Küsimused t-25A-1 kohta

(20-04-2018, 21:42 PM)MadR Kirjutas:  Kas õlitungraud toimib muidu horisontaaal asendis ka?

Toimib kui jätad klapi allapoole.

Aquila captas non muscas.
Vasta

No eks ma proovin õlitungrauaga selle välja pressida.
Vasta

Vastuseks ksf Daff küsimusele ja üleüldse: Paremal pool laagrinumbri järel kirillitsa täht tähendab järgmist:

Б -Tinavabast pronksist massiivse separaatoriga
Г  -Mustmetallist massiivse separaatoriga
Д  -Al. sulamist separaatoriga
E  -plastseparaatoriga
K  -Laagri konstruktsiooni on muudetud
Л  -Valgevasest separaatoriga
P  -Laager kuumakindlast terasest
У  -Vastab lisanõudmistele töötlemispuhtuses, telg-radiaallõtkus, pinnakatte jm osas
X  -Tsementeeritavast terasest detailid
Э  -Spetslisanditega ШX terasest
Ю  -Roostevabast terasest
Я  -Harvakasutatavast materalist laager(kõvasulam, klaas, keraamika jne)
M  -Kontakti on modifitseeritud ???

Kui tähele järgneb number, on teine, kolmas, neljas jne variant esialgsest. Põkalaager 307 K5- on viis korda ratsimist tunda saanud.
Vasta

(07-08-2017, 20:54 PM)unimüts Kirjutas:  
(07-08-2017, 20:34 PM)Laurts Kirjutas:  Mida teha lahtiste käise tikkpoltidega, eelmine omanik on juba topeltmutrite ja pikemate poltidega seal midagi remontinud, lõdvad on nii ratta kui kastipoolsed mutrid, õli veel ei voola, pidurid töötavad.  Kas piisab kui uute tikkudega asi kinni tõmmata või tuleks ikkagi laiali kiskuda kõik, puhastada, uued tihendid vahele jne... Kas PM kaubamajas müüdavad uustoodangu poldid on pädevad?

Ega sul muud üle jää kui tikud välja vahetada. arvatavasti on sirged ja 12mm tikud muutunud pikaks ja peenikeseks.
Õli ei hakka sealt voolama enne kui simmerid ka läbi ja siis õli satub käisesse.

Ise kakuks laiali. Uued tikud sisse (nb mtz esisilla tikud sama keermega, kuid 5mm pikemad - mis ei ole määrav) Uued tikud, uued mutrid, vedruseibid ja kontrollida käiste diftiaukude korrasolekut.

Pädevuse poolepealt - nu kas hiina autod on pädevad? - joppamise värk uustoodangul. Üldjuhul on nad kasutavad.
Tuub keermeliimi ka abiks.

Vaim tuli lõpuks peale ja sai üks pool laiali kistud, olukord pole kiita, tikud tulid kõik koos mutritega välja, kastipoolsed tihvtid välja jooksnud, käise küljes poldiavad kergelt ovaalsed, vedruseibid sisse söönud. Kui tiheda istuga muidu võiks tihvtid avadesse minna, hetkel kasti sisse tuleb vasaraga koputada kuid käise avadest lükkab tihvti sõrmega läbi. Kas võib olla et kastipoolne tihvtiava on kooniline või oli toopäev pingis lihtsalt kulunud hõõrits?
Tänapäeva uustoodangu käist on keegi oma masinale külge keeranud?, näiteks PM Kaubamajas pakutavat https://www.pmkaubamaja.ee/et/kais-t30-38-101.html

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

Kui tiftiavad kulunud siis ega sellised asjad enam pidama ei jää.
Variant on tiftiavad üle puurida ja kasutada jämedamaid tifte, mis lähevad sisse pinguga.
Teine võimalus, kui avad vähem kulunud on treida astmeline tift.
Kulunud hoorattaavadele tehti vanasti koonustiftid mille koonuse nurk oli ehk kraad-poolteist ja sellise arvestusega et poltidega jäi kokku pressida 5-6mm.
Poldid aga, kui keermed ka kulunud on kaval 14mm peale ümber teha ja tikkpoldiks on hea osta jupp tugevat keermelatti sest see on kõvem kui poes müüdavat tikkpoldid.
Avade keermestamisel võib proovida esialgu keermestada 2 pulgaga ja üritada sinna polti sisse keerata et polt enam korpuse keeret ära ei loksutaks või laagriliimiga poldid sisse keerata.
Vasta

põka pump käib kord koralikult ja siis kukuvad pöörded kuni sisuliselt mootori seikumiseni ja siis tuurid taastuvad.selline tunne nagu pump jääb nälga ja arvan,et äkki etteandepump ei toida kõrgsurve poolt ära.kas etteande pump võib niivisi jamada?
Vasta

Regulaatori teema.
Vasta

Sai nüüd lõpuks rattatelg õlitungraua abil välja surutud, kuid küsimus järgmine mis nipiga see suur hammasratas sealt välja tuleb, esmapilgul tundub täiesti kinni.
Vasta

(26-04-2018, 18:20 PM)muska71 Kirjutas:  põka pump käib kord koralikult ja siis kukuvad pöörded kuni sisuliselt mootori seikumiseni ja siis tuurid taastuvad.selline tunne nagu pump jääb nälga ja arvan,et äkki etteandepump ei toida kõrgsurve poolt ära.kas etteande pump võib niivisi jamada?

Võib olla. Aga siis peaks see olema pidev.

Pigem kiiluvad kinni kas regulaatori vihid või liigendid.
Vasta

(26-04-2018, 18:20 PM)muska71 Kirjutas:  põka pump käib kord koralikult ja siis kukuvad pöörded kuni sisuliselt mootori seikumiseni ja siis tuurid taastuvad.selline tunne nagu pump jääb nälga ja arvan,et äkki etteandepump ei toida kõrgsurve poolt ära.kas etteande pump võib niivisi jamada?

Ei pretendeeri absoluutsele tõele aga kunagi kolhoosi ajal meil üks 40 hakkas ka samamoodi "hingama" ja sellel tehnohoole meister vahetas ära pumba pea ning viga kadus. See hingamine avaldus just tühikäigu madalamatel pööretel.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Minu 40el aitab kui pump naftast tühjaks lasta ja õli panna asemele õige tasemeni.
Vasta

(26-04-2018, 21:28 PM)vanaain Kirjutas:  Regulaatori teema.

tänud kõigile kaaamõtlejatele ja viga oligi regulaatoris.kostitasin pumpa uue mahlaga ja kaas maha  ja töötava mootoriga hakkas taas lonkama,sõrmrega pisut hooba ligutada siis lonkamine lõppes ja hakkas taas normaalelt tööle ja käis isegi väga madalatel pööretel ühtlaelt.omme oksahunnikut laiali sikutada laseb tiksuda ja proovin kuda toimib.
Vasta

(27-04-2018, 09:22 AM)MadR Kirjutas:  Sai nüüd lõpuks rattatelg õlitungraua abil välja surutud, kuid küsimus järgmine mis nipiga see suur hammasratas sealt välja tuleb, esmapilgul tundub täiesti kinni.

Sai teist poolt ka proovitud, täiesti kinni mõlemad.
Vasta

Kui ma õigesti mäletan siis kas ei tulnud seal mitte laagripesad välja võtta ja alles siis saab hammaka kätte!???

 


PS: Kui T16M-il kunagi laager kinni jooksis ja reduktori korpus puru läks, siis poest toodud uuele korpusele ei mahtunud seda suurt hammakat sisse panema. Pidi korpuse otstest kõvasti rauda maha viilima aga sisse ta sain...  Toungue
Vasta

(27-04-2018, 21:57 PM)raivo45 Kirjutas:  Kui ma õigesti mäletan siis kas ei tulnud seal mitte laagripesad välja võtta ja alles siis saab hammaka kätte!???

 


PS: Kui T16M-il kunagi laager kinni jooksis ja reduktori korpus puru läks, siis poest toodud uuele korpusele ei mahtunud seda suurt hammakat sisse panema. Pidi korpuse otstest kõvasti rauda maha viilima aga sisse ta sain...  Toungue

Miks mulle tundub, aga need laagripesad ei sega seda kuidag, need on täiesti eemal küljepeal.
Vasta

Kas see hammakas ei saa laagrite vahel kinni mitte olla kui võlli välja surusid. Mäletan, et mul see hammakas loksus kuidagi sees ja tegi kolksu nng mingi nipiga sai ta kinni pigistatud aga kuidas vot ei tule meelde.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Sai põkal käigukasti kaan maha kistud, tekkis küsimus et palju on tavaliselt tagadifril telglõtku ja kas on normaalne et difri laagrite välimised saaled istuvad pesades nii lõdvalt ja kogu mängu saab käega piki telge loksutada?

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

Selle aparaadi koostamise tolerantsid on nii suured, et paar millimeetrit lõtku siit ja sealt on neil kõigil.
Muretsema peaks nende kahe hammasratta lahtitulemise pärast difri korpuse peal sest normaalset poltliidet seal pole.
Teine asi mille pärast muretseda on reversi hammasrataste lõtkud võllipeal.
Vasta

endiselt regulaator ei toimi,anna gaasi pedaaliga,aga hoob ei liigu grammigi,hädapärased toimetused (okashunnik kopaga laiali ja pärast garaazi tagasi) panin poisi näpuga kaane all olevat hooba hoidma nii käib.tuleb pump maha kruvida ja vaadata mis viga.sõrmega hoovat liigutada läheb pöördesse,gaasihoovast ei reageeri üldse.
Vasta

Nüüd sai vanema tüübi 25el lõppülekandes laagripesad & laagrid ära vahetatud. Kuid küsimus järgmine, kas kuskil on olemas mingi õpetus kui palju umbes seda tagumist kroonmutrit peale keerata.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne