Teema on suletud

"Nutumüür" vol2 ehk kas kellelgi on veel ka selline vidin ülearu?

(13-10-2017, 09:11 AM)maisalup Kirjutas:  Kui toast voolu vead, siis saad lüliti tuppa vahele panna, kui oma auto pistiku otsas pole võtad voolu välja ja kui juhtme pihtapanekut ei karda saad juba õhtul juhtme järgi panna, ning hommikul mugavalt toast soojenduse järgi lülitada, ei pea õue minema vahepeal....

Programm kell on selle asja nimi...

Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.

(13-10-2017, 13:16 PM)Naabrivana Kirjutas:  
(13-10-2017, 09:11 AM)maisalup Kirjutas:  Kui toast voolu vead, siis saad lüliti tuppa vahele panna, kui oma auto pistiku otsas pole võtad voolu välja ja kui juhtme pihtapanekut ei karda saad juba õhtul juhtme järgi panna, ning hommikul mugavalt toast soojenduse järgi lülitada, ei pea õue minema vahepeal....

Programm kell on selle asja nimi...
Mul lihtlabane taimer [Pilt: images?q=tbn:ANd9GcRPcmN8uZ5L1Mmpl8dStN3...UfoAXl6S6M] pistikupesas vahel ja lasen kõva külmaga 4 tundi soojendada, soojemal ajal piisab paarist tunnist. Samas ei pidavat liigne aeg paha tegema.

(13-10-2017, 15:46 PM)honkomees Kirjutas:  ... lasen kõva külmaga 4 tundi soojendada, soojemal ajal piisab paarist tunnist. Samas ei pidavat liigne aeg paha tegema.
Küllap oleneb küttekehast, aga omal ajal tegin vahel nii, et -25*C-ga sõidust tulles plokisoojendus kohe järele ja mootorile vana vatikuub peale. Mootori temp jäi siis 40-50*C peale ja hommikul vatnikut ära võttes mootor auras ning tuuleklaasi alumine serv õhusuunajate läheduses oli jääst puhas.
Elektrikulu ... maksis kinni tööandja  Big Grin  Käisin siis öösiti ühte puiduladu valvamas. Kodus seisis auto külmas garaažis, kus programmkell lükkas tund või paar enne minekut soojenduse sisse. Hädavaevu leigeks läks, aga käivituseks oli küll.
Paarimehele hakkas ka see trikk meeldima, hommikul oled ikka kunn ja tõmbad hädalisi käima. Aga tema vatnikut hommikul ära ei võtnudki. Kuu aega sõitis nii ringi, siis vajus vatnik sõidu ajal vastu kollektorit ja läks põlema.  Big Grin

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.

Ehk on kellegil üleliigseks jäänud:

Kogujaga muruniiduk.
Oleks hea, kui terve kerega.

Mootor võib vajada remonti.

(14-10-2017, 20:43 PM)Basilio Kirjutas:  
(13-10-2017, 15:46 PM)honkomees Kirjutas:  ... lasen kõva külmaga 4 tundi soojendada, soojemal ajal piisab paarist tunnist. Samas ei pidavat liigne aeg paha tegema.
Küllap oleneb küttekehast, aga omal ajal tegin vahel nii, et -25*C-ga sõidust tulles plokisoojendus kohe järele ja mootorile vana vatikuub peale. Mootori temp jäi siis 40-50*C peale ja hommikul vatnikut ära võttes mootor auras ning tuuleklaasi alumine serv õhusuunajate läheduses oli jääst puhas.
Elektrikulu ... maksis kinni tööandja  Big Grin  Käisin siis öösiti ühte puiduladu valvamas. Kodus seisis auto külmas garaažis, kus programmkell lükkas tund või paar enne minekut soojenduse sisse. Hädavaevu leigeks läks, aga käivituseks oli küll.
Paarimehele hakkas ka see trikk meeldima, hommikul oled ikka kunn ja tõmbad hädalisi käima. Aga tema vatnikut hommikul ära ei võtnudki. Kuu aega sõitis nii ringi, siis vajus vatnik sõidu ajal vastu kollektorit ja läks põlema.  Big Grin
saab ise ka katla teha 2kw tenniga ja ka poes saadaval ca 2 kw tenni ja ringluspumbaga soendajad mis toimetavad kiiresti.

lõustaraamatus jäi silma  http://www.avaruosad.ee/tarvikud/mootori...-8003.html  valida 3-4 erinevat.

Nende eelsoojenditega peab ettevaatlik olema. Ainult mootorit küttes on oht esiklaas ära lõhkuda. 
Korralik eelsoojendus ajab vedelikku läbi salongiradika mootorisse ja samal ajal töötab ka salongiventilaator.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

(16-10-2017, 14:45 PM)muska71 Kirjutas:  lõustaraamatus jäi silma  http://www.avaruosad.ee/tarvikud/mootori...-8003.html  valida 3-4 erinevat.
Sellistega peab väga hästi teadma kuhu ühendada et tekiks reaalne ringvool ning soojuse edasikandmine - muidu on oht küttekehast lahti saada või suisa auto maha põletada.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)

(16-10-2017, 16:00 PM)Marko Kirjutas:  Nende eelsoojenditega peab ettevaatlik olema. Ainult mootorit küttes on oht esiklaas ära lõhkuda. 
Korralik eelsoojendus ajab vedelikku läbi salongiradika mootorisse ja samal ajal töötab ka salongiventilaator.

tenni saba torkad seina ja hakkab susisema ja pump ringi lööma,et kuidas salongi ventika tööle saad?

mootorist salongiradikasse läheb ju 2 voolikut millest üks radika pealevool ja teine tagasivool.see huinjaa tuleks siis pealevool läbi lõigata ja sinna vooliku vahele panna ja hoolega jälgida hujnjaa peal olevaid nooli?

(16-10-2017, 19:40 PM)muska71 Kirjutas:   kuidas salongi ventika tööle saad?
Eks peab mõned releed ja dioodid appi võtma. Edasijõudnud kasutavad trafoga alaldit ka veel.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

(16-10-2017, 21:45 PM)Marko Kirjutas:  
(16-10-2017, 19:40 PM)muska71 Kirjutas:   kuidas salongi ventika tööle saad?
Eks peab mõned releed ja dioodid appi võtma. Edasijõudnud kasutavad trafoga alaldit ka veel.

see eeldab ju tublit lammutust,et juhtmetele ligi pääseda ja eriti lõbus lääne masinatel 2000 ja uuemad.

Mootori eelsoojenditest on siin hiljuti juttu olnud.
Ega kellelgi juhuslikult Defa Classicu võrgukaablit üleliigsena vedele, millest mõistliku hinnaga loobuma oleks nõus?

(17-10-2017, 09:11 AM)muska71 Kirjutas:  
(16-10-2017, 21:45 PM)Marko Kirjutas:  
(16-10-2017, 19:40 PM)muska71 Kirjutas:   kuidas salongi ventika tööle saad?
Eks peab mõned releed ja dioodid appi võtma. Edasijõudnud kasutavad trafoga alaldit ka veel.

see eeldab ju tublit lammutust,et juhtmetele ligi pääseda ja eriti lõbus lääne masinatel 2000 ja uuemad.

Kui niikuinii 220 v.taga,siis lihtsam panna putkasse el.puhur(spesial salongide jaoks ju olemas)

(17-10-2017, 09:11 AM)muska71 Kirjutas:  
(16-10-2017, 21:45 PM)Marko Kirjutas:  
(16-10-2017, 19:40 PM)muska71 Kirjutas:   kuidas salongi ventika tööle saad?
Eks peab mõned releed ja dioodid appi võtma. Edasijõudnud kasutavad trafoga alaldit ka veel.

see eeldab ju tublit lammutust,et juhtmetele ligi pääseda ja eriti lõbus lääne masinatel 2000 ja uuemad.

Oleneb autost. Mersudel on selle tarbeks "Rest"-funktsioon, mida peaks olema väga lihtne ühendada. Ta vist enamvähem selleks ongi tehtud, et saaks lisasoojendust rakendada.

Mingil teisel margil olen veel samasugust funktsiooni kohanud. Aga enamikul on jah keerulisem.

(17-10-2017, 11:32 AM)zazik Kirjutas:  Mootori eelsoojenditest on siin hiljuti juttu olnud.
Ega kellelgi juhuslikult Defa Classicu võrgukaablit üleliigsena vedele, millest mõistliku hinnaga loobuma oleks nõus?

Kui ise järgi tuled saad tasuta...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

minulgi el soenduse kaabel puudu - äkki saab ka pealinna kandis kellegi juurde Defa MiniPlug kaabli järele tulla? Smile

MiniPlug kaablid (vist siis oranzhid ja rohelised) on sellised:
http://www.defa.com/et/automotive/warmup...ion_cable/

ka oleks abiks, kui leiaks kusagilt pistiku (kas on ehk mingi levinum?) - ülejäänud jubinad ja koostamine on ju "delo tehniki"...

edit: el soenduse puhul tuuakse masinatel salongi ka eraldi "võrgupistik" - mõte on ilmselt, et sinna saab ühendada mingi soojapuhurikese? Mis võiks vagun-sõiduauto puhul mõistlik võimsus olla? Intuitiivselt arvan, et levinud 1kW/1,5kW on kole palju ja võimsust võiks olla äkki 300..400W?

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"

Mul on lademetes uusi Defa v6rgukaableid, kolmikuid, pikendusi jne. Küll mitte Tallinnas. Huvikorral priva.

Motonetis ka olemas, kui mujalt ei saa.

(17-10-2017, 20:15 PM)ronny25 Kirjutas:  Motonetis ka olemas, kui mujalt ei saa.
see motonet oli hea viide ja need kaablid ei maksagi (ootuspäraseid) miljoneid. Kuigi kummaline on, et hind kaabli pikkusest niivõrd sõltuv on ja seda üldse mitte lineaarselt - 2,5m=18eur, 5m=28eur, 10m=70eur.
ilmselt ei ole hinnapoliitika põhjus mitte kulupõhisus (hea iga ilmaga painduv kummikaabel ei maksa siiski ei 4eur/m ega 7eur/m) vaid nõudluskõver Wink
ziimu viide on aga veel huvitavam Smile

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"

Kas kellelgi oleks üle vene aegne ahjuuks? 
See ruudukujuline variant ja just sedapidi avanev:

[Pilt: 32d42a14-1504623419-915-e.jpg]

Aitähh ette!

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne