soeta uus UAZ euroopast :)
#1

Tervisi venetehnikale.

Tuleb välja, et Buhanka polegi ilma EU serdita masin, täitsa saadaval Euroopas.

https://www.blocket.se/horby/UAZ_469_Buk...?ca=11&w=3

Hind Venemaal poole soodsam, aga ikkagi Smile
Vasta
#2

Vahva
Elektrooniline kilomeetri lugeja.
Juba tase.
Kuid ,kui Venamaalt ei tohi neid sisse tuua nagu kuulda.
Miski saaste jne.
Kuid tõsine UAZ   fänn,kes uut tahab saab siis ilmselt rootsist selle legaalselt Eestis arvele.
Või olen ma eksiteel??
Vasta
#3

mootorid EURO 5 neil kõigil nüüd.

uuematel UAZikutel ka ohutuspaketid ABS, AIRbag jne olemas juba, kuid EU hinnad kaks kuni kolm korda kallimad kui Venes.

uaz.ru seal kõik kirjas Smile
Vasta
#4

Eks see näitab ka EU väärastunud prioriteete. Pastakast imetud saastenõuded on A ja O, aga see, et tegu on lendava kirstuga, ei koti kedagi. Buhhankal puudub ju igasugune aktiivne ja passiivne turvalisus, kassile otsasõit võib lõppeda fataalselt. Ei kujutaks küll ette sellise asjaga sõitmist muudel põhjustel kui hobitegevus.

Oma kodukandimetsas jahil käimine on vist ainus adekvaatne funktsioon sel masinal, kuigi ka selleks leidub paremaid masinaid.
Vasta
#5

Nu jah.Ilmselt suurlinna rahvas seda ei osta.Metsa sõita Rootsis.Algul kiirtee.....
Hirmutav tõesti.Muidugi,kui kiiresti see liigub.
Vasta
#6

Vene tehnikale on läänes täiesti oma fänniseltskond olemas. Meenub et USA-s fännab teatud seltskond vene emmilisi, kaa-sid, uraale jm. korviga tsikleid eelkõige seepärast et need ei kannata ei sõidumugavuse, kvaliteedi ega lagunemise tõttu mingit kriitikat ning see pidavatki olema see kiiks mis paelub, eristab ja fännama paneb. Big Grin

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#7

Mis kiiks teil kõigil selle turvalisusega on?
Ostategi auto selle mõttega, et kunagi sõidan selle kortsu või?
See auto pole selle mõtteviisiga inimesele ja pealegi on ta mõeldud kehvade teedega oludesse, kus dšigitid ei sõida võimete piiril vaid vastavalt teeoludele ja autole sobiva kiirusega.
Sellistes oludes aga on ta omal kohal sest kui vaja minnakse läbi meetrise vee kartmata et pärast on sületäis elektroonikat hukas.
Niisama käiguosas on kuluvaid asju kaks rooliotsa ja 8 piduriklotsi niiet kui autot hoida sõidab ta muretult aastaid.
Kindlasti on probleem roostega ja seega peaks enne kasutamist raami ja kere õõnsused kaitsevahadega üle ujutama.
Kunagi oli selline asi peres ostetud uuena viimaste rublade eest.
Oli juba 2410 mootoriga ja sõitis ta 12 aastat ilma erilist remonti tahtmata ning sõidaks veelgi kui venest poleks tuldud ja ära ostetud.
Vasta
#8

(07-02-2018, 12:28 PM)zazik Kirjutas:  Eks see näitab ka EU väärastunud prioriteete. Pastakast imetud saastenõuded on A ja O, aga see, et tegu on lendava kirstuga, ei koti kedagi. Buhhankal puudub ju igasugune aktiivne ja passiivne turvalisus, kassile otsasõit võib lõppeda fataalselt. Ei kujutaks küll ette sellise asjaga sõitmist muudel põhjustel kui hobitegevus.

Oma kodukandimetsas jahil käimine on vist ainus adekvaatne funktsioon sel masinal, kuigi ka selleks leidub paremaid masinaid.

Sa pole "suurtel avarustel", Venemaa suurtest mesta-aladest olematute teedega rääkimata, käinud vist??? Aga Soomes/Roostis Lapimaa pool äkki oled, siis sad ju aru, milline tühjus ja olematu teedevõrk seal on.  Eesti on liiga väike ja liiga arenenud teehooldusega, meil pole tõesti ENAM sellist niiväga vaja peale hobiks jahikantsli kõrvale sõitmise.

Aga võta nii, et kõnealune isend ja müügiesindus asub Euroopa pindala suuruselt KOLMANDAS Riigis, kus elab olematud 8 milli tegelast. Tegelik Rootsi koosneb tühjusest ja teedeta maastikust, kus sellisel riistal võib täiesti rakendus olla. See ju ei maksa sittagi nende jaoks! Teine äärmus on Austraalia, Kanada jms kohad, kus aussidel võib ühe pere farm olla pindalalt Hiiumaa Big Grin 

PS: ja ega vastaseid maastikusõidu omadustelt BUSSIlaadsele uaazikule väga ikkagi pole! Leia 9-kohaline reaalselt kraavidest, väljaveoteedest ja jõgedest läbi minev isend! Jah, leiad: Iveco Daily 4X4, mis müüb sigahästi just Austraalias ja maksab 4 KORDA UAZi hinna! 10-kohaline buss maksab aga 8 korda niipalju...aga "parem" on ütleme 3 korda, mitte rohkem. Või arvad sinisilmselt, et 4vedu Vito või väga kuulsa ümberehitaja tehtud Traveller 4X4Dangel on kuidagigi UAZiga samaväärne??? Naerukoht... Need on mõeldud euro-offrõudiks - loe: porine kõvakatteta maantee ja Aafrikas linnadevahelised liivased teed Big Grin 
[Pilt: 30722952710_c52e476c7f_b.jpg]
Vasta
#9

(07-02-2018, 14:31 PM)2715 Kirjutas:  ...
Sellistes oludes aga on ta omal kohal sest kui vaja minnakse läbi meetrise vee kartmata et pärast on sületäis elektroonikat hukas.
...

Kas uuematel on süütekommutaator ja muu tarkelekter kõrgemale kolitud? Euro5 ilma purtsuta juba ei tee.

Igatahes Krooksul on mainitud karbike kenasti 75 cm kõrgusel ja päris kindlasti loetud tunnid peale suplust meetrises vees lõpetab kommuteerimise.

Aga muus osas peab väga paika, et heaoluriikides otsitakse enesepiitsutamise uusi vahendeid ja üks persest ergonoomikaga öökole nõukavälgatus on neile sama hädavajalik, nagu juhtmevaba puldiga aanustapp

Ma ei ole kindel, et mainitud uuasik omal jõul kaugemale jõuab teedeta maastikul, kui suvaline lääne nelik. Tanki järel läbi muda lohistamist kannatab kindlasti kauem, selles ei ole küsimust. Ning juhile põhjustab oluliselt rohkem vigastusi.

Huvitav, paljud siinsetest UAZlembidest reaalselt oleksid nõus SELLE asja eest NIISUGUST hinda oma raha välja käima? Toungue

Jaburalt kallis ju.
Vasta
#10

Big Grin Ei oskagi midagi öelda. Vaadake videot...

https://youtu.be/J6svzFhN4ng
Vasta
#11

Seda pätsi oleks õiglasem ikkagi võrrelda Pinzgaueri ja Laplanderiga, mitte 21. sajandi 4x4 kaubikutega.
Vasta
#12

Ostad ära, saad kohe musta numbri! Ei mingit ukrainlastega pildivahetust ega Nevada kõrbest romu siiatirimist. Oma 40 aastat on teda ikka juba tehud ja veel kuidagi müüdav. Toyotad, laplanderid ja unimogid on teid ära hellitanud. Kui ikka kovrossi, kolhida ja erazi pealt tuled, oled sellisega õnnejunnis. Kohe kakud laiali, keevitad üle, möksid üle. Ja otsid BTR difrid sisse, muidu pole tal üldse läbivust. Paar korda pehmes edasi-tagasi rapsid, on "käbi" laagripesa pikaks veninud ja hambatükid korgi küljes. Reisile lähed, siis paar bellaka kardaaniristi, 10 - 32-ni silmus-padrunvõtmekott, kirves ja haamer istme alla. Mingi varbasoojenduse mõtled talveks, või ka vildid jalga sõidu ajaks. On täitsa võimalus ellu jääda.
Vasta
#13

(07-02-2018, 17:54 PM)Taaviw126 Kirjutas:  Big Grin Ei oskagi midagi öelda. Vaadake videot...

https://youtu.be/J6svzFhN4ng
 Vaata Taavi, sa pingutad ja mina pingutan, kepin kõigil ajusid ja nõuan originaalsust. Ma ei imesta, kui järgmist autot tullakse hindama, siis öeldakse, et poisu, me ei tulnud Rolls Royce hindama, miks elektrood persest väljas ei ole Big Grin .
Vasta
#14

(07-02-2018, 17:54 PM)Taaviw126 Kirjutas:  Big Grin Ei oskagi midagi öelda. Vaadake videot...

https://youtu.be/J6svzFhN4ng

Jah on väga õudne, uued tunduvad natuke paremad olevat Big Grin Hetkemudel, mis on ümber ehitatud ja hind russias sellsiena 1,5milli rutsi ehk 22tuhat euri. Test-draivi osa 1 ja tehnilise seletus osa 2. See on nüüd siis militaarsildadel maastikuloom Big Grin 
22tuhande eest saab euroopas kätte pärismaasturi-laadsetest ainult Dusteri! Kui sedasama Buhhankat teeks kasvõi rumeenlased samas Dacia tehases, siis milline unistuste pill see tegelikult oleks Wink Ega venelased ise ka ei jäta hagu alla panemata aga reaalsus on see, et Buhhanka müüb, sõidab ja võidab ikka veel. Pikem aus lugu, MIKS?
Vasta
#15

Aaa mis vingute,pooled meist on tehtud sellistes autodes kus selline kooste kvaliteet,siis ei kurtnud keegi Big Grin

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#16

Mul sugulasel on Venemaal UAZ Patriot Cargo, ta on vägagi rahul ja mina vist oleks ka , kui selle kuidagi siia saaks ja ka arvele saaks. Uuena maksis tiba üle 9000€.
http://www.avtogermes.ru/sale/uaz/cargo/
Vasta
#17

Mingi Tšehhi müügiputka kaudu on uut UAZi siia varemgi toodud. Üks 2015a UAZ Hunter AMC on registris alates 2015.
Vasta
#18

Eks meil on neid uusi UAZ-e varemgi kapitaalremondi nime all arvele saadud. Aga Patriot Cargo on isegi koduturul vaid marginaalne masin. Esiteks on ta Gazelliga võrreldes kallis, teiseks on kvaliteet jätkuvalt kehv.

Üks asi on selliste masinate järele nostalgitseda, teine on nendega päevast päeva tööd teha. Need on kaks erinevat asja.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#19

(07-02-2018, 17:54 PM)Taaviw126 Kirjutas:  Big Grin Ei oskagi midagi öelda. Vaadake videot...

https://youtu.be/J6svzFhN4ng

https://www.youtube.com/watch?v=rHP0N9Tkwwk

2016 juba parem tulemus Smile
Vasta
#20

(08-02-2018, 10:16 AM)Aspelund Kirjutas:  Üks asi on selliste masinate järele nostalgitseda, teine on nendega päevast päeva tööd teha. Need on kaks erinevat asja.
Eestis on neid töid ja paikasid, kus bussilaadse Uaazikuga igapäevaselt tööd teha, väheks jäänud. Samamoodi on väheks jäänud või praktiliselt kadunud selliseid kooli- ja vallabussi ringe, kuhu kunagine Võrumaa maavanem Lepikson tahtis paljuveduseid ПАЗ-3206 osta. Kuna Eestis pole enam ka metsa/saemeeste brigaade vaid hävituspataljonlased kahe tapamasinaga, on see viimanegi tarbijaskond kadunud. Täna ehitab miljonite eest RMK selliseid maanteede võrgustikke karupeesse metsadesse, et paha hakkab! Täna võiks saemees Ferrariga tööl käia - selline on tegelik Eesti teedevõrgustiku tase (heas mõttes!). On jäänud mõned anomaaliad, mida oleme Talveralli radasid tehes kohanud ja mõnda isegi kasutanud, ei ole "põhjus" UAZi osta Big Grin Need mõnekilomeetrised teejupid tuleb lihtsalt korda teha.  Eesti teid, ka kõige nurgatagusemaid, ma lihtsalt tunnen päris hästi Big Grin Eesti kohta võib öelda, et meil on üldse maastikuauto vajadus peaaegu nullilähedane! Pigem nagu PPA ja Pääste on ammu aru saanud: haagis sabas ja seal sees vastavalt aastaajale kas ATV või mootorkelk! 

Aga mis näiteks toimub juba Lätis??? Venemaa mälestused on 10 aasta tagused aga mis seal väga muutub, ainult hullemaks maarajoonides.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne