Mootorsaag - hooldus ja remont ning turg

Silindri ja karteri vahele läheb ka ikka tihend
Vasta

Täpselt nii ongi,et hermeetiku riba silindri ja karteri vahel.
Väntvõlli tihendid ka koos laagriga.
Ei väida midagi aga kusagilt on justkui meelde jäänud,et selle
Jonsu,Partner371,Partner P4-20XT ja mõned veel mis täiesti
identsed ehituspoe saed eluiga on 50-60 töötundi.
Silindril tööpinna töötlus üliõhuke,kulub ära ja ongi saag otsas.
Vasta

Rõnga pilusse suutsin lükata 2mm. Vist natuke kulunud Big Grin . Igatahes hakkas see k*pp pihta juba suvel, kui ta käima ei tahtnud minna. Tulemuseks oli täna see, et no julgelt 150-200 tõmmet ja alles siis läks käima(peo pesa igastahes villis Cool ). Aga egas siiski tuure üles võtnud, vaid kokutas. Aitas kaasa pumpamine. Veaks: karpa seguklapi võll kulunud ja seda päris kõvasti. Kütet pressib välja ehk siis imeb ka lisa õhku ja sellepärast ei käigi.
Oli tubli abimees. Tegi umbkaudu 250-270 ruumi puid 8aastaga, lisaks veel hoonete ehitusel abiks.

Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta

Kui viitsid jännata siis
https://www.aliexpress.com/item/CYLINDER-KIT-DIA-41-1MM-FITS-PARTNER-POULAN-220-221-260-351-370-390-FREE-SHIPPING/610125104.html?spm=2114.search0104.3.1.3faEnm&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_5_10152_10151_10065_10068_10344_10342_10343_10340_10341_10084_10083_10307_10303_10302_10059_10314_10534_5790011_100031_10604_10103_10142,searchweb201603_1,ppcSwitch_4&algo_expid=3a950e4b-19fa-4743-b685-5b38ec7d2cd9-0&algo_pvid=3a950e4b-19fa-4743-b685-5b38ec7d2cd9&transAbTest=ae803_5&priceBeautifyAB=0

Olen mõne korra kasutanud neid hiinakaid,tööle hakkavad küll aga kauaks ei tea.
Ilmselt seal kepsulaagrid ka jube kulunud. Vahetad silindri ja kolvi, kompressioon hea, võib järgmiseks alumine kepsulaager lennata.Aga võid katsetada,jupid leiba laualt ei vii.
Vasta

(03-01-2018, 01:46 AM)Kivipurustaja Kirjutas:  Kui viitsid jännata siis
https://www.aliexpress.com/item/CYLINDER-KIT-DIA-41-1MM-FITS-PARTNER-POULAN-220-221-260-351-370-390-FREE-SHIPPING/610125104.html?spm=2114.search0104.3.1.3faEnm&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_5_10152_10151_10065_10068_10344_10342_10343_10340_10341_10084_10083_10307_10303_10302_10059_10314_10534_5790011_100031_10604_10103_10142,searchweb201603_1,ppcSwitch_4&algo_expid=3a950e4b-19fa-4743-b685-5b38ec7d2cd9-0&algo_pvid=3a950e4b-19fa-4743-b685-5b38ec7d2cd9&transAbTest=ae803_5&priceBeautifyAB=0

Olen mõne korra kasutanud neid hiinakaid,tööle hakkavad küll aga kauaks ei tea.
Ilmselt seal kepsulaagrid ka jube kulunud. Vahetad silindri ja kolvi, kompressioon hea, võib järgmiseks alumine kepsulaager lennata.Aga võid katsetada,jupid leiba laualt ei vii.

Palja peale vaatamise põhjal tundub pildil olev jupp väga korralikult tehtud, pole mingit valu sigrimigri ja kõik on ilus sile ja sirge eestis müüdavad odavjupid näevad kohati hullemad välja.
Vasta

Olen siin tellinud: https://www.huztl.net
Enamus asju ikkagi OEM osaga võrdsed, hind 10x väiksem.
Post on muidugi 30€+toll

Hiina asjadele lükati ka sel aastal ju tollimaks otsa
Vasta

(04-01-2018, 18:33 PM)Mihkus Kirjutas:  Hiina asjadele lükati ka sel aastal ju tollimaks otsa

?
Pole kuulnud, et midagi lükati, kaugemas tulevikus (2021) jah.
Alla 22€ peaks ilma igasuguste maksudeta endiselt tulema.
Vasta

(04-01-2018, 19:02 PM)Raivo Kirjutas:  
(04-01-2018, 18:33 PM)Mihkus Kirjutas:  Hiina asjadele lükati ka sel aastal ju tollimaks otsa

?
Pole kuulnud, et midagi lükati, kaugemas tulevikus (2021) jah.
Alla 22€ peaks ilma igasuguste maksudeta endiselt tulema.

Isegi kui tuleb see 4 eur riigile maksta pole see mingi summa... Odavam ikka kui kohalikke hiigelkasu võtjaid nuumata.
Vasta

Juu olen end valesti informeerinud. Sellel mehel: https://www.youtube.com/user/afleetcommand
On neid hiina saage ikka palju, väga palju ja jagab üllalt igasugu informatsiooni neile, kes neid saage ehitavad või ehitada tahavad.
Vasta

Tere. Olen siin uus nägu nii, et ärge valusasti lööge. Plaanis osta vanem võsakas ja see korda teha. Mida soovitate? Kas võsakatel on olemas oma 026 analoog? Niipalju kui otsingust leidsin jäid sõelale hq 224(pole saada), 355, 252, 343. Stihli ajaloost jäi sõelale vaid 480, 450. Hinnad kõiguvad 250- 400 -ni. Tööks sarapuuvõsa u 10ha. Või võtta smsikat ja osta uus.
Vasta

Stihli FS 450 võta kui on võimalus ja sa ei kahetse. Omal oli ja jube hea oli temaga tööd teha

Veel pole maha löödud
Vasta

stihl 480 on hea ja jõuline masin
Vasta

450 on veel isegi kohapeal saada aga 480 järgi tuleks minna Poola. Huvitav on neil suur vahe? Kaal on sama.
Vasta

Pigem moraalne üleolek. Kuigi tõele au andes on 480 veidi võimekam ja seetõttu võib mingil hetkel see natuke olla piiriks kinnikiilduva ketta ja läbilõigatud rootsu vahel. Aga jaksu on mõlemal piisavalt, et täis päev vastu lüüa.

Odav vs hea võrdluses kaalub muidugi see, et mõlemad lähevad ühtmoodi katki ära, kui neile haiget teha. Hea kipub isegi õrnem olema... Sad
Vasta

450 on pigem sellise heina ja sõrme jämeduse võsa jaoks, kui jämedat võsa ja puhmaid lõigata, siis 480 on selline alumine piir, fs 550 on tõsine puulangetaja. Aga kui väga rahulikult teha, siis langetab puid ka fs450 lihtsalt aega ja vahel ka närve kulub rohkem
Vasta

Ma kasutan FS260 ja ütleks, et toimib päris hästi isegi 5-10cm tüvedega. Muidugi, teen enda jaoks ega aja taga suuri mahtusid. Ketas peab terav olema, erinevus on vägagi tuntav.
Vasta

igaks juhuks hoia eemale https://saestuudio.ee/toode/husqvarna-555fx/ mõtetu saast. Sõbrad on sellist vandunud nii et aitab, Läksid Echo peale üle ja on rahul. Stihl FS 480 ga puudub mul töökogemus aga arvata on et peab sarapuu jamas vastu Big Grin. Mul omal on Handymanni Espina võsakas ja peab ka vastu, ütleks et 4 korda on tagasi teeninud. ja veel käib. Hiinaka viga on see et kui küte lõpeb, siis enam käima ei saa, jahtub maha - läheb uuesti.

Veel pole maha löödud
Vasta

(08-01-2018, 18:24 PM)JaakH Kirjutas:  igaks juhuks hoia eemale https://saestuudio.ee/toode/husqvarna-555fx/ mõtetu saast. Sõbrad on sellist vandunud nii et aitab, Läksid Echo peale üle ja on rahul. Stihl FS 480 ga puudub mul töökogemus aga arvata on et peab sarapuu jamas vastu Big Grin. Mul omal on Handymanni Espina võsakas ja peab ka vastu, ütleks et 4 korda on tagasi teeninud. ja veel käib. Hiinaka viga on see et kui küte lõpeb, siis enam käima ei saa, jahtub maha - läheb uuesti.
Kui suur saladus pole, siis mida vannutakse. Ostsin selle ja lasknud koos pojaga tükk tööd teha. Hea asi.
Vasta

Tundub, et tuleb siis 450 hakkata otsima. Tegemist väga nöutud pilliga köik mis müüki tulevad ostetakse kohe ära.
Vasta

Olen tööd teinud Stihli nii FS450, FS460 kui ka FS490ga. 
450 kasutasin enamasti heina trimmerdamiseks, vahel harva ka võsalõikuse jaoks. Augustikuise ülekasvanud heina jaoks ideaalne, võsas sai täitsa edukalt hakkama, kui palke langetama ei hakka.
Liinihooldust sai tehtud nii 460 kui ka 490ga, kumb parasjagu kätte juhtus. Kui mõlemad korraga valida olid, võtsin pigem 460ne, natuke kergem, samas võimuse vahet väga ei tunnetanud. Liini all üldjuhul maksimumi vaja ei lähe ka, pigem on vaja tihedamas põõsas pööret hoida. 490 oli muidugi sellest hea, et jõupuudust ei teki. Langetasin sellega paar 30 cm läbimõõduga paju ja leppa, muidugi oli tükk tegemist, et kettaga niipalju ruumi teha, et puu südamikuni ulatuks(ja pärast läksid ikkagi sae järele, et känd sirgeks lõigata)  Big Grin 

Kaalud-võimsused:
FS450: 8,0kg, 2,1kW
FS460: 8,5kg, 2,2kW
FS490: 9,1kg, 2,4kW

Ehk iga lisanduva 0,1 kWga lisandub ka pool kilo massi, kus jookseb optimaalne piir? Big Grin

Lagunemise poolepealt olid kõik väga töökindlad, muruniitmise aastate jooksul oli meil FS450neid kasutuses parallelselt 3tk, mingeid kapitaalseid remonte polnud. Ühel oli kord summuti tahma ja õli täis, sellepeale viskas kaks korda tihendi summuti ja silindri vahelt ära, puhas kasutaja viga. Starteri nööre kulus ka Big Grin
Liinihoolduse pillid pidasid ka hästi vastu, reduktoritest kahe aasta jooksul jagu ei saanud ja ma polnud ka päris esimene kasutaja. Üks huvitav viga oli 460l, karburaatoris murdus pooleks õhuklapi võll, ükshetk pärast pausi käivitama hakates vaatasin, et midagi oleks nagu puudu, pool võlli oli täiesti ära kukkunud ja kadunud, teine pool oli karburaatoris sees alles.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne