Praegustest numbrimärkidest Eestis, osa 2

(09-04-2018, 21:49 PM)honkomees Kirjutas:  
(09-04-2018, 12:32 PM)zazik Kirjutas:  
(08-04-2018, 22:43 PM)honkomees Kirjutas:  Aga ... mu teada saab praegu lasta oma vana number valmistaja juures "uueks teha" a la kaotanud korrektse välimuse vms. Uus siis sinise lätakaga ja selle saab hoiule anda ... kui see kombinatsioon nii tähtis on.

Minu teada duplikaatide väljastamise puhul korjatakse vanad numbrid ära.
Minu jaoks oleks üsna oluline küll antud kombinatsiooni säilitada koos vanakooli numbritega...
ma saingi aru, et soov säilitada just numbrikombinatsiooni ... selleks sobivad ka öirolätakaga tahvlid. Samas pole ma dublikaatide puhul kindel, et TÄNAPÄEVAL vanad ära korjatakse. Pidada saama lasta ka teha varastatud või ühe ärakaotatud numbri asemele asendus.

Jah, vanade säilitamine eeldaks sahkerdamist/kelmust. Mulle sellised asjad ei meeldi.
Vasta

Olen näinud viise kuu jooksul kahte erinevat versiooni.
1. Euro number aga sinine osa on musta värvi
2. Vana number aga endise ülevaatuse kleebise kohal oli sinine euro/EST kleebis.
Vasta

(10-04-2018, 13:38 PM)MeelisV Kirjutas:  2. Vana number aga endise ülevaatuse kleebise kohal oli sinine euro/EST kleebis.

Ilmselt on mõlemad seadusevastased märgid. Igastahes teise versiooniga oli mul ülevaatusel probleeme. Kästi kleeps ära võtta. See koht aga oli alt roostes, lihtsam oli vana ülevaatuse kleeps peale kleepida (anti kohapeal). Standard näeb ette tühja kohta või ülevaatuse kleepsu.
Vasta

Need 1. ja 2. miski omalooming jah. Kelle meelest see riba "kahjustab auto välimust", kes tahab niisama lahe olla (must variant).
Isegi sinise ribata tellitud duplikaatidega, mis pole Maanteeameti välja antud, on politseiga probleeme olnud kuna nad väidetavalt nägevat missuguse numbrimärgi on masin saanud (vb aasta järgi?). Riigiteatajas on kehtiv formaat sinise ribaga vasakul, et ju need omaloomingud nö. hallilile või keelatud alale jäävad. Iseasi kui suure rikkumisena seda käsitletakse.
Vasta

(10-04-2018, 15:20 PM)cesium Kirjutas:  Isegi sinise ribata tellitud duplikaatidega, mis pole Maanteeameti välja antud, on politseiga probleeme olnud kuna nad väidetavalt nägevat missuguse numbrimärgi on masin saanud 

Just, seda olen ka mina kuulnud, seepärast olen igasugusest sahkerdamisest seni hoidunud. Kui kirjutada avaldus, et numbrid on kadunud/varastatud, siis võib pärast endal probleeme tekkida kui nende "varastatud" numbritega vahele jääd.
Vasta

MNT e-teeninduses saad duplikaati tellides muid põhjuseid ka valida. Kaotatud asja kohta võid hiljem alati öelda, et leidsid üles. Mul Jawaga kunagi täpselt nii oligi: number lendas selle plastaluse pealt minema ja olin jõudnud juba uue tellida, kui head inimesed vana numbri üles leidsid ja mulle tagastasid.
Vasta

(10-04-2018, 12:41 PM)zazik Kirjutas:  
(09-04-2018, 21:49 PM)honkomees Kirjutas:  
(09-04-2018, 12:32 PM)zazik Kirjutas:  
(08-04-2018, 22:43 PM)honkomees Kirjutas:  Aga ... mu teada saab praegu lasta oma vana number valmistaja juures "uueks teha" a la kaotanud korrektse välimuse vms. Uus siis sinise lätakaga ja selle saab hoiule anda ... kui see kombinatsioon nii tähtis on.

Minu teada duplikaatide väljastamise puhul korjatakse vanad numbrid ära.
Minu jaoks oleks üsna oluline küll antud kombinatsiooni säilitada koos vanakooli numbritega...
ma saingi aru, et soov säilitada just numbrikombinatsiooni ... selleks sobivad ka öirolätakaga tahvlid. Samas pole ma dublikaatide puhul kindel, et TÄNAPÄEVAL vanad ära korjatakse. Pidada saama lasta ka teha varastatud või ühe ärakaotatud numbri asemele asendus.

Jah, vanade säilitamine eeldaks sahkerdamist/kelmust. Mulle sellised asjad ei meeldi.
Jep, vanad pead tagasi andma. Veetsin mitu tundi Arkis oma dokke oodates ja selle aja jooksul käis mitu venda oma numbreid vahetamas. Vanal numbril (sama nr kombinatsioon mis uuel) ei olnud paari meetri kauguselt vaadates peale paari kärbse pleki küll midagi viga, aga vahetusse nad läksid ja dokke küsiti.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

Mulle isiklikult tundub, et kaotatud numbri hiljem üles leidmine on veidi vähem sahkerdamine, kui ilma ülevaatuseta pidevalt remondikohta sõitmine.
Vasta

(10-04-2018, 19:22 PM)stretch Kirjutas:  MNT e-teeninduses saad duplikaati tellides muid põhjuseid ka valida. Kaotatud asja kohta võid hiljem alati öelda, et leidsid üles. Mul Jawaga kunagi täpselt nii oligi: number lendas selle plastaluse pealt minema ja olin jõudnud juba uue tellida, kui head inimesed vana numbri üles leidsid ja mulle tagastasid.

Eelmisel aastal vahetsain oma auto numbrid, kuna vanad olid juba kõverad ning halvasti loetavad. Tellisin paberivaba ark-i kaudu, sain uued numbrid pakiautomaadist. Vanad numbrid jäid minu kätte ja keegi pole neid tagasi küsinud... Põhjuseks märkasin vist "EL märgistus puudub".
Vasta

Mul on selline pentsik küsimus: kui mul on EU-eelne ilma sinise lätakata number ja soovin sõita välismaal (EU), kas ma pean kasutama seda EST kleepsu nagu vanasti või on selline tegevus üldse keelatud ?
Vasta

Ei ole keelatud, pigem vastupidi. Mõistlik on riigi tunnus paigaldada, sest võib leiduda võõramaiseid ametnikke, kes märgi puudumise korral olukorraga leppida ei taha.
Vasta

(23-04-2018, 12:11 PM)Janka Kirjutas:  Ei ole keelatud, pigem vastupidi. Mõistlik on riigi tunnus paigaldada, sest võib leiduda võõramaiseid ametnikke, kes märgi puudumise korral olukorraga leppida ei taha.

Ma natuke puudulikult väljendasin oma mõtet. Ma tegelikult tahtsin teada, et kas üldse on lubatud ilma selle euro lärakata numbriga riigist väljuda.
Vasta

(23-04-2018, 14:37 PM)stennadi Kirjutas:  Ma natuke puudulikult väljendasin oma mõtet. Ma tegelikult tahtsin teada, et kas üldse on lubatud ilma selle euro lärakata numbriga riigist väljuda.

Numbri peale ei tohi sa ise kindlasti midagi kleepida.
Pane siis auto tagumendi peale EST märk või mis iganes praegu müüakse.
Vasta

(23-04-2018, 14:43 PM)motamees Kirjutas:  
(23-04-2018, 14:37 PM)stennadi Kirjutas:  Ma natuke puudulikult väljendasin oma mõtet. Ma tegelikult tahtsin teada, et kas üldse on lubatud ilma selle euro lärakata numbriga riigist väljuda.

Numbri peale ei tohi sa ise kindlasti midagi kleepida.
Pane siis auto tagumendi peale EST märk või mis iganes praegu müüakse.

Tegu on üldse mootorrattaga, mis tuuakse mulle järgi Poola (elan hetkel ajutiselt siin) tsikkel juba teel aga nüüd alles meenus et kuram sellel veel vana number. Kõige kindlam vist lasta duplikaat teha ja lasta kellelgi postiga siia saata. Kas mootorrattastel kasutati omal ajal ka neid riigi tundemärkide klepse ?

Kas neil riigi tundemärkidel täna üldse mingi juriidiline alus on sest, et hetkel müüakse neid pigem kui suveniire?
Vasta

Duplikaati võib ainult omanik tellida.
Vasta

Riigist väljasõidul peab Eestis registreeritud mootorsõidukile või autorongile olema taha nähtavale kohale paigaldatud Eesti tunnusmärk, kui see puudub registreerimismärgil. Riiki sissesõidul peab välisriigis registreeritud mootorsõidukile või autorongile olema taha paigaldatud selle riigi tunnusmärk, kus mootorsõiduk on registreeritud, kui see puudub registreerimismärgil.
Vasta

Omanik tellib duplikaadi aga kui mina selle talle Poola järgi saadan siis on igati kosher. Pakiautomaadist saab selle ju igaüks kätte, kellel kood on. Või sõrgkang nagu siin Märjamaa näide oli.

Enne viitasin liiklusseadusele.
Vasta

(23-04-2018, 16:39 PM)gruppen Kirjutas:  Omanik tellib duplikaadi aga kui mina selle talle Poola järgi saadan siis on igati kosher. Pakiautomaadist saab selle ju igaüks kätte, kellel kood on. Või sõrgkang nagu siin Märjamaa näide oli.

Enne viitasin liiklusseadusele.

Kuna ma ise olengi omanik siis pole probleemi numbrit tellida ja lasta kellelgi siia saata. Seni sõidan klepsuga. Minu küsimus oligi selles ,et kas need klepsud üldse tänapäeval mingit kehtivust omavad aga järelikult omavad. Tänud kaasa mõtlemast.
Vasta

Millised seeriad antakse praegu välja? Tallinnas olen näinud BXT, haagisel YK*. Kui kaugel on siis M- ja T-seeriad?
Vasta

2 nädalat tagasi sain MRT
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne