Gaz MM-V 1942

Filmis on ka näha, kui tagumisi rattapaare kinni keeratakse, liigub kinnitõmbamise hetkel tööriist tõmbega kellaosuti liikumise suunas  ja kuna tegu on vasaku poolega siis järelikult on seal ka vasak keere rattamutritel.

Parimat  h2rra

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

ГАЗ ММ  https://www.youtube.com/watch?v=ygtqqod6O8U
Vasta

Tahtsin öelda et teema on suht pudru ja kapsad. Aga teisiti kahjuks ei saa. Uut infot pressib koguaeg peale ja tahaks kohe siia ka postitada. Teema ongi tegelikult rohkem AA- ja MMist üldisemalt. Nende erinevustest ja sarnasustest. Kahju et see kõik nii organiseerimata on. Aga nagu öeldud siis teisiti ei saa...
Pildid panen siia maksimum kvaliteediga. Seda muuta ei tahaks sest siis muutuvad nad ka hägusemaks. Kui asjad on lõpusirgel ja asjad läbi juureldud siis teen kindlasti eraldi kodulehe kus on kogu see jama organiseeritult kõigile kergemini loetav. Kaasaarvatud endale....
Vasta

Teema tore, aga usu mind, nii mõnigi loodab, et sa parema resoga mobiilikaamerat ei soetaks. Õnneks oled ise ka matsu jaganud ja ei pane sadat pilti enam ühte postitusse.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta

Kahjuks ei saa kuidagi vähendada ei piltide hulka ega kvaliteeti. Iga MMiga seotud otsus on vaja ära põhjendada, aga kuna asjast suurt midagi ei jaga, siis on siin hea lahata. Võibolla on printerisõbralik versioon väiksema mahuga?

Nagu ma nendelt piltidelt välja loen, siis oli ka ilma haakeseadmeta variant, millel varuratta hoidja kinnitus raamile teistmoodi.

[Pilt: GAZ_AA_bp4.jpg]

[Pilt: GAZ_AA_det1.jpg]

Leidsin pildi sellest varuratta hoidja variandist päris elus... See vanatüübi haakeseade on sinna ise visatud/aretatud. Vanatüübi haakeseade kinnitus raamitalade peale, mitte nende vahele. Ja selle varuratta hoidjaga ei läheks see kompott kuidagi kokku... Küllap vennike murrab ise ka pead, et mis värk onSmile

Muidu raam ise oli täitsa AA oma aga nagu näha siis raamil haakeseadme augud üldse puuduvad.

[Pilt: 127682-5.jpg]

Võrdluseks tavaline vanatüübi varuratta hoidja... Pildistatud sõidusuuna poolt, ehk siis vaatega eestpoolt tahapoole...

[Pilt: 20180127_050003.jpg]

Haakeseade oli raamitalade vahel ainult mõnel erimudelil nagu Gaz 42.

[Pilt: GAZ_42_2.jpg]
Vasta

(29-01-2018, 09:16 AM)Aspelund Kirjutas:  Raaminumbrid värviti raamile. Seega pole sealt midagi otsida.

A.

Ei tea kas midagi sellist nagu sellel pildil?

[Pilt: German_GAZ_AAA_in_colour_with_roundal_2.jpg]

[Pilt: GAZ_AAA_05.jpg]

Huvitav mis seal kirjas on?
Vasta

Üks äärmiselt huvitav leht...

http://autoar.org/manufacturers/obshchay...rmaciya-12

Üks huvitav tabel sellelt lehelt...

[Pilt: variandid.png]
Vasta

Ma juba tükk aega mõtlesin, miks on osadel piltidel varuratas esitiiva peal.
Jo see pidi püüdma bensiinipaagi suunas lendava kuuli Cool

See aga on päris armas pilt ... [Pilt: 40.jpg]   ... nii nummi tagumine porilaud.
Vasta

Kui sa nii ütledBig Grin Veider variant on küll. Nagu mingi puugaasi ja maagaasi hübriid...

Panen veel mõned pildid... vähendatud kvaliteediga.

[Pilt: 7b1e7f14b193b90a101b9eae0060ffb3.jpg]

[Pilt: 675.jpg]

[Pilt: 1069.jpg]

[Pilt: 1105.jpg]

[Pilt: 1697.jpg]

[Pilt: 1699.jpg]

[Pilt: 1701.jpg]

[Pilt: 1705.jpg]

[Pilt: 1708.jpg]

[Pilt: 1709.jpg]

[Pilt: 1716.jpg]

[Pilt: 1936.jpg]

Huvitav et KaraKumi Gaz A-l on kojamehe ajam valelpool klaasi ja üldse erinev AA omast...
Vasta

[Pilt: 1937.jpg]

[Pilt: 1953.jpg]

[Pilt: 2042.jpg]

[Pilt: 2110.jpg]

[Pilt: 2355.jpg]

[Pilt: 2516.jpg]

[Pilt: GAZ_03_30_shot1.jpg]

[Pilt: JEFm_K_1.jpg]

[Pilt: original.jpg]

[Pilt: 12229_5_1.jpg]

[Pilt: 42.jpg]
Vasta

[Pilt: gaz_a_171_of_204.jpg]
[Pilt: gaz_a_188_of_204.jpg]
vs.
[Pilt: gaz_mm-v_031_of_130.jpg]
[Pilt: gaz_mm-v_036_of_130.jpg]

See GAZ-A pildikogu pole siit teemast vist veel läbi käinud.
Vasta

Selline Gazi vaakummootor pole sittagi väärt (tavaelus). Kui tee lumelõrtsi täis, siis kojamehed seisavad. Nagu gaasi maha lased, kukub vehkima. Raske koormaga sama rida, siis pidi käega ise juurde aitama, kui välja tahtsid näha.
Vasta

Üsna kohatu kommentaar teemas, kus taastatakse 70+a vanat autot. Keegi ei kavatse ilmselgelt sellega kunagi lumetormis sõita. Lisaks on kindlasti selle auto juures veel sõlmi, mis tänapäeva mõistes ei kõlba enam kuhugi.
Vasta

Selle lehe esimesel pildil ei ole mitte segu puugaasi  ja maagaasi autost, vaid tegu on puugaasi süsteemiga, mille osaks olevad filtrid on paigutatud kasti alla.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

Ma ei tea, kuidas paikneb GAZ AA või MM klaasipuhasti vaakum mootor, kuid GAZ A-l paiknes see kindlasti väljapool nagu eespool alumistel piltidel. Ülemiste piltide GAZ A-l on juba hilisem GAZ 51 vaakum-mootor ja paigaldatud mingite isetehtud kõrvadega aknaraami külge. Originaalne GAZ A klaasipuhasti mootori pilt ka.
   
Pildilt on näha lülitushooba, mis tuleb läbi spetsiaalse augu klaasi raamis salongi. Käega ajamit kaasa aitamise võimalus puudus.
Vabandust, eelnevatel GAZ A pildil pole siiski GAZ 51 vaakum mootor, kuna puudub käsitsi liigutamise võimalus. Tõenäoliselt on tegu EMKA mootoriga, kuna see asub juba kabiinis.
Vasta

Need mustvalged pildid on originaalid ja väga vanad, 1933 kui Moskva autoklubi sõitis Karakumi ja tagasi. Taheti Vene autode vastupidavust demonstreerida. Mu enda teooria on et pandi mõni töökindlam lääne seade peale lihtsaltSmile
MMil peaks ajam väljaspool klaasi olema nagu Raivo viimasel kahel pildil.

[Pilt: 1.jpg]
Vasta

(03-02-2018, 12:16 PM)Taaviw126 Kirjutas:  Need mustvalged pildid on originaalid ja väga vanad, 1933 kui Moskva autoklubi sõitis Karakumi ja tagasi. Taheti Vene autode vastupidavust demonstreerida. Mu enda teooria on et pandi mõni töökindlam lääne seade peale lihtsaltSmile
 Vaata Taavi, nagu sa tead tegelen selle GAZ A asjaga väga tõsiselt, kuna plaanis on selline elukas kunagi taastada. Ford müüs oma Featoni tootmise liini 1931 aasta sügisel enamlastele ja Gorkis hakkas see tööle 32 aasta lõpus, kus selle aasta numbri sees tehti valmis esimesed 10-kond autot. Suurem tootmine läks lahti 1933. Venelased tootsid alguses ainult raamid, kered, mootorid. Õmblesid istmed ja katused. Ülejäänud osad tulid kõik Ameerikast. Tasa hilju hakati Ameerika juppe omatoodangu vastu vahetama, kuid GAZ A puhul ei teostunud see 100 %  kunagi. Oli ju GAZ A Ford Model A täpne koopia. Venelased loobusid ainult mõnest lux elemendist, nagu näiteks radiaatorit kaitsvast iluvõrest ja veel paar pisiasja.Oma toodanguni jõuti, küll ka mitte 100%-lt aga enam vähem järgmise mudeli, ehk M1 teostumisel, mis on ju ka tegelikult Ford Model B koopia, kuigi mitte enam 100%, vaid kusagil 50%ulatuses. Kui Jumal annab tervist ja jõudu ja vahendeid, siis tulen selle teemaga siin põhjalikult välja. Praegu vett ei sega, muidu mömmutan nagu oma GAZ M1/M!! projektidega. Mõned seltsimehed arvavavad, et olen juba alla andnud.
Vasta

(03-02-2018, 12:36 PM)Formika Kirjutas:  
(03-02-2018, 12:16 PM)Taaviw126 Kirjutas:  Need mustvalged pildid on originaalid ja väga vanad, 1933 kui Moskva autoklubi sõitis Karakumi ja tagasi. Taheti Vene autode vastupidavust demonstreerida. Mu enda teooria on et pandi mõni töökindlam lääne seade peale lihtsaltSmile
 Vaata Taavi, nagu sa tead tegelen selle GAZ A asjaga väga tõsiselt, kuna plaanis on selline elukas kunagi taastada. Ford müüs oma Featoni tootmise liini 1931 aasta sügisel enamlastele ja Gorkis hakkas see tööle 32 aasta lõpus, kus selle aasta numbri sees tehti valmis esimesed 10-kond autot. Suurem tootmine läks lahti 1933. Venelased tootsid alguses ainult raamid, kered, mootorid. Õmblesid istmed ja katused. Ülejäänud osad tulid kõik Ameerikast. Tasa hilju hakati Ameerika juppe omatoodangu vastu vahetama, kuid GAZ A puhul ei teostunud see 100 %  kunagi. Oli ju GAZ A Ford Model A täpne koopia. Venelased loobusid ainult mõnest lux elemendist, nagu näiteks radiaatorit kaitsvast iluvõrest ja veel paar pisiasja.Oma toodanguni jõuti, küll ka mitte 100%-lt aga enam vähem järgmise mudeli, ehk M1 teostumisel, mis on ju ka tegelikult Ford Model B koopia, kuigi mitte enam 100%, vaid kusagil 50%ulatuses. Kui Jumal annab tervist ja jõudu ja vahendeid, siis tulen selle teemaga siin põhjalikult välja. Praegu vett ei sega, muidu mömmutan nagu oma GAZ M1/M!! projektidega. Mõned seltsimehed arvavavad, et olen juba alla andnud.
 Tohoh, kui ma nüüd õieti aru saan, siis hr. Formika on seadnud eesmärgiks GAZ A taastamise. Pole isegi aimu, kas sellist isendit Eestis üldse olemas on. Gaz AA, AAA, MM need peaks olema esindatud. Äkki on kellelgi selle kohta informatsiooni. Aga hr. Formika võiks mitte salatseda ja uue teema avada, kui tõesti selline asi teoksil on. Huvitav jälgida, sest keegi pole vist siin kunagi käsitlenud nii vana auto taastamist, ikkaga 85 aastat. Ootan huviga ja ette tänades, kui minu tagasihoidlikku soovi arvestatakse.
Vasta

Ega neid värvilisi pilte ei tea uskuda jah.
Например стеклоочиститель от Эмки располагается внутри салона и поэтому имеет более длинный поводок, чем стеклоочиститель от полуторки, который расположен "на улице".

Vaadates aga seda, jääb vägisi mulje, et ajam on klaasi taga:
[Pilt: 27846acs-960.jpg]

[Pilt: 41998ccs-960.jpg]

OT: foorumi parematel poegadel hakkab selle peale juba kujutlusvõime tööle:
[Pilt: 22222-110-kopija-jpg.35851]
Vasta

Mul on muidu Gaz A varuosakataloog kodus olemas. Õhtul vaatan...

Samalt 1933 aasta Karakumi rallilt...

[Pilt: 1695.jpg]

Äkki ajam on ikka sama aga lüliti lihtsalt teistpidi ja natu lühem?

P.S. praegu olen kella 1.00 saadik raamiga mässand ja juba tahaks revolvrit haarataBig Grin natuke kahetsen et korraga uusi talasid ei teinud. Saab asja ikka aga tunde läheb veel hulga...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne