ZIM Faeton

[Pilt: 121.jpg]

Вместо общего переднего сиденья на этом автомобиле установлено два раздельных одноместных — для водителя и пассажира; сиденье для пассажира может быть разложено, при этом образуется место для установки багажа массой (весом) до 80 кг. Сиденья и все внутреннее помещение обиты кожзаменителями.

http://www.gaz21.org/view.php?data=book1/body1
Vasta

(05-03-2018, 18:53 PM)zazik Kirjutas:  Sellest on varasemalt mitmel pool juttu olnud, et Takso-Volga esiiste käis kokku pakiriiuliks ja polnudki väga istumiseks mõeldud. Seda vist küll ainult alguseotsas, 3. seeria taksod olid justkui tavalise pika esiistmega?
 Ei Zazik, mul on see suur Volga raamat ja seal on kohe kirjas, et alates 1962 tehti taksodes kõrval iste kokku klapitavaks ja seda kuni 21 mudeli lõpuni.
Vasta

Nii, taksode istmete pildid olemas. Ja ikkagi küsimus, kas neid võidi kasutada paraad ZIM-l. Eespool oleva punase Faetoni istmete jäänuseid vaadates raske aru saada, muidugi jääb võimalus, et algaastate Volgade istmed olid vähe teistsugused.
Vasta

(05-03-2018, 19:04 PM)Formika Kirjutas:  
(05-03-2018, 18:53 PM)zazik Kirjutas:  Sellest on varasemalt mitmel pool juttu olnud, et Takso-Volga esiiste käis kokku pakiriiuliks ja polnudki väga istumiseks mõeldud. Seda vist küll ainult alguseotsas, 3. seeria taksod olid justkui tavalise pika esiistmega?
 Ei Zazik, mul on see suur Volga raamat ja seal on kohe kirjas, et alates 1962 tehti taksodes kõrval iste kokku klapitavaks ja seda kuni 21 mudeli lõpuni.

Ah niipidi oli hoopis. Nojah, eks mälu on lünklik. 
Sel juhul peaks selle Volga istme variandi saama välistada, kui neid alles 1962 volgadele hakati panema, kust neid siis ZIMide jaoks varem võtta oli.

Või oli varasematel ka eraldi aga "tavaline" kõrvaliste?
Vasta

(05-03-2018, 20:07 PM)zazik Kirjutas:  
(05-03-2018, 19:04 PM)Formika Kirjutas:  
(05-03-2018, 18:53 PM)zazik Kirjutas:  Sellest on varasemalt mitmel pool juttu olnud, et Takso-Volga esiiste käis kokku pakiriiuliks ja polnudki väga istumiseks mõeldud. Seda vist küll ainult alguseotsas, 3. seeria taksod olid justkui tavalise pika esiistmega?
 Ei Zazik, mul on see suur Volga raamat ja seal on kohe kirjas, et alates 1962 tehti taksodes kõrval iste kokku klapitavaks ja seda kuni 21 mudeli lõpuni.

Ah niipidi oli hoopis. Nojah, eks mälu on lünklik. 
Sel juhul peaks selle Volga istme variandi saama välistada, kui neid alles 1962 volgadele hakati panema, kust neid siis ZIMide jaoks varem võtta oli.

Või oli varasematel ka eraldi aga "tavaline" kõrvaliste?
Jah varem oli eraldi aga mitte kokkupandav iste.
Eks see eraldi istme põhjus ole võib-olla selles, et taksojuhil poleks hõlbus kõrval istuvat naisklienti ahistada.
Vasta

(05-03-2018, 19:04 PM)Formika Kirjutas:  
(05-03-2018, 18:53 PM)zazik Kirjutas:  Sellest on varasemalt mitmel pool juttu olnud, et Takso-Volga esiiste käis kokku pakiriiuliks ja polnudki väga istumiseks mõeldud. Seda vist küll ainult alguseotsas, 3. seeria taksod olid justkui tavalise pika esiistmega?
 Ei Zazik, mul on see suur Volga raamat ja seal on kohe kirjas, et alates 1962 tehti taksodes kõrval iste kokku klapitavaks ja seda kuni 21 mudeli lõpuni.

Ka kolmas seeria taksod olid eraldi istmetega. Sõitsin EPA ajal taksot.
Vasta

Vaatan neid taksode esiistme pilte ja saan aru, kui hõlbus oli sellise variandi puhul sinna uste postide külge reelingut kinnitada ja see reeling asendas puuduvat seljatoe kinnitust üli hästi ja fikseerib ka postid. Ja sellel pulma faetonil on näha, et alla on ka paneel pandud, täiendavaks uksepostide stabiliseerimiseks.
Vasta

Vabandan teema risustamise pärast aga  kas on kelllgi selline pagasiiste kasutuna seismas. Minu takso ootab sellist. Hetkel tal, viimased 35 aastat ees kaks juhiistet.
Vasta

(06-03-2018, 17:13 PM)tafcka Kirjutas:  Vabandan teema risustamise pärast aga  kas on kelllgi selline pagasiiste kasutuna seismas. Minu takso ootab sellist. Hetkel tal, viimased 35 aastat ees kaks juhiistet.
Kas sul on kindlalt 2 juhiistet, või on enne 1962 a. olnud mitteklapitav kõrval iste. Ma panen kõik oma sidemed mängu, et leida kas või üks originaalne takso iste, mis paistab küllalt lootusetu ettevõte arvestades, et neid masinaid nähti viimati liikvel 45 a tagasi ja suur enmus läks neist vanarauda. Homme sõidan Moskvasse Sokolniki messikeskusse, kus toimub iga aastane suur retroautode välja näitus. Seekord on see küll pühendatud tuletõrje tehnikale, mis mind nii väga ei huvita. Tähtsam on, et kokku tulevad väga paljud ja mõjukad vanatehnika gurud üle Venemaa ja mul planeeritud mitu kokkusaamist. Mõned tahavad küll mu KGB-snikuid ära omastada aga need jäävad küll momendil tühjade kätega. Küsimus nüüd selline, kui leian komplekti klapptooliga esiistmeid, kas oled selle nõus vahetama oma juhi istme vastu ja teine variant, kui ebaõnnestun, kas oled nõus laenama mulle ühte istet koopia tegemiseks?
Vasta

Tere mehed.
Mul olemas kaks istet.
Katsuge olla.
Jaan.

Katsuge olla...
Vasta

(07-03-2018, 10:13 AM)ian Kirjutas:  Tere mehed.
Mul olemas kaks istet.
Katsuge olla.
Jaan.
 Suur tänu Ian-le, kelle laost ilmusid välja kaks tõenäoliselt I või II seeria takso istet. Kingitud hobuse suhu ei vaadata, aga usun, et need on parimad, mis üldse saada on ja ka komplektsed. Igatahes suur tänu.
   
Vasta

Ukrainas on ka vist tempo maha võetud, või on keegi haigeks jäänud. Igatahes kahe nädala kohta nagu vähe võitu. Pjotr ise käis ka üle nädala Moskvas ära ja kuna kass oli läinud, siis hiirtel pidu. Paigaldatud oleks selle aja jooksul ainult tagaistme alune paneel. Millegi pärast see ka uus tehtud. Ei tea kas erinev tava Zimmist. Otsad keeravad küll ettepoole. Tava Zimmil vist olid sirged. Mõni pilt ka.
   
   
Vabandust, paneeli otsad just tahapoole kaardus aga vist peabki nii olema. Iste ju ka selline.
   
   
Vasta

Ukrainast sain teate, et esimised lanzeroonid, või maakeeli vist sisemised poritiivad omadega väga õhtal. Olevat teisi kohutavalt lapitud ja taastamis kõlbmatud. Nüüd küsimus suurele ringile, kas kellelgi on neid välja pakkuda või kas keegi teab kedagi, kellel võiks selliseid asju olla? Ette tänades Formika.
Vasta

(16-03-2018, 17:33 PM)Formika Kirjutas:  Ukrainast sain teate, et esimised lanzeroonid, või maakeeli vist sisemised poritiivad omadega väga õhtal. Olevat teisi kohutavalt lapitud ja taastamis kõlbmatud. Nüüd küsimus suurele ringile, kas kellelgi on neid välja pakkuda või kas keegi teab kedagi, kellel võiks selliseid asju olla? Ette tänades Formika.

Terve kere on ilma katuseta. Terveks muidugi seda nimetada ei saa, pigem lihtsalt kere ilma katuseta. Kui õigesti mäletan peaks esimeste lanzeronide seisukord norm olema, vähemalt tehtavad.

Autoplekksepa- ja keevitustööd,  värvimine, avariijärgne taastamine ning vanasõidukite renoveerimine. http://www.hmp.ee/
Vasta

(16-03-2018, 19:55 PM)HMP Kirjutas:  
(16-03-2018, 17:33 PM)Formika Kirjutas:  Ukrainast sain teate, et esimised lanzeroonid, või maakeeli vist sisemised poritiivad omadega väga õhtal. Olevat teisi kohutavalt lapitud ja taastamis kõlbmatud. Nüüd küsimus suurele ringile, kas kellelgi on neid välja pakkuda või kas keegi teab kedagi, kellel võiks selliseid asju olla? Ette tänades Formika.

Terve kere on ilma katuseta. Terveks muidugi seda nimetada ei saa, pigem lihtsalt kere ilma katuseta. Kui õigesti mäletan peaks esimeste lanzeronide seisukord norm olema, vähemalt tehtavad.
 Kus kandis need asuvad?
Vasta

Kuna plekitöösse tuli seisak, sest avastati, et esimesed lanzeroonid on taastamiskõlbmatud, taastati ära tagumise istme vedrustus ja sobitati paika. Segaseks jääb, mille eelnevalt ei saanud neid lanzeroone üle vaadata. Minu arust oleks seda võinud teha juba mõned kuud tagasi.
   
Vasta

Paar pilti. Originaal risttalal on koht olemas kuhu Kindrali toru poltida.
       
Sel juhul saab ka originaal katteplekki kasutada.
Esiistme seljatoe ülemist püstist toru otsa tuleb 1cm. tagant maha lõigata, kui ei ole soovi esiistet ettepoole liigutada.
Lugupidamisega Kalev
Vasta

Esiistmest.
Originaal esiiste ei ole kohe kindlasti ukse postist ega ukseakna äärest kõrgem.
Esiistme leeni tagumine serv on risttala ülemise ääre all.


Lugupidamisega Kalev
Vasta

(17-03-2018, 02:58 AM)Teping Kirjutas:  Paar pilti. Originaal risttalal on koht olemas kuhu Kindrali toru poltida.

Sel juhul saab ka originaal katteplekki  kasutada.
Esiistme seljatoe ülemist püstist toru otsa tuleb 1cm. tagant maha lõigata, kui ei ole soovi esiistet ettepoole liigutada.
Lugupidamisega Kalev

Tore, et peale minu on veel vähealt üks inimene, kes on veendunud, et esiiste jäeti algupärane ja ei asendatud kahe üksiku istmega. Ühel paraadipildil on minu meelest selgelt näha seljatoe pikk joon seltsimees kindrali ees.

Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Vasta

(17-03-2018, 08:10 AM)Mufff Kirjutas:  
(17-03-2018, 02:58 AM)Teping Kirjutas:  Paar pilti. Originaal risttalal on koht olemas kuhu Kindrali toru poltida.

Sel juhul saab ka originaal katteplekki  kasutada.
Esiistme seljatoe ülemist püstist toru otsa tuleb 1cm. tagant maha lõigata, kui ei ole soovi esiistet ettepoole liigutada.
Lugupidamisega Kalev

Tore, et peale minu on veel vähealt üks inimene, kes on veendunud, et esiiste jäeti algupärane ja ei asendatud kahe üksiku istmega. Ühel paraadipildil on minu meelest selgelt näha seljatoe pikk joon seltsimees kindrali ees.
 Selles võib mõlemal poolel õigus olla, sest neid paraad autosid ZIM baasil tehti 1955 - 1959. 1955-l aastal tehtud autodel ei saanudki eraldi seisvaid istmeid olla, kuna neid polnud veel tootmises. Gaz 21 ja selle taksovariant tuli välja alles 1956 a teises pooles. Praeguseks on teada 3 säilinut paraad variandis ZIMmi. 1955 a. autol, mis asub Rostovi oblastis on kindlalt pikk iste, kuid on kaduma läinud käepide. Odessa 1958 a. variandil oli kindlalt 2 istet. Nii väidab omanik ja fotodelt on ka näha, et seal pole mingeid uuema aja istmeid. Minu 1956 a. autosse olid pandud istmed Gaz 24-lt, mis muidugi ei saanud seal algselt olla. Kuigi istmete kinnitus konstruktsioon oli ümber ehitatud kahe istme jaoks. Muidugi, mis ei välista, et seda tehti hiljem. Fakt on see, kui Gaz 13-d tulid välja 1959 a-l, siis nende paraadautodel olid eraldi istmed.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne