Uued kütused!!!
#61

(23-07-2018, 19:57 PM)zazik Kirjutas:  Päris vanadel (püstklappidega) mootoritel tekkis uute (pliivabade) kütustega täiendavaid probleeme veel sellest, et klapisäärte määrimine jäi puudulikuks. Selle vastu aitab pliiasendajaga kütuselisand.

Mis probleemid sul tekkisid?
Vasta
#62

(23-07-2018, 20:03 PM)motamees Kirjutas:  
(23-07-2018, 19:57 PM)zazik Kirjutas:  Päris vanadel (püstklappidega) mootoritel tekkis uute (pliivabade) kütustega täiendavaid probleeme veel sellest, et klapisäärte määrimine jäi puudulikuks. Selle vastu aitab pliiasendajaga kütuselisand.

Mis probleemid sul tekkisid?

On ju öeldud,et klapisäärte määrimine,mina panustaks pigem juhtpukside märimine jäi puudulikuks ja hakkasid loksuma.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#63

(23-07-2018, 21:25 PM)hundu615 Kirjutas:  
(23-07-2018, 20:03 PM)motamees Kirjutas:  
(23-07-2018, 19:57 PM)zazik Kirjutas:  Päris vanadel (püstklappidega) mootoritel tekkis uute (pliivabade) kütustega täiendavaid probleeme veel sellest, et klapisäärte määrimine jäi puudulikuks. Selle vastu aitab pliiasendajaga kütuselisand.

Mis probleemid sul tekkisid?

On ju öeldud,et klapisäärte määrimine,mina panustaks pigem juhtpukside märimine jäi puudulikuks ja hakkasid loksuma.
Jah, Hundu poolt pigem täpsem vastus.
Vasta
#64

Klapisäär liigub juhtpuksi sees. Kumba siis ei määrita.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#65

(23-07-2018, 21:28 PM)zazik Kirjutas:  Jah, Hundu poolt pigem täpsem vastus.

Ahah, Hundu tark mees, teab, mis su mootoriga juhtus. 
Ma sõitsin jupi aega emmiga pliivaba bensiiniga ja klappidega pole midagi juhtunud.
Vasta
#66

(23-07-2018, 22:25 PM)motamees Kirjutas:  
(23-07-2018, 21:28 PM)zazik Kirjutas:  Jah, Hundu poolt pigem täpsem vastus.

Ahah, Hundu tark mees, teab, mis su mootoriga juhtus. 
Ma sõitsin jupi aega emmiga pliivaba bensiiniga ja klappidega pole midagi juhtunud.

Minu arust on meil motamees oma saviga mätsimise kõrvalt niiiiii targaks saanud,et mina eriti ei julgegi suud paotada,niigui paotad juba saad samotiga vasta lõugu.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#67

(23-07-2018, 22:12 PM)Daff Kirjutas:  Klapisäär liigub juhtpuksi sees. Kumba siis ei määrita.

Ennemuistsetel aegadel liikus klapi vars juhtpuksi sees!

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#68

(24-07-2018, 07:30 AM)hundu615 Kirjutas:  ...niigui paotad juba saad samotiga vasta lõugu.

...egas samotid pole raisata.
Vasta
#69

(24-07-2018, 10:13 AM)motamees Kirjutas:  
(24-07-2018, 07:30 AM)hundu615 Kirjutas:  ...niigui paotad juba saad samotiga vasta lõugu.

...egas samotid pole raisata.

Keegi võiks seletada kuidas see plii klapisääri ja juhtpukse määrib.
Vasta
#70

(24-07-2018, 12:55 PM)teints Kirjutas:  
(24-07-2018, 10:13 AM)motamees Kirjutas:  
(24-07-2018, 07:30 AM)hundu615 Kirjutas:  ...niigui paotad juba saad samotiga vasta lõugu.

...egas samotid pole raisata.

Keegi võiks seletada kuidas see plii klapisääri ja juhtpukse määrib.
Google aitab ja uuri ja õpi ja avasta mootori ehitust ja tööpõhimõtet.
Vasta
#71

(24-07-2018, 07:31 AM)hundu615 Kirjutas:  
(23-07-2018, 22:12 PM)Daff Kirjutas:  Klapisäär liigub juhtpuksi sees. Kumba siis ei määrita.

Ennemuistsetel aegadel liikus klapi vars juhtpuksi sees!

Kui nüüd veel varasemaid aegu meelde tuletada siis koolis pandi kaks kui klapisäärt varreks nimetasid.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#72

(24-07-2018, 13:54 PM)Daff Kirjutas:  
(24-07-2018, 07:31 AM)hundu615 Kirjutas:  
(23-07-2018, 22:12 PM)Daff Kirjutas:  Klapisäär liigub juhtpuksi sees. Kumba siis ei määrita.

Ennemuistsetel aegadel liikus klapi vars juhtpuksi sees!

Kui nüüd veel varasemaid aegu meelde tuletada siis koolis pandi kaks kui klapisäärt varreks nimetasid.
Sain kahe kui anatoomia tunnis nimetasin ûht kehaosa varreks.Tõsilugu...tuli siin meelde.

Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele  ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.5297816
Vasta
#73

Klapisäär on igatahes 1928 aasta  ins. J. Ivandi raamatus " Autotehnika" Mootorite osas täiesti olemas.
Ja üles on täheldatud väljaviskeklapid ja imemisklapid. Ja kõige üldisemalt kutsutakse neid ventiilklappideks. Klapipeast ja juhtlaagrist on ka juttu. Mainitakse,et rikkinenud klapp vahetatakse välja! Pannitihvtist ei räägigi täna,sest nagunii keegi aru enam ei saa. Big Grin
Vasta
#74

Mina kasutasin Royal Enfieldil sellist lisandit:

   
Vasta
#75

ma jäin hätta Honda 4 taktise paadimootoriga. Muidu töötas, nigu kell. Nüüd ei tahtnud kuidagi tööle jääda. Lõpuks ikka hakkas potsuma.
Bens oli kuu aega tagasi segatud ja siis töötas OK. Ju seistes tekkis mingi soga, mis ei tahtnud hästi põleda. Sad
Vasta
#76

Uudiseks siis niipalju, et võtsin veelkord paagi 95 täis, kuid seekord nö. nurgatagusest tanklast soodsama hinnaga. Pool paaki sõidetud, ning jõnksutamist ja puterdamist on väga vähe esinenud. Teadmiseks siis veel, keda huvitab, auto ei leia kasutust päris igapäevaselt, vaid pigem hobi- ja asendusautona.

Piiritaha kolimise jutt oli natuke naljaga pooleks, kuid mul on tõsine küsimus, miks on venemaal (ja ehk ka USA-s) kütus parem ning odavam, ning meil siin euroopa liidus asi nii pehmelt öeldes perse keeratud?

Eks edaspidi tuleb hirmkallist 98-t tankima hakata ning mõtteid mõlgutada diisli ostmisele (kannatame selle külma talve ära), liitri hinnavahe ju päris märgatav.

4xOpel 3xChevrolet
Vasta
#77

(25-07-2018, 23:28 PM)Simson0077 Kirjutas:  ... miks on venemaal (ja ehk ka USA-s) kütus parem ning odavam, ning meil siin euroopa liidus asi nii pehmelt öeldes perse keeratud?

Eks edaspidi tuleb hirmkallist 98-t tankima hakata ning mõtteid mõlgutada diisli ostmisele (kannatame selle külma talve ära), liitri hinnavahe ju päris märgatav.
Ma ei saa sellest külma talve jutust aru, mul praegu ainult diislid ja ei mingit probleemi, isegi nendel 2010-12 külmadel talvedel ei olnud. Samas ei maksa arvata, et diisel EU-s solgitud pole, venes ja lätis tankides on juba visuaalne vahe tuntav.
Määravaks saab hind ja kulu km kohta suurte läbisõitude juures (aasta alates 40 kkm+), suure auto diislikulu on sama mis väikese punni bensiinikulu, hind ka lisaks.
Vasta
#78

USA-s  tuli see biolisandiga bensiin juba päris mitu aastat tagasi kasutusele, info pärineb youtube autosaadetest. Probleemiks mõned aastad seisnud autodel ära pudenenud bensiinivoolikud ja muud bensiiniga kokku puutuvad kummidetailid ja kasutuskõlbmatuks muutunud bensiin. Aastakümneid seisnud autodel seda probleemi ei ole  Smile
Vasta
#79

91 aasta 1.8 66kW audi hakkas mai lõpus ühtlasel maantesõidul puterdama ja tühikäik kadus ära. Sai siis maanteel "torusid läbi puhutud" jmt. tehtud. Uus paagitäis sisse ja sama jama. Igaks juhuks olen edaspidi tankinud 98-at ja võimalik, et juhus aga probleeme enam pole. 

Ps. Ma siin juba mitu nädalat kaalunud, kas seda võib ikka 100% bensiiniga seostada... Aga äkki kellegil veel juhtunud.
Vasta
#80

Vaevalt see nüüd oktaanarvust või mõnest muust bensiini eripärast tekkis. Too audi mootor on nii eilane, et see sööb igasugu ollust. Pigem on kusagil mõni tükike ees või vaakum jampsis või kurat teab mis muu probleem.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne