuidas seda saaks vähendada?
Vasta
#74

(30-06-2021, 22:47 PM)MeelisV Kirjutas:  Kuskilt paistis et porilaudade esimesed alumised otsad kivitäkkeid täis. Mul omal oli sama lugu.
Huvitav kuidas seda saaks vähendada?
Üle kiletada?
Vasta
#75

Aknaid ja katuseluuki (veel) ei ole jah. Tookord kui sai ehitatud hakkas valmis saamisega kiireks minema ja mõtlesin et küll ma siis teen kui puudust hakkan tundma. Nüüd Suursõit oli esimene kord kui sai pikemalt sees elatud, muidu oleme lühikesi väljasõite teinud, üks-kaks ööd. Akendest tegelikult puudust ei tunne, aga õhutuseks katuseluuk  oleks mugav küll, praegu jätan ust paokile. Ukse ees on Tesa takjateibiga sääsevõrk. Kahekesi ööbides oleks väga mugav ka kahelpool uksed.

Poritiivad on täkkeid täis jah, oma osa on sellel et nad nii madalal on aga suurem süüdlane on laisalt tehtud värvitööd, värvisin spreivärviga.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne