07-08-2018, 22:28 PM
Korraliku rulliga auto genekas vastu rehvi jooksma, nagu jalgratta dünamo ja otsad akule. Nii kaua kuni käru liigub, laeb akut.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
(07-08-2018, 22:19 PM)marauder Kirjutas: AGA mul pikemate otste jaoks just siuke moodne pill, mis tagatuled ja haagise pimeks jätavad päevasel ajal. Siis vähe kasu. Saab muidugi sel puhul tulede lüliti ringi lülitada aga elu näitab, et see ununeb.§ 40. Tulede kasutamise üldnõuded
(07-08-2018, 22:39 PM)laf1247 Kirjutas:(07-08-2018, 22:19 PM)marauder Kirjutas: AGA mul pikemate otste jaoks just siuke moodne pill, mis tagatuled ja haagise pimeks jätavad päevasel ajal. Siis vähe kasu. Saab muidugi sel puhul tulede lüliti ringi lülitada aga elu näitab, et see ununeb.§ 40. Tulede kasutamise üldnõuded
(1) Sõidu ajal peavad mootorsõidukil põlema lähi- või kaugtuled ning ääre- ja numbrituled. Trammil peavad sõidu ajal põlema lähi- ja ääretuled. Haagisel peavad sõidu ajal põlema ääre- ja numbrituled.
(2) Valge ajal võib lähitulede asemel kasutada päevatulesid. Päevatuled võivad põleda ilma ääre- ja numbrituledeta.
(07-08-2018, 22:55 PM)marauder Kirjutas:(07-08-2018, 22:39 PM)laf1247 Kirjutas: Haagisel peavad sõidu ajal põlema ääre- ja numbrituled.
(2) Valge ajal võib lähitulede asemel kasutada päevatulesid. Päevatuled võivad põleda ilma ääre- ja numbrituledeta.
Nii ja mis sa sellega õelda tahad? Variant 2 siis minu puhul just ongi.
(07-08-2018, 23:04 PM)Marko Kirjutas:(07-08-2018, 22:55 PM)marauder Kirjutas:(07-08-2018, 22:39 PM)laf1247 Kirjutas: Haagisel peavad sõidu ajal põlema ääre- ja numbrituled.
(2) Valge ajal võib lähitulede asemel kasutada päevatulesid. Päevatuled võivad põleda ilma ääre- ja numbrituledeta.
Nii ja mis sa sellega õelda tahad? Variant 2 siis minu puhul just ongi.
Siin vist koer maetud ongi...
Kas see ainult päevatuled kehtib ka haagisega? Haagisele?
Kui haagisel peab midagi särama, siis on laadimiseks pinge alati olemas. Kui ei unusta...
(07-08-2018, 22:28 PM)viplala Kirjutas: Korraliku rulliga auto genekas vastu rehvi jooksma, nagu jalgratta dünamo ja otsad akule. Nii kaua kuni käru liigub, laeb akut.
(08-08-2018, 08:33 AM)v6sa Kirjutas:(07-08-2018, 22:28 PM)viplala Kirjutas: Korraliku rulliga auto genekas vastu rehvi jooksma, nagu jalgratta dünamo ja otsad akule. Nii kaua kuni käru liigub, laeb akut.
Kusjuures täitsa asjalik ettepanek Ainsaks murekohaks on geneka kaitse auto taga lendava sodi eest, mis libedal ajal kaunikesti korrodeeriv kipub olema.
(08-08-2018, 10:42 AM)v6sa Kirjutas: ...Iseküsimus on, kas tekib märgatav rehvi kulumine ajamiratta puutevööndis...
(08-08-2018, 13:40 PM)aavu Kirjutas: Aurumasin ja orav rattas on veel soovituste hulgast puudu.
Miks ei sobi kaks jämedat starterijuhet auto enda akult? Saba alla elektrilise laotõstuki pealt tuttav laadimise kahvel. Mis peen elektroonika seal nässu läheb ühe vintsi voolutarbe peale?
(08-08-2018, 14:18 PM)motamees Kirjutas: Straterijuhe eest kärule vedamine on ka üksjagu ohtlik tegevus. Kaitset kuskile eriti vahele panna ei kannata ja võim on suur, kui rüüs juhtub katki hõõruma.
Seadsin huvi pärast väheke arvusi ritta ja sain, et 70km/h sõites teeb ratas 6100p/min, kui ratta ümbermõõt on 1,9m. Eks parandage, kui kusagil nihu panin.
Tavalise masina mootori pöörded sõidul on umbes 2500rpm.
(08-08-2018, 22:59 PM)viplala Kirjutas: Igasugu päikesepaneelidega on see teema, et hommikul stardid, siis kui aku on täis ja kui vaja lõpuks akut laadida, siis sajab, on pime, või muud rõõmud. Dünamo rattast oleks käru puhul üks lahedamaid asju mis üldse olla saab. Meh ülekanne, lihtne, lollikindel ja odav. Paigalda käru mis iganes auto takka tahad, millal tahad või mis iganes aku seal on oma võimsusega. Kangist genekas vastu ratast ja anna aga minna. Ole ainult mees ja tee teoks. Pole ju minu arust eriline raketiteadus. Isegi metsaveol kasutatavad kärud roomavad läbi rehvülekande, asi sees siis akut laadima pole panna?