Gaz kastikas
#1

Juppide kogumise aeg sai läbi ja nüüd tuleb kokku laduma hakata. Kõnealune imeriist koosneb siis Lincoln Towncar raamist (Ford Panther platform), Gaz 53 kabiinist ja Audi A8 4,2 40v 228kW mootorist, millel otsas Volvo M47 kast. Veokast tuleb ise nullist teha.

Juppe hakkasin juba 2 aastat tagasi koguma, kui Saaremaalt Gaz 53 kabiini koos ninaga tõin. Sain selle niisama ja nagunii tuli tühja treileriga tagasi tulla. Järgmisena soetasin eelmisel suvel Jõhvist Ford Econoline raami, aga see osutus selle kabiini jaoks liiga suureks. Selle raami jaoks leidsin eelmise aasta detsembris Zili kabiini. See kooslus jääb oma aega ootama. Eks vaatab, kas hakkab sellest üldse midagi tegema.

   
   
   
   

Selle aasta märtsis katkusin ühelt A8-lt mootori koos kõike käimiseks vajalikuga maha. Ainult gaasipedaali unustasin võtta. Smile

   

Nüüd suvel leidsin juhuslikult ka raami, mida otsinud olin. Vaatasin küll Crown Victoriaid, aga neid ei liikunud üldse normaalse raha eest. 

   

Lincolnist ülejäänud jupid on saadaval, kui kellelgi soovi.

Eelmisel nädalal hakkasin ehitusega vaikselt pihta. Tõstsin Lincolni kere raamilt maha ja panin Gaz 53 oma asemele. Proportsioonid paistavad paigas olema. Järgmisena tuleb kinnitusi sobitama hakata, siis nina. 

   
   
   
   
   
   

Plaanidest niipalju, et midagi edevat ei tee. Kabiini sisu jääb suht originaalilähedane. Istmed panen vast mugavamad. Tuleb kindlasti tänavalegaalne. 

Kõike eelnevalt mainitud isendite juppe võib mulle pakkuda. Hetkel on puudu Lincolni/Fordi esimesed pidurisadulad ja kilega Gaz 53 esiklaas. Võib pakkuda ka laiu velgi, tagatulesid jms. mis võiks sellele sobida.

3D modeleerimine.
Vasta
#2

Mulle säärased asjad meeldivad. Edu! Kuigi ZIL meeldib veel rohkem.

Millisena plaanid legaliseerida? Raaminumbri järgi Lincolnina, kabiini järgi GAZikuna või hoopis sisulise poole alusel isevalmistatuna?
Vasta
#3

Äge projekt, venes viimasel ajal väga populaarseks saanud veoka kastidest pikapite ehitamine, meil ka siin-seal on pilte poolikutest projektidest jagatud aga sõidus ei ole ühtegi näha olnud. See auto sul kindlasti teada aga teistele ka vaatamiseks ilusaid asju mis idapiiri taga tehakse:

Kuidas istme plaanid lahendada? 53 kabiin on väga kitsas, sinna sõiduauto istme paigutamine on päris keeruline. Rallimeestel on tavaliselt kabiini tagasein istme tagant kaugemale viidud, sellele projektile see kindlasti ei sobiks. 

Tegelikult olen ise ka ammu unistanud endale ise teise kastika ehitamisest, turul saada olevad on kas liiga lahja mootoriga, väikse kastiga või liiga kallid.  Toungue
Vasta
#4

Äge, jõudu ja jaksu, siit tuleb ilmselt kadedaks tegev sõiduriist. Välimuse poolelt on tõenäoliselt kõige olulisem õige kastipikkuse ja tagumiste poritiibade kuju leidmine.
Vasta
#5

Väga lahe ettevõtmine!
Nii GAZi kui ka ZILi puhul mõtleks ise ennekõike masina ehitamisel vanema ninapleki kasutamise peale: GAZZIL

Edu ehitamisel!
Vasta
#6

Lahe, edu projektiga!

Eelmise aasta suvel kohtasin Soomeski laadset poolikut, kuid juba sõitvat projekti (see on küll Zil, aga lai laast samalaadne ikka).
[Pilt: 48973043883_c2ee68a8ae_z.jpg]


[Pilt: 48973043878_dc1614b17a_z.jpg]

[Pilt: 48973043843_23cda15cdf_z.jpg]

[Pilt: 48973043858_23491d7ce2_z.jpg]

[Pilt: 48973043823_6c9cf19550_z.jpg]

[Pilt: 48973043828_f86e371ee8_z.jpg]

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
Vasta
#7

Plaan on arvele saada isevalmistatuna. Nina tahan teha 55. aasta Ford F100 moodi. Istmetega veel plaani pole. Kui sõiduka istmed ei mahu, siis jääb originaal. Kabiini esialgu pikemaks tegema ei hakka.

3D modeleerimine.
Vasta
#8

isevalmistatu on väga tore.
enne ehitama asumist soovitan aga suhelda maanteeametiga ja tutvuda säädustega.
hiljuti vastu võetud määrus, mis palju asju vabaks lasi, nullis iseehitamise täiesti ära.
või noh, peaaegu.
mootor peab euro 6 nõuetele vastama.
seega päriselus on ainsaks võimaluseks mingi olemasoleva tehnilise passi külge ehitamine.
Vasta
#9

Üks variant  istumise probleemile Big Grin Big Grin

[Pilt: 3762119113_115988b0b2_b.jpg]

M: Skoda Felicia 1995 osadena.
Vasta
#10

Venemaal on topeltkabiiniga selline tehtud:
Vasta
#11

Maanteeametist sain vastuse, et tegemist on erinevatest juppidest kokkupandud sõidukiga, mida ei loeta ei omavalmistatuks ega ka ümberehitatuks. Tuleb ise vist raami tegema hakata. Arvatavasti ongi selle ehituse juures kõige keerulisem osa Maanteeameti onudele meelepärane olla. Big Grin

3D modeleerimine.
Vasta
#12

(30-10-2019, 17:07 PM)tarko Kirjutas:  Maanteeametist sain vastuse, et tegemist on erinevatest juppidest kokkupandud sõidukiga, mida ei loeta ei omavalmistatuks ega ka ümberehitatuks. Tuleb ise vist raami tegema hakata. Arvatavasti ongi selle ehituse juures kõige keerulisem osa Maanteeameti onudele meelepärane olla. Big Grin
No sellise jutu peale küsiks kohe, et kuidas siis selline BMW e36 põhjal mosse 400 arvele saadi? M 400 Hot Rod
Või siinkohal ongi näide sellest iseehitamise äranullimisest millest ksf. diesel rääkis?

Edit: Siin paremini näha eelmainitud auto kere ehitust: Link
Vasta
#13

Iseehitatud auto definitsiooniks on kogu aeg olnud iseehitatud kere või raam. Vaata nüüd uuesti mosse pilte ja kas tekib kahtlust et selle kere oleks ise ehitatud  Smile
Vasta
#14

(30-10-2019, 20:40 PM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Iseehitatud auto definitsiooniks on kogu aeg olnud iseehitatud kere või raam. Vaata nüüd uuesti mosse pilte ja kas tekib kahtlust et selle kere oleks ise ehitatud  Smile
Just sellele rõhukski ka käesoleva masina puhul: "Veokast tuleb ise nullist teha, Gaz 53 kabiin, nina tahan teha 55. aasta Ford F100 moodi."

Väljatoodud plaanide järgi ei saa ju ka plaanitava masina kere mitte mingit muud moodi koostada kui ise ehitada nagu mossegi puhul on tehtud. Smile
Vasta
#15

Kogu eelnev ažiotaaž ei tasalülita regulatsioonidest kangastuvat jewro kuute.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#16

(01-11-2019, 01:17 AM)DevilDeVille Kirjutas:  Kogu eelnev ažiotaaž ei tasalülita regulatsioonidest kangastuvat jewro kuute.

Kui see on nüüd lõplik (ei viitsi ise otsida) siis on ilmselt iseehitamisega määramata ajaks nägemist.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#17

(01-11-2019, 01:24 AM)Marko Kirjutas:  
(01-11-2019, 01:17 AM)DevilDeVille Kirjutas:  Kogu eelnev ažiotaaž ei tasalülita regulatsioonidest kangastuvat jewro kuute.

Kui see on nüüd lõplik (ei viitsi ise otsida) siis on ilmselt iseehitamisega määramata ajaks nägemist.

Tehniliselt on kõik imelihtne, ehitad oma soovitud asja jewrokuuena, legaliseerid, seejärel paigaldad ümberehitusena selle tehnika, nagu tegelikkus nõuab. Loomulikult on tegemist naturaalse idiootsusega, a see ei tohiks küll kedagi ülemääraselt üllatada.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#18

Lihtsam oleks ikka vist ümberehitatud GAZ-ina asi arvele võtta. Uute seadustega peaks ju see täiesti võimalik olema.

Cinquecento
Vasta
#19

Kas mitte need Leivategija masinad, millel põhi ja tehnika lääne autolt ja peale istutatud vene plekid, polnud arvel ikkagi algse lääne autona? Selle järgi äkki peaks olema ümberehitatud Lincoln Towncar.
Vasta
#20

(01-11-2019, 11:01 AM)sugraM Kirjutas:  Kas mitte need Leivategija masinad, millel põhi ja tehnika lääne autolt ja peale istutatud vene plekid, polnud arvel ikkagi algse lääne autona? Selle järgi äkki peaks olema ümberehitatud Lincoln Towncar.
Olid arvel ikka vene autona, tollal oli arkis vähe lebom ka.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne