Küsimused t-25A-1 kohta

gaasitross läheb kässari hoovale.kas kõigil kässarihoobadel enamvähem üks käigupikkus?teaks,et ka osadel pakikatel pikemad läheks pommiks pakiautot.
Vasta

Käsipiduri töökäiku saad ise ju pikemaks teha väga lihtsalt. Trossikinnitushooba too lihtsalt allapoole keevitades mingi latt pikenduseks ja töökäik ongi pikem.
Vasta

Kui tal on näiteks japsidel pruugitav hoob, milles tross kinnitub hoova poolikute vahele, siis seal on kaks võimalust: puurida uus tihvtiava käepideme otsale lähemale (pöördeteljest kaugemale) või keevitada vajaliku käigupikkuse andev õlak hoova alla. Sõltub, palju käigust puudu jääb.

Samuti aitab käigupikkusi sobivaks sättida see, kui viia KSP juures kinnitusots pöördevõllikule lähemale - mingit vastupanu seal ju ei ole ja tavalisest terasest hoob on ometi modifitseeritav. Rolleyes
Vasta

(16-02-2018, 19:31 PM)muska71 Kirjutas:  
(16-02-2018, 19:06 PM)autohuviline Kirjutas:  Tere. Kas keegi oskab soovitada, kust leiab mingit lääne kütusefiltri komplekti, mida oleks 16 või 25le kõige lihtsam paigaldada?

1,152 postitus eelmisel lehel.jämefilter 1,5 ja peenfilter 7.-

Tegin samalaadse lahenduse. Kas tagasivoolu kaotasid ära või panid otse paaki? Kas võib selle lihtsalt ära kaotada või keerab midagi pekki? Pihusti pealt ülevool lihtsalt pimedaks?
Vasta

No tagasivool peab ikka olemas olema, kuhu see üleliigne kütus siis läheb... Minul T16'l on tehtud nii, et pumba/filtri ülevool ja pihustite ülevool on kolmikuga kokku pandud ja siis paaki.
Vasta

pumba tagasivool raudselt paaki.vaata kui jämedad on pealevoolu torud ja nüüd vaata pihustitorusi ja tee järeldused ise.etteande pump peaks kordades rohkem lööma kui mootor tarvitada suudab ja kui tagasivool kinni panna...
pihusti tagasivoolust suurt ei tule eriti tühikäigul.
Vasta

Pumba tagasivool on nii ja naa aga pihustitel peab tagasivool jääma. Kui need umbe jäävad hakkavad igasugu imelikud asjad juhtuma.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(04-03-2018, 10:11 AM)Maakas Kirjutas:  Käsipiduri töökäiku saad ise ju pikemaks teha väga lihtsalt. Trossikinnitushooba too lihtsalt allapoole keevitades mingi latt pikenduseks ja töökäik ongi pikem.

vaatasin ka ennist seda varjanti,aga plast junn tundus pleki vahel olema pealiskaudsel vaatamisel.nüüd lõin rela sisse ja puha teras,ribateras keevitades otsa ja voilaa olemas ja käigu pikkus täpselt see mis vaja.
Vasta

(03-03-2018, 21:54 PM)v6sa Kirjutas:  Kui gaasi maha ei võta, siis dekost hüva mootori tapmiseks ei piisa.

Kui töötava mootoriga tõmban dekomp. Klappi ja välja ei sure, ära kaob vaid üks silinder kahest (t16) kas siis tegu on hüva mootoriga või mittetöötava klapiga?
Käivitamisel samamoodi tuli teine silinder järgi alles siis, kui klapi sulgesin.
Vasta

Ikka mittetöötava klapiga.
Vasta

(08-03-2018, 16:26 PM)tõnn Kirjutas:  
(03-03-2018, 21:54 PM)v6sa Kirjutas:  Kui gaasi maha ei võta, siis dekost hüva mootori tapmiseks ei piisa.

Kui töötava mootoriga tõmban dekomp. Klappi ja välja ei sure, ära kaob vaid üks silinder kahest (t16) kas siis tegu on hüva mootoriga või mittetöötava klapiga?
Käivitamisel samamoodi tuli teine silinder järgi alles siis, kui klapi sulgesin.

siis on ilmselt tegemist ühe lulla kulumisega.too lulla asub silindri all ja seda liigutad deko hoovaga.kulub ära ja ei ava klappi,kätte saad 10 padruniga ja uus mõni eur.mul põkal võid deko maha tõmmata,aga mootor käib rõõmsalt edasi kuigi jah hääl muutub.
Vasta

Kas on ka olnud juhuseid, kus tõrke tõttu on klapid jäänud avatuks?
Vasta

Millised laagird lähevad vana 25e tagumistesse külgülekannetesse? Ehk on võimalik mõni PM kaubamaja link vms?
Vasta

Kui dekompressioon ei rakendu,siis klapipilu suur või nukike kulunud.
Vasta

Selline jupp on kulunud?
https://www.pmkaubamaja.ee/et/dekompress...060-a.html

Sinna käib mingi tihend ka?
Vasta

jah sama ja klapivahed kontrolli ära.mul oli ka,et ei toimi,aga klapivahed olid suured.
Vasta

(09-03-2018, 18:34 PM)muska71 Kirjutas:  jah sama ja klapivahed kontrolli ära.mul oli ka,et ei toimi,aga klapivahed olid suured.

No ongi nii,et kui klapivahed suured siis ei avagi klappe korralikult.
Vasta

Tere

Sai lahti võetud vanatüübi 25e tagumine külgülekanne, suur hammasratas loksub sees üsna kõvasti, ja laagird ka parimas seisus ei tundu. Mida kõike oleks vaja vahetada sellega seoses?
Vasta

(10-03-2018, 16:50 PM)MadR Kirjutas:  Tere

Sai lahti võetud vanatüübi 25e tagumine külgülekanne, suur hammasratas loksub sees üsna kõvasti, ja laagird ka parimas seisus ei tundu. Mida kõike oleks vaja vahetada sellega seoses?

No kõigepealt aja labidaga suur sodi pealt maha. Järgmisena uuri ega ei ole mõni laager päris katki. Kui oled kindel,et lihtsalt loksub siis seal rattateljel on võimalik ka laagriloksu reguleerida... seal koonusrull laagrid. Võtad splindi eest ära ja keerad aga mutrist peale. Muidugi kui sul juba asi täitsa küljest maas siis tasuks kõik uued laagrid ja tihendid panna. Vahest piisab lihtsalt pealekeeramisest. Kui mingid joonised ka olemas kust vaadata asja ehitust siis see ka abiks.

T.
Vasta

(10-03-2018, 18:02 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  
(10-03-2018, 16:50 PM)MadR Kirjutas:  Tere

Sai lahti võetud vanatüübi 25e tagumine külgülekanne, suur hammasratas loksub sees üsna kõvasti, ja laagird ka parimas seisus ei tundu. Mida kõike oleks vaja vahetada sellega seoses?

No kõigepealt aja labidaga suur sodi pealt maha. Järgmisena uuri ega ei ole mõni laager päris katki. Kui oled kindel,et lihtsalt loksub siis seal rattateljel on võimalik ka laagriloksu reguleerida... seal koonusrull laagrid. Võtad splindi eest ära ja keerad aga mutrist peale. Muidugi kui sul juba asi täitsa küljest maas siis tasuks kõik uued laagrid ja tihendid panna. Vahest piisab lihtsalt pealekeeramisest. Kui mingid joonised ka olemas kust vaadata asja ehitust siis see ka abiks.

T.

Mutter oli juba nii peale keeratud kui võimalik. Päris maas ta veel pole kõik.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne