Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

Võrreldakse siin siga ja kägu  Smile  Toyota Verso ja Santa Fe masside vahe on u. kahekordne?  Minule meeldivad diislid rohkem sellepärast et sama kütusekuluga on minek parem. Üks auto on vana 2002 aasta Astra 1,7, kütusekulu on u.4 l, samas maanteel möödasõitudega ei ole probleem. Mingi 1,4 bensukas võibolla võtaks ideaaltingimustel maanteel 5l aga rekkast mööda minekuks peab kilomeeter vaba ruumi olema. Teine auto on Alfa 159, 1,9 110kW. Neid ei olegi bensukaid eriti saada, aga enamlevinum on vist 2,2 bensukas 130 kW mille keskmine kütusekulu on andmete järgi 13l/100km vs diisli 7l. Varsti hakkan kahemassilist hooratast vahetama  Big Grin 

Kui praegu uut autot ostma hakkaks siis ilmselt diisli poole ei vaataks, uued bensukad on sama hea mineku ja kütusekuluga. Kui omale kastikat otsisin oleksin ka bensukaga nõus olnud kuna nende hinnad on disladest oluliselt odavamad.

iga teema jõuab lõpuks bens vs diisel tasemele.
palju õnne.
aga parem õpetage kuidas ma saan lahti koogelmoogeli pealesunnitud pasast.
no mistahes lehitsejaga on guugli avalehel mingi igapäev vahetuv tilulilu.
mõni ei häiri, aga ühtepuhku teatatakse suurelt, et on jälle mingi tähtsa tundmatu neegri sünnipäev.
no nagu tänagi, mingi tädi laiutab keset ekraani.
ma ei taha teada, kes see tädi on ja millega ta tegeles.
kas ma kuidagi saan selle jura ää kõrvaldada?
või lähen bingi peale üle?

(04-04-2018, 10:12 AM)diesel Kirjutas:  iga teema jõuab lõpuks bens vs diisel tasemele.
palju õnne.
aga parem õpetage kuidas ma saan lahti koogelmoogeli pealesunnitud pasast.
no mistahes lehitsejaga on guugli avalehel mingi igapäev vahetuv tilulilu.
mõni ei häiri, aga ühtepuhku teatatakse suurelt, et on jälle mingi tähtsa tundmatu neegri sünnipäev.
no nagu tänagi, mingi tädi laiutab keset ekraani.
ma ei taha teada, kes see tädi on ja millega ta tegeles.
kas ma kuidagi saan selle jura ää kõrvaldada?
või lähen bingi peale üle?

Ära kasuta siis avalehte. Otsingud kirjuta otse aadressiribale. Toungue

(04-04-2018, 10:12 AM)diesel Kirjutas:  või lähen bingi peale üle?

Mine parem Opera lehitseja peale üle. Avaleheks tekib pildil nähtav. Alumistesse kastikestesse saad ise linke lehtedele panna mida kõige rohkem kasutad või muid mis meeldivad. Ülimalt mugav. Saad panna Opera jälgima oma emaile ja see siis annab sulle teada ning lugeda neid ilma, et pead oma kontole sisse logima. Viimane ülimuslik uuendus on see, et kui mõne valuuta hinna ära selektid hiirega ekraanil, teisendab selle eurideks ja ei pea enam ronima mööda teisenduseks mõeldud lehti ja hinda sinna toksima. sama kehtib ka erinevate suuruste teisendamisega, näiteks oz to ml või mis iganes taolist.

[Pilt: opera_speed_dial.jpg][Pilt: Converter_Dev47_light-1-700x438.png]
[Pilt: CC_1280_2.gif]

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

Ei ole selline kiirvalik ainult Opera pärusmaa. Mozillale tuleb lisada vidin näiteks see ja tulemuseks näeme sarnast pilti:
   
Otsingurea mootorit saab valida: google, bing, yahoo jne. Seadistad Googlele janii jääbki. Pildikastikesed täidad oma äranägemise järgi ja kasutad kiirvalikuklahvidega analoogselt. Cromel on analoogsed lisad samuti olemas

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.

(04-04-2018, 10:51 AM)Wiki432 Kirjutas:  Ei ole selline kiirvalik ainult Opera pärusmaa. Mozillale tuleb lisada vidin näiteks see ja tulemuseks näeme sarnast pilti.. Cromel on analoogsed lisad samuti olemas

Eks Opera head asjad jõuavad ka lõpuks teiste lehitsejateni Smile

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

Ei ole aimugi, kes idee esiautor oli, kuid mina nägin lahendust esmakordselt samuti Operas. Antud brauser oli minu lemmik, kuni mingi versioonini, kus kõik peapeale pöörati (ca 2013 aastal). Selleks ajaks oli varemalt pooletoobiline Mozilla tugevalt edasi arenenud, lisaks oskab Mozilla ID kaardiga opereerida, mida Opera ei oska. Aga ega ma Opera-vastalisse koalitsiooni ei kuulu, miski ei välista, et ta uuesti lemmikus satub.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.

   

Selle eelneva browseri naljaga tuleb meelde üks anekdoot, kus orkester lõpetab ühe hästi kiire loo mängimise lõpunoodiga (teate küll sellist tadaa tadaa tatataaaaa) ja kui viimane viiuli kräunatus on vaibunud, jääb millegi pärast veel trumm hirmsat moodi taguma. Mõnikümmend sekundit hiljem lööb trummar viimase paugu, paneb pulgad käest, pühib laubalt higi ja pomiseb ''Kurat, häda vaevu jõudsin järele''

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

(04-04-2018, 10:12 AM)diesel Kirjutas:  ...
aga parem õpetage kuidas ma saan lahti koogelmoogeli pealesunnitud pasast.
no mistahes lehitsejaga on guugli avalehel mingi igapäev vahetuv tilulilu.
...

Vaheta avaleht välja endale sobiva vastu. Kõik sirvid oskavad otsida aadressiriba järgi.

Kui google pakutav otsingumootor ei rahulda, siis valikut ju on. Bing mikro$italt, Yahoo Amazonelt, Yandex orienteerub venekeelses maailmas. Vastavalt meelsusele on ju valikut. Muide, ka neti.ee ei ole veel surnudWink

Soovi korral kirjuta sinna oma nimi ,ehk häirib vähem. Rolleyes

https://youtu.be/gP7WC6G8Igs?list=WL

Eks igaüks vaatab alati auto ostu oma vaatevinklist. Diislid peaks just odavamad olema nüüd. väidetavalt olla lausa 6-700€ hinnast sulanud(saksamaal). 
Diislid mis kõlblikud on siis Euro6 ja aastas ca. 2014.

Otsin nt pikemat aeg toorikut projektile.  umbes 6m pikk, neli meetrit peale juhiistet. "seisukõrgus" sees ca.1.9m siis. b-kat lubadega sõidetav. bensiin ja automaat. 4-5 istekohta. kindlast on vajalik katalüsaator. 

Verso ja santa fe kaaluvahe on umbes 250kg  igatahes peaks suutma manualkastiga ja pseudo neliveoline diisel väiksemat kulu näidata.

Kas keegi teab soovitada traktorite ja kombainide lammutus Leedus?

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 

(04-04-2018, 20:58 PM)nootsii Kirjutas:  Eks igaüks vaatab alati auto ostu oma vaatevinklist. Diislid peaks just odavamad olema nüüd. väidetavalt olla lausa 6-700€ hinnast sulanud(saksamaal). 
Diislid mis kõlblikud on siis Euro6 ja aastas ca. 2014.

Otsin nt pikemat aeg toorikut projektile.  umbes 6m pikk, neli meetrit peale juhiistet. "seisukõrgus" sees ca.1.9m siis. b-kat lubadega sõidetav. bensiin ja automaat. 4-5 istekohta. kindlast on vajalik katalüsaator. 

Verso ja santa fe kaaluvahe on umbes 250kg  igatahes peaks suutma manualkastiga ja pseudo neliveoline diisel väiksemat kulu näidata.

Vanemast Santa Fe 2.2 dislast peaks kindlasti kaarega eemale hoidma. Mootori alumine pool on neil enamustel juba lennanud või kohe lendamas. Romulatest ka neid mootoreid enam ei saa või kui saad, siis eales ei tea millise. Nii remont kui ka romula mootor on vägagi $$$$. Seda kas uuemaid mootoreid samad vead kummitavad...ei oska öelda.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

Husqu murutraktor kohler 1sil, 17hp mootor ,ilma küünlata ketrab,mis kole. Küünlaga ei tee mootor poolt pööretki mitte proovitud erinevaid akusi ja klapi vahed ka kontrollitud.Eelmine suvi toimis ilusti.Miks ei jõua mootorit ringi ajada?

Kui traktor välistemperatuuri juures, siis õues ju külm ja murutraktoril ilmselt paks suvine õli (tähistuses puudub W)?

(04-04-2018, 22:08 PM)marguliina Kirjutas:  Husqu murutraktor kohler 1sil, 17hp mootor ,ilma küünlata ketrab,mis kole. Küünlaga ei tee mootor poolt pööretki mitte proovitud erinevaid akusi ja klapi vahed ka kontrollitud.Eelmine suvi toimis ilusti.Miks ei jõua mootorit ringi ajada?

Dekompressor vaata üle.

IZ-56 61a,IZ-ju2k 71a,Dnepr MT-9 74a

(04-04-2018, 22:33 PM)peeter11 Kirjutas:  
(04-04-2018, 22:08 PM)marguliina Kirjutas:  Husqu murutraktor kohler 1sil, 17hp mootor ,ilma küünlata ketrab,mis kole. Küünlaga ei tee mootor poolt pööretki mitte proovitud erinevaid akusi ja klapi vahed ka kontrollitud.Eelmine suvi toimis ilusti.Miks ei jõua mootorit ringi ajada?

Dekompressor vaata üle.

masin pidevalt soojas ja kuivas ,dekompressori ülevaatamiseks vaja mootor pulkadeks võtta ?

(04-04-2018, 22:41 PM)marguliina Kirjutas:  
(04-04-2018, 22:33 PM)peeter11 Kirjutas:  
(04-04-2018, 22:08 PM)marguliina Kirjutas:  Husqu murutraktor kohler 1sil, 17hp mootor ,ilma küünlata ketrab,mis kole. Küünlaga ei tee mootor poolt pööretki mitte proovitud erinevaid akusi ja klapi vahed ka kontrollitud.Eelmine suvi toimis ilusti.Miks ei jõua mootorit ringi ajada?

Dekompressor vaata üle.

masin pidevalt soojas ja kuivas ,dekompressori ülevaatamiseks vaja mootor pulkadeks võtta ?
https://youtu.be/dQg6_h39wkU

(04-04-2018, 11:20 AM)Wiki432 Kirjutas:  ... lisaks oskab Mozilla ID kaardiga opereerida...
Kuidas too asi käima? Mozilla mu lemmikbrauser, aga ID kaardiga opereerimiseks pean IE-d kasutama Sad  Mis viga või puudu on?
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne