Cz 350cm3 mootoril väntvõll ei liigu.
#21

(24-09-2018, 16:31 PM)stretch Kirjutas:  Milleks leiutada jalgratast? Kust see joonis pärit on? Neid täna saadaolevaid kepse topitakse nii 354, 360, 634 (ei tea mis 364-st te räägite) kui ka 638 väntadesse. Jawa tehas ei tooda muide ise juba ammu enam kepse, vaid kasutab praegustes 640 mootorites neid samu Hiina vms omi.

364 minu näpukas, mõeldud sealkohal 634.
Kas see tähendab seda, et 634 kepsusid saab kasutada 360 väntvõllis? Osa inimesi väidab, et 634 kepsud ei sobi 360 väntvõlli jaoks. Ma tahangi sellepärast 360 kepsu mõõtusid, et aru saada mis sinna asemele sobib. Selge, et Tšehhis neid asju enam ei tehta ja leppima peab Türgi, India, Taiwani ja Hiina toodanguga. Tahaks õiget asja tellida. Üles laetud failis olid kahe tellitava kepsu mõõtmed. Ma ei tea, kas nad sobivad aga tahaks teada. Viimane variant on tõesti katse-eksitud meetod - tellida ära ja lasta proovida vahetada.

Kas see kepsu tapp on mõlemal joonisel mõõt s1/s2 15.9mm? Sinu saadetud 634 kepsu joonisel see mõõt 16mm.
Kas see on see 0.1 mm suurem jämedus 634'l, millest jawamees kirjutas?
Vasta
#22

Kepsu tapp on d2 nendel joonistel. Kuidagi neid vanu väntasi ju remonditakse, hoorattad peaks kõigil nagu samad olema, ja erilist valikut kepsude suhtes ei ole ju. See mitte sobimise ja 0,1 mm erinevuse jutt on kahtlane...
Vasta
#23

(24-09-2018, 17:20 PM)stretch Kirjutas:  Kepsu tapp on d2 nendel joonistel. Kuidagi neid vanu väntasi ju remonditakse, hoorattad peaks kõigil nagu samad olema, ja erilist valikut kepsude suhtes ei ole ju. See mitte sobimise ja 0,1 mm erinevuse jutt on kahtlane...
Mõõda üle kui ei usu.Kogetud ja lastud koordinaat pingis avad suuremaks.Pean silmas alumist tappi.
Vasta
#24

Kogetud, et läks niisama sisse (ei hakka ratta pealt mootorit maha kitkuma, et seda kepsude teemat omalt poolt tõestada).

Ilmselt on lihtsam tellida (või otsida Eestist n.ö uus nõukaaegne) 634 väntvõll, kui hakata siin jaurama remondi ja muuga.
Vasta
#25

Nojah võib ju terve 634 vända panna.Ja ka käigukasti ja silindrid  ,kolvid,sõrmed.
Vasta
#26

(24-09-2018, 18:00 PM)jawamees Kirjutas:  Mõõda üle kui ei usu.Kogetud ja lastud koordinaat pingis avad suuremaks.Pean silmas alumist tappi.

Ehk oli tootja aps lihtsalt? Kisute siin mingi tühja asja pärast.....

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#27

(25-09-2018, 00:28 AM)Marko Kirjutas:  
(24-09-2018, 18:00 PM)jawamees Kirjutas:  Mõõda üle kui ei usu.Kogetud ja lastud koordinaat pingis avad suuremaks.Pean silmas alumist tappi.

Ehk oli tootja aps lihtsalt? Kisute siin mingi tühja asja pärast.....

Mõnele lihtsalt meeldib.Täna on teisipäev,gruppen ütleb,et on reede,mis siin ikka vaielda las siis olla reede.
Vasta
#28

Mul on praegu garaažis viis tänavakõlbulikku 350st pluss mõned varumootorid. Nendest ühel on originaalvõll sees, ülejäänutel on kepsud-tapid vahetatud. Ma siiski imestan, et mul pole ca kümnekonna väntvõlli puhul sellist asja ette jäänud. Aga ega see teema-algatajat edasi ei aita tõesti nii, et vabandan.

225 euri pluss saatmine on Tšehhis väntvõll praegu. Ilmselt Eestist leiab otsimisega odavamalt. Varumootorid tegemisega pole ju kiiret ka ehk et kui endal pole võimekust mängida vändaremondiga siis ma soovitaks osta korraliku asja. Kui head remontijat kellelgi välja pakkuda pole.
Vasta
#29

(25-09-2018, 10:54 AM)gruppen Kirjutas:  Mul on praegu garaažis viis tänavakõlbulikku 350st pluss mõned varumootorid. Nendest ühel on originaalvõll sees, ülejäänutel on kepsud-tapid vahetatud. Ma siiski imestan, et mul pole ca kümnekonna väntvõlli puhul sellist asja ette jäänud. Aga ega see teema-algatajat edasi ei aita tõesti nii, et vabandan.

225 euri pluss saatmine on Tšehhis väntvõll praegu. Ilmselt Eestist leiab otsimisega odavamalt. Varumootorid tegemisega pole ju kiiret ka ehk et kui endal pole võimekust mängida vändaremondiga siis ma soovitaks osta korraliku asja. Kui head remontijat kellelgi välja pakkuda pole.

Tänan kaasa mõtlemise eest. Mulle jäi ikka mulje, et 360 ja 634 tapp on sama, 22 mm. Kuna vänt paistis korralik, siis läksin praegu seda teed, et tellisin korralikud 16 mm otsaga uued kepsud ja keskmise laagri. Kui on kohal, siis otsin spetsialisti, kes ära vahetaks. Uued 16 mm kolvid/sõrmed/vedrud muidugi sai ka tellitud. Üks mootor saab siis uued kepsud ja 16 mm kolvid ja teine, kus vana väntvõll korras saab uued 15 mm kolvid.
Vasta
#30

Ostas on hetkel 634 uus väntvõll müügis aga see hind kisub seal meeletuks,hetkel on hind 180 kohalikku raha.
Vasta
#31

Paras roostekäkk ka. Saab selle kuidagi üldse nii puhtaks, et laagri vahele midagi ei jääks ja kusagilt küljest ka sinna pärast vahele ei lendaks?
https://osta-ee.postimees.ee/jawa-voi-cz...70977.html
Vasta
#32

Võib ju osta kui kahju pole,mingi aja käib kindlasti ja ega enne teada ka ei saa kui ära ei proovi. Big Grin
Vasta
#33

Samas on uus originaalne asi ja kui väike lihvimine teha lahti pressida ja uuesti kokku pressida ja tasakaalu ilusi ajada siis peaks igaljuhul parema saama kui mõnda vana hakkata taastame või uus Hiinakas on uuena.
Vasta
#34

(27-09-2018, 19:00 PM)Qunts Kirjutas:  Samas on uus originaalne asi ja kui väike lihvimine teha lahti pressida ja uuesti kokku pressida ja tasakaalu ilusi ajada siis peaks igaljuhul parema saama kui mõnda vana hakkata taastame või uus Hiinakas on uuena.

https://www.ebay.de/itm/Kurbelwelle-JAWA...Sw-olZ7P-k

ebays uus Poola toodadng 205 eur koos tarnega. Ise küll ei näeks mõtet mingi roostetanud asja eest sellist hinda maksta. Väidetavalt need nõukaajal poodides müüdud väntvõllid olid need, mis tehas välja praakis, aga see linnalegend võis muidugi vene toodangu kohta käia.
Vasta
#35

 Väidetavalt need nõukaajal poodides müüdud väntvõllid olid need, mis tehas välja praakis...,80 ndatel sai mitu uut väntvõlli ostetud ja vahetatud ja töötasid hästi,võib olla oli ka "lotoõnne".
Vasta
#36

Miks mitte osta lihtsalt uued tapid ja kepsud,ning laagrid,mis nende põskedega ikka juhtub?!

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#37

Väntvõll sai töökorda, uue laagri ja uued kepsud. Jawa 360 originaalväntvõlli sisse pandi Taiwanis Jawa 634 jaoks tehtud kepsud. Uute kepsude tapp on 22mm ja väntvõlli tapiaugud olid 21.9mm. Väntvõlli materjal on piisavalt pehme ja 0.1mm suurema mõõduga tapid saab sisse pressida.
Vasta
#38

(16-10-2018, 09:02 AM)JaanS Kirjutas:  Uute kepsude tapp on 22mm ja väntvõlli tapiaugud olid 21.9mm. Väntvõlli materjal on piisavalt pehme ja 0.1mm suurema mõõduga tapid saab sisse pressida.

Blin  Rolleyes Huvitav, mis mulle siis ettesattunud on ennemalt... juba 634 vändad? No hea, kui sellega klaar. Geneka kaas on ka üks ostas praegu, koodi järgi peast ei mäleta, kas see võiks su karterile paremini sobida või ei...
Vasta
#39

(16-10-2018, 09:47 AM)gruppen Kirjutas:  
(16-10-2018, 09:02 AM)JaanS Kirjutas:  Uute kepsude tapp on 22mm ja väntvõlli tapiaugud olid 21.9mm. Väntvõlli materjal on piisavalt pehme ja 0.1mm suurema mõõduga tapid saab sisse pressida.

Blin  Rolleyes Huvitav, mis mulle siis ettesattunud on ennemalt... juba 634 vändad? No hea, kui sellega klaar. Geneka kaas on ka üks ostas praegu, koodi järgi peast ei mäleta, kas see võiks su karterile paremini sobida või ei...

*********************************'
See geneka kaas ostas oli vist 250cm3 mootori oma. Igatahes ta ei sobi (tagumise poole kruviauk vales kohas, muidu sama mõõt) ja otsin edasi 354 genekakaant. Ehk keegi tahab vahetada :-).
Vasta
#40

Mis selle väidetava 250-se kaane detailinumber olla võiks?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne