Tehnoülevaatusel käimise kord muutub

(14-10-2018, 14:17 PM)Simson0077 Kirjutas:  Näiteks väga absurdne oli olukord kunagi, kui 30km sai sõidetud ülevaatuspunkti, auto oli tehniliselt korras, väljaarvatud üks numbrituli, mis oli läbi.


Kas ühe numbritule pirni mitte põlemine "väheohtlik viga" pole?
Vasta

(14-10-2018, 21:24 PM)veix__ Kirjutas:  
(14-10-2018, 14:17 PM)Simson0077 Kirjutas:  Näiteks väga absurdne oli olukord kunagi, kui 30km sai sõidetud ülevaatuspunkti, auto oli tehniliselt korras, väljaarvatud üks numbrituli, mis oli läbi.


Kas ühe numbritule pirni mitte põlemine "väheohtlik viga" pole?

On jah väheohtlik, kahe mittepõlemine on juba ohtlik. Seal putkas, kus ma enda ja klientide autodele ülevaatust teen, on stendis enamlevinud pirnid olemas ja sellised vead saab kohapeal kiirelt kõrvaldada.
Vasta

pidurkiketaste treimise juttu tekkis siia 50 postituse jagu - olgu ta eelmise treimisega samas teemas ehk seal:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=32490&pid=461116#pid461116

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta

Pole ju raske enne ülevaatusele sõitmist tiir ümber auto teha ja tuled põlema panna? Väheohtlike vigade hulk on ju ka piiratud, kunagi ei tea mis ülevaatajale veel ei meeldi...

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

Ma lähen ülevaatusele alati vastu teadmisega, et 1 väheohtlik viga on olemas, aga vahel harva ka ei märgata seda ja saab puhtalt läbi. Big Grin
Vasta

Täna oli  vaja võtta arvele 2006 Seat Alahambra 2.0 tdi. Registreerimise eelne üv tuvastas masinal all rehvid 225/55R16
Tohivad olla aga vaid kuni 215 laiusega. Osta uued rehvid ja tule tagasi.

Siit vaadates on aga all täiesti õiges mõõdus rehvid:
https://www.wheel-size.com/size/seat/alh...i-eudm-138
Vasta

(15-10-2018, 21:30 PM)Alts Kirjutas:  Täna oli  vaja võtta arvele 2006 Seat Alahambra 2.0 tdi. Registreerimise eelne üv tuvastas masinal all rehvid 225/55R16
Tohivad olla aga vaid kuni 215 laiusega. Osta uued rehvid ja tule tagasi.

Siit vaadates on aga all täiesti õiges mõõdus rehvid:
https://www.wheel-size.com/size/seat/alh...i-eudm-138

Lähed Seati esindusse: nelgid, tort ja siis kõik need muud vajalikud asjad,.. kui hästi läheb siis tuled tagasi papper argi jaoks näpus, et rehvid on ool-rait ja võib kasutada nimetet margil.
A kui mingil põhjusel paprit ei saa, siis sebi omale "õiges" mõõdus plekkveljed kus juba mingid papud peal ja teisele ringile.

Nüüd nöögivad jah.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

(14-10-2018, 21:48 PM)ivoalaska Kirjutas:  
(14-10-2018, 21:24 PM)veix__ Kirjutas:  
(14-10-2018, 14:17 PM)Simson0077 Kirjutas:  Näiteks väga absurdne oli olukord kunagi, kui 30km sai sõidetud ülevaatuspunkti, auto oli tehniliselt korras, väljaarvatud üks numbrituli, mis oli läbi.


Kas ühe numbritule pirni mitte põlemine "väheohtlik viga" pole?

On jah väheohtlik, kahe mittepõlemine on juba ohtlik. Seal putkas, kus ma enda ja klientide autodele ülevaatust teen, on stendis enamlevinud pirnid olemas ja sellised vead saab kohapeal kiirelt kõrvaldada.

Sellel ajal, kui mina käisin (2009) oli tegemist ohtliku veaga. Kusjuures oli veel ainuke viga, mis autol esines. Autoks universaalkerega Omega A, millel taga ometi kaks numbrituld. Noore ja rohelisena ei taibanud sinna serva alla ilusal suvepäeval vaadata ka.

(15-10-2018, 21:30 PM)Alts Kirjutas:  Täna oli  vaja võtta arvele 2006 Seat Alahambra 2.0 tdi. Registreerimise eelne üv tuvastas masinal all rehvid 225/55R16
Tohivad olla aga vaid kuni 215 laiusega. Osta uued rehvid ja tule tagasi.

Siit vaadates on aga all täiesti õiges mõõdus rehvid:
https://www.wheel-size.com/size/seat/alh...i-eudm-138

See on ehtne näide, kuidas pehmelt öeldes nu**itakse lihtsaid inimesi ajades juuksekarva lõhki. Saan aru, kui all on 16" asemel 19" velg näiteks...
Kuid eks Maanteeameti "spetsialistidel" ka ole igav. Ega ju muidu kirjutaks selliseid väljendeid, nagu "mootoribensiin" või "diislikütus".

4xOpel 3xChevrolet
Vasta

Selle rehvi n.ssi peale, ikka must number antakse?
Vasta

(16-10-2018, 01:00 AM)Simson0077 Kirjutas:  ...Kuid eks Maanteeameti "spetsialistidel" ka ole igav. Ega ju muidu kirjutaks selliseid väljendeid, nagu "mootoribensiin" või "diislikütus".
Palun ohvtopiku pärast vabandust, aga mis "diislikütusel" viga on? Jummala ametlik ja õige termin.
Vasta

Meil ikka kutsuti traktorikütust naftaks. Big Grin
Vasta

(16-10-2018, 07:42 AM)ZIL 131 Kirjutas:  Selle rehvi n.ssi peale, ikka must number antakse?

Aitäh! Pole kaua nõnda kõvasti ja südamest naernud... (:
Vasta

(15-10-2018, 21:30 PM)Alts Kirjutas:  Täna oli  vaja võtta arvele 2006 Seat Alahambra 2.0 tdi. Registreerimise eelne üv tuvastas masinal all rehvid 225/55R16
Tohivad olla aga vaid kuni 215 laiusega. Osta uued rehvid ja tule tagasi.

Siit vaadates on aga all täiesti õiges mõõdus rehvid:
https://www.wheel-size.com/size/seat/alh...i-eudm-138

Meil oli Transit kaubik, ostetud tutt uuena esindusest, esimene omanik, passis märgitud 16 tolli. Aasta pärast ÜV vend mulle kraesse, et autol valed 15 tolli veljed all, et sellel peavad olema 16. Ma polnud seda erinevust tähelegi pannud. Kuna autol olid all 100% samad veljed millega ta meile poest tutikana üle anti, siis vahetasime arvamusi seal ÜV punktis ja lõpuks see tempel sinna passi tuli. Aga süda ei and rahu, et miks siis nii: passis üks ja all teine. Läksin esindusse, et mis värk sellega on. Seal sama müügi kala kes meile auto müüs. Tõmbas silma vidukile ja tegi mulle jummala enesekindlalt selgeks, et ma ÜV-l mingi dolbajoobi otsa sattusin ja, et passis kirjas mitte need rehvid mis all PEAVAD olema, vaid seal kirjas need rehvid mis seal VÕIVAD olla. Et see mis PEAB olema seda näeb iga loll arvutist. No ühesõnaga ta tinistas mu täielikult ära. 
Sellest küsimusest ujus ta väga osavalt mööda, et kuidas saavad autole alla 15, kui tehas paneb sinna 16. Mul olid need pakkumised alles, igal pool kirjas 16. No lõime käega ja leppisime olukorraga.

Kuniks ühel ilusal päeval... vaatan tehase birkat ukse posti pääl: seal kirjas must-valgel 15-tolli. Ja ainult 15 tolli, mingit muud alternatiivset mõõtu pole mainitudki. Vot tak. Edasi sai ÜV-l alati birkat näidatud, kui rehvi saag käima tõmmati.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

(16-10-2018, 07:42 AM)ZIL 131 Kirjutas:  Selle rehvi n.ssi peale, ikka must number antakse?

Vaitvooli paned alla siis saad Smile
Siis saad ka kui need kasutatud kantossidest tehtud kenasti lokkivad valged rõngad rehvi ja velje vahele sebid. Ja seda ilma naljata, sest kui hästi joppab siis pole mõõtu näha, toll võiks klappida.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

Üleeile vahetasin ühel Lätist toodud shoodal klaasi,ennem arvele ei saa kui klaas terve ees,siis eila läks omanik arvele võtma ja helistas,et ülevaatust edasi ei kanta kuna Läti ülevaatus kleepsu pole aknal (JOPPENPUHH EESTI RIIGI AMETKOND WTF) seda kleepsu eemaldada tervelt ei õnnestu,omanik tuli minu juurde,tegi pildi ja õnneks neile piisas.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

(18-10-2018, 07:27 AM)hundu615 Kirjutas:  Üleeile vahetasin ühel Lätist toodud shoodal klaasi,ennem arvele ei saa kui klaas terve ees,siis eila läks omanik arvele võtma ja helistas,et ülevaatust edasi ei kanta kuna Läti ülevaatus kleepsu pole aknal (JOPPENPUHH EESTI RIIGI AMETKOND WTF) seda kleepsu eemaldada tervelt ei õnnestu,omanik tuli minu juurde,tegi pildi ja õnneks neile piisas.

Oda, mille üle Sa praegu pahandad? Et seekord ametnik oma tööd tegi ja palus kehtiva ülevaatuse tõendamist? Läti register pole ju meie LRB jaoks nähtav, kuna sealmaal on asjad kaunikesti... eripalgelised. Või oleksid eelistanud, et ta teeb kirjaliku järelpärimise janistele, kes siis vastavad, mõne kuu pärast?

Loomulikult tahaks igaüks, et tema siniste ausate silmade alusel kõik asjad automaagiliselt toimiksid, aga paraku peab riigiamet eristama sullerid selleks õigustatud subjektidest.

Et ta pelga pildi alusel ära vormistas, on muidugi kena.
Vasta

(18-10-2018, 12:26 PM)v6sa Kirjutas:  
(18-10-2018, 07:27 AM)hundu615 Kirjutas:  Üleeile vahetasin ühel Lätist toodud shoodal klaasi,ennem arvele ei saa kui klaas terve ees,siis eila läks omanik arvele võtma ja helistas,et ülevaatust edasi ei kanta kuna Läti ülevaatus kleepsu pole aknal (JOPPENPUHH EESTI RIIGI AMETKOND WTF) seda kleepsu eemaldada tervelt ei õnnestu,omanik tuli minu juurde,tegi pildi ja õnneks neile piisas.

Oda, mille üle Sa praegu pahandad? Et seekord ametnik oma tööd tegi ja palus kehtiva ülevaatuse tõendamist? Läti register pole ju meie LRB jaoks nähtav, kuna sealmaal on asjad kaunikesti... eripalgelised. Või oleksid eelistanud, et ta teeb kirjaliku järelpärimise janistele, kes siis vastavad, mõne kuu pärast?

Kas osades kehtivates Läti passides pole siis TÜV templit? 

Neil on vist 4 erineva tegumoega passid kasutusel, vähemalt need 2 versiooni, mida mina näinud olen, omavad küll samasugust kohta TÜV märkeks, nagu meiegi registritunnistused.
Vasta

Idiootne on see süsteem, et oma nimele registreerimiseks peavad kõik tuled-viled küljes olema. Kaasaarvatud esiklaas ilma mõrata. Ma saaks aru, kui neid asju kontrollitakse ülevaatusel, kui sõitma tahad hakata. Hobiauto, mis projektiks toodud, ei pruugi veel mitu aastat liiklusesse jõuda. Ja selleks ajaks kui "musta numbri vääriline" on, võib ilmneda et müüja pankrotti läinud ja kõik tema nimel olevad varad nõutakse võlglaste kasuks välja. Või eesti seadused niipalju edasiarenenud, et "vana panni" ei tohigi enam registreerida (või-kui, siis Wäga Suure registreerimismaksu eest)  Big Grin
Vasta

(18-10-2018, 12:26 PM)v6sa Kirjutas:  
(18-10-2018, 07:27 AM)hundu615 Kirjutas:  Üleeile vahetasin ühel Lätist toodud shoodal klaasi,ennem arvele ei saa kui klaas terve ees,siis eila läks omanik arvele võtma ja helistas,et ülevaatust edasi ei kanta kuna Läti ülevaatus kleepsu pole aknal (JOPPENPUHH EESTI RIIGI AMETKOND WTF) seda kleepsu eemaldada tervelt ei õnnestu,omanik tuli minu juurde,tegi pildi ja õnneks neile piisas.

Oda, mille üle Sa praegu pahandad? Et seekord ametnik oma tööd tegi ja palus kehtiva ülevaatuse tõendamist? Läti register pole ju meie LRB jaoks nähtav, kuna sealmaal on asjad kaunikesti... eripalgelised. Või oleksid eelistanud, et ta teeb kirjaliku järelpärimise janistele, kes siis vastavad, mõne kuu pärast?

Loomulikult tahaks igaüks, et tema siniste ausate silmade alusel kõik asjad automaagiliselt toimiksid, aga paraku peab riigiamet eristama sullerid selleks õigustatud subjektidest.

Et ta pelga pildi alusel ära vormistas, on muidugi kena.
Kuna autoga käidi vana klaasiga mnt-ametis,siis oleks võinud ju teha märke,et üv. olemas.Saadeti ju klaasi vahetama,et enne arvele ei saa,pannud siis arvutisse märge,et üv olemas.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

(18-10-2018, 13:41 PM)zazik Kirjutas:  
(18-10-2018, 12:26 PM)v6sa Kirjutas:  
(18-10-2018, 07:27 AM)hundu615 Kirjutas:  Üleeile vahetasin ühel Lätist toodud shoodal klaasi,ennem arvele ei saa kui klaas terve ees,siis eila läks omanik arvele võtma ja helistas,et ülevaatust edasi ei kanta kuna Läti ülevaatus kleepsu pole aknal (JOPPENPUHH EESTI RIIGI AMETKOND WTF) seda kleepsu eemaldada tervelt ei õnnestu,omanik tuli minu juurde,tegi pildi ja õnneks neile piisas.

Oda, mille üle Sa praegu pahandad? Et seekord ametnik oma tööd tegi ja palus kehtiva ülevaatuse tõendamist? Läti register pole ju meie LRB jaoks nähtav, kuna sealmaal on asjad kaunikesti... eripalgelised. Või oleksid eelistanud, et ta teeb kirjaliku järelpärimise janistele, kes siis vastavad, mõne kuu pärast?
Auto vormistati Lätis Eesti inimese nimele,ma ei teagi kas see oli mingi transiit pass vms,ise passi ei näinud.
Kas osades kehtivates Läti passides pole siis TÜV templit? 

Neil on vist 4 erineva tegumoega passid kasutusel, vähemalt need 2 versiooni, mida mina näinud olen, omavad küll samasugust kohta TÜV märkeks, nagu meiegi registritunnistused.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne