04-02-2018, 11:23 AM
Hei Taavi, kirjutasid, et oled 22h MM ehitanud, kas siis midagi pole huvilistele näidata.
(04-02-2018, 11:56 AM)Taaviw126 Kirjutas: Telefoniga tehtud pildid teevad selle lehe kole aeglaseks ka.
(04-02-2018, 11:56 AM)Taaviw126 Kirjutas: Ega midagi tarka nagu pole näidata jah. Võin ainult näidata kuidas ei tehta Niipalju tahtsin öelda et väga sooja tundlikud on need raamid. Ma olen eluaeg metallimees aga nii soojatundlikud raudtala pole varem näinud. Sellega peab arvestama kui midagi keevitada tahetakse...Taavi, sa oled vale elukutse valinud, mitte metalli sepp ei peaks sa olema, vaid sulesepp. Samas, kui sa ei näe seda igapäevast keppi, pole ka tindipotist võimalik põliseestlaste vanasõnu välja imeda.
Telefoniga tehtud pildid teevad selle lehe kole aeglaseks ka. Ühel raami talal tuleb alumine äär peaaegu kogu ulatuses ära vahetada
Kirjutan siis hoopis põliseestlaste vanasõnu mis mind raami paikamisel aitasid.
1.Üheksa korda lõika siis mõõtma ei pea.
2.Kui jõuga ei saa siis on vähe jõudu. Kutsu keegi appi.
3.Aita kedagi kui ta on hädas, ja ta peab sind alati meeles kui ta on jälle hädas.
4. Niikaua kui tark mõtleb on loll katseeksitusmeetodil asja ammu ära teinud
(04-02-2018, 11:56 AM)Taaviw126 Kirjutas: Ega midagi tarka nagu pole näidata jah. Võin ainult näidata kuidas ei tehta Niipalju tahtsin öelda et väga sooja tundlikud on need raamid. Ma olen eluaeg metallimees aga nii soojatundlikud raudtala pole varem näinud. Sellega peab arvestama kui midagi keevitada tahetakse...
Telefoniga tehtud pildid teevad selle lehe kole aeglaseks ka. Ühel raami talal tuleb alumine äär peaaegu kogu ulatuses ära vahetada
Kirjutan siis hoopis põliseestlaste vanasõnu mis mind raami paikamisel aitasid.
1.Üheksa korda lõika siis mõõtma ei pea.
2.Kui jõuga ei saa siis on vähe jõudu. Kutsu keegi appi.
3.Aita kedagi kui ta on hädas, ja ta peab sind alati meeles kui ta on jälle hädas.
4. Niikaua kui tark mõtleb on loll katseeksitusmeetodil asja ammu ära teinud
(04-02-2018, 11:56 AM)Taaviw126 Kirjutas: Kirjutan siis hoopis põliseestlaste vanasõnu mis mind raami paikamisel aitasid.
1.Üheksa korda lõika siis mõõtma ei pea.
2.Kui jõuga ei saa siis on vähe jõudu. Kutsu keegi appi.
3.Aita kedagi kui ta on hädas, ja ta peab sind alati meeles kui ta on jälle hädas.
4. Niikaua kui tark mõtleb on loll katseeksitusmeetodil asja ammu ära teinud
(05-02-2018, 16:50 PM)Taaviw126 Kirjutas: Praegu on raami remont endiselt käsil. Arvatavast enne märtsi kuud valmis sellega ei saa. See on üks mahukamaid töid ka mis selle masinaga plaanis. Kabiiniga läheb ka aega aga ma arvan et vähem kui raamiga. Raam on ikka päris läbi.Mu Gaz 11 raam ka sama närune, õigemini 3 raami osad. Rõuge sepp käib juba 4 kuud ümber ja kratsib kubet ja ......... Kuigi ma andsin talle A1-l , see sama suur, kui 8 -A4-st lehte, punktuaalsed tehase joonised. Sul selliseid vist ei ole, nii et pead kohvipaksu pealt vaatama. Aga kuna ma ise metallimees ei ole, siis kubet kratsima ei pea. Aga sulle head kratsimist.
Remondin siin ühte Unimogi ja lappasin selle varuosa kataloogi mis on 1990 lk paks. Võttis näo muigele kui mõtlesin MMi kataloogile mis on 102 lk mõnel mootorrattal on ka rohkem detaile kui MMil...
(06-02-2018, 21:00 PM)Formika Kirjutas: Jah isegi nikkel riba kere ja kapoti vahel ja nikeldatud kaitserauad. See küll tõesti mingi promo jaoks tehtud. Taavi on siia no vähemalt sada MM/AA pilti riputanud aga sellist luksust pole veel näinud.
Taavi kas sul sellist iluvõre on? Kas nad on AA-l ja MM-l ühesugused?
(06-02-2018, 20:34 PM)Raivo Kirjutas: Raaminumbri teemal veidi parem pilt (väidetavalt 1946):
Kõrvalteemas oli jutuks, et vene masinatel ei olnud iluliistu ja kroom nina.
Tundub, et promo mõttes neid vist ikka teha suudeti:
(06-02-2018, 22:10 PM)Taaviw12 Kirjutas: Ehk siis MMi tootmine algas ametlikult Gorkis 1938 aga reaalsuses ei jätkund mootoreid ja pandi vahest ikka vana AA mootoreid peale. Alles sõja alates suudeti veoautodele piisavalt mootoreid eraldada. Kas siis tänu sellele, et M1 tootmine vähenes või vähendati?
/.../ Tiivad löödi välja plekist mis kabiinilt kokku hoiti? Võin ka valesti aru saada...
(06-02-2018, 22:10 PM)Taaviw126 Kirjutas: Kirjeldatakse 1942 MMi ... Torkas silma et puudus tagurpidikäik??? Huvitav mis motiivil seda tehti? Et taganeda ei saaks?Ma arvan, et kuna tahavaate peegel eemaldati varem, siis tööohutusamet käskis eemaldada ka tagurpidi käigu
(07-02-2018, 00:23 AM)Raivo Kirjutas: ps! Vaatasin, mida Hiina internetikaubamaja ka pakub. Selgub, et pakub küllNo see on rohkem naljanumber. Sobib igale poole, ainult mitte vähegi originaalsust taga ajavale seltsimehele. Õige tuli 6V ja ainult gabariit ja stopp. 2 juhet ja Gaz AA-le mitte mingil juhul kroomitud.
(06-02-2018, 22:10 PM)Taaviw126 Kirjutas: ...Tagurpidi käigust loobuti tootmise lihtsustamiseks ja metalli kokkuhoiu pärast. Isegi esipidurid jäid selle pärast tegematta.
ФАКТ: «В 1942 году для облегчения производства и экономии металла грузовик лишился дверей, одной из фар, передних тормозов, передачи заднего хода ...
Kirjeldatakse 1942 MMi, ehk siis minu masinat. Torkas silma et puudus tagurpidikäik??? Huvitav mis motiivil seda tehti? Et taganeda ei saaks? ...
...
(06-02-2018, 22:57 PM)Taaviw126 Kirjutas: ...7.стеклоочиститель с вакуумным приводом в сильный дождь переставал работать, так как скоростьSiin on kirjeldatud postitust nr. 592, natuke teise sõnastusega.
автомобиля снижалась до минимума, а следовательно снижались и обороты двигателя.
...