M401 Diesel rat rod

(04-11-2017, 11:26 AM)mlsluik Kirjutas:  M16 roostevaba mutreid võin saata kasvõi ämbritäie...

Tänan pakkumise eest aga 16mm veidi väike,kaob kudagi näppude vahele ära...
Pildil olevad on 20mm.Nüüd teen juba nendest mis olemas ...

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta

Täna eriti palju aega ei olnud aga rooli rakis sai valmis...
   
   
   

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta

Rool hakkab välja nägema nii,paar tundi veel tööd siis liivapritsi ja lakk peale..
Roolisamba otsustasin kah ise teha.Lihtsam oleks olnud ta romulast möne euriku eest
osta aga tundus nagu vöörkeha sinna olema...
   
   
   

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta

Täna sai rool juba ajutiselt paika töstetud...Äkki oleks kellegil
vedelemas vana vene aegse heina kaarutaja metall istmeid,
ostaks ära...
.    
   
   
   

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta

Istmeid kahjuks pole.
Samas tekkis mõte - olemas malmist veerandkera kujuline kraanikauss. Ehk on sellele mingi piisavalt sürr rakendus võimalik leida? Konkreetse projekti juures ma enam ei imestaks kui kraanikauss hakkaks turbosse õhku suunama Big Grin
PS ei looda rikastuda, sellele autole aitäh eest.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(12-11-2017, 00:47 AM)Marko Kirjutas:  Istmeid kahjuks pole.
Samas tekkis mõte - olemas malmist veerandkera kujuline kraanikauss. Ehk on sellele mingi piisavalt sürr rakendus võimalik leida? Konkreetse projekti juures ma enam ei imestaks kui kraanikauss hakkaks turbosse õhku suunama Big Grin
PS ei looda rikastuda, sellele autole aitäh eest.

Sellele asjale veel rakendust praegu pole aga jätan meelde Big Grin

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta

Rool ja "trauma" ohutu rooli sammas,natuke alla kolme tiiru tuleb vasakult
paremale toime kah...
   
   
   
   
   
   

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta

Vaatan seda projekti ja vaatan aga kuna meie maailmavaated on kohutavalt erinevad, siis vist jäängi mõtisklema. Mina ajan taga täiuslikku originaalsust aga siin vist ehitatakse midagi, millest ma aru ei saa. Äkki seletad mulle vana kooli mehele, mis asi sellest täpselt tulema peab. Pealkirja järgi Diesel rat rod, kui kasutada inglise saksa segatõlget, peaks tähendama maakeeli Punase roti diisel Smile . Kas sellega on lootust ka tee peale tulla või läheb ta rohkem Bagi klassi? Igatahes edu projektiga.
Vasta

(17-11-2017, 01:08 AM)Formika Kirjutas:  Vaatan seda projekti ja vaatan aga kuna meie maailmavaated on kohutavalt erinevad, siis vist jäängi mõtisklema. Mina ajan taga täiuslikku originaalsust aga siin vist ehitatakse midagi, millest ma aru ei saa. Äkki seletad mulle vana kooli mehele, mis asi sellest täpselt tulema peab. Pealkirja järgi Diesel rat rod, kui kasutada inglise saksa segatõlget, peaks tähendama maakeeli Punase roti diisel Smile . Kas sellega on lootust ka tee peale tulla või läheb ta rohkem Bagi klassi? Igatahes edu projektiga.

Maailmavaated on meil töesti erinevad aga ega Eestis selle asjaga tegelejaid eriti vist pole jah..
Soovitan vaadata filmi Mad Max Fury Road siis peaks koitma hakkama.
Vanaraua haigusel on erinevad harud ,mina olen selle tee valind .
See on üks lihtsamaid ja odavam variant haiguse maha surumiseks Big Grin
Mul puudub esiteks kannatus ja seda kröbisevat on ja ei ole kah
et midagi sellist läikivat ja ilusat teha..

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta

Rat rod ongi pigem selline kunsti vorm. Ja ega seda toorik 401te originaaliks taastada oleks vist ühe Tallinna korteri raha sinna alla pannudSmile
Vasta

üks väga vana teema siit samast foorumist kus erinevaid rod´i  ja customi stiile on lahatud

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=10681

teema ise on vana aga hakkas uuesti elama u. 8. leheküljest ja on väga huvitav olnud.

ja nagu öeldakse kunst on kunstis kunsti näha.
Vasta

Täna sai köik esisilla küljes pooleli olnud asjad valmis tehtud....
   
   
Panin veidi miilitsa röömu kah külge aga ega see enam
eriti ei aita
   

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta

(17-11-2017, 13:40 PM)Taaviw126 Kirjutas:  Rat rod ongi pigem selline kunsti vorm. Ja ega seda toorik 401te originaaliks taastada oleks vist ühe Tallinna korteri raha sinna alla pannudSmile

Nimelt selle pärast ei taastagi sellist asja originaaliks,lihtsam on ta ntx sinu pandud lingilt
soomest 6tuhhiga osta +paari tuhhi eest asju üle teha..
Inimesi on palju kes on mingi asja emotsioonide segaduses Tallinna kortei raha eest taastand
ja möne aja pärast 10x odavamalt Vaeküla korteri eest seda müüvad...
Ei möista neid inimesi kas töesti nii suur raha häda üle öö vöi mis veel???
Köik omal nahal läbi tehtud ,aga üks on kindel et nendest asjadest mida ma täna teen
saan oma raha kindlasti tagasi...Muidugi on palju küsijaid miks teed,no annab mingi
rahulduse ja meeldivad asjad mida poest osta ei saa ..Nii nagu mul kodus vanarauast mööbel
ja igapäeva autod viimase 10 aasta jooksul mida tervel saksamaal ainul möned üksikud..

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta

Täna sai algust tehtud selle projekti köige vastikuma osaga,masuudi pressi
kultuuri kihist vabastamisega.Asja käigus selgus et vänt kölbab ainult
mingi diivani laua tegemiseks veel ja nuka vöib kah ära visata...
Käin mingi päev nende asjadega pesulast läbi ja panen lihtsalt seest
tühja moto kokku et saaks peale tösta ja igasugu kronsad ja muu valmis teha...
.    
   
   
   

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta

Kas niipalju kasutatud väntvõllist on üldse põhjust midagi paremat oodata?
Vasta

Sa ikka mäletad, et tegu on eelpõlemiskambritega madalapöördelise vabalthingeldava sõiduautodiisliga ja mitte nüüdisaegse ülioptimeeritud kõrgforsseeritud pajaga? Mõni kriips vändakaelal ei ole treilerikuninganna südamel vist väga oluline...

Mõõda kaelad üle ja kui pole mõõdust väljas, lase lihvida. Saad parema hinna-kvaliteedi suhte.

Ma ei usu, et oleks võimalik leida veatut OM617 mootorit vanarauaraha eest. Korralik mootor maksab aga 500 € paremal poolel ja isegi iipeis ei ole neid lademes ootamas. Paar rebuildi paistis, aga nende eest küsiti suisa tuhandeid Big Grin

Ma siis enda oma ei hakka pakkumagi, vaevalt minu üleliigselgi veatud võllid sees on. Sad
Vasta

(19-11-2017, 13:32 PM)impreza Kirjutas:  
(17-11-2017, 13:40 PM)Taaviw126 Kirjutas:  Rat rod ongi pigem selline kunsti vorm. Ja ega seda toorik 401te originaaliks taastada oleks vist ühe Tallinna korteri raha sinna alla pannudSmile
...
Inimesi on palju kes on mingi asja emotsioonide segaduses Tallinna kortei raha eest taastand
ja möne aja pärast 10x odavamalt Vaeküla korteri eest seda müüvad...
Ei möista neid inimesi kas töesti nii suur raha häda üle öö vöi mis veel???
Köik omal nahal läbi tehtud ,aga üks on kindel et nendest asjadest mida ma täna teen
saan oma raha kindlasti tagasi...
Õnneks tänapäeval on juba ka Eestis hakanud normaalseks saama suhtumine, et vanaauto hobi võib olla ka negatiivse kulu ja tulu suhtega tegevus.
Ca. 10 aastat tagasi oli kindlasti suurem trend, et "uunikumi" taastamine peab kindlasti ära tasuma. Ja eks toonased säästu keretööd annavad nüüd vahel tunda ka masinaid vaadates. Ja samas need, mis hea hinnaga korda saadi, on tegelikkuses pääsenud ja säilinud masinad. Kurbi näiteid ebaõnnestunud projektidest on kindlasti palju.
Endal on tutvusringkonnast siia lisada üks 10-15 aasta tagune viisnurgaga Volga projekt, mis laialivõetuna ootas aastaid keevitust ja keretöid, aga kuna ühegi meistriga normaalse äratasuva hinnaga kaubale ei saadud, siis lõpuks omanikul huvi rauges ning osadeks võetud auto kadus ajaloo prügikasti. Enne laialivõtmist 2001-2002 oli tegu sellise täitsa üle keskmise hästi säilinud (taastamata/"omas mahlas") sõidukorras Volgaga.

Ja eks ka nüüd vahel küsitakse et kuidas sellisel hobil mõtet on, et see ju puhas kahjum ja häving? Siis toon alati näiteid teistest hobidest, mis kasu ei too: jahilkäik, purjetamine ja minu lemmiknäide, rallisõit. Viimane ka autohobi, kus muidugi sõiduosa annab rohkem juba kasvõi adrenaliinilaksu ja võistlusmomendi tõttu.
Samas vana auto taastajal jääb pärast esialgsest parem masin alles, rallis üldjuhul kulunud, remontivajav võistlussõiduk, avariisse sattumise võimalus on mõlema hobi korral. Ning rallisõidul on väga kallid kõrvalkulud. Näide, meil siin Eestis superkrossi hooaja kaasategemine on läinud sõitja omast taskust (lisaks sponsoritele) maksma 15 000 euri, sinna sisse pole arvestatud auto ja varuosade (nt. rallisõidu jaoks ehitatud käigukast) hindu.

Aga teemasoleva rat rodi ehitamine ei oleks ka alati kasumlik, peavad olema täidetud teatud tingimused (töö tegemise koht, töövahendid ja oskused). Kui nt. harju keskmine Madis (pole autoehituse või remondiga tööalaselt seotud) tahab ka sama teha, aga peab tööruumi ja tööriistad rentima või ostma ning neid ka kasutama õppima, siis kasumlikust (loe: oma raha tagasi) projektist oleks asi üsna kaugel.

Aga edu ülistiilse ja kena masinaga! On rõõm näha et kellegil on nõnda vedanud, et saab töö ja hobi ühendada.
Vasta

(21-11-2017, 09:18 AM)v6sa Kirjutas:  Sa ikka mäletad, et tegu on eelpõlemiskambritega madalapöördelise vabalthingeldava sõiduautodiisliga ja mitte nüüdisaegse ülioptimeeritud kõrgforsseeritud pajaga? Mõni kriips vändakaelal ei ole treilerikuninganna südamel vist väga oluline...

Ridade vahelt on läbi kumanud, et mootoriga on plaanis midagi sellist:

https://www.youtube.com/watch?v=24afjVqm2Uw&t=126s

500+ hobust kolvi pealt läbi puhudes võivad need kriimud ikka väga olulised olla.
Niisama paar kilomeetrit aastas näituseplatsidel manööverdamiseks saaks ilmselt ka natukese hõbepaberiga remondi tehtud Big Grin

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Kas sellele mootorile siis remont mõõdus asju pole saada?

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

(21-11-2017, 14:53 PM)wagoneer Kirjutas:  Kas sellele mootorile siis remont mõõdus asju pole saada?

Saada on küll. Iseasi, kas hind ja algtoorik seda välja kannatavad.

Turbotamisel tuleb niikuinii kogu sisu uus panna, kui on tahtmine kindla peale kestvat asja saada. Niisama paar korda paugutamist kannatab ka mõne kriipsuga välja.

Nukaga on kusisem - kui sisselaskeklapp ikka ei avane, siis ei aita ka suurem kõrvits...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne