kodukootud Hübriid E ratas...
#1

sihuke asi siis nüüd. Kuradi töökoda põles maha ühes kolaga mis seal sees ja siis si....a ma jälle ilusaks teen asju. Teen hoopis ühe rotika. Eluaeg olen teha tahtnud.

https://www.youtube.com/watch?v=8e7QE03W...e=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=q2V6Kw8paLQ
Vasta
#2

Meeldib. Kas raam ise tehtud või võetud mõni toorik? Mootor vististi muruniidukilt?
Vasta
#3

(20-09-2017, 18:43 PM)Erollu Kirjutas:  sihuke asi siis nüüd. Kuradi töökoda põles maha ühes kolaga mis seal sees

Hmm,see küll kole uudis...
Vasta
#4

(21-09-2017, 10:52 AM)speedsta Kirjutas:  Meeldib. Kas raam ise tehtud või võetud mõni toorik? Mootor vististi muruniidukilt?

Jah kõik on ise tehtud

raami infot ja üldse asja leiab siit 


https://www.youtube.com/watch?v=SBxqzgBIkBg

http://liberatorbike.blogspot.com.ee/2011/
Vasta
#5

(21-09-2017, 16:28 PM)Veskioja Kirjutas:  
(20-09-2017, 18:43 PM)Erollu Kirjutas:  sihuke asi siis nüüd. Kuradi töökoda põles maha ühes kolaga mis seal sees

Hmm,see küll kole uudis...
https://www.youtube.com/watch?v=2y56uhCXLZM
Vasta
#6

Oh kurat, põrgu ja donnerwetter. Kaastunne. Sad

Kas suure sisemise põlemisega töötanud elemendid olid värskelt laetud või üllatasid rahulikust lebamisest?

Rotikas on ... huvitav Big Grin
Vasta
#7

Kaastunne ... see on ikka täielik pizdets ...
Vasta
#8

Sabotaaz.. ?

Aga ilus asi oli. Väga ilus asi. 
Harva kui inseneri mõte ja disaineri joon kokku langevad. Üks ilusamaid rattaid üldse mis ma näinud olen.
Väga kahju kui see lugu siin lõpeb. Loodetavasti mitte.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#9

Akudest läks põlema või laadimisest?
Vasta
#10

Tänud kaasa elamast! Ei ta lõpe midagi. Näe järgmine nädal lendavad ehitusmehed peale ja teevad me urka korda. Eks asjad ka on saanud uuele elule aidatud juba. Ja naljakas on see,et  ma olen elu aeg tahtnud rotikat teha ja alati on asi lõppenud värvimise ja poleerimisega. Nüüd saatus aitas ise kaasa mu unistuse täitumisele. Tegelikult oligi hea. saab puhtalt lehelt alustada. Mõjub värskendavalt. 
 Ametlikku seletust põlengu tekkele ei suudetud kindlaks teha. Ise ma arvan, et mingi vana telefoni või lapaka aku. Ratta akud oleid teises kohas ja mis kõige lahedam , et kõikide põlenud rataste akud on terved ja kasutuskõlbulikud. St ongi juba kasutuses.
Vasta
#11

Väga vinge ja kuradi stiilne!!!
Annab nagu sikli mõõdu välja  Big Grin


Puht sportlikust huvist, mis on sellise masina ehitamis eelarve?
2-3-4 tuhat praegust raha?

vabal ajal painutan kaablit...
Vasta
#12

(24-09-2017, 20:17 PM)rocker Kirjutas:  Puht sportlikust huvist, mis on sellise masina ehitamis eelarve?
2-3-4 tuhat praegust raha?

Terve töökoda oli vaja maha põletada et raamile õige viimistlus anda.  Big Grin krt, sellist ikka seeriatootmisse ei lükka. Pakun et isegi amprihais on juures ilma et juhtmeid kärsatada vaja. Tõeliselt ainulaadne!
Vasta
#13

(24-09-2017, 20:47 PM)olli Kirjutas:  
(24-09-2017, 20:17 PM)rocker Kirjutas:  Puht sportlikust huvist, mis on sellise masina ehitamis eelarve?
2-3-4 tuhat praegust raha?

Terve töökoda oli vaja maha põletada et raamile õige viimistlus anda.  Big Grin krt, sellist ikka seeriatootmisse ei lükka. Pakun et isegi amprihais on juures ilma et juhtmeid kärsatada vaja. Tõeliselt ainulaadne!

Ja ma nüüd võin täpse retsepti anda kui keegi tahab sellist teha omale. 

1. teed ise või ostad Liberatori ilusa sileda ja puhta ( noh need rattad  mida ma teen) 

2. kasutad enda oma või laenad sõbralt korteri,toa vms. seinad peavad olema kaetud voodrilauaga. 1/3 toast möbleeritud.

3. paned ratta tuppa, sulged aknad ja uksed ja süütad seina ääres lõkke. 

4. ootad kuni tekib piisavas koguses gaasi , seda saab aknast vaadata kui leegid on paksud ja ilased ja siis avad korraks ukse või akna ja lased lisa hapniku.

5. varjud või jooksed eemale sest aknaraame ja uksi hakkab lendama

6. lased tekkunud tuletormil mõjuda umbes 6 minutit ja siis lubad varem valmis pandud tuletõrjekomando tuld kustutama. 

7. ootad umbes 2-3 h ja võtad kenasti jahtunud pooleldi põlenud ratta välja ja asut teda sõidukorda seadma.  

Kordan veel üle soovitatavat temperatuurid. 

6 min on vaja lae alla ca 1000 -1200 C  umbes 1,2 m kõrgusel ca 400C ja põrandal 60-80C  

Miks ma arvan,et temperatuurid nõnda olid. Mul oli laual alumiiniumist mootor ja see sulas ära. Põrandal oli kilekott akudrelliga, trell töötab kott oli terve... seega intensiivne temperatuur väga lühikest aega. Ratta ( seal kus on kustutist paak ) kontroller oli sulanud rehvid pealt kadunud all terved, paagi all akukast terve, aku prefektne. Mootor tagarattas terve PS! püsimagnet mootor demagneetub 180C see oli maast ca 30 cm. töölaual olnud mootor oli deformeerunud , magnetid demagneetunud...

LAHE KOGEMUS IGATAHES!


https://www.youtube.com/watch?v=Esbz-dU0...x5w03c010c
Vasta
#14

(24-09-2017, 20:17 PM)rocker Kirjutas:  Väga vinge ja kuradi stiilne!!!
Annab nagu sikli mõõdu välja  Big Grin


Puht sportlikust huvist, mis on sellise masina ehitamis eelarve?
2-3-4 tuhat praegust raha?

ma müün neid 4500-6000€ kandis ( mitte just palju aga 1-2 tk aastas) ja sellega saab tehtud. Rikkaks ei saa ja ära ei ela aga burksi saab ja paar Hustlerit... Smile aga mulle lihtsalt meeldib neid teha.
Vasta
#15

Arvestades kogu seda lugu, siis tulekustutist paak mõjub küll väga irooniliselt Smile
Vasta
#16

Vaatasin uuesti videot ja tagavedrustus tekitas küsimuse - kas kvantfüüsika abiks, oled piinatud geenius või sinisel esmaspäeval juhuslikule paberitükile tekkinud paar kriipsu?
Loodetavasti ma ei keeranud vinti praegu üle.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#17

(25-09-2017, 21:58 PM)Marko Kirjutas:  Vaatasin uuesti videot ja tagavedrustus tekitas küsimuse - kas kvantfüüsika abiks, oled piinatud geenius või sinisel esmaspäeval juhuslikule paberitükile tekkinud paar kriipsu?
Loodetavasti ma ei keeranud vinti praegu üle.

Vinti ei keeranud üle aga ma absull ei saa aru mis küsimus on? Et mis tagavedrustusel viga või kas töötab või mis värk ? 

nää vaata seda ka  

https://www.youtube.com/watch?v=o1dH7Y21ewQ&t=14s

ja seda ka . see on veel teistsugune

https://www.youtube.com/watch?v=JYIa7r0rqbw


ja samade poltide külge käib ka jäiga taguotsa võimalus ja kolmeka tagasild. Kolmekaks seeläbi võib teha iga Libeka .  raamid on kõigil samad.

jäik on siin


https://www.facebook.com/475677072509113...=3&theater



kolmekast näeb pilte siin

https://www.facebook.com/475677072509113...=3&theater

ja siin


https://www.facebook.com/475677072509113...=3&theater

https://www.facebook.com/475677072509113...=3&theater
Vasta
#18

Pulkade suur hulk ajendas küsimust esitama. Lühikesed õõtsad kuluvad kiiremini ka, muidugi on tänapäev jupimüügile orienteeritud Smile
Lihtsalt mul on kõigi leiutamiste juures alati põhimõte - mida vähem vidinaid, seda parem.
Arvamuste paljusus ja konstruktiivne kriitika pidavat vajalikud olema. No hard feelings!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#19

Hoovaga sadula alla toodud amorti asendamast ühest tükist tagahargile toetuvat samas kohas asuvat amorti eelistamast takistas misasi? Ma olen vaadanud kallurkäru pilte ja hooman mingil määral mitmiklinke,aga konkreetne asi on natu üle võlli.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#20

(26-09-2017, 23:10 PM)Marko Kirjutas:  Hoovaga sadula alla toodud amorti asendamast ühest tükist tagahargile toetuvat samas kohas asuvat amorti eelistamast takistas misasi? Ma olen vaadanud kallurkäru pilte ja hooman mingil määral mitmiklinke,aga konkreetne asi on natu üle võlli.

Heihei. ole ea vaata seda lingihunnikut ( mitte amordilingi) mis ma seal eelmises postituses panin. seal on seletus olemas miks nii. Seletusi on muidugi veel  aga peamised on seal mul ära toodud. PS! kõik lingid on täpselt CNC ga tehtud ja topeltkuullaagritel seega nendne asendamist minu eluajal ma ette ei näe. Ainus mis kulub on amort ise. See on hiina toode. See ratas on disainitud kestma ja seda ta teeb. Enne põlengut oli see valge sõitnud juba üle 30 000 km. ratta kohta on seda palju.  Ratta disainimisel oli mul üheks kriteeriumiks vanakooli raam mis algselt oli jäiga tagumikuga. tahtsin seda välimust kindlasti säilitada aga vedrutuse võimalusega. Ja teine point on sama raam palju erinevaid võimalusi ( vaata pilte ja videoid) 

seega nii ta läks. Iseenesest on kõik väga lihtne ja töökindel.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne