dislapaja "surm"
#61

Jaapanlaste paljud automaatkastid jäävadki läbi libisema kuni 10 prossa ja ei lukustugi. Eirooplased lukustuvad enamus kõik suht ruttu. 
Aga lõhnumaminek on keeruline protsess. Oleneb millest läheb, kütusest või õlist. Ja siis tuleb mängu näiteks õli korral sisseimetava õli koguse ja õhu vahekord millest tulenevalt saavutatakse erinevaid võimsusi. Kütuse korral samuti mängib rolli see kui põhja see latt on jäänid. Pöörded ja võimsused pole nii konstantsed kui eespool mõned väidavad.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#62

(23-10-2017, 21:43 PM)Daff Kirjutas:  Jaapanlaste paljud automaatkastid jäävadki lä!bi libisema kuni 10 prossa ja ei lukustugi. Eirooplased lukustuvad enamus kõik suht ruttu. 
Aga lõhnumaminek on keeruline protsess. Oleneb millest läheb, kütusest või õlist. Ja siis tuleb mängu näiteks õli korral sisseimetava õli koguse ja õhu vahekord millest tulenevalt saavutatakse erinevaid võimsusi. Kütuse korral samuti mängib rolli see kui põhja see latt on jäänid. Pöörded ja võimsused pole nii konstantsed kui eespool mõned väidavad.

Väike täpsutus: kastid lukustuvad kõik konkreetsele käigule peale käiguvahetust. Küll jäävad lukusutamata vanemad turbiinid, uuematel on lukustus olemas, mis peale käigu fikseerumist ja teatud kiiruse/pöörete saavutamist turbiini väljundvõlli kestaga ära ühendab (ja neist väärtustest jälle allapoole tulles lahti laseb).

Mis aga puudutab võimsust ja pöördeid, siis need ON üheselt seotud: võimsus = pöördemoment korda pöörlemissagedus. Küll sõltub mootori arendatav pöördemoment otseselt sellest, palju põlevat ainet silindrisse satub. Pumbast lati kinnikiilumise tõttu lõhkumaläinud mootori puhul siis iga tsükliga pihustatava diislikütuse hulgast. Kui aga läheb lõhkuma õlist, siis pump/regulaator ei mõjuta midagi.

Väliseks erinevuseks võib (aga ei pruugi, eksole!) on heitgaasi värvus: diislikütuseliia puhul must, õli põlemisel sinakashall.

Ning praktikas ei ole vahet, kumb põleb- mõlemal juhul ei allu mootor normaalsetele juhtimisvõtetele. Ainus võimalus on kas mootor ära lämmatada või üle koormata (töötab ainult manuaalkastiga).
Vasta
#63

Toetan alfredo viitamist sellele, et aut. kastiga saab ka välja suretada. Kas just kõike aga minul läks kunagi mingi hyundai (Äkki oli santafe või midagi sellist) õli pealt lõhkuma ja hinge kinni hoides, sai käik sisse tiritud ja kõikide rataste vilinal (pärast kohapealt ära liigutamist oli 4 musta laiku rataste kohtade peal) see mootor seisis. Loomulikult oli aktiveeritud nii käsi kui tavapidur täie võimsusega. Kässar oli siis eraldi tavapidurist (üks trummel teine ketas). Töökoda oli suitsu täis ja adrenaliini jätkus veel päris pikaks ajaks.
Peale turbo vahetust ja sisselaske "pesu" sõitis see auto edasi.
Vasta
#64

(25-10-2017, 22:48 PM)Dexter Kirjutas:  sai käik sisse tiritud ja kõikide rataste vilinal (pärast kohapealt ära liigutamist oli 4 musta laiku rataste kohtade peal) see mootor seisis.

Ilmselt ei pannud siis viimast käiku sisse, vaevalt et sellega rattad kaapima oleks hakanud.
Vasta
#65

Automaatkast ei lubagi viimast käiku startimiseks kasutada.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#66

(25-10-2017, 22:48 PM)Dexter Kirjutas:  Toetan alfredo viitamist sellele, et aut. kastiga saab ka välja suretada.
...

Kahevõllilist DSG kasti saab välja suretada.
Variaatorkasti saab välja suretada.
Robotiseeritud manuaali saab välja suretada.

Kõik kolm on "automaadid".

Käiguga saab ära tappa neid jõuülekandeid, kus moodustub jäik ühendus rataste ja väntvõlli vahel. Kui seda ühendust ei moodustu, siis ei saa lõhkumaläinud mootorit jõuga ära tappa. Küll saab mootorit märkimisväärselt koormata ja kui sisseimetavat õli pole piisavalt, piisab ehk sellestki. Või vähemalt kahel juhul on piisanud Cool
Vasta
#67

(26-10-2017, 00:54 AM)v6sa Kirjutas:  
(25-10-2017, 22:48 PM)Dexter Kirjutas:  Toetan alfredo viitamist sellele, et aut. kastiga saab ka välja suretada.
...

Kahevõllilist DSG kasti saab välja suretada.
Variaatorkasti saab välja suretada.
Robotiseeritud manuaali saab välja suretada.

Kõik kolm on "automaadid".

Käiguga saab ära tappa neid jõuülekandeid, kus moodustub jäik ühendus rataste ja väntvõlli vahel. Kui seda ühendust ei moodustu, siis ei saa lõhkumaläinud mootorit jõuga ära tappa. Küll saab mootorit märkimisväärselt koormata ja kui sisseimetavat õli pole piisavalt, piisab ehk sellestki. Või vähemalt kahel juhul on piisanud Cool

So .Sry.Kui oled ikka perega autos ,ja sellist asja kogenud pole ,siis ikka.......................
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne