Uued kütused!!!
#81

(26-07-2018, 23:05 PM)Alts Kirjutas:  91 aasta 1.8 66kW audi hakkas mai lõpus ühtlasel maantesõidul puterdama ja tühikäik kadus ära. Sai siis maanteel "torusid läbi puhutud" jmt. tehtud. Uus paagitäis sisse ja sama jama. Igaks juhuks olen edaspidi tankinud 98-at ja võimalik, et juhus aga probleeme enam pole. 

Ps. Ma siin juba mitu nädalat kaalunud, kas seda võib ikka 100% bensiiniga seostada... Aga äkki kellegil veel juhtunud.

Mis värvi on küünlad?
Vasta
#82

(26-07-2018, 23:27 PM)viplala Kirjutas:  Vaevalt see nüüd oktaanarvust või mõnest muust bensiini eripärast tekkis. Too audi mootor on nii eilane, et see sööb igasugu ollust. Pigem on kusagil mõni tükike ees või vaakum jampsis või kurat teab mis muu probleem.
Nii veider kui see ka pole, siis just ürgsetele/vanadele mootoritele kipub uus biolisandiga 95 tuntavaid jamasid tekitama, näited: volga mootor (Link), mosse 412 mootor (Link). Mõlemal juhul on olnud raviks 98 bensiinile üleminek, nii et ka käesolev Audi sobib oma sümptomitega siia loetellu.
Vasta
#83

(25-07-2018, 23:28 PM)Simson0077 Kirjutas:  Eks edaspidi tuleb hirmkallist 98-t tankima hakata ning mõtteid mõlgutada diisli ostmisele (kannatame selle külma talve ära), liitri hinnavahe ju päris märgatav.

Hirmkallist on asi kaugel. 4% on hinnavahe. 50 L ehk ühe keskmise paagitäie tankimisel 2,5 eur hinnavahe. Mitu paaki nädalas tangid ja mitu õlut jood...? Rolleyes
Üldiselt peaks 98-t ka natuke vähem kuluma, aga see vahe on nii väike, et pole praktikas eriti mõõdetav. Kui see vahe on 4%, siis eriti ei märka ju (näiteks 6,8 vs. 6,5 l/100 km)
Vasta
#84

(27-07-2018, 23:03 PM)veix__ Kirjutas:  
(25-07-2018, 23:28 PM)Simson0077 Kirjutas:  Eks edaspidi tuleb hirmkallist 98-t tankima hakata ning mõtteid mõlgutada diisli ostmisele (kannatame selle külma talve ära), liitri hinnavahe ju päris märgatav.

Hirmkallist on asi kaugel. 4% on hinnavahe. 50 L ehk ühe keskmise paagitäie tankimisel 2,5 eur hinnavahe. Mitu paaki nädalas tangid ja mitu õlut jood...? Rolleyes
Üldiselt peaks 98-t ka natuke vähem kuluma, aga see vahe on nii väike, et pole praktikas eriti mõõdetav. Kui see vahe on 4%, siis eriti ei märka ju (näiteks 6,8 vs. 6,5 l/100 km)

Oleneb palju sul vaba raha on mida peale palgapäeva kulutada. Tegelikult kui siit edasi minna, siis võiks ju ka interneti kiirust tõsta, noh nii 10 euri võrra. Kanaleid telekasse juurde, kah 10 euri. Oot, mitu õlut ma joongi nüüd...hmm äkki saaks ka lapsele uue fööni, mis see kuumakse ikka tuleb. Naisele lilled, kah 10 euri kord, palju seda kjebuškitki vaja on. Lambipirn kooles maha, 2 euri. Kindlustus tuleks teha autole ja peaks ka talverehvidel mõtlema. Ostaks see aasta eriti head rehvid, mis see 300 lisa ikka on, ma joon ju sitaks õlut ja turvalisus on eriti tähtis. Vot nüüd ei teagi, kas peaks talvepuud kohe soetama tammest, või saaks lepaga hakkama? Ah sitta kah, hinnavahe ju vaid 10 euri ruumilt. Peaks vist uued jalanõud ostma. Varbad saavad juba märjaks. Mida see laps seal veel röögib oma teksaste pärast, just sai uue telefoni, õues nagunii ei käi, toas võib ka palja persega ringi lipata. Nüüd jäi ema haigeks, äkki peaks talle rohtude asemel kummelit viima. Kummeli ja rohtude vahe ju 100%, ülejäänu eest saaks õlut osta...

Või jätaks õlle joomise maha, kräunutaks last, naist ja ämma. Viiks taara ära ja ostaks Tesla. Elu oleks suisa lill. Nii teemegi. Enam mitte ühtegi õlut, ostame selle esemel rulluisud. Järgmine suvi tuleb ilma grillita, sest ma kavatsen aiamaal mulla välja vahetada, mustema vastu, ning ülejärgmine aasta jätan ka söömise maha ning saan selle arvelt sitamajja head ja pehmet paberit osta.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#85

(28-07-2018, 01:18 AM)viplala Kirjutas:  
(27-07-2018, 23:03 PM)veix__ Kirjutas:  
(25-07-2018, 23:28 PM)Simson0077 Kirjutas:  Eks edaspidi tuleb hirmkallist 98-t tankima hakata ning mõtteid mõlgutada diisli ostmisele (kannatame selle külma talve ära), liitri hinnavahe ju päris märgatav.

Hirmkallist on asi kaugel. 4% on hinnavahe. 50 L ehk ühe keskmise paagitäie tankimisel 2,5 eur hinnavahe. Mitu paaki nädalas tangid ja mitu õlut jood...? Rolleyes
Üldiselt peaks 98-t ka natuke vähem kuluma, aga see vahe on nii väike, et pole praktikas eriti mõõdetav. Kui see vahe on 4%, siis eriti ei märka ju (näiteks 6,8 vs. 6,5 l/100 km)

Oleneb palju sul vaba raha on mida peale palgapäeva kulutada. Tegelikult kui siit edasi minna, siis võiks ju ka interneti kiirust tõsta, noh nii 10 euri võrra. Kanaleid telekasse juurde, kah 10 euri. Oot, mitu õlut ma joongi nüüd...hmm äkki saaks ka lapsele uue fööni, mis see kuumakse ikka tuleb. Naisele lilled, kah 10 euri kord, palju seda kjebuškitki vaja on. Lambipirn kooles maha, 2 euri. Kindlustus tuleks teha autole ja peaks ka talverehvidel mõtlema. Ostaks see aasta eriti head rehvid, mis see 300 lisa ikka on, ma joon ju sitaks õlut ja turvalisus on eriti tähtis. Vot nüüd ei teagi, kas peaks talvepuud kohe soetama tammest, või saaks lepaga hakkama? Ah sitta kah, hinnavahe ju vaid 10 euri ruumilt. Peaks vist uued jalanõud ostma. Varbad saavad juba märjaks. Mida see laps seal veel röögib oma teksaste pärast, just sai uue telefoni, õues nagunii ei käi, toas võib ka palja persega ringi lipata. Nüüd jäi ema haigeks, äkki peaks talle rohtude asemel kummelit viima. Kummeli ja rohtude vahe ju 100%, ülejäänu eest saaks õlut osta...

Või jätaks õlle joomise maha, kräunutaks last, naist ja ämma. Viiks taara ära ja ostaks Tesla. Elu oleks suisa lill. Nii teemegi. Enam mitte ühtegi õlut, ostame selle esemel rulluisud. Järgmine suvi tuleb ilma grillita, sest ma kavatsen aiamaal mulla välja vahetada, mustema vastu, ning ülejärgmine aasta jätan ka söömise maha ning saan selle arvelt sitamajja head ja pehmet paberit osta.

Issi, aitab, aeg on koju minna...
Vasta
#86

Ma unustasin järjekordselt vastavad naerunäod paigaldamast texti sisse. Ma ei hakka ka seda praegu tegema,sest tegelikult mulle meeldib ka selle texti mõte ilma naerunägudeta. Seega, juhul kui keegi soovib, siis võite vabalt paar smilet sinna lisada, algselt olid need sinna mõeldud Smile

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#87

(27-07-2018, 23:03 PM)veix__ Kirjutas:  
(25-07-2018, 23:28 PM)Simson0077 Kirjutas:  Eks edaspidi tuleb hirmkallist 98-t tankima hakata ning mõtteid mõlgutada diisli ostmisele (kannatame selle külma talve ära), liitri hinnavahe ju päris märgatav.

Hirmkallist on asi kaugel. 4% on hinnavahe. 50 L ehk ühe keskmise paagitäie tankimisel 2,5 eur hinnavahe. Mitu paaki nädalas tangid ja mitu õlut jood...? Rolleyes
Üldiselt peaks 98-t ka natuke vähem kuluma, aga see vahe on nii väike, et pole praktikas eriti mõõdetav. Kui see vahe on 4%, siis eriti ei märka ju (näiteks 6,8 vs. 6,5 l/100 km)

Tegelikult hinnavahe muidugi suur pole. Kuid nagu ikka, tuleks igalt poolt kokku hoida. Igapäevaauto on Lincoln ning 2-3 korda nädalas paaki täita pole meeldiv tegevus rahakotile. Vahel püüan oma suure ego mahutada vanasse Opelisse, ning püüda odavamalt sõita. Läheb teemast välja juba...

Viimase 95 paagiga on suht hea sõita. Auto vahel käitub veidralt, kui 110 alas osuti järgi 140ga sõita, kuid selle ma annan andeks. Normaalselt liigeldes on väga hea. Võrreldes selle ajaga, kui talveralli ja peale seda, sai sõidetud ka linnas 50ga nii, et sisikond sees loksus ja summuti tripid jõnksutamisest pidevalt lahti tulid...

Kui näiteks sõber oma Nivaga 92 ja 95 bensiiniga sõites mingit erinevust ei tundnud, siis minu Opelile meeldis 92 väga.

4xOpel 3xChevrolet
Vasta
#88

Püüdsin küll arusaadavalt kirjutada ju, et kuigi 98 on 4% kallim, siis mingil määral peaks seda ka vähem kuluma, mis sööb selle hinnavahe kas päris ära või üsna mikroskoopiliseks või äkki viib hoopis "kasumisse", eriti kui arvestada neid ebameeldivusi ja ka rahalisi kulusid, mis solkbensiiniga (95) kaasnevad. Ehk nagu paljude asjadega paraku on, odava asja otmine kokkuvõttes ei olegi odav. Rolleyes
Vasta
#89

(28-07-2018, 17:47 PM)veix__ Kirjutas:  Püüdsin küll arusaadavalt kirjutada ju, et kuigi 98 on 4% kallim, siis mingil määral peaks seda ka vähem kuluma, mis sööb selle hinnavahe kas päris ära või üsna mikroskoopiliseks või äkki viib hoopis "kasumisse", eriti kui arvestada neid ebameeldivusi ja ka rahalisi kulusid, mis solkbensiiniga (95) kaasnevad. Ehk nagu paljude asjadega paraku on, odava asja otmine kokkuvõttes ei olegi odav. Rolleyes

 Samas, kui mootor ei oska suuremat detonatsiooni kindlust ära kasutada, kas siis ikka on kulu väiksem?

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#90

Kunagi 92 aasta astra panniga sai katsetatud üks kuu ainult 95 ja teine kuu 98 sõites. Kilomeetrid ja kulu kokku lüües tuli komakohtade võrra erinevus hinnas 95 kasuks. Kuna aga olin noor nolk, siis 98-ga vilises rehv paremini ja eks sai rohkem vajutatud ka. Et siis võib öelda et hinnaerinevust ei tule ja see mõttetu hala mõne sendi pärast.
Mul naine ka pahandab kui autole 98 tangin aga ma ei tee sellest välja Big Grin
Vasta
#91

(28-07-2018, 17:47 PM)veix__ Kirjutas:  Püüdsin küll arusaadavalt kirjutada ju, et kuigi 98 on 4% kallim, siis mingil määral peaks seda ka vähem kuluma...

Kui tsiteerida klassikuid surematu hr. M. Naamsi näol siis: ''Kõrgema oktaanarvuga kütust ei kulu vähem!'' Big Grin

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#92

Paraku ei ole nende erinevus vaid oktaanarvu numbris. Rolleyes
Vasta
#93

(26-07-2018, 23:05 PM)Alts Kirjutas:  91 aasta 1.8 66kW audi hakkas mai lõpus ühtlasel maantesõidul puterdama ja tühikäik kadus ära. Sai siis maanteel "torusid läbi puhutud" jmt. tehtud. Uus paagitäis sisse ja sama jama. Igaks juhuks olen edaspidi tankinud 98-at ja võimalik, et juhus aga probleeme enam pole. 

Ps. Ma siin juba mitu nädalat kaalunud, kas seda võib ikka 100% bensiiniga seostada... Aga äkki kellegil veel juhtunud.
Umbes kuu aega tagasi sain teada, et garaažinaabril bensiinimootoriga Audi 80 (B3) sama probleem uue 95 kütusega. Kuna seal garaažis mul Lada siis tuli naaber ise kohe hoiatama, et mina sellisesse ämbrisse ei astuks ja edaspidi kindlasti 98 paaki tangiks vanal autol.
Vasta
#94

Algul olin skeptiline uue 95 bensiini kvaliteedi languse osas aga peale seda, kui esivanema Ford Mondeo hakkas tõrkuma peale tankimist, siis otsustasin kütuse paagist välja imeda ja asendada 98-ga. Mured kadusid. Ju siis ikka on sellel tõepõhi all.
Vasta
#95

meie kandis näituseks on 98 ostmine oluliselt raskendatud.
ligem koht, kus seda müüakse on keila. viiskümmend versta sõita.
kohalikus jaamas on viinasegune 95 ja traktoritele ja veokatele diisel ja lisaks rullnokkade masinate jaoks eriotstarbeline diisel.
no ikka võtad hädaga solki.
Vasta
#96

Võibolla härra Naamsil ei kulunud kõrgema oktaaniga bensiini vähem aga minu kaks viimast autot millel on kütuseluugil kiri min 95  tarvitavad 98 bensiini vähem .Vahe on mõlemal autol olnud läbisõidus umbes 10 protsenti.Kõige kiiremini reageerib järgijäänud kilometraaz,mis 95 tankides hakkab olulislt kiiremini langema.Rahaliselt on kindlasti kasulik kuna kuna kahe kütuse vahe hinnas on viis või kuus senti aga mida kallim kütus on seda väiksem on vahe protsentides.Kindlasti kui auto ei toeta 98 besiini siis võitu ei tule.
Kuidas nüüd selle edasiminemisega lood on täpselt ei oska öelda,aga persedüno tunneb et midagi on teisiti.
Kui veel härra Naamsist rääkida siis lõpuotsas kui ma kuulsin teda esinemas rääkis ta ka pasa puhtaks kullaks ,tundub et kes maksis tellis ka muusika.
Vasta
#97

(17-10-2018, 21:48 PM)roosteuss Kirjutas:  Kindlasti kui auto ei toeta 98 besiini siis võitu ei tule.

Mismoodi saab 95-ga sõitev auto 98-t "mitte toetada?". 
Vastupidi küll, aga niipidi pole see ju kuidagi võimalik.
Vasta
#98

Olen püüdnud kõik aja jooksul Eestis müüdud autobensiinid autodes ära kasutada. Seda enamasti Talveralli radasid tehes, kus tuleb korralik läbisõit samal trassil. Nende hulgas olid kunagi ka Shelli kanged V-Powerid ja Alexelal oli ka mingi kuldne püstol. Lisaks sai asju sendi täpsusega ju arvutatud - eelarvestamine, juu nõu Wink

Jah, vahe on kütusekulus aga suhteliselt olematu. Aga nagu öeldud, on bensiinide endi hinnavahe piisavalt väike ja euro-ajastul absoluutnumbri vahe numbriliselt pisike, et täiesti tasub kangema kraamiga sõita. Selles suhtes oli mul Kvadro eriliselt hea testisõiduk, sest sellega sai ka käru veetud. See 104 kunagist kilo-ja-vatti R4 mahlapakist 1,5-tonnist paljuvedust liigutamas andis vahe kõige paremini kätte. Aga ei tulnud sellegagi 10% vms number, no ei kukkunud 10 liitri pealt 9 või vähema peale. Lihtsalt "tunne" oli, et liigub paremini ja nagi tõmbaks sabas haagist kergemalt. Natuke vähem kulus ka, kui see just alateadlik ökosõitmine polnud. 
Sitikaga polnud mingit vahet. Aga sel ajal oli EEK ja siis oli bensujaama jäetava absoluutnumbri vahe märgatav, mille eest said burksi ja kohvi kauba peale.
Vasta
#99

Tavalise tänavasõiduautoga on naiivne loota nii suuri kokkuhoiunumbreid ja samas loota, et astub meeletult paremini edasi kui lähed 95 pealt 98 peale.Asi on rohkem uskumises kinni, et jah, sai valatud 98 sisse ja nüüd on püss.  Ei ole see nii.
Ideaalist oleks vaja igale kütusele  teha vastav mootori seting siis ehk annab ka silmale ja kõrvale tunda aga niisama tavaelus ehk 1% on kokkuhoidu.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(17-10-2018, 15:24 PM)ivoalaska Kirjutas:  Algul olin skeptiline uue 95 bensiini kvaliteedi languse osas aga peale seda, kui esivanema Ford Mondeo hakkas tõrkuma peale tankimist, siis otsustasin kütuse paagist välja imeda ja asendada 98-ga. Mured kadusid. Ju siis ikka on sellel tõepõhi all.

Sama "iseparanemine" juhtus ka meie naaberkülas ühe väga vähe ja enamasti aeglaselt sõitva mondeumiga. Mammi läks,  95 paagis, ülevaatusele - utiil ja kohe vanarauaks, gaasid gaziljon. Hea, et peksa ei saanud  üle vaatava tattnoka käest. Tuli mulle kurtma, et mis nüüd teha, remont ju kallis. Ma siis soovitasin, et sõida paak tühjaks ja tangi 98 ja siis mine uuesti. Aga teise kohta.

Sai ülevaatuse ilma mootorit remontimata.

Aga mootor käis jubedalt küll 95-ga. Sad
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne