vanemate igapäevaautode "väljasuremise" tempo

(11-10-2017, 17:26 PM)zurik Kirjutas:  Vanade autode hinda tõstab see et neid on väheks jäänud,

Täpselt nii ongi. Kunagi ammu paari tuhande krooniga ostetud Granadad lähevad praegu tuhande - pooleteisega nagu soojad saiad.
Sama võin öelda ka seitsme-kaheksakümnendate Mersude kohta.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Vot nii ja nüüd kõik Mondeosid ja Vectraid ostma! Big Grin

Tekstid ja sisuloome sinu kodulehele, e-poele, blogile!
info.pantertrade@gmail.com
Vasta

(11-10-2017, 18:48 PM)HMP Kirjutas:  
(11-10-2017, 12:20 PM)TeeTL Kirjutas:  Ehk siis kokkuvõttes ei midagi uut ega üllatavat: 20+ masinaid võib märgata igapäevaselt rohkesti, 25+ vanuses jäävad harvad erandid ja 30+ jäävad pildile viimased mohikaanlased. Ehk siis pärast 30+ võib kohata enamvähem samavõrdselt mainstreami viimaseid jäänuseid kui ka neid, mis ei ole kunagi massilised olnud, st nad on hobiautona huvitavamad.

Ei tea, kas minu viimane mohikaanlane - 34 aastat vana b32,  on mainstreami viimane jäänus või huvitav hobiauto?  Smile

Huvitav on juba ainuüksi see, et too b32 alles on peale kõiki neid aastaid, niiet pigem ikka see viimane variant.

Audi S8 4.2 1998
Audi 200 2.1 5E 1981
Volkswagen T3 Syncro Caravelle GL 1990
Ex Audi 100 2.2 R5 1985; Audi 100 2.8E V6 1992; Audi 90 2.0 R5 1986, Audi 100 2.2 R5 1986, Audi 100 2.8Q V6 1991
Vasta

(11-10-2017, 19:18 PM)weix1 Kirjutas:  Vot nii ja nüüd kõik Mondeosid ja Vectraid ostma! Big Grin

Jah ja mõnekümne aastapärast siis pensionärid  Uunicute näitusel näitavad näpuga kaunitaridele ja hõiguvad,et: "Mul olid ka vanasti sellised autod aga panin need põlema ja sõitsin traktoriga üle!"  Krt. Big Grin
Vasta

Ega keegi juhtumisi kusagil Surju ja Kamara vahel asu, kes saaks 99aasta alhambrale arvuti järgi surgata? Oleks vaja veakoode kustutada, et näha kas käimakott hakkab tööle, või tappis vale õli selle ära. Jõle vastik on lukus kastiga kulgeda Big Grin  . Või teab keegi soovitada Kilingi-Nõmmes äkki mingit remondi kohta, kus diagnostikat tehakse?
Vasta

Mõtisklusi samal teemal
https://auto.geenius.ee/uudis/uku-tamper...totoostus/

Minuarust kiirmoodi on koguaeg olnud läbi aastakümnete, aga langzeite on tänapäeval raskem leida. Mõne vast ikka tuvastab müügikuulutuste järgi- kui 15+ on ära kestnud ja veel mingit väärtust omab, võib midagi ehk ennustada.
Vasta

(13-10-2017, 19:30 PM)Jansa Kirjutas:  Mõtisklusi samal teemal
https://auto.geenius.ee/uudis/uku-tamper...totoostus/

Minuarust kiirmoodi on koguaeg olnud läbi aastakümnete, aga langzeite on tänapäeval raskem leida. Mõne vast ikka tuvastab müügikuulutuste järgi- kui 15+ on ära kestnud ja veel mingit väärtust omab, võib midagi ehk ennustada.

Hea artikkel.

Autoplekksepa- ja keevitustööd,  värvimine, avariijärgne taastamine ning vanasõidukite renoveerimine. http://www.hmp.ee/
Vasta

(05-10-2017, 16:50 PM)kopraonu Kirjutas:  Minu arvates on neil väga lihtne rihmasid vahetada, isegi nina ei pea lahti võtma. Töökindlusega pole ka probleemi, uimased, janused ja üli lekkivad küll. Aga on pikaealised. Kõverate kaantega pole kokku puutunud, v6 kaaned on lühikesed ja naljalt ei kõverdu.
Võrreldes paljude uuemate mootoritega on need täiesti murevabad.



Kui küsida,mis mudelid veel on hävimise ohus siis üks neist on ka Audi 100 C4 v6 mootoriga isendid. Miks need? 
V6 on päris janune ja sellel mootoril on väidetavalt mehaanikute jutule, väga halb rihmasid vahetada. Lisaks ka kõverad plokikaaned ja ebatihedad kollektorid. Üldse ei soovitata seda ligi võtta,sest pidi olema hullem kui mingi suvaline Jaapanlane.
Miks need V6 nii ära aetud mootoritega on ehk see ilmselt ka kinni veidi autojuhis. Ülekuumenemisse lastud mootoril lähevad kaaned ruttu propelleriks. 

Tagaveolised Opelid ka on kaduv nähtus, veel neid hingitseb. Aga Opelile tüüpiliselt on kered roosteussi täis ja kuna tegu on autoga,millest keegi lugu eriti ei pea. Siis edasi pole ilmselt,raske ettekujutada, mis nendega tehakse.
Vasta

Kõik sõltub kasutajast eelkõige.Kui omanik on oinas ja laseb kõik õli ja rihmavahetused üle siis ongi tulemus katastroof. Eks V6 ja igasugu DOHC mootoritega masinad ongi vähe kapriisemad ja ei sobi päris laisale inimesele kasutada.

Nii palju kui ma olen V6 Audiga kokkupuutunud siis enamus laidab seda maha,põhjuseid olen juba maininud. Aga pooled vead võiksid olemata olla,kui õigel ajal need kõrvaldatakse.
Janususega on see teema,et suur kere ja väike mootor kahjuks hästi omavahel liikuda ei taha.


Vasta

Kuidagi ei tekita uued rahvaautod mitte mingit emotsiooni, st ei taha nende pärast liisingut omada.
Mulle meeldib uute/uuemate liisingautode hulluses endiselt vastuvoolu ujuda. Igapäevaliikuriks 1994 aasta kergelt modifitseeritud Audi UrS4 2.2tq, viimase 2 aasta jooksul olen vahetanud vaid salongiventilaatori ja starteri. Minu käes alates 2012. No krdi töökindel ja hea auto.
Lisaks veel endal vanarauast alles:
2004 aasta Passat B5.5 1,9Tdi 96kw + chip. Minu käes 2,5 aastat.
1991 aasta Audi 100 C4 2,3 aut. Minu käes 6 aastat.
1996 aasta Audi B5 A4 2.8 Quattro, minu käes 11 aastat. 
1998 aasta Peugeot Partner 1,9d, minu käes 6 aastat.
1990 aasta Audi 200 20V TQ, RS2 turbo, pihustid jms, minu käes 15 aastat. Vajab ülevärvi, loodetavasti liikluses tagasi 2018 aasta sügisest.

Lisaks tuttava 1985 aasta BMW 527, mille kere  2018 aasta jaanipäevaks  plaan täielikult renoveerida.
Vasta

Ma arvan,et need,kelle on vedanud "vanakese" ostmisega ilmselt ei loobu sellest. Ise küll tunnen,et hakkab siiber saama, teiste halvasti tehtud tööde ületegemisest. Samas nagu elu näitab turg on neid halvasti ja väär koheldud (vana)tehnikat täis. Ja keskmisel huvilisel on paraku suurem tõenäosus saada selliseid,kui korralikke. Muidugi paljuski on asi ka õnnes ja vedamises,ning kust ja kelle käest sa ostad.


Vasta

(14-10-2017, 12:35 PM)kopraonu Kirjutas:  Isiklik tähelepanek vanemate sõidukitega on, et enamasti arvamus nende puudulikust töökindlusest või kallist ülalpidamiskulust ongi tingitud täielikult hoolduseta jäetud masinate lõpuni laskmisest. Selge on see, et hooldamata sõidukisse saab sisse panna terve varanduse. Aga Audi V6 puhul vana kooli 12 klapiline mootor elab kenasti üle ka rihma purunemise, klapid kõverduvad ja mõned tõukurid, aga kaante-kolbide jms ei juhtu midagi. Väga lihtsasti remonditav. Aga mulle endale meeldib C4 isegi 2,3 10v mootor rohkem kui v6, kuidagi kergemini jookseb, v6 peab suruma. Väljendan oma isiklikku arvamust ja ei pretendeeri kuldsele tõele... Smile
[quote pid='433795' dateline='1507973712']





Kõik sõltub kasutajast eelkõige.Kui omanik on oinas ja laseb kõik õli ja rihmavahetused üle siis ongi tulemus katastroof. Eks V6 ja igasugu DOHC mootoritega masinad ongi vähe kapriisemad ja ei sobi päris laisale inimesele kasutada.

Nii palju kui ma olen V6 Audiga kokkupuutunud siis enamus laidab seda maha,põhjuseid olen juba maininud. Aga pooled vead võiksid olemata olla,kui õigel ajal need kõrvaldatakse.
Janususega on see teema,et suur kere ja väike mootor kahjuks hästi omavahel liikuda ei taha.
[/quote]
Vasta

Mis selle eelneva postituse iva on?
Vasta

(14-10-2017, 19:01 PM)tcumen Kirjutas:  Mis selle eelneva postituse iva on?

et quatro ei oska kasutada foorumit elik korralikult tsiteerida ja oma teksti vahele panna vaid ajab kõik üheks pudruks millest arusaamiseks peab hiromant olema Sad
Vasta

Inimene teinud siin mõniteist postitust, olge nüüd veidi sõbralikumad.
Ilmse vea märkamisel oleks viisakas põhjustajale ps saata ja nähtust teada anda, või veidi juhendada.
Vasta

See foorum käitub veidi erinevalt, kui mõni teine, st. jäi halvasti. Selles osas vabandan, oleksin pidanud postituse eelvaadet kasutama.
Vasta

(14-10-2017, 12:48 PM)quattromees Kirjutas:  Kuidagi ei tekita uued rahvaautod mitte mingit emotsiooni, st ei taha nende pärast liisingut omada.
Mulle meeldib uute/uuemate liisingautode hulluses endiselt vastuvoolu ujuda. Igapäevaliikuriks 1994 aasta kergelt modifitseeritud Audi UrS4 2.2tq, viimase 2 aasta jooksul olen vahetanud vaid salongiventilaatori ja starteri. Minu käes alates 2012. No krdi töökindel ja hea auto.
Lisaks veel endal vanarauast alles:
2004 aasta Passat B5.5 1,9Tdi 96kw + chip. Minu käes 2,5 aastat.
1991 aasta Audi 100 C4 2,3 aut. Minu käes 6 aastat.
1996 aasta Audi B5 A4 2.8 Quattro, minu käes 11 aastat. 
1998 aasta Peugeot Partner 1,9d, minu käes 6 aastat.
1990 aasta Audi 200 20V TQ, RS2 turbo, pihustid jms, minu käes 15 aastat. Vajab ülevärvi, loodetavasti liikluses tagasi 2018 aasta sügisest.

Lisaks tuttava 1985 aasta BMW 527, mille kere  2018 aasta jaanipäevaks  plaan täielikult renoveerida.

Laupäeva õhtu, kell on 11.
BMW-l ei  ole olnud sellist mudelit nagu 527. Tõenäoliselt peab quattromees silmas E28 kerega BMW 525e-d. Jah sel oli 2,7 l silindimahuga M20 mootor, milllel oli  pöörete arv rängalt piiratud. Esimesi BMW mudelid, millel kasutusel katalüsaator. Katalüsaatori kasutuselevõtuga kaasnes toona võimsuse vähenemine. Selle kompeneerimiseks võetigi kasutusele mudelinimetus 525e. kes viitsib, vaatab lisaks https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_5_Series_(E28)
Sama mootorit kasutati ka 325e puhul.
Tehnikahuvilistele: asjapulgad on järele proovinud, et 2,7 M20 mootoriplokile on hea paigaldada 2,0 M20 mootori plokikaas ja 2,5 l mootori juhtplokk.
Tulemus veab näo naerule.
Vasta

Aga tuleks siis teema juurde,et mis siis ikkagi on hävimise ohus asjad? Olen siin mitme mudeli kohta rääkinud nii palju kui tean. Aga kuna siin on ka teisi "väljasurevate" automarkidega liiklejaid,siis ootaks ka nende arvamust asjasse.


Vasta

Mismöttes?
Köik autod mis on vanemad kui 20a, on hävimisohus niiehknaa, palju neist päästma peaks on iseasi.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta

(14-10-2017, 23:04 PM)kalju1 Kirjutas:  BMW-l ei  ole olnud sellist mudelit nagu 527. 

Tolleaegsel Bemmil oli võimalik 2,5-liitrisest mootorist 2,7-ne teha ainult polte keerates. Vist vända ja kepsude vahetus kui mälu ei peta. Ilmselt on ühte sellist silmas peetud.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne