Gaz M1 EMKA

Ei näe küll ühtegi objektiivset põhjust, miks viie rehvi siiavedu peaks kontipistetuna rohkem, kui 100 taala maksma. Ehk, et tükkis tolli ja käibariga ei näe kuidagi suuremat summat, kui 1386 juudiruublit jooks. Hääküll, ütleme siis jämmelt 1400.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(06-09-2018, 21:27 PM)bom Kirjutas:  Vt paar lehte tagasi 1939. aasta filmi kaadrid - whitewall tänavapildis. Loomulikult kunstiline teos ja tänavapilt hoolikalt kujundatud, kuid ei olnud siis ehk ennenägematu. Ja kellel veel oli võimalusi ja vahendeid kvaliteetseid varuosad vajadusel soetada kui mitte NKVD autobaasil. Äkki ikka on mingi teoreetiline võinalus, et võisid olla ka valged rehvid.
 NKVD Emkadel, kellel olid kasutada need V8 Fordi mootorid ja kes saatsid neid kõige võrdsemaid, võisid küll need all olla. Seal raha kokku ei hoitud ja kiirused ka suuremad. Autodel, mis olid jälitustegevuseks, vaevalt neid kasutati, need ei tohtinud välja paista. Kahjuks pole leidnud ühtegi pilti kus valitsuse ZIS 101-d ja Emkad sõidavad. Minu teada Stalin kasutas eranditult tol perioodil Packarde. Ei usaldanud omanimelise tehase toodangut (Zavod Imeni Stalina) ehk lühendatult ZIS-si.
Vasta

(06-09-2018, 22:32 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Ei näe küll ühtegi objektiivset põhjust, miks viie rehvi siiavedu peaks kontipistetuna rohkem, kui 100 taala maksma. Ehk, et tükkis tolli ja käibariga ei näe kuidagi suuremat summat, kui 1386 juudiruublit jooks. Hääküll, ütleme siis jämmelt 1400.
Tahtsin tellida 3 jooksu kumme. Küsisin hinda. Eestisse saatmise eest taheti 1500.-$. Siis ütlesin saatke Marylandi sugulaste juurde. Saadeti selline pakkumine.
----------------------------------------------------------------
Qty  | Description                 | Price Each  | Total Price 
----------------------------------------------------------------
4    | 750-16 Lester 5" WW         |    $238,00  |     $952,00 
                                                               
4    | 710-15 Firestone 3-1/4" WW  |    $197,00  |     $788,00 
                                                                
4    | 670-15 Firestone 3-1/4" WW  |    $188,00  |     $752,00 
----------------------------------------------------------------
                                       Subtotal      $2 492,00 
                                            Tax          $0,00 
            Shipping (FedEx Ground®) & Handling        $309,66 
----------------------------------------------------------------
                                    Balance Due      $2 801,66 

Kui arvestada Eestisse vedu 1500.-, siis oleks arve tulnud 4000.-$
Meil oleks siis otsa löödud 10% tolli, ehk 400.-$ ja siis veel kõigele 20% km, ehk 880.-$ ehk kokku 5280.- $ ehk c. 4600.-€
100 € eest ei saa tänapäeval midagi. Terve konteineri saatmine Baltimore - Muuga 4350.-$
Vasta

Nuh, eks küsida võib misiganes hindasid, iseasi, kas on ka viisakas selliseid maksta. 

Hetkel näiteks 40 jalase konteineri vedu Newark, NJ -Tallinn 1290 taala ilma lisateenusteta. Ei viitsi väga vaevelda aga tüüpi 2500 mikiruublit peaks hakkama küll saama juba.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

   

Siin on üks udune pilt, millel tundub EMKA olevat ZIS101 saateauto rollis. Detaile sealt väga ei näe, aga rehvid on sellel saateautol suht kindlasti ilma valgeta (kui see muidugi on üldse õige auto). Pilt on võetud videost, kus 40 sekundi paiku on kaks plaani,  kus korraks vilksatab ka saateauto.

 https://www.youtube.com/watch?v=lUaU7iPcxjc
Vasta

No jah, neist ükski pole EMKA:
[Pilt: 1231735_1458332100.jpg]
[Pilt: i?id=fb64d9f904e9da774747eb8fafea5163-l&n=13]
[Pilt: i?id=8bb35a15d0230f5a1206007fb975332b-l&n=13]
Vasta

(07-09-2018, 16:57 PM)Raivo Kirjutas:  No jah, neist ükski pole EMKA:
[Pilt: 1231735_1458332100.jpg]
 Raivo, sul on õnnestunud leida pilt GAZ 11-40-st nr. 3. Kuna GAZ 11-le mõeldud 6 silindriline mootor polnud veel valmis, siis eksemplaridel 1, 2 ja 3 olid kasutusel Dodge mootorid. Ka olid neil veel GAZ M1 nina ja kapott. Eksemplar nr 4 tuli juba välja GAZ 11-ne mootoriga aga M1 esiosaga. Vähemalt nii väidab mul olev raamat Kuuesilindrilised Emkad. Eksemplarid 5 ja 6 olid juba täielikult GAZ M11-ne moodi ja mootoritega ja pidid minema tootmisse aga sõda tõmbas kriipsu peale. Ühtlasi võime kriipsu alla tõmmata arutelule Whitewoolide kasutamisest Venemaal. Järeldus - kasutati, kuid väga vähesel määral.
Vasta

(07-09-2018, 18:07 PM)Formika Kirjutas:  
(07-09-2018, 16:57 PM)Raivo Kirjutas:  No jah, neist ükski pole EMKA:
[Pilt: 1231735_1458332100.jpg]
 Ühtlasi võime kriipsu alla tõmmata arutelule Whitewoolide kasutamisest Venemaal. Järeldus - kasutati, kuid väga vähesel määral.
Ma nii väga ei kiirustaks selle kriipsutamisega. Netis tiirlevad paraadfotod ühest ja samast autost ning tegelik elu on erinevad asjad. 
Kui sul juurdepääs kogu M1 kirjandusele, siis kas seal kirjas, et ww?
See waitwooli teema on päris kuum ka usa foorumites. Sealne hetke seis paistab olevat, et kui sai ww tellida lisana, siis seda aksepteeritakse, aga kui seda lisade listis ei olnud siis mitte. Jutt käib siis konkursside hindamisest, seal need ürrid popid ja võit maksab. 
Edasi läheb asi juba peenemaks. Kui on ww all, siis peavad nad ka õiged olema. Kolmekümnendate algul olid ww mõlemalt poolt valged. Peale sõda ww praktiliselt ei müüdud kuna polnud millest toota, seega paar aastat neid ei paigaldatud. Popiks läksid 50-60-nendatel usas. Siis hakkas ww valge rant kitsenema vaikselt toll haaval. Osa tootjaid kes rohkem eputasid, leidsid, et velje ja ww vahel peab olema 1 tolline must rant, ja ka selle laiusega hakati mängima. Ühesõnaga, see on tegelikult teadus ja see käimari võll on huinjaa selle kõrval.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

(07-09-2018, 19:57 PM)spitfire Kirjutas:  Ma nii väga ei kiirustaks selle kriipsutamisega. Netis tiirlevad paraadfotod ühest ja samast autost ning tegelik elu on erinevad asjad. 
Kui sul juurdepääs kogu M1 kirjandusele, siis kas seal kirjas, et ww?
See waitwooli teema on päris kuum ka usa foorumites. Sealne hetke seis paistab olevat, et kui sai ww tellida lisana, siis seda aksepteeritakse, aga kui seda lisade listis ei olnud siis mitte. Jutt käib siis konkursside hindamisest, seal need ürrid popid ja võit maksab. 
Edasi läheb asi juba peenemaks. Kui on ww all, siis peavad nad ka õiged olema. Kolmekümnendate algul olid ww mõlemalt poolt valged. Peale sõda ww praktiliselt ei müüdud kuna polnud millest toota, seega paar aastat neid ei paigaldatud. Popiks läksid 50-60-nendatel usas. Siis hakkas ww valge rant kitsenema vaikselt toll haaval. Osa tootjaid kes rohkem eputasid, leidsid, et velje ja ww vahel peab olema 1 tolline must rant, ja ka selle laiusega hakati mängima. Ühesõnaga, see on tegelikult teadus ja see käimari võll on huinjaa selle kõrval.
 Noh selles asjas jääme eriarvamusele. Minu arust on käigukasti võll hoopis tähtsam, kui auto all olevad triibu kummid. Käigukasti võllist saab alguse kardaan ja kui see on vale, siis on ka kõik järgnev vale. Kui sa leiad pildi, kus 30-ndate lõpus Emkad sõitsid ringi Pobeda kardaaniga, siis OK. Praegu on meil pilte, et kasutati Whitewool kumme ja sellega tuleb leppida. Isegi kui nad olid ainult 0,1% autodest.
Emkasid toodeti üle 60 000-de. Kas on alles 60-d, ehk 0,1%, võib olla, aga mina pole neist veel ühtegi toru-võlli ühendusega näinud. Eestis on üks GAZ M1 musta numbriga, aga kahjuks on sellel ka Pobeda I käigukast ja kardaan + 12V elektrisüsteem. Kahjuks ei olnud tookord, kui ma seda Emkat uurisin, nii suur mootori spetsialist, et aru saada, kas paigaldatud oli originaal mootor või AA, MM või hoopis 67 oma.
Vasta

Minu jätab ka täisti ükskõikseks, kas seal all nüüd mustad või triibulised rehvid aga kui auto on taastatud selliseks nagu ta kunagi tehasest tuli on ikka tehnika ajalugu silmas pidades tänuväärsem ettevõtmine. Ka harivam. Näiteks ei teadnud ma midagi neist toru kardaanidest, enne kui see asi siin teemades üles kerkis. Usun, et minusuguseid palju.
Vasta

(07-09-2018, 21:28 PM)sfinks Kirjutas:  kas seal all nüüd mustad või triibulised rehvid aga kui auto on taastatud selliseks nagu ta kunagi tehasest tuli on ikka tehnika ajalugu silmas pidades tänuväärsem ettevõtmine. Ka harivam. 

Väga hästi sõnastatud. Selles ju kogu point ongi: et milliste rehvidega nad tehasest tulid ? 
See, et paraadfotol on valged papud ei tähenda seda, et need tehases nii komplekteeriti. Kuna valgeid papusid NL-is ei toodetud, siis on raske uskuda, et neid valutsi eest massiliselt sisse osteti. Siit foorumist on ju ka läbi jooksnud kusagilt vene infoväljadelt nopitud teadmine, et valged papud pandi alla ainult näituse eksemplaridele. No ja neid näituseautosid siis klõpsutati igast asendist. Sellel ei ole ju tootmisega mitte mingit seost.

Las selline autoporr jääb Moskva uulitsatele, mägede poegade rõõmuks:                                              Et päev oleks ilusam üks kena pilt kah:


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

Tea kas on abiks. Müügis piduriklotsid:

https://osta-ee.postimees.ee/gazm1-pidur...69281.html

T.
Vasta

Kuna kodanik formika on juba arvestatav spetsialist väga vanade Gorkii tehase autode osas. Siin siin ka ilmselt üks ainu eksemplar "kupee" GAZ-M2
https://prnt.sc/l66y6r
Vasta

(15-10-2018, 10:46 AM)Sm.Samajev Kirjutas:  Kuna kodanik formika on juba arvestatav spetsialist väga vanade Gorkii tehase autode osas. Siin siin ka ilmselt üks ainu eksemplar "kupee" GAZ-M2
https://prnt.sc/l66y6r

 No see auto ei mahu kuidagi minu kõrvade vahele ja siiani ei saa aru, kes neid ostis. Miks oli vaja omada autot, millel pagasniku asemel oli kaks lisa istet, kuhu pealegi oli ülimalt ebamugav ronida. Muidugi tehti ka see maha Ford Model 40 pealt, nagu ka M1. Huvitaval kombel on kasutatud M11-ne kapotti.
   
Pildil tegu 5 aknasse versiooniga, aga oli ka selliseid nagu M2. Lisaistme versiooni reedab alati ära ümmargune jalaalune taga poritiival.
Vasta

Selliseid tagaistmeid kutsutakse ämmaistmeteks  Big Grin
Vasta

Selline auto oli piilupart Donaldil (vist) sügaval vene ajal siin ümber trükitud koomiksis.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Olen tahtnud alati seal "ämmaistmel" sõita...  Smile
Vasta

(16-10-2018, 01:29 AM)Alts Kirjutas:  Olen tahtnud alati seal "ämmaistmel" sõita...  Smile
 Noh, kui sul selline auto oleks, siis situatsioonis, kui vaja oleks naist ja ämma korraga vedada, siis 99,9% saaksid nn ämmaistmel peesitada ja sääski, tolmu, vihma ja muud head paremat nautida. Big Grin
Vasta

Kuna sul üks 37 Fordi nina üle jääb siis peaaegu kodukülast saab tagaosa sellele :
[Pilt: auto.png]
Vasta

(01-11-2018, 10:03 AM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Kuna sul üks 37 Fordi nina üle jääb siis peaaegu kodukülast saab tagaosa sellele :
[Pilt: auto.png]
Kuna endal mitu vorsti kaelas, siis juurde võtta midagi ei julge. Küll võin oma Fordi ülejäägid (raam, mootor, käigukast, osaliselt sillad, nina osa normaalse hinnaga maha ärida. Mootor täiesti töökorras V8.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne