Võta rahulikult selle originaalsusega, ilm selgelt on sulle pädevust juba piisavalt kogunend et võid ise peagi hindajate ridadesse kuuluda.Tubli,ära ainult end lõhki tööta.
Vasta

(15-04-2018, 13:29 PM)Formika Kirjutas:  Tollal vist nikeldati ainult neid asju. Kas kellelgi on kogemust, mis sellel nikeldamisel ja kroomimisel vahet on ja kas üldse on mõtet nikeldada ja kus seda teha saab?  Seni olen oma asju ainult kroominud.
Seda, kuidas ennevanasti asja tehti, ma öelda ei tea, aga ega keemia nüüd nii palju ka muutunud pole...

"Nikeldatud või kroomitud" detailid on vähemalt tänasel päeval tegelikult nikkelkroomitud: detailile kaetakse hunnik niklit (näituseks 15-20 mikromeetrit) ning nikli passiveerumise vältimiseks ja kena välimuse jaoks kroom sinna otsa (0,1...0,3 mikromeetrit). Kui niklit mitte kroomida, siis ta muutub umbes esimese 24h jooksul kollakaks ning lõpuks, nii paari kuuga tõmbub päris tumekollaseks või helepruuniks. Kroomi sinna peale on moodsal ajal saada õige mitmetes varjundites, alates klassikalisest kergelt sinakapoolsest hõbedasest kuni mustani välja, pruun ja kuldne sinna vahele. Seda loomulikult mitte igas nurgataguses töökojas, kes omale solistamiseks mõned vannid ostnud on.

Kui nikli alla veel vask katta, siis saavutatakse parema nakkuvuse tagajärjel üldjuhul parem korrosioonikindlus, samuti on vask seal elastsem kui nikkel, st lõpuks mängib kogu kate paremini alusmaterjaliga kaasa.
Vasta

[Pilt: c9Bs7mS.jpg]

[Pilt: 8hTiHSz.jpg]

[Pilt: QM4p2XD.jpg]

[Pilt: l0ghDcA.jpg]

[Pilt: gCLEH7G.jpg]
Vasta

[Pilt: 1_GAZ_A_1932_36_980x540.jpg]
Vasta

Siit ehk midagi võtta: https://osta-ee.postimees.ee/gaz-aa-voi-...40654.html !?
Vasta

(02-06-2018, 10:19 AM)kaunvili Kirjutas:  Siit ehk midagi võtta: https://osta-ee.postimees.ee/gaz-aa-voi-...40654.html !?
 Ma ei oska vahet teha  Gaz  AA-l või MM-l. See Taavi rida. GAZ A on meie mail ikka nii haruldane isend, et sellele Eestimaalt juppe leida on tõeline loterii võit. Vaatamata kõigele on juba koos terve hulk originaal vidinaid. Raam, sillad, mootor + käigukast, kardaani värk ja peotäis pisividinaid. Kokku tahaks hakata monteerima sügisel, kui Ameerikast ka jupid kohale jõuavad. Seni selle projektiga suurt edasiminekut ei ole.
Vasta

Kuna pühendun põhiliselt NKVD/KGB autodele, siis kindlasti püüan ka selle auto juures seda joont jälgida. Mõni aeg tagasi saatis Taavi siin ühe pildi, millel mehed nahktagides ümber Gaz A kamandavad ja see auto on lisatuledega, millega tahan ka mina oma aparaadi varustada. Kui seal oligi veel mingeid erinevusi, siis need jäävad küll tõenäoliselt välja selgitamatta.
   
Vasta

Puhastasin eile metsast leitud kasti natuke. Uskumatul kombel käib ilusti ringi ja käigud vahetuvad ka hästi. Kardaaniliigend ka toimib. Panin riiulilt võetud liigendi võrdluseks kõrvale aga nuudid ei sobiks. Ilmselgelt seda auto külge ei pane aga võibolla jääb miskit silma...

[Pilt: 20180603_131003.jpg]

[Pilt: 20180603_131016.jpg]

[Pilt: 20180603_131029.jpg]

[Pilt: 20180603_131042.jpg]

[Pilt: 20180603_131055.jpg]

[Pilt: 20180603_131137.jpg]

[Pilt: 20180603_131154.jpg]

[Pilt: 20180603_131202.jpg]

[Pilt: 20180603_140228.jpg]

[Pilt: 20180603_140154.jpg]

[Pilt: 20180603_132032.jpg]
Vasta

https://www.autoscout24.de/angebote/ford...cldtidx=11




hakkas silma
Vasta

(07-06-2018, 18:32 PM)reigu Kirjutas:  https://www.autoscout24.de/angebote/ford...cldtidx=11




hakkas silma
 Kahjuks ei oska midagi sellega peale hakata.
Momendil tegelen GAZ A ja Ford A erisuste välja selgitamisega. Kui Moskvas käisin, siis hr. Simonov, kellele kuulub suur restaureerimis firma Moskvas (Simonovmotors), meie jutuajamise käigus, kuuldes, et plaanin taastada ühe GAZ A, teavitas, et nendel autodel on 11 põhilist erisust. Lubas saata mulle nimekirja, aga sinna see jäi.
 Mis, siis mul on õnnestunud välja selgitada.
1. Radiaatori iluvõre on võetud Model AA-lt, st ühesugune nii GAZ A-l kui AA-l
2. Roolisamba kinnitus erinev. Kui Model A-l on see bensiinipaagi küljes, siis GAZ A-l on see kinnitatud akna raami külge. Identne GAZ AA-ga ja MM-ga.
3. Ilukilbid on kirjaga GAZ
4. Esitule klaasid telliti USA-st, aga neilt kustutati kiri Ford.
5. Karburaator oli kirjaga GAZ või ei olnud markeeringut üldse.
6. GAZ autodel üldjuhul puudusid esimesed gabariit tuled, kuigi oli erandeid. Eespool olevatel piltidel on paaril eksemplaril need olemas. Ümber sebivad kahtlased (NKVD) seltsimehed. Kuna minu suunitlus on ka NKVD + KGB autod, siis tõenäoliselt varustan oma eksemplari ka nende tuledega.
7. Ja muidugi embleem oli autol ees GAZ.
8. Ampermeeter oli vene keelne. RAZRJAD A ZARJAD
9. Kütuse näidikul oli F asemel vene P, kuigi tootmise algaastal osteti need vigurid USA-st, ja ma arvan, et seal oli F, aga kindel ei ole.
10. - 11. Need punktid on veel välja selgitamata, kui neid muidugi üldse oli.
Kui kellelgi on veel mingit täiendavat informatsiooni, äkki on nõus mind ka valgustama.
Vasta

Spidomeeter ja võibolla mõni seonduv tigu või hammasratas?
Lihtsalt teistest kirjadest ei piisa, sest odo vaja ka teise sammuga tööle panna.

Süütevõti?
Vasta

(07-06-2018, 20:06 PM)Raivo Kirjutas:  Spidomeeter ja võibolla mõni seonduv tigu või hammasratas?
Lihtsalt teistest kirjadest ei piisa, sest odo vaja ka teise sammuga tööle panna.

Süütevõti?
Spidokas kõik sama. Neid tegid Ameeriklased ka ekspordiks km skaalaga, lihtsalt sihverplaadile joonistati kriipsud teistmoodi ja kui numbrid algasid miilide puhul 5-st, siis km-de puhul 10-st. Võtmele võidi küll GAZ peale stantsida, kahjuks pole ühtegi orig. GAZ A võtit kohanud.
Vasta

Hr.Raivo võlus kuskilt lausa joonised välja ja postitas need kunagi minu teemasse. Ma arvan et Gaz A-l võis ka midagi sellist olla?

[Pilt: 59785316.208x208.jpg]

[Pilt: post-30545-0-33464200-1448573513.jpg]
Vasta

(07-06-2018, 21:20 PM)Taaviw126 Kirjutas:  Hr.Raivo võlus kuskilt lausa joonised välja ja postitas need kunagi minu teemasse. Ma arvan et Gaz A-l võis ka midagi sellist olla?

[Pilt: 59785316.208x208.jpg]

[Pilt: post-30545-0-33464200-1448573513.jpg]
 Taavi, kahjuks see GAZ 11 võti. All nurgas kuupäev ka olemas- 12.4.41. Selline võti mul ka kuskil panipaigas Gaz 11-le juba varutud.
GAZ A võti tõenäoliselt midagi sarnast Ford A omaga. Panen pildi Ford A originaalvõtmest.
   
Vasta

Kui ma nüüd ei eksi, siis Taavi teemasse läks see võti kui MM kasutusel olnu.
Kas ka varem selline oli?
Mõtiskluseks / Gaz-67 armatuur:
[Pilt: post-28867-0-89890700-1453304905.jpg]

ps! Selle võtme joonise vasakus servas on "endine A-****" kood ja vist kuupäev 27.07.1933, omab see mingit tähendust?
Vasta

Peab uurima ja natu. Mul oli kuskil Gaz A salongist pilt. Vaatan ehk leian üles. Äkki on võti ka ees. Aga muidu jäi selline suht mittemidagiütlev? pilt silma. Ikkagi Gaz A.

[Pilt: 0_e9f29_4292e30a_L.jpg]
Vasta

1933 aasta Gaz A raamatus on võtit nii kujutatud.

[Pilt: Screenshot_20180607_225610.jpg]

1936...

[Pilt: Screenshot_20180607_225402.jpg]

Suht mittemidagiütlevad pildid tegelikult.
Vasta

Kas mitte Pobeda originaalvõtmed sarnase 8-kandilise peaga ei ole?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Ei pea olema Pobi oma. Paljud gazilised olid sellise võtmega. Nüüd näha ka, kuskohast zili võti oma kuju saanud.
   
Vasta

[Pilt: Ford_Model_A_1928_31%20key.jpg][Pilt: F_A_keys.jpg]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne