T-40 sidur kinni
#41

(25-11-2018, 00:08 AM)urmet48 Kirjutas:  
(13-11-2018, 13:15 PM)huvi5 Kirjutas:  Ja ükski tükk ei maksa miljonit, lihtsalt t40 tükid ei maksa sisuliselt mitte midagi.

No midagi ikka maksavad Wink

40 kohta siin üksjagu teemasid, mida soovitan vaadata. Mul oli 40 üle aasta laiali siduri tõttu. Saarrand oli selle projekti juures üksjagu nõuga abis. Reaalsus on see, et praegune järelturu siduri koos korviga saad ümarguselt 400€ eest. Ma otsisin liidu aegset uut ja seetõttu läkski nii kaua. teine traktor oli ju olemas, mis töö ära tegi vahepeal Big Grin

Kui juba traktor pooleks on, soovitan ka üle vaadata käigukasti võlli nuudid. Ma sain ka need võllid ära vahetada ja see oli omaette tripper ettevõtmine. Selle töö juures soovitaks juba vahetada ka laagrid ja rõngastihendid Wink

Võlli vahetamine vast ei olegi nii hull ettevõtmine... Vähemalt siisk ui traktor niikuinii poolenisti pulkadeks on võetud. vähe leiutamist vast oli sellega, et selle võlli jätk on kahe suhteliselt kitsa mutri vahel. Teema algatajal soovitan siiski vaadata jätkuvalt minu traktori teemat. Seal peaks olema pilte ja piisavalt huvitavat juttu, millest võiks abi olla.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#42

[Pilt: 0111883813aae29.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#43

No ju siis ei saa kui sa nii arvad.
Vasta
#44

(26-11-2018, 23:15 PM)Paksumaksu Kirjutas:  No ju siis ei saa kui sa nii arvad.

Kui on viitsimist, tahtmist ja veel paar tingimust täidetud saab alati asja. iseasi kui mõtekas see on.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#45

Läbi käidud tee korduvalt ja proovin seega suunata kodanikku mitte astumast ämbrisse kus ise olen juba kolistanud piisavalt... Kui ikka pill nii surnud on siis milleks seda üldse elustada, palju kobedamaid masinaid on liikvel... 
Või on see taaskord see vanaisa pärandkirve teema kus paar korda kirvesilma ja kolm korda vart vahetatud Big Grin  Big Grin Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#46

Vot siinkohal jääb mulle arusaamatuks, miks nii vastu ollakse, kui kodanik võtab kätte ja teeb ühe pilli jälle korda. Mina soovin küll vaid edu!

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#47

(27-11-2018, 15:56 PM)saarrand Kirjutas:  Vot siinkohal jääb mulle arusaamatuks, miks nii vastu ollakse, kui kodanik võtab kätte ja teeb ühe pilli jälle korda. Mina soovin küll vaid edu!

Ega ei ole vahet kas ostad mitme tuhande eest väidetavalt korraliku traktori,või ostad vanarauda ja üritad traktori hingeelu selgeks õppida selle remontimisega,kuskilt peab ju koolitust saama,minu huvi on ikkagi masin omatarbeks liikuma panna,seoses sellega tekkis järgmine küsimus keerispea pumba kohta,kuna trakats hakkas jõnksutama nagu ei saaks kütet peale,esimese hooga arvasin,et vähe kütet,aga see ei aidanud,lasin paagi tühjaks,pesin paar korda läbi,panin uue vooliku,filtri,puhastasin settepoti,aga kütet pihustisse ei tule,filtripott on ilusti kütet täis,ise kahtlustan pumpa kuna sealt pumbast tuli õli asemel välja rooste laadset vett,või on kuskil õhumull ees?
Vasta
#48

(28-11-2018, 20:04 PM)Paksumaksu Kirjutas:  
(27-11-2018, 15:56 PM)saarrand Kirjutas:  Vot siinkohal jääb mulle arusaamatuks, miks nii vastu ollakse, kui kodanik võtab kätte ja teeb ühe pilli jälle korda. Mina soovin küll vaid edu!

Ega ei ole vahet kas ostad mitme tuhande eest väidetavalt korraliku traktori,või ostad vanarauda ja üritad traktori hingeelu selgeks õppida selle remontimisega,kuskilt peab ju koolitust saama,minu huvi on ikkagi masin omatarbeks liikuma panna,seoses sellega tekkis järgmine küsimus keerispea pumba kohta,kuna trakats hakkas jõnksutama nagu ei saaks kütet peale,esimese hooga arvasin,et vähe kütet,aga see ei aidanud,lasin paagi tühjaks,pesin paar korda läbi,panin uue vooliku,filtri,puhastasin settepoti,aga kütet pihustisse ei tule,filtripott on ilusti kütet täis,ise kahtlustan pumpa kuna sealt pumbast tuli õli asemel välja rooste laadset vett,või on kuskil õhumull ees?

roostevesi pumbast ei kõla hästi.kui kisub õhu vsahele siis pöörded kukuvad alla ja siis gaasi põhjas hoides kuidagi taastuvad ja nii käibki kuni veel midagigi peale saab.õhk välja kõige lihtsam pump pealt puhtaks siis käiad 17 pika padruni otsa väljapoolt teravaks nagu auguraua.sellise võtme paned pöörispea keskel olevale poldile peale ja korralikult surud peale(vajadusel koputad kergelt) ja keerad nats lahti samal ajal käsipumbast pumpad kütet üles kuni mulle ei tule enam ja siis keerad kinni tagasi ja tuld.mina enam muudmoodi ei õhuta.
Vasta
#49

Kas küttetorude vahele uued või korralikud seibid said vahele?

Kui praegu pumbaküljel oleva nelja kruviga kinni oleva luugi lahti lased, sealt midagi kohe välja ka joosta võib? Kütust ma mõtlen?

Õhutamise kohta on oluliselt lihtsamaid viise, kui pumba küljest pihustitorusid lahti kruvima hakata ning padrunit puzzi keerama hakata. 

Kas jagan seda või käiad padrunit? Big Grin
Vasta
#50

(28-11-2018, 21:53 PM)gruppen Kirjutas:  Kas küttetorude vahele uued või korralikud seibid said vahele?

Kui praegu pumbaküljel oleva nelja kruviga kinni oleva luugi lahti lased, sealt midagi kohe välja ka joosta võib? Kütust ma mõtlen?

Õhutamise kohta on oluliselt lihtsamaid viise, kui pumba küljest pihustitorusid lahti kruvima hakata ning padrunit puzzi keerama hakata. 

Kas jagan seda või käiad padrunit? Big Grin

Kõik soovitused teretulnud.
Vasta
#51

Padruneid on käiatud aastatega küll ja küll erinevatesse kohtadesse pääsemiseks, see ei ole puzzikeeramine, vaid leidlikkus. Sorry OT

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#52

Kas pumppa õli korralikult lisasid.
Vasta
#53

(29-11-2018, 00:38 AM)Sm.Autojuht Kirjutas:  Kas pumppa õli korralikult lisasid.

Jah lisasin.
Vasta
#54

Kui juba regulaator on vett saanud siis jäävadki pöörded kõikuma/ujuma. Üldiselt kriitilise pilguga võib vaadata kas vanu keerispeasid tasub üldse remontida sest korralikku varuosa on vähe saada neile. Uued ridapumbad käivad aga väga kena häälega ja kestavad samuti.  

T40-el on muidugi eeldusi loodud piisavalt et kusagilt õhku vahele võtaks, alates settepotist kuni filtrikorpuse kaanteni välja...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#55

(28-11-2018, 21:53 PM)gruppen Kirjutas:  Õhutamise kohta on oluliselt lihtsamaid viise, kui pumba küljest pihustitorusid lahti kruvima hakata ning padrunit puzzi keerama hakata. 

Kas jagan seda või käiad padrunit? Big Grin

kuulaks kah huviga,aga mul pikk padrun käiatud ja enam muid meetodeid ei taha.sinna saad keerat5a siis kui ei pane padrunit korralikult poldi pea otsa.ise togin padrunit seni kuni see kogu täiega vasta pumba korpust ja siis alles keerama.enne seda meetodit kruvisin lahti pihustilt toru,aga see pole nii efektiivne.
Vasta
#56

See pump on vene insenerimõtte ikaldus sest Bosch ja teised tootjad panid rootorpumba horisontaalselt just sellepärast et sealt läbi kolvi puuritud avast õhumull välja saaks tulla ning pump lööma hakata.
Kui meil kunagi sellel ikaldusel rootorpump oli siis sellele tegime uue punni kus oli auto piduri õhutusnippel sees ja selle kaudu oli lihtne õhk välja lasta.
Originaal kütusefiltrid aga soovitaks minema visata ja panna enne etteandepumpa sellise filtri.
https://www.tooriistamarket.ee/et/k%C3%B...l-diisel-0
Sealt on kohe näha mis paagist tuleb, kas küte on hangunud, veetilk sees jne.
Siis võtad lahti, puhud puhtaks ja paned tagasi.
Peale etteandepumpa aga selline filter.
https://www.autovaruosadonline.ee/vaico-2214006.html
Erinevalt venes teadmata firma teadmata materjalist teadmata puhastusvõimega asjast on see kindlasti toimiv lahendus, kus pole vaja olla vahekorras kaane, stutside  ja veel mingite tihenditega vaid kui on vaja vahetada saab vooliku otsast võtta ja tagasi panna ning aegajalt alt kondensaati välja lastes kestab see traktoril aastaid.
Vasta
#57

Pöörisest tuleb õhk kenasti välja, kui lasta lahti kõrgsurvetoru PIHUSTIPOOLNE ots. Võib vaid ühel, aga protsessi kiirendamiseks ja hilisema käivitumise hõlbustumiseks tasub kõigil pool pööret lahti keerata mutrid. Ei ole vaja padrunit käiata, ei ole vaja togida. Lisaboonusena saab kohe ka kütus pihustiteni üles.

Viidatud filter pole paha. Aga sellest ei näe, palju filtris vett on. Klaaspõhjaga filter annab parema ülevaate. See on kasulik harva töötava masina puhul.

Mina olen kõigile seda soovitanud ja seni pole keegi tulnud ütlema, et oli mõttetu soetus:
https://www.tooriistamarket.ee/et/k%C3%B...ter-kahene

Sest vahetuselement maksab 2,5 € ja põhjusmõtteliselt poel mõlemat filtrit üldse vaja vahetada - kui klaaspõhjaga filter panna tööle setteanumana, siis võib selle filtri lihtsalt läbi lüüa peale esimest ummistumise kahtlust.

Samas ei tohiks üht tehnikahuvilist igasügisene viiekas meelerahu huvides jalust lüüa...
Vasta
#58

Vanematel pöörispeadel polegi seda korki, pluss uuematel on selle korgi seib nii õhuke ja väeti, et ei julgeks seda juba selle pärast lahti nokitseda.

Kuidas saada korras süsteemiga pöörispea pumbal õhk välja:


1. Võtad võtme ja lõdvendad pumba taga olevat ülemise stutseri korki.
2. Pumpad käsipumbaga kuni sealt pahvakutena õhku ei tule, vaid voolab puhas küte.
3. Pumpamist jätkates või vähemasti käsipumpa allasurudes keerad tagumise ülemise stutseri korgi kinni.
4. Keerad käsipumba käepideme kinni.
5. Tõmbad peale käsigaasi ja käivitad (kui väga soovid, võid lõdvendada ühte pihustitoru ja anda  starterit kuni sealt kütet pritsima hakkab, siis sulged uuesti).
6. Mootor käivitub.

Ehk, et keeratavad asjad on käsipump, pumba tagant ülemise stutseri kork ja maksimaalselt pedantsel juhtumil üks pihustitoru. 

See nagu ma juba kirjutasin eeldab aga seda, et süsteem on korras, peab õhku ja kütet ning käsipump töötab. Kütus võiks ka paagis olla. Kui filtrite kallal on käidud siis vanema tüübi puhul on väga lihtne võimalus, et üks tihend tahab nusseti jääda ja ei pea ikkagi.

Vabandan eilse järsuvõitu vastuse eest. Asi on lihtsalt selles, et mu isa tegeleb põkatsite, 40, jumzi ja neljaste russi pumpade remondiga ja ma näen kõrvalt mis peavalu ta aegajalt peab läbi elama, kui keegi on juba leidlikust üles näidanud või enda meelest remontija kätte viinud aga esialgne lihtne probleem on sellega kõvasti võimendunud. Viimastel aegadel esineb ka seda, et mõnevõrra ärritunud inimene pöördub juba stiilis, et noh mul käis remondis aga ikka ei tööta." Sa saad selle päriselt tööle või. Ma ei usu!"  - No siiamaani on need kõik jooksma saanud. Isegi see pump, millel oli nukkvõll nähtavasti kulunud olnud, ja "remontija" kellelt esimesena töö telliti, oli paigaldanud teise nukkvõlli (T-16; T-25 on ju kahe silindrilised ja T-40 neljased), millel oli relakaga nukkvõlli "modifitseeritud" - leidlik oli tõesti aga mõtlemisest jäi natuke puudu, et see asi toimida võiks. "Remontija" juures käidud pumpadega muidugi saab lihtsalt rohkem nalja aga kuna see kõik kulutab nii aega kui nii hädalise (kes tihti on siis juba eelnevalt frustreerunud) kui mu isikliku esivanema närvirakke siis ma ei tahaks seda lihtalt. Ei talle ega kellelegi teisele ka. Palun vabandust! Asju saab lihtsamini ka teha Smile

Kui pöörispea korpusest tuli juba roostest vedelikku välja siis ma loodan, et sa saad selle pumba käima aga üldiselt (99,9) protsenti on selle pumba pea kannatada saanud või pärast seda töötamist nüüd ka kutu. Mõistlikum oleks osta uus pea ja lasta see ära vahetada. Selle käigus kindlasti ka pihustid üle käia, sest kui pumbas oli roostene vedelik sees, siis on seda ka pihustites ja puterdamine võis tulla ka sellest, et mõni pihusti hakkas ära surema.

Korras süsteemi õhutamine on sama lihtne kui õlivahetus, kuigi ajaliselt oluliselt kiirem.
Vasta
#59

Muus osas õige, aga ma ei näe olulist vajadust surveklapi vedru pinge vähendamiseks. Kas lasta õhk välja filtri tagasivoolust või surveklapist, pole nagu väga vahet. Peas olevat õhku niiikuinii muudmoodi kätte ei saa, kui ainult töötsüklitega läbi pumbates. Siin aga on see häda, et õhk, sunnik on kokkusurutav. Selleks ongi kaval pihustipoolsed torud lahti lasta - nii ei vedruta õhk torus ja pihustis vastu ja pritsimisest näeb kohe, kui kütus kohale jõuab.

Põhjagaas on nii enesestmõistetav, et seda ma ei taibanud rõhutatagi. Väga hea märkus Cool Mitte iga pump ei suuda täisetteandele tõmmata ilma eelnevalt vedru pingutamata.
Vasta
#60

Küsimus, kas pumba pead saab ise vahetada või peaks spetsialisti juurde viima, kus leiaks selle kes pumba korda teeks, või peaks juba ostma uue(renoveeritud)pumba?
Kui hästi pihustid maha tulevad, neid peab ka ju kuskil pingis laskma kontrollida?

See filtri lahendus on päris hea, võtan selle kindlasti ette.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne