ZIM Faeton
(14-02-2018, 18:23 PM)v6sa Kirjutas: Ma ei saa jätta kiitmata - õiget värvi auto Cool Ta on ilus, kurat.
Noh pildi pealt paistab ilus, aga mitte ideaalne. Mõned kroom liistud tuleks välja vahetada. Esi ilu võre tahaks ka kroomimast. Klaasi tihendid pragunenud. Sain Dniprost küll juba uued aga pole jõudnud veel vahetada. Auto ju praegu müügis, sest muudele projektidele finantsi vaja. Saksamaalt mõned huvilised on aga keegi ei viitsi Eestisse vaatama tulla, eks ta kunagi müüdud saab, siis jääb Eestimaal 1 ZIM vähemaks. Meil peres 3 ZIMmi aga saame kahega ka hakkama.
Vasta
Nii, nädalake jälle möödas. Lõunarindel võitlus käib. Võrreldes viimase postitusega tehtud töödest on näha mõningane edasi minek. Kõhu alt on masin krunditud ja paar rist tala juurde lisatud ja midagi veel. Eks piltidelt paremini näha.
   
   
   
Vasta
Näha on, et seda ajutist katust pole veel küljest lõigatud. Eks muidugi stabiilsem ühelt küljelt teisele keerata. On millele toetuda ja muljumist pole ka karta. Nii kui nii lõigatakse ära. Uued uksed olid ka vist nagu eelnevast mäletan akna raamidega. Ei mulju neid ka ära. Minu nägemuse kohaselt pole põhja all palju keevitamist enam jäänud. Külje karbid veel puudu ja eest peaks need nelikant talad ka kuidagi kinni saama. Eks jälgime mängu.
Vasta
ZIM altpoolt vist valmis. Sisse on veel vaja panna istmete alused risti talad, mis peaksid ära katma selle Faetoni värgi seal põrandal.
   
   
   
   
Vasta
Kas need keevitus-jaku kohad käiakse mingi erilise möginaga üle. Pole ennem sellist asja tähele pannud. Aga muidu päris viisakas töö. Millised sel variandil esiistmed olid? Kuskil nägin paraad Volgat. Oli 2 eraldi istet, mitte diivan.
Vasta
(03-03-2018, 13:37 PM)sfinks Kirjutas: Kas need keevitus-jaku kohad käiakse mingi erilise möginaga üle. Pole ennem sellist asja tähele pannud. Aga muidu päris viisakas töö. Millised sel variandil esiistmed olid? Kuskil nägin paraad Volgat. Oli 2 eraldi istet, mitte diivan.
 Kahjuks ei oska öelda, mis möginaga nad need liite kohad üle käivad, aga eks ma kunagi teada saan. Palju huvitavam ja tõsisem teema ongi esi istmed. Kui mina selle auto sain, siis olid paigaldatud GAZ 24 omad, mida 1956 a muidugi teha ei saadud. Kuna keskmist istme rida ei olnud, siis olid need toodud ka natuke tahapoole, et minusugusel 1.88m oli seal päris normaalne olla. Praegu ongi palju mõtteainet teemal, kas seal oli diivan või 2 eraldi istet. Istme kinnitus konstruktsioon oli täiesti teistsugune. Muidugi võidi seda teha juba sõjatehases aga võis ka juhtuda hiljem. Lasin mõttes läbi kõik 1956 a. toodetud autod ja nende istmete variandid. Sõelale jäi esialgu ainult 56-l aastal tootmisse läinud GAZ 21 Volga taksovariant. Millel olid kindlalt eraldi paiknevad istmed. Puudub informatsioon Pobeda takso variandi kohta. Kas kellelgi on sellest mingeid mälestusi. Vaatamata ponnistustele pole leidnud ka ühtegi fotot ZIM-i paraadvariandist. Kui ikka selgust ei saa, siis ei jää muud üle, kui otsida GAZ 21 taksovariandi istmed, vähemalt samast ajastust. Kui kellelgi midagi vedeleb, üks kõik mis seisukorras, siis võiks pakkuda.
Vasta
Sirvisin ka internetis neid ZIM pilte. Targemaks ei saanud. Paistab et tollal keegi auto sisemuset pilte ei teinud. Üritati ennast mingi pilli taustal jäädvustada. Küll oli palju pilte sanitaar ja takso variantidest. Millised neil istmed olid, ei õnnestunud tuvastada. Siin Foorumis Taawi saab väga hästi hakkama Venemaalt igasuguste haruldaste piltide leidmisega. Võibolla võlub sulle ka ühe paraad ZIMmi välja.
Vasta
Leidsin vene foorumist kehvavõitu pildi ZIM sõjaväeparaadil  allkirjaga "Генерал-лейтенант Х.Л. Харазия принимает парад войск Свердловского гарнизона... 1965 год, Свердловск (Екатеринбург).
Nimetatud linn asub juhuslikult Uuralite juures, aga auto värv on must.

   
Vasta
sellise variandi leidsin esiistmeid kiirpilgul http://avtolimo.com.ua/%D0%BA%D0%B0%D0%B...%B8%D0%B5/
Veel pole maha löödud
Vasta
Veel üks tänapäevane pilt. 
Minu eelmisel paraadi pildil paistis suurendusena paigaldatud kinnihoidmiseks käepide-toru äärest ääreni, või silm pettis?



   
Vasta
See stripipost on üks tore asi küll seal punasel vaibal....  Toungue Big Grin
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
(03-03-2018, 19:16 PM)traps Kirjutas: Leidsin vene foorumist kehvavõitu pildi ZIM sõjaväeparaadil  allkirjaga "Генерал-лейтенант Х.Л. Харазия принимает парад войск Свердловского гарнизона... 1965 год, Свердловск (Екатеринбург).
Nimetatud linn asub juhuslikult Uuralite juures, aga auto värv on must.

Vot see on esimene pilt tõestus, et paraad ZIM-d eksisteerisid. Suur tänu. Kahjuks pole näha istmeid. Minu isendil polnud kindlalt ees diivanit, sest kinnihoidmise käepide oli nii võrd ees, et pidi asuma kahe istme vahel. Käepide pole säilinud, küll kinnitus kohad. Käepideme kinnitus tõenäoliselt oli U kujuline raud ümber kardaani tunneli ja kahe kõrvaga kinnitus põranda külge. St. lihtsalt oli kahe poldiga läbi põranda tõmmatud.
Vasta
(03-03-2018, 20:56 PM)traps Kirjutas: Veel üks tänapäevane pilt. 
Minu eelmisel paraadi pildil paistis suurendusena paigaldatud kinnihoidmiseks käepide-toru äärest ääreni, või silm pettis?
 Suurendades paistab tõesti nagu mingi toru jookseks sm. kindrali eest läbi. Ega see minu oletus käepideme paiknemisest ei ole mingi tõde, ma lihtsalt ei osanud nendele aukudele otstarvet leida. Muidugi loogiliselt võttes oleks see reeling seal mugavam ja fikseeris ka mõlemad uksepostid ära, eriti kui taheti esiistmeid taha poole tuua ja esiistme tagune plekiriba eemaldada.. Huvitav kust neid ZIM Faetone on nüüd nii palju välja ilmunud. Keegi on vist neid tootma hakanud. Pean oma Ukraina tuttavatelt uurima, mis elukatega tegu. Üleeelmises postituses olev Ukraina nr-ga isend on kindlalt mingi tänapäevane ümberehitus. Tõenäoliselt paigaldatud ka mingi X mootor. Teisel pildil oleva isendi autor on püüdnud jäljendada paraadautot, kuid alles jätnud keskmise istme rea, mis puudub nii minul, kui Rostovi mehel, kellel on see teine ümberehitatud paraad auto.
Vasta
(03-03-2018, 22:27 PM)mlsluik Kirjutas: See stripipost on üks tore asi küll seal punasel vaibal....  Toungue Big Grin

Noh see ongi rohkem stripipost. Käepide on täiesti vales asendis. Originaal fotol on ka näha, et sm, kindral seisis kehaga vastu esi istme seljatuge. Nii oli pidurdamisel kergem tasakaalu hoida ja teist kätt tuli ju kõrva ääres hoida ja kindralid olid üldjuhul vanemad mehed Smile
Kohalt võtmine tänu hüdromuhvile oli palju sujuvam ja suudeti ka ühe käega tasakaalu hoida. Kõige hullemal juhul sai ju teise käega esi istme seljatoest kinni võtta. Aga pildil olev post on isakestele stripsi tegemiseks kui ......
Vasta
Karta võib, et see pole algupärane:
[Pilt: picgalb_kiev_retro_1568_1573.jpg]

[Pilt: zim_12__96813570fx.jpg]
Vasta
Võluveljed või iluskilbid sobivad nõnna imeliselt, et nende paigaldaja võinuks need endale hoopis sisseistuda.
_______________________
KKK all the way...
Vasta
Kolmas pilt ka veel, mis peaks olema viiekümnendatest.

   
Vasta
(04-03-2018, 01:47 AM)traps Kirjutas: Kolmas pilt ka veel, mis peaks olema viiekümnendatest.
See pilt võib olla ka 1949 a. valmistatud prototüüp autost. Paraadautos, mida hakati ümber ehitama alates 1955 a. vaevalt sonimütsiga sellid sõitsid.
Vasta
Tänud ksf Raivole. See on pilt, mida ma olen otsinud, sest minu ront nägi samasugune välja, kuigi veidike kobedam. Kas kellelgi on aimu, mis aparaadi pealt need esiistmed pärit on. Pildil olev auto on nii vana, et võib 99,9% väita, et tegu on kunagise paraad autoga. Tollal selliseid hulle ei leidunud, kes asja eest, teist taga omal autol katuse oleks maha lõiganud. Need kõik on viimase 10 a. sünnitised.
   
Tulles veel tagasi üleval pildil oleva isendi juurde, kerkib minus esile palju mõtteid. Esiteks auto värv PUNANE, pole selliseid paraadautosid kunagi näinud, või on tegemist mingi eritellimusega tuletõrje jaoks. Ameerikas on küll hirmus populaarne tuletõrje vendade paraade korraldada, nii et mine tea. Teiseks on katus maha lõigatud nii, et pole mingit võimalustki ajutist katust kasutada. Järelikult loodeti hea ilma peale. Ja kolmandaks esi istmete taga, vastu põrandat asuv punane tala. Ma saan aru küll, et sellega kompenseeriti diivani taguse tala, mis fikseeris mõlema poole ukse postid, puudumist. Seda on näha paar pilti tagasi. Tekib küsimus, kas minu aparaadil oli ka kunagi midagi sellist, sest seoses esiistmete tagasipoole toomisega tuli ülemine tala eemaldada. Me olema Petriga seda teemat palju kordi arutanud, et kuidas need ukse postid oma vahel fikseerida. Kuid paistab, et tänu Raivole on üks lahendustest meile kandikul kätte antud.
Vasta
Ei ole otseselt teemasse, aga sealt lehelt jäi ka üks eriline volask silma:
[Pilt: zim_12__96813605fx.jpg]
selle ja "lahtise" allikas: https://auto.ria.com/auto_zim_12_12730072.html
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne