Varuosade kvaliteet tootjafirmade lõikes
#61

(31-10-2016, 17:43 PM)maisalup Kirjutas:   cordiantidega kus pole veel isegi tähe kujulist naela ja mingit x koostist ...
Kellele ema kellele tütar ütleme nii

Sa ainult ütled nii, aga mõtled nii ja naa, täpselt nagu vaja on või pähe tuleb.

Ok. Rehvid. 
Oletame, et vaja on talveks rahvamõõtu 195/65R15.
Cordianti kõige soodsam selline mõõt Polar SL maksab 54€/tk. (ei hakka siin kiruma, et isegi oma hinnakirju nad ei suuda korda teha, tooted on, pilte pole jne)
Sinu poolt paljukirutud Hakka on 2x kallim, olgu, vaatame, mis 200€ eest kokku teha saab.

Midagi saab, seal paistab isegi häguselt 8mm mustrit. 

Mina olen Hakkaga palju sõitnud, nii uue, kui vanaga, ja kindla peale minek, valiks ta ikka, kasvõi vana. Ehk siis ema.
Sina valisid, aga tütre.

Järgmine teema.
Sul on 8000€ ja Sul on vaja autot, mis sõidab mõnusalt punktist A punkti B.
Tütre suur fänn nagu Sa oled, kindlasti ostaks tutika SELLE auto. Sa oled ju eelmise näite põhjal põhimõttekindel mees, kui tütar, siis tütar, olgu ta milline tahes. (jällegi, ei hakka irisema venest toodud asjade kodulehe üle, et standardvarustus ongi lisavarustus ja hinnad on EEK-ides jne)
Valuvelge Sa selle raha eest ei saa (on juba uuena viskavad plekkveljed!) ja kondist võid und näha. (mis see veel on?)

Teine mees, kes lepib ka emaga, ostab pigem selle Golfi
Nõudlikumad emaarmastajad ostavad isegi sihukese ema

Aga tegelikult, on mul kahtlus, et sellel viimasel teemal oled Sa hoopis samuti emaarmastaja ja valid midagi sealt auto24-jast pigem....

Kus siin Su põhimõtted on, mees, ütleme nii?

P.S. Rehvid on meelevaldsed (need kasutatud), loomulikult enne osta käiks ja uuriks aastaarve jne.
Sama kehtib kasutatud autode kohta - Golfi puhul uuriks, kas salongiradika vee elektriline soojendus ON olemas (muidu ei saa teda meil siin talvel kasutada, sest see 1,6 traktor absoluutselt sooja vett EI TOODA + mis kkrdi uus aku; auto on 65t aastas sõitnud ja aku peetis, see pole reaalne, sest OE Vartad kestavad 10a + ); Audil noriks, kus teine võti on, kas õlipumba võll on vahetatud, läbisõit jne.
Vasta
#62

(31-10-2016, 10:45 AM)stihl Kirjutas:  
(31-10-2016, 06:11 AM)maisalup Kirjutas:  Samas tuli nokianil just välja, et spets põhjamaade segu asemel kasutasid nad ka sama segu millega toodetakse keskeuroopasse talve rehve ja nüüd on mõnede nokianide hind kukkunud peaaegu cordiandiga samasse suurusjärku aktsiate kukkumisest rääkimatta...

Kust see välja tuli????
Pehme rehviga sa ei saa ju 250km tunnis sõita...nagu nad seal saksas mõnel teelõigul kihutavad.
See on mingi rahvajutt, pritsi mingi link selle kohta.

Seda vist mõeldi
Vasta
#63

Nalja mees, kui mul oleks 8000 eur siis ostaksin omale korraliku fordi aga kindlasti mitte mingit kolkswaagenit  või auruvedurit. Aga sinu kahjuks on juba ford olemas ja selle all pidasid üli hästi ka collins rehvid, pole vaja rootsist tuua 5 aastat vanu nokiane senna alla, sest sõidan ainult nokianidega. Pigem ostan juba sailuni aga mitte seda nokiani sest keegi arvab, et need on ainsad head rehvidBig Grin
Sa proovi kõigepealt need venelased ära, võibolla hiljem enam ei ostagi nokiane, hakkadki ainult cordiantidega sõitma, sest pidamine on 30 prossu parem kui iidol rehvidel Wink 
Samas ei saa ka päris maha nokiane teha, kui palka anti kunagi kõvasti ja rehvimüüja ukse võis jalaga lahti lüüa siis sõitsin minagi hakkapeliita 5-ga, päris hea oli
Vasta
#64

Nii küsimus autotulede kohta- Millised tuled on veel peale hellade enamvähem kvaliteetsed? Kunagi fiatile sai TYC firma tuled pandud ja no olid ikka saastad küll. Näitasid veidi paremini kui koorunud reflektoriga originaalid, kuid teisel päeval kärssasid kohe juhtmed tule sees ja sai ise juhtmestikku putitatud mitu päeva et tulesid lahti saada ja kokku panna. 
Kuidas on firma DIEDERICHS tuledega, reklaamib end kui saksa firma, aga sakslased oskavad ka odava raha eest sitta kokku keerata. Hinna poolest kallimad kui TYC ja soodsamad kui Hella. Originaal tuledel on nimelt alumised klambrid otsa saanud, muidugi saaks neid umbes päevase töö ja leiutamisega parandada, kuid vajaksid kõva poleerimist ka kui seegi aitaks ning lihtsam ja kordi kiirem oleks lihtsalt uued tuled ette tõsta.
Vasta
#65

Hella/Magneti-Marelli ja Bosh on korralikud. TYC pidi vist olema järgmine ja ülejäänud juba päris saast, kui õieti mäletan.
Vasta
#66

Valeo võiks ka head tootjate nimekirja lisada.
Vasta
#67

(10-10-2017, 18:13 PM)rollfix Kirjutas:  Valeo võiks ka head tootjate nimekirja lisada.

Väga napilt.
Vasta
#68

Toyota nimelise auto tootjad on siis lp. kaasfoorumlase taxopets´i arvamusest Valeo toodete kehvast nimest teadlikud ja enam ei lase tagalaterna tootjal oma valmistamismärki välispinnale sulatada vaid on palunud peita tagaküljele. Lausa uued Avensised, paljude eestimaalaste poolt eelistatud automark, väljuvad tehasest Valeo toodetega. Vaata kus kaabakad, paigaldavad rämpsu. Vot vanasti, kui Toyota kasutas Koito tooteid, olid need praalimiseks ikka kohe välispinnal kenasti..
P.S. Headest tootjatest jäi ka CIBIE veel nimetamata.
Vasta
#69

Pole mina veel näinud  tykki või depot mis midagi näitaks,saast on saast,süda tilgub verd kui pead neid kellelegi külge kruvima.Võimaluse korral võiks defektid välja lihvida ja autolakiga üle lakkida,jääb igasugusest saastast etem,kõik kellele nii tehtud on rahule jäänud.Pigem ikka osta mingi mingi eespoolmainitud asise tootja laternad.Viimane kokkupuude oli Passat B7 tuledega ja kuna ka Valeo oli üks originaali tootja siis teevad nad tulesid millel on peal VW logo originaalina ,kui ka ilma logota b-osana .Ei ole vahet ei välimuses ega valgustamises,ainult hinnas ja karbid on erinevad,asi on ühe päeva jooksul kontrollitud.Võibolla on teistel automarkidel ka samamoodi ei oska öelda,tasuks ehk uurimist.
Vasta
#70

Viimati Valeo kojamehed mõranesid küll väga kiiresti ära, vanad said tagasi pandud, nüüd ei teagi millised uued osta.
Vasta
#71

kojamehed on omaette teema, minul on häda olnud ka bosch kojameestega, mis kippusid eest ära lendama, championi kojamehed mis keskelt ei pühkinud- tuli põlve otsas painutada, siis sai enamvähem tööle.
Aga kes siis eestis sisse toovad valeo ja cibis tulesid? Käisin kõik netipoed läb seal ainult hella ja tyc ning hella päringu peale tuli vastus, et hellasid ei saa on pakkuda ainult tyc
Vasta
#72

(11-10-2017, 08:20 AM)maisalup Kirjutas:  Aga kes siis eestis sisse toovad valeo ja cibis tulesid? Käisin kõik netipoed läb seal ainult hella ja tyc ning hella päringu peale tuli vastus, et hellasid ei saa on pakkuda ainult tyc

Hmm.. siit ka vaatasid? Cibie lisatuled.
http://www.autokataloog.ee/et/tooted/742...-oscar-led
Kuna Hellade ja muu pealetrügiva hiina mudru hinnavahe võib olla kordades siis Helladega keegi ei tahagi tegeleda kuna sisuliselt turg puudub.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#73

Praegu pakuvad huvi siiski auto esilaternad mitte lisatuled. Hinnavahe on nii ja naa, ühes poes on tyc 90 eur, hella 240 eur tava tuli teises poes aga tyc maksab 60, hella 120 ja hella xenon tuled 240eur
Vasta
#74

Minu Volvol näitas tyc esituli kohutavalt. Vihk moonutatud etc. 

Originaal ca 15 aastat vana tuli oli tunduvalt asisem.
Vasta
#75

H1G037 BTA esiratta laager pidas vastu vähem kui 5000km.
RUVILLE Rattalaagrikomplekt 5274 ei sobinud mondeole kuna rummus jämedamad poldid.
Vasta
#76

Minul aastase vahega(15 000km) vahetatud esimesed rattalaagrid vanem on optimal ja uuem on poole odavam king laager vanemal läbisõitu umbes 80 000 ja odavamal 65 000 siiani veerevad mõlemad veel.
Vasta
#77

(13-12-2017, 14:47 PM)Koristaja Kirjutas:  H1G037 BTA esiratta laager pidas vastu vähem kui 5000km.

Kas haamriga sisse või kogu püstak alt ära ja pressi all, kui eritööriista pole?

Sry, aga rattalaagri, sillapuksi jne vahetusel ON OLULINE, kuidas seda teha. Sharniiril, rehvil ja rooliotsal on vähem oluline.
95% inimesi ei tea seda.

Olen olnud tunnistajaks ka juhtumil, kui LR esindus vahetas DiscoIII tagasilla puksi valesti, inglaste tehaseaudit sattus peale ja firma sai 1000€ trahvi.
Eritööriistad olid eemal toas olemas, aga neid ei kasutatud.
Seega ma ka suvalise töökoja, autoesinduse (või isetegija) töö peale üle 40 kraadist mürki ei võtaks.

.
Vasta
#78

(14-12-2017, 14:14 PM)stihl Kirjutas:  Olen olnud tunnistajaks ka juhtumil, kui LR esindus vahetas DiscoIII tagasilla puksi valesti, inglaste tehaseaudit sattus peale ja firma sai 1000€ trahvi.
Eritööriistad olid eemal toas olemas, aga neid ei kasutatud.
Seega ma ka suvalise töökoja, autoesinduse (või isetegija) töö peale üle 40 kraadist mürki ei võtaks.

See on täpselt sama nagu Omega tagaratta laagri vahetuseks on udupeen Kent Moore'i rakis aga ikka vahetatakse seda meetrise haamriga. Miks - sest nii saab mitu korda kiiremini. Kaua see laager seal kestab ei huvita kedagi. Klienti peab ju hoidma - s.t. enda juures hoidma, et ta ikka tagasi tuleks. Big Grin

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#79

(14-12-2017, 18:34 PM)Walter Kirjutas:  Kaua see laager seal kestab ei huvita kedagi. Klienti peab ju hoidma - s.t. enda juures hoidma, et ta ikka tagasi tuleks. Big Grin

Eks ta tulebki tagasi, aga tänapäeval juba koos postitusega sotsiaalmeediasse.
Ja internet naljalt ei unusta.

.
Vasta
#80

Vectra 2008 1.9 turbodiisel Z19DTH mootor.
Millise tootja hammasrihma-veepumba-jne komplekti võiks eelistada või vältida?
Ühel varuosade lehel sellised valikud: BOSCH, CONTITECH, GATES, HEPU, INA, RUVILLE, SKF
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne