MURUTRAKTORID- ostuabi, hooldus, remont...

Mis paneb tagasilla kõige kiiremal käigul undama/kõrisema?
Selline tunne nagu hammasrattad oleks üüratu koormuse all. Essa käik täiesti hääletu, 3-5  juba häirivalt kõva müra.
Tagasild MTD 717
Vasta

(24-06-2019, 23:19 PM)Mihkus Kirjutas:  Mis paneb tagasilla kõige kiiremal käigul undama/kõrisema?
Selline tunne nagu hammasrattad oleks üüratu koormuse all. Essa käik täiesti hääletu, 3-5  juba häirivalt kõva müra.
Tagasild MTD 717

Kui ma ei eksi siis kiiruse valik käib variaatoriga. Äkki mõni rihma rulli laager otsa saanud. Sildades lähevad tavaliselt lülitusmuhvid pekki.

Eesti Ladaklubi
Vasta

(20-06-2019, 09:56 AM)saarrand Kirjutas:  
(18-06-2019, 07:39 AM)pannkook Kirjutas:  As Mate päästis välja.
8eur tk, rooliots. Big Grin

hea info mullegi! Said õige asja või pidid miskit ringi aretama?
Sobisid täpselt. Cool
Vasta

Undamise põhjuseks võib ka õli olla, õigemini selle puudumine ja sealt tulenevad muud pöördumatud muutused.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta

Ostsin pool kilo paksu möksi, homme kakun lahti, kui kulunud, siis keeran hammaka teistpidi ja pesen kõik puhtaks.

Midagi seal just ei logise, üsna korralik, tagurpidi sõites müra pole. Siis diffri hammasratas kehvas seisus?
Vasta

Käbi ja laagrivahelisi nn.peiliseibe sätitakse mõnel puhul ka fooliumi tasemel.(et taldrikuga õige punkt ,noh ütleme kontaktis oleks)
PS.Tagurpidisõidul veab käbi ennast vastupidises suunas.

Hädapärast töötab paar banaani kah ,või peotäis saepuru.Smile
Vasta

Raideritel on alati rihmata vedu käigukastile? Või kannataks mootori otse ka käigukasti külge panna?

M: Skoda Felicia 1995 osadena.
Vasta

(27-06-2019, 14:13 PM)mighty tonka Kirjutas:  Raideritel on alati rihmata vedu käigukastile? Või kannataks mootori otse ka käigukasti külge panna?

Oleneb veost, hüdrol ei tea, aga mehhaanilisel on siiani kohatud vaid rihm, kett vms ülekannet. Üks põhjus ehk vertikaalse võlliga mootor, millele käigukasti otsa projekteerides läheks kast vastu maad, või mootor istmest kõrgemale.


Vasta

Võibolla on keegi juba sellise probleemiga tegelenud, ei leidnud praegu vastust. Mul Stiga Park Prestige 4WD ja mootoriks Kohler 18. Mõnikord läheb käima ilusasti, aga tihti ei jaksa starter surnud seisust üle keerata. Starter on uus ja aku ka korralik. Avastasin, et kui starter ei jaksa, siis tuleb ventikast mootor üle ÜSS aidata ja natuke edasi-tagasi loksutada, siis starter ilusasti jälle veab. Tülikas on see mootorikatte tõstmine ja ventikast keeramine, väiksemad niidumehed ei oska keerata ka. Kas seal võib olla mingi dekompressori jama? Kas on olemas  sellisel mootoril automaatne dekompressor, mis hõlbustab käivitamist?
Vasta

Nukkvõll kulunud ja ei tee dekot lahti enne Ü.S.S.-i.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Kumb ta on courage või command? kui esimene siis deko ilmselt sealt plastist nukahammaka seest välja pudenenud.

IZ-56 61a,IZ-ju2k 71a,Dnepr MT-9 74a
Vasta

(20-05-2019, 18:26 PM)Kuusiku_ Ets Kirjutas:  Mõistus on täitsa otsa saanud.

Olemas 2 Briggsi kone. 12.5HP ja 14.5 HP.
Mõlemal sama probleem – starter ei keera survetaktist üle. Mõlemal olen klappe reguleerinud. Ei aita.

14.5HP peal sai proovitud ka täiesti tutikat starterit korraliku laetud autoaku otsas, krokodillidega otse starteri peale. Sama jama. Natuke keerab ja tõmbab hinge kinni. Ehk siis starteri ja aku probleemid välistaks. Kui küünal välja võtta, ketrab kah ilusti. Dekompressiooni süsteemi töötamise eeldused on ka olemas, teeb klapile kerge jõnksu vajalikus kohas.

12.5HP mootori võtsin lahti. Karteri kaane eemaldades kõik ilus ja omal kohal, dekompressiooni sisteema ka toimib nuka küljes. Plokikaane alt ka midagi koledat ei leidnud. Silindri seinad ilusad. Klappide kolvipoolsed pinnad ilusad. Klappide „seljad“ mõnevõrra kõrbenud õlise ollusega, kuid mitte midagi ulme koledat. Klapid ja tõukurvardad tunduvad täitsa sirged.


Ajaloost niipalju, et 12.5HP mootor oli mul murunaatori peal, mille kasutatult ostsin. Juba ostes ja koju tuues väljendus mõnikord harva viga, et ei jõudnud nagu samamoodi üle keerata. Aga samal ajal õrnalt käega hoorattast kaasa aidates õnnestus iga kord. Ja seda sinnamaani, kui sõitis hooaja lõpus kuuri. 14.5HP mootor on ostetud „siga kotis“ mõni aeg tagasi. Väidetavalt pidi eelnevalt normaalselt toimima.


On kellelgi mingeid ideid, kus see jama ennast peidab?

Tuli nüüd meelde, et jäin lahenduse võlgu.

Masin ammu korras. Lahenes nii, et kuna kõik muu paistis ilus ja toimiv, uurisin ikkagi seda nuka küljes olevat dekompresiooni tilulilu. Ja tundus kuidagi natuke liiga lõtkuv olema. Võtsin selle niidukipoodi kaasa, kus ka kogenum pilk arvas, et asi kindlasti selles. Läks loosi uus nukkvõll, mootor kokku tagasi ja läks "ilusasti" tööle (jutumärkides, kuna oma lollusest oli näpp mootori hoidmise ja suretamise käigus sattunud hooratta ventikalabaga liigsesse kontakti).
Vasta

Pärast kahetunnist vahekorda mittekäivituva husqvarnaga (napilt 50 töötundi täis) selgus, et viga peitub karburaatori all küljes olevas magnetklapis, mis oli otsustanud jäädavalt suletud asendisse uinuda. Selleks, et muru niitmata ei jääks, sai see klapp lihtsalt nõela lühemaks lõikamise abil kahjutuks tehtud. Kas peaks hankima uue ja ära vahetama? On kellelgi juhtunud et terve paak kütet näiteks lihtsalt maha või mootorisse jookseb?

[Pilt: O98c6rQNi2yZSkY0hUID9AWvSlrW9KdoArgDKyOE...66-h874-no]
Vasta

Pane voolikule kraan vahele,siis jääb paak täis Toungue .
Vasta

(26-08-2019, 09:14 AM)olli Kirjutas:  Pärast kahetunnist vahekorda mittekäivituva husqvarnaga (napilt 50 töötundi täis) selgus, et viga peitub karburaatori all küljes olevas magnetklapis, mis oli otsustanud jäädavalt suletud asendisse uinuda. Selleks, et muru niitmata ei jääks, sai see klapp lihtsalt nõela lühemaks lõikamise abil kahjutuks tehtud. Kas peaks hankima uue ja ära vahetama? On kellelgi juhtunud et terve paak kütet näiteks lihtsalt maha või mootorisse jookseb?

[Pilt: O98c6rQNi2yZSkY0hUID9AWvSlrW9KdoArgDKyOE...66-h874-no]
Kraan on hea mõte, kui viitsid pidevalt kinni-lahti kruttida. Aitab ka see, kui talveks torud kuivaks lasta, mõjub nõelklapi tervisele hästi. Kohleril juba mitmes aasta teen nii ja probleemi pole.
Vasta

https://ru.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20190826002541&SearchText=+solenoid+kohler&switch_new_app=y
Vasta

Kuidas selle asjaga nüüd siis on.. kas 3 suve töötanud hüdro veoga trakatsil peaks hüdroõli ära vahetama?
Vasta

Õlivahetus pole kunagi halba teinud. Küll aga valmistad sa pettumuse esindusele kes sind pikisilmi ootab, et saaks varuosi või lausa uut silda sulle müüa.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(08-04-2020, 20:19 PM)olli Kirjutas:  Kuidas selle asjaga nüüd siis on.. kas 3 suve töötanud hüdro veoga trakatsil peaks hüdroõli ära vahetama?

Maailmamajanduse tervise huvides ei peaks. Muidu kestab liiga kaua.
Vasta

Maailmamajandust mina üksi enam ei päästa, nüüd on igaüks enda eest. Aga eks tuleb vahetus ette võtta. Ma tegelikult pole veel vaadanudki, kas punn on all. Internetist leiab palju õpetusi, et lase alt punnist õli välja ja ülevalt uus sisse ning õli kogus ja mark vaata manualist. Aga mu Husqvarna manual ütleb ainult seda et transmissioon on suletud ja seda ise näppima ei peaks. Big Grin 
Huvitav, mis õli sinna minna võiks? Enamasti mainitakse 10W-30 kui guugeldada.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne