Vihkan seda kapsasuppi, ehk kas tõesti teisiti ei oleks saanud?

Mina jälle margiteenindusi nii taevani ei kiidaks. Diagnostika ja muidugi margispetsiifilise elektroonika diagnostika jaoks kindlam kui tavaline igat-sorti-masinaid teenindav odavam tavatöökoda. Samas mitu inimest, kes margiesinduse (mitmed erinevad) töökojas on töötanud on öelnud et ise sinna ei läheks oma autoga. Ja kui küsida et miks, siis saab vastuseks, et see oli praktika koht või esimene töökoht otse kutsekast ja mõni asi läks vahel seetõttu veidi nihu (kogemuse puudus) või siis nähti kõrvalt pealt kuidas "esimest korda mutrivõti käes" tööd tehakse.

Samas vastavad tegelased selle jutu ajaks enam margiesinduses ei töötanud ja kas enda (osalusega) töökoja püsti ajanud, kellegi teise töökojas või üldse muul alal tööl. Nii et võib-olla ka tegu konkurentide mahategemisega, enda upitamisega. Samas sellist juttu mitmetelt inimestelt kuulnud, aga vastuväiteid samas mitte ja olgem ausad, kuskil peavad ju ka kutsekast tulnud noored mehaanikud ka näpud õliseks saama.
Vasta

Nn.Firmaesinduses käi ainult sealt ostetud autoga garantiiaja lõpuni,kuniks nende vastutus.Edaspidi oma risk ja rahakott. SadSeilasime,teame
Vasta

Margil ja margil on vahe ja sama ka esindustega. ühel autol näeb tehas sama palju aega küünalde vahetuseks(v8) kui teisel mootori vahetuseks(r4) Mõnel firmal tuleb seletamist kui klient rahuolu hinnangus 8/10 annab teine pole seda kunagi küsinutki. Mõnes firmas ei tee leti taga "meister" vahet defal ja webastol.
Vasta

Üksiku erategija kahjuks räägib asjaolu, et tal on vaid üks garaazikoht. Ja kui ta ei saa eelmist asja õigel ajal valmis või tekib mingi tõrge ja lahtitõmmatud auto seisab kanali peal ees...siis sulle öeldaksegi, et äää ööö teeks teine päev äkki. Aga mul juba ennast vabaks sebitud, sinna-tagasi transport orgunnitud jne. Ei ole ka ideaalne variant.
Vasta

Kuidas remontida aknatõstukit...
Tuli üks rahvaauto kloon õuele, millel juhiaken ei avanenud. Algul isegi mingil määral mootor kõrises, aga hiljem vaid midagi plõksus ukse sees ja kõik.
Peale kogu tõstesüsteemi vahetust (katkised trossid ja klaasi kandurid), aju vahetust (niiskusekahjustus), 1 kaitsme vahetust ja katkiste juhtmete lappimist ukse paindekohas, peab kiitust avaldama VAG insenjööridele kes oskavad ajastada auto otsasaamise 15a/300 tkm peale.
Vasta

(15-07-2017, 10:46 AM)hulgus Kirjutas:  Kuidas remontida aknatõstukit...
Tuli üks rahvaauto kloon õuele, millel juhiaken ei avanenud. Algul isegi mingil määral mootor kõrises, aga hiljem vaid midagi plõksus ukse sees ja kõik.
Peale kogu tõstesüsteemi vahetust (katkised trossid ja klaasi kandurid), aju vahetust (niiskusekahjustus), 1 kaitsme vahetust ja katkiste juhtmete lappimist ukse paindekohas, peab kiitust avaldama VAG insenjööridele kes oskavad ajastada auto otsasaamise 15a/300 tkm peale.

VAG-is töötab selle asja kallal terve osakond enginöööre ,tänasel VAGil on see intervall
100tkm ja ca4 aastat .Pea igas jupis on sees selline koht kus peab asi peale garantii
löppemist purunema Saksas nimetavad engnöörid seda sollbruchstelle...
Maailmameister on selle asjaga muidugi BMW

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta

1,8 TFSI sellesse asja on itlerid kogu oma söja kaotus viha paigutanud ...
Konkreetset autot ja omanukku tean ammu ja ka kogu selle masina probleeme..
Läbisöit 129tkm ,sellise ülisuure läbisöidu peale said otsa järgnevad asjad,
öli kulu 1,5lit 100km
Kolvi röngad olematuks muutunud vahe üle 2mm öliröngad nii öhukesed et
oleks peaaegu ilma kolbe välja vötmata kätte saand Sad
Turbo intercoolerist valasin pool liitrit ollust välja...
Köik kummi tihendid röngad kiviks muutunud,tavaliselt pole see Audi probleem
küll aga BMW klassika
Kett viimaseni välja venind,pinguti löpus
Veepumba ja mingid plastik flantsid vahetasid vahetasin juba paar aastat tagasi.
Öli tagasi jooksu klapp plokikaanes oli juba tehsest valesti kokku pressitud
omanik kurtis algusest peale et mootor külmalt käivitades koliseb mingi 10sek
Muidugi suures osas süüdi ka ABT kes sellest motost pigistas 211hp 160hp asemel
Kui keegi peaks vahetama hakkama starterit siis enne einestage hommikul korralikult Big Grin
Sama käib ka turbo ja muude paljude asjade kohta...
Kuid siiski ei saa ainult kiruda,üks asi on lahendatud geniaalselt hooratas jääb samuti
käigukasti külge nagu automaadil on vaja ainult kolm polti lahti keerata ja selleks
ruumi küllaga,üldiselt siiski fekaaaaaal :
(    
   
   
   

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta

Kättemaksu koostamise pildil hülsid läigivad vastikult ja ülal oleks nagu vanu rõnga seiskumise jälgi näha. Läks karestamata kokku?
Ega seal nende algandmete juures midagi kaotada pole aga siiski...

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(24-09-2017, 01:10 AM)Marko Kirjutas:  Kättemaksu koostamise pildil hülsid läigivad vastikult ja ülal oleks nagu vanu rõnga seiskumise jälgi näha. Läks karestamata kokku?
Ega seal nende algandmete juures midagi kaotada pole aga siiski...

Tänaseks juba 700km kulgetud ölikulu pole,tähendab käib küll Big Grin
Pildi pealt läigib jah aga muidu midagi hullu polnud....

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta

Ega ma mingi suur õlinäpp pole, aga aku vahetamisega olen siiani ikka edukalt hakkama saanud. Seepärast ma eriti ei põdenud, kui peremees palus ükspäev oma diisel Transitil vanad akud uute vastu ringi tõsta. Varajasest keskeast on mul ka meeles, et Ford kasutab hoopis teistsuguseid akuklemme kui muu maailm. Pole hullu, saame hakkama!
Aga järgneva pealelõuna jooksul suutsin Fjordi inzenöörid küll oma viissada korda kõikidesse inimkeha pehmetesse õõnsustesse saata. Ja klemmid polnudki kõige hullemad, hoopis suurem tegemine oli, et akud istme alt kinnitusraami vahelt kätte saada. No kurat, küll on ikka konstruktsioon välja mõeldud! Ma saan aru, et akuvahetus pole mitte igapäevane, ega ka mitte iganädalane toiming, aga kas need akud peavad ikka nii kättesaamatud olema? Või olen ma lihtsalt ajast maha jäänud ja tänapäeva autodel peavadki ka kõige lihtsamad toimingud ainult esinduste kaudu käima?
Vasta

(24-09-2017, 23:02 PM)kr8nik Kirjutas:  ...
Ma saan aru, et akuvahetus pole mitte igapäevane, ega ka mitte iganädalane toiming, aga kas need akud peavad ikka nii kättesaamatud olema? Või olen ma lihtsalt ajast maha jäänud ja tänapäeva autodel peavadki ka kõige lihtsamad toimingud ainult esinduste kaudu käima?

VW Multivan, reservtoite aku asub juhiistme all, volte saab veel mõõta, aku liigutamiseks tuleb juhiiste välja võtta. 2 polti on ok, 2 ülejäänut on /@$£!"#¤¤%! Peale 1. vahetust võtsin istme piiraja maha, nüüd tool vastu rooli ja 5min.
Vasta

(24-09-2017, 23:02 PM)kr8nik Kirjutas:  Ega ma mingi suur õlinäpp pole, aga aku vahetamisega olen siiani ikka edukalt hakkama saanud. Seepärast ma eriti ei põdenud, kui peremees palus ükspäev oma diisel Transitil vanad akud uute vastu ringi tõsta...
Igaks juhuks kirjutan kuigi Transitiga vist seda probleemi ei ole, aga vähemalt BMW-d 2001+ (E65) ja 2003+ (E60) vajavad uue aku tutvustamist, muidu võib aku kiirelt rikneda või siis hakata erroreid ette viskama.

Loodan, et Transititel sellist "tarka" laadimissüsteemi pole ning saab ka lihstalt füüsiliselt aku ära vahetada.
Ei saa ka öelda et tegu oleks uute autode omapäraga sest E65 juba ju 16 aastat vana Big Grin
Vasta

Tule taevas appi!!!
Vasta

Natuke teistmoodi "kapsasuppi", ehk asjust mis alul vihastavad, hiljem kui anektoodid tunduvad.
Miks on vaja korjata läbipõlenud kaitsmeid, pirne või õlifiltreid?

Aastaid tagasi jagasin töösõidukit mitme juhiga. Eripäraks oli sel masinal ammendamatu isu esilaterna H7 pirnide järele  ja eriti töömahukas vahetamine- ca 30min, posu tööriistu jms.
Vabal momendil paned asjad valmis, veendud et varupirn on olemas ja harutad laiali, uus pirn sisse, asi kokku ja...
kontrollides selgub, et krt, ei põle. Selge, lõi kaitsme ka läbi. Kontrollides selgub, et kaitse ka ok. Ja harutad uuesti lahti... Pirn läbi... võtad varudest uue ja seekord enne kokkupanekut kontrollid ja veendud, et ka see ei põle. Võtad kolmanda, ühtlasi viimase ja juba visuaalne vaatlus kinnitab, et tehasepakendis on läbipõlenud pirn... Milleks neid koguda ja eriti sellisel perverssel moel?

Täna jätkus ühe sõiduki rihmavahetus ja hooldus mis nooremal põlvkonnal pooleli jäi. Uued asjad kõik karbis laual olemas, sh ka õlifilter, ise ostsin. Vana õlifilter maha, ämbrisse teiste juurde ja ...
Uue õlifiltri karpi avades, lõi punase tulukese hõõguma, karp oli seest õline, mustaõline...
Telefonikõne andis kinnitust, jah, õlifilter olla juba vahetatud..., kuidas ja miks kasutatud filter karpi tagasi ja lauale sai, mitte kogumisämbrisse, sellest ajalugu vaikib, aga uus/vana filter oli juba jäätmejaamas, neil seal esmaspäeviti tööpäev...
Ja tuli veel 1 lisapäev...
Vasta

See komme,et uude karpi vanad kulunud osad pandi.... seda tehti juba vanasti. Olen ise saanud GAZ-51 uusi saalesid. Pakend uus aga sees olid täitsa kulunud. No järsku tagavaraks. Big Grin 

T.
Vasta

(25-09-2017, 18:32 PM)kr8nik Kirjutas:  Tule taevas appi!!!

Hea kaasfoorumlane pontu6 kaitses siin kuskil seda vajadust, kahjuks väga täpselt ei mäleta neid põhjendusi. Kuskile sinnakanti, et kui auto teab aku vanust, siis saab laadimist optimeerida ja aku eluiga suurendada. Paraku mäletan kruvikeerajaga reguleeritavat releed ja aku eluiga üle kümne aasta. Praegu 4 - 5 välja venitab, on väga hea.
Kaasfoorumlasele midagi ette ei heida, ta peabki tööandja vigureid kundelt papi kättesaamiseks kasvõi natuke toetama Smile

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(25-09-2017, 21:48 PM)Marko Kirjutas:  Paraku mäletan kruvikeerajaga reguleeritavat releed ja aku eluiga üle kümne aasta. Praegu 4 - 5 välja venitab, on väga hea.
Nooh - mu hoovil oleva E90 pagasiruumis on aku, mis pandi sinna tehases aastal 2008 ja kuigi ootan juba mitu aastat vahetusvajaduse viidet, siis seda pole tulnud.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta

(25-09-2017, 22:52 PM)13piisab Kirjutas:  
(25-09-2017, 21:48 PM)Marko Kirjutas:  Paraku mäletan kruvikeerajaga reguleeritavat releed ja aku eluiga üle kümne aasta. Praegu 4 - 5 välja venitab, on väga hea.
Nooh - mu hoovil oleva E90 pagasiruumis on aku, mis pandi sinna tehases aastal 2008 ja kuigi ootan juba mitu aastat vahetusvajaduse viidet, siis seda pole tulnud.

Erand kinnitab reeglit.....

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta

(25-09-2017, 22:52 PM)13piisab Kirjutas:  E90 pagasiruumis on aku, mis pandi sinna tehases aastal 2008 
Erand kinnitab reeglit?
Muidugi pannakse tehaseuuele autole kabedama tootja aku, mille töölised ei ole kõiki aku pikaealisuse huvides vajalikke komponente ja materjale viletsa palga kompenseerimiseks värava taga maha parseldanud Big GrinBig Grin
EDIT: bemari süsteem EELDAB et sa paned alati nende tehase uue aku

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(25-09-2017, 21:10 PM)hulgus Kirjutas:  Aastaid tagasi jagasin töösõidukit mitme juhiga. Eripäraks oli sel masinal ammendamatu isu esilaterna H7 pirnide järele  ja eriti töömahukas vahetamine- ca 30min, posu tööriistu jms.

Millisel autol see vahetamine nii hull on?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne