Krt. on ikka elu,pead veel töestama kah kust ja millal said Big Grin Big Grin Big Grin

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta

(22-02-2018, 21:53 PM)Marko Kirjutas:  Tõestuseks sobiks pilt, mis tehtud vene fotokaga, nädal tagasi ja kohaliku sealse ajalehega. Fotol peaks lisaks GAZ53-le, mil koormas need veljed, olema ka loosung - vperjod v Estoniju Smile
 Vot nii andekas ma ei osanud olla. Nii et kasvuruumi on. Suvel võtan praegu tööta Obama endal Ameerikas konteinerit laadima ja siis ka vast mõeldakse et sell Keenias sugulastel külas. Toungue
Vasta

(22-02-2018, 22:04 PM)impreza Kirjutas:  Krt. on ikka elu,pead veel töestama kah kust ja millal said  Big Grin  Big Grin  Big Grin
Noh pole midagi, kõik teavad, et lähen musta numbri peale. Parem projekti alguses kohe asjad liini peale ajada, kui pärast kuulata, et on ehitatud Ford. Kuigi GAZ A ehitusel kasutati massiliselt Fordi juppe, siis proovin ikka piirduda vaid tagavaraosadega USA-st. Ksf. Taavi on siia postitanud hulgaliselt pilte ja need on asja veel segasemaks ajanud. Üks on selge, Iluvõre on Ford AA-lt, enamuses kroomitud ja ühel pildil ainult värvitud, mis võib olla ka juba vahetatud. Mõnel üksikul autol on ka lisa tuled ja 2 signaali. Ei tea kas GAZ A Lux-d. Kaitseraudu on nii kroomituid, kui värvituid. Kahjuks pole aimugi, milliseid värve kasutati nende autode värvimisel. Ise tahaks teha kirsi punast ja muidugi mustad poritiivad. Milline oli sisu? Kas ainult nahk, või ka muid materjale? Kahjuks selliseid seltsimehi, kes seda mäletaksid enam kuskil ei kohta.
Vasta

Ma arvan et neid erinevusi tekkis jälle tänu mitmes tehases tootmisele. Võimalik et miilitsa ja sõjaväe masinad olid natu teistsugused. Need lisatuled võivad ka olla mingi operatiivsõiduki värk. Too aeg olid tuletõrje masinatel ka sellised.
Gaz MMi teema on ka väga segaseks läinud aga mis teha kui autot korjan juppidest ja AA/MMi tehti mingitel andmetel 24 aastat. Selle aja jooksul võis paljugi muutuda. Gaz A-d tehti kõigest 4 aastat.
Ma arvan, et eeskujuks tuleb ikka võtta need autod mis liinipeal on.
Vasta

(20-02-2018, 21:34 PM)Oliverk Kirjutas:  Selline ei või olla?
http://www.primeportal.net/trucks/yuri_p...hp?Page=11

Paar pilti sellel teemal lisaks:
[Pilt: 10.jpg]

ja seal: https://www.drive2.ru/l/457637631275049578/
Vasta

Ei saanud kuidagi jätta seda pilti siia panematta. Kahtlased nahktagides tegelased Gaz A-sse sisenemas. Kas keegi veel peale NKVD võis nahktagidega suvel ringi käia?Smile

[Pilt: SA_16-12.jpg]
Vasta

Siin veel üks pilt kust on ilukilpi näha.

[Pilt: TURK-STAN.jpg]

Ühe Gaz A soomuki all

[Pilt: gaz_a_soomuk.png]

Gaz A sport kandis selliseid kilpe...

[Pilt: tumblr_md6319itjx1r3sn0vo1_1280.jpg]
Vasta

[Pilt: gazaslide005.jpg]

Ega siin muud peale jalanõude imetleda poleSmile

[Pilt: ussr-gorky-region-gorky-automobile-plant...EK3FXE.jpg]
Vasta

Gaz A teemal on küllaltki pikk vaikus olnud. Tegelikult pole millegagi hiilata ka. Ühtegi uut juppi pole saanud, kuigi olen aktiivselt tegelenud nii ida kui läänerindel. Moskva käigu tulemusena potsatas täna meili üks pakkumine. Pakutakse Gaz A kroomimata ilukilpe. Selliseid muidugi Ameerikast otsida ei tasu. Hinnaks küsitakse komplekti, ehk 5 tk. eest 40 000.- lepalehte, mis teeb umbes 570.- €. Oleks nad ära kroomitud, poleks küsimust aga .....
   
Vasta

(19-03-2018, 23:08 PM)Formika Kirjutas:  5 tk. eest 40 000.- lepalehte, mis teeb umbes 570.- €. Oleks nad ära kroomitud, poleks küsimust aga .....
Jupphaaval auto kokkuostmine ei saa põhimõtteliselt odav olla. 
70-80nendate lääne auto kilpide eest küsitakse sama palju. 
Olulisem on vast see, kas mõlke ja sügavamat roostet pole, Nende pisikeste kapslite ülekuldamise hind vast liiga ulmeline ka ei ole. Või kasutati sellal nikeldamist hoopis?
Vasta

(20-03-2018, 09:38 AM)TeeTL Kirjutas:  ... Nende pisikeste kapslite ülekuldamise hind vast liiga ulmeline ka ei ole. Või kasutati sellal nikeldamist hoopis?

Mis sel ajal oli, ei oska kindlalt öelda, aga nn vene ajal elik 60-70 nõuka masinatel olid ju peamiselt nikeldatud detailid, mitte kroomitud.
Vasta

Täna käisid külalised Moskvast Simonov Motors -st. Uurisid põhjalikult GAZ 23-e. Kellelgi olevat plaan üks mõned head aastad tagasi renoveeritud GAZ 23, milles tollal kasutati ohtralt Slaavi tuuningut, muuseumi vääriliseks teha. Kuna mul pidavat olema kõige originaalsem 23, siis pildistati kõik üles. Muidugi taheti ka ära osta, aga sellest kõrvast ma midagi kuulda ei tahtnud. Toodi ka meelehead ja nii sain
GAZ A ilukilpide omanikuks.
   
Tollal vist nikeldati ainult neid asju. Kas kellelgi on kogemust, mis sellel nikeldamisel ja kroomimisel vahet on ja kas üldse on mõtet nikeldada ja kus seda teha saab?  Seni olen oma asju ainult kroominud.
Vasta

Minu arust on kõige suurem vahe see, et nikeldatakse ennem vasetatud pinnale, aga kroomitakse otse metallile. Teised asjad on juba peensused.
Vasta

(15-04-2018, 16:12 PM)motamees Kirjutas:  Minu arust on kõige suurem vahe see, et nikeldatakse ennem vasetatud pinnale, aga kroomitakse otse metallile. Teised asjad on juba peensused.
Kõigepealt tehakse eeltöö nii hea kui võimalik,kui ikka jäävad jäljed,augukesed ja enam maha pole võimalik lihvida/poleerida siis vasetatakse.Nii kaua vasetad ja lihvid/poleerid kuni pind saab nagu vaja.Seejärel nikeldatakse ja kroomitakse.Ainult kroom raua peal ei püsi.Nikkel on nn "krunt".Nikli pind on kollakas ja ilmselt mitte nii kõva kui kroom.
Vasta

Omal riiulitel sorides leidsin sellise detaili, mis võiks välimuse järgi sobida Sinu autole, aga pole kindel.

[Pilt: IMGP3422.JPG]
Vasta

(22-04-2018, 13:21 PM)Sidorov Kirjutas:  Omal riiulitel sorides leidsin sellise detaili, mis võiks välimuse järgi sobida Sinu autole, aga pole kindel.

[Pilt: IMGP3422.JPG]
Jah, see vidin on Gaz/Ford A-lt. Komplektis koos kaitserauaga. Need vidinad ei maksa midagi USA-s. Ma kardan, et koos üle kroomimise ja sinise värvi taastamisega läheb kordades kallimaks, kui USA-st uued osta.

https://www.ebay.com/itm/1928-1931-Model...Mr&vxp=mtr
Vasta

Selge, siis läheb oma teed.Mõtlesin et originaal on parem, kui Hiinas valmistatu.
Vasta

(22-04-2018, 17:30 PM)Sidorov Kirjutas:  Selge, siis läheb oma teed.Mõtlesin et originaal on parem, kui Hiinas valmistatu.
Musta numbri eesmärgiga alati see ei kehti, ksf. Stihli seletus sellise olukorra kohta vähemalt mul siiani meeles: Link
Kuigi samas ei saa mainimata jätta, et ka musta numbri maailmas on elu veidi kergemaks läinud, auto, mis nüüd musta numbri saab oleks ca. 10 aastat tagasi 5 meetri pealt nähtuna minema saadetud: Link
Viimane jutt ja arutlus muidugi säilinud, mitte taastatud masinas kohta.
Vasta

(22-04-2018, 17:30 PM)Sidorov Kirjutas:  Selge, siis läheb oma teed.Mõtlesin et originaal on parem, kui Hiinas valmistatu.
 Mul poleks midagi selle originaali vastu, kui neid oleks 4 tk. Ära visata küll ei maksa. Kui Ameerikast peaks saama originaal omasid, siis võib veel kõik käiku minna. ebay-st Hiinakaid lähen ostma viimases hädas.
Vasta

(22-04-2018, 17:39 PM)mossepower Kirjutas:  Musta numbri eesmärgiga alati see ei kehti, ksf. Stihli seletus sellise olukorra kohta vähemalt mul siiani meeles: Link
Kuigi samas ei saa mainimata jätta, et ka musta numbri maailmas on elu veidi kergemaks läinud, auto, mis nüüd musta numbri saab oleks ca. 10 aastat tagasi 5 meetri pealt nähtuna minema saadetud: Link
Viimane jutt ja arutlus muidugi säilinud, mitte taastatud masinas kohta.
 Noh see jutt sobib võib-olla tõesti GAZ A taastajale, sest tõesti on sellele autole igasuguseid hiinakaid tänapäeval saada. Terve auto võib fiiberist tehtuna kokku osta. Raskem seis on mootoriga. Mina fiiberist ja hiinakatest autot ehitama ei hakka. Teiste minu autode kohta see jutt küll teps mitte ei kehti. Pole mingeid hiinakaid saada ei Pobedadele, Volgadele ega Tshaikadele. Veel vähem ZIL-le. Nendele autodele, eriti eri mudelitele, on juppide saamine tõeline kolgata tee. See, et tehakse järgi mõned sildid ja kleepsud, on minu arust täiesti normaalne. Annab ettekujutuse tollal kasutatavatest hoiatustest ja õpetustest. Kuna alles eile käis komisjon minu Tshaikat hindamas, siis võin kinnitada, et mingit allahindlust ei tehtud. Kõik tuled, klaasid, salongis kasutatud materjalid jne. pidid originaalid olema.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne