Niva arvelevõtt.
#1

Kas kellelgi on kogemusi või teadmisi, kas on võimalik arvele võtta 2018 a vl. Lada-Niva, kui ostan selle Venemaalt? Muidugi pärast tolli ja käibemaksu tasumist. Kas on mingeid eri nõudeid. Kui ostsin Venest GAZ 14, 1983 a. siis vaadati ainult akendel olevaid E tähti ja vist ka tuledel.
Vasta
#2

Ark -i tüübid tahavad tüübi kinnitust. Kui mingi vene siseturu oma siis pekkis.  Just vaatasin Tartus müüakse lausa pika kerega uusi, ei maksnudki midagi. Mul 2003 a. 21214 roolivõimuga, väga tubli oma metsades. Ainult roooostetab hästi. Ei ole kahjuks pädev ark-i suhtes.
Vasta
#3

UAZidest oli siin hiljuti juttu. Ju pannakse need Nivad ka arvele kui väga vaja. Belarusse ju saab. Otsitakse mõne aianurka ära roostetanud masina paberid, lüükase numbrid ümber ja kogu lugu. Kui keegi küsib, siis kapitaalremont. Kui palju ta ikka erineb 20a vanast mudelist. Ma olen üsna kindel et lähima 1000km raadiuses leidub isikuid kes sellega igapäevaselt tegelevad - ilma, et Sa ise peaksid üldse teadma, mis kanaleid pidi see korda aetakse. Big Grin
Vasta
#4

https://www.lada.ru/cars/4x4/urban/about.html

Mina teda ei tahagi, mul sakslane palub teenet, et too Venest, võta Eestis arvele ja tema siis ostab nagu EL-s arvele võetud masina minu käest. Auto ise selline.
Vasta
#5

https://www.accelerista.com/intervjuu/lada-4x4-eestis/

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#6

(08-11-2018, 18:49 PM)viplala Kirjutas:  https://www.accelerista.com/intervjuu/lada-4x4-eestis/
 Küsimus ongi selles, kas selle auto ostmisel peab järgima mingeid euronõudeid või võib poest osta suvalise aparaadi.
Vasta
#7

(08-11-2018, 18:39 PM)Formika Kirjutas:  https://www.lada.ru/cars/4x4/urban/about.html

Mina teda ei tahagi, mul sakslane palub teenet, et too Venest, võta Eestis arvele ja tema siis ostab nagu EL-s arvele võetud masina minu käest. Auto ise selline.

Võtku pigem Saksas arvele. On lihtsam.

Veel lihtsam - leidku mõni Janis, kes selle Lätis legaliseerib ja seejärel Saksa müüb.

See asi ei saa heitmenormi kätte ja selle taha toppab üksiktüübikinnitus. Ma ei tea, kas kurikuulus varurattaga pea mahalõikamise süsteem kah registreerimist segada võib, aga ei välista.

Variant on teha mõnele olemasolevale numbrile kapremont, nagu juba pakuti. Peale kolmekordset edasimüümist ei võta keegi enam kinni. Rolleyes

Alati võib muidugi lühikese seelikuga näitsiku saata asja uurima tehnoosakonna habemete käest.
Vasta
#8

Ladad 4x4 on legaalselt Saksamaa müügis.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#9

https://www.lada.de/cars/4x4/urban/about.html

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#10

(08-11-2018, 19:02 PM)Aspelund Kirjutas:  Ladad 4x4 on legaalselt Saksamaa müügis.

Jah, aga "need pole need õiged". Heast elust ogaraks läinud eurooplased vajavad tõelisi elamusi otse Siberist.
Vasta
#11

Mitte, et ma valskust propageeriksin, aga ausalt üritades ei tasu see jamamine ära. Pealegi võetakse ta vene turu jaoks toodetud masinaga ikka varem või hiljem vahele. Ekstreemseid elamusi saab hankida palju lihtsamalt.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#12

(08-11-2018, 18:58 PM)v6sa Kirjutas:  
(08-11-2018, 18:39 PM)Formika Kirjutas:  https://www.lada.ru/cars/4x4/urban/about.html

Mina teda ei tahagi, mul sakslane palub teenet, et too Venest, võta Eestis arvele ja tema siis ostab nagu EL-s arvele võetud masina minu käest. Auto ise selline.

Võtku pigem Saksas arvele. On lihtsam.
 Kogu häda ongi selles, et ta ei taha Saksas arvele võtta, aga samas vahel vaja küla vahel kimada ja selleks sobib Eestis arvel olev pill hästi. Kui kindlustus olemas, siis koer ka ei haugu. Saksas registreerimine kallis, kindlustus kallis, automaks ja kui ametlikult Saksast poest osta, siis kuldkirves ka otsas. Kui Venest osta 7000.-€ eest, siis 10% tolli +700=7700. Sellele käibemaks 20% 1540.- + esmane registreerimine 200.- + kindlustus, ülevaatus. Kokku 9400.- Saksast  poest ostes pidi topelt maksma.
Vasta
#13

Kui  tahab säästa, ostku Eesti registri masin. Või Läti.

Legaalselt uusi Vene siseturu kemmerguid EL registrisse ei saa. Ümbrikuga Lätis vist veel saab.

Kui PEAB olema vene uus, siis maksku. Läänes müüdavad on nõuetele vastavad. Peamiselt paberite poolest, mis keegi jurist on "ära kohendanud"Smile

Tasuta lõunaid ei ole.

Sad
Vasta
#14

Kui jah vene siseturu pill on,siis siin suht keeruline teda arvele saada. Mingi paber on neil teistsugune kui nii öelda "väljamaale" müüdavatel. Kas ka tegelikult seal midagi teist on ei tea. Vene turule tehtud Hundaisid meitemaal arvele ei saanudki Smile Samas kui auto venes arvele võtta ja siis tuua. Ei oska arvata kas venelased eristavad oma toodangus vin numbri järgi koduturu ja välismaale minevaid autosid.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#15

Töenäoliselt eristavad, ümberasuja varana regamine vast ainus loogiline vöimalus.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#16

Pooleks aastaks venemaale tööle.
Vasta
#17

(08-11-2018, 22:54 PM)motamees Kirjutas:  Pooleks aastaks venemaale tööle.

Oleks mitmel viisil kasulik. Big Grin
Vasta
#18

(08-11-2018, 22:54 PM)motamees Kirjutas:  Pooleks aastaks venemaale tööle.
 Mul see tuttav Pihkvas, Mihhail, peab seal kauplust. Müüb igasugu pudi-padi. Ütles, et müüjad  saavad 150.- € kuus palka. Keskmine palk Pihkva oblastis pidi olema kusagil 300.-€. Pensionid 100.- ringis. Ei tõmba väga sinna tööle ja ega mul seda Nivat vaja pole, las sakslane läheb Smile .
Vasta
#19

Nivasid müüakse uuena ka Poolas, Slovakkias ja Tšehhis. Poolas ta seda küll igaljuhul oma nimele arvele ei saa kui ta ise Poolas ei ela. Maksavad igal pool ümmarguselt 10 000 eur
Vasta
#20

E-resident ? Ostab Polskast ja arvele siin. Ilmselt ei ole Poola diileril ka ületamatu takistus see Poolas korra enne arvele võtta.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne