Postitused: 96
Teemad: 13
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
Tere. Kellelgi mingit head ideed äkki välja pakkuda. Nimelt alates sügisest kuni kevadeni, on see mure, et Gaz 51, K-22G ühe lõõriga karbussi jalg tõmbab külmast peast käivitades härma ja auto ei taha tühikäigul üldse töötada. Kui mootorit natuke pideva käsigaasiga mängimisega soojendada, niipalju et juba kollektor soojeneb, siis teha vahepeal u-10min. paus (niipalju et karburaatori jalg juba üles sulab) ja siis uuesti käivitada-siis jääb ka ilusti käima. Kollektori peal see "Leto"ja "Zima" klapp on kinni roostetanud ja seda kasutada kahjuks ei saa.
Terv. Ago
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Ehita siis õhuvõtt ümber. Sisseimetav õhk tuleb võtta kollektori vastast.
Postitused: 5,243
Teemad: 70
Liitus: Oct 2011
Maine:
129
Või.... Kaugel see kevad enam on....
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 270
Teemad: 28
Liitus: Jun 2013
Maine:
1
Mingitel vanematel VAZ-i karbussidel oli jala soojendus tosooli pealt.
Postitused: 1,246
Teemad: 22
Liitus: Jul 2009
Maine:
44
25-01-2018, 14:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-01-2018, 14:28 PM ja muutjaks oli
Mahno.)
Pane siis kummivooliku, traadi ja teibiga õhuvõtt väljalaskekollektori pealt toimima, kui käed paremat lahendust ei võimalda. Töötab küll ja kasuks on lahendus ka - mingit taolist tüüpi lahendus on kõikidel karpaautodel - vanematel manuaalne (liiguta klappi, tõsta filter teise asendisse vms), uuematel automaatne (vaakumklapp vms).
Veel on variant ehitusfööniga karpat sulatada.
Kui kange tahtmine on kollektorit kütta, siis vanadel karpa-VW-del on sisselaskekollektoris elektriga köetav siil. Näiteks 1,8 66kw santanal oli (DS mootor).