30-08-2020, 17:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-08-2020, 17:45 PM ja muutjaks oli pisipunk.)
Eks köik ole vist kuulnud, mis juhtus Kohilas. Väga kehva. Aga räägime parem sellest, mis uudiskünnist ei ületanud.
Nimelt olin seekord ise söitmas ja sain ühe söidu tehtud ka. Rada oli enamuses identne eelmise aastaga, löpp oli lihtsalt pikemaks venitatud. Isikliku arvamuse järgi liiga ohtlikult- ainult pikad sirged ja sikaanid vahel. Eriti hull oli asfaldilt kruusale keeramine ümber takistuse, kus oli körval kohe kraav. Läksid enne mind jäljed perve seest läbi, läksin ka ise. Oleks täispäev tulnud, oleks ma kardan nii mönigi auto sinna jäänud.
Teist ja kolmandat läbimist poleks mul niikuinii tulnud, kuna hüppelt maandusin väga kehvasti ja löi radika ülemise vasaku kinnituse otsavanni küljest puruks. Ja ega see ilma jahutusvedelikuta söit väga tervislik vast pole.
Oma söiduga rahulolu null. Eks pole aasta roolis olnud ka. Igapäevasöidud ka kaubikulaadsete asjadega. Vähemalt tundus, et pöörded suutsin enamasti paigas hoida, aga läbi jalutades vaatasin pidurduspunktid küll paika, aga söites ei julenud nii hilja peale jätta, kuigi vabalt oleks vöinud. Samuti ei suutnud slaalomi peal vasaku jalaga piduripedaali üles leida. Pidamise üle asfaldil samas ei saa absoluutselt kurta (tänavarehv). Kruusalöigul kippus tagaots perutama, Laimjalas katsetab pehmemate vedrudega.
Nimelt olin seekord ise söitmas ja sain ühe söidu tehtud ka. Rada oli enamuses identne eelmise aastaga, löpp oli lihtsalt pikemaks venitatud. Isikliku arvamuse järgi liiga ohtlikult- ainult pikad sirged ja sikaanid vahel. Eriti hull oli asfaldilt kruusale keeramine ümber takistuse, kus oli körval kohe kraav. Läksid enne mind jäljed perve seest läbi, läksin ka ise. Oleks täispäev tulnud, oleks ma kardan nii mönigi auto sinna jäänud.
Teist ja kolmandat läbimist poleks mul niikuinii tulnud, kuna hüppelt maandusin väga kehvasti ja löi radika ülemise vasaku kinnituse otsavanni küljest puruks. Ja ega see ilma jahutusvedelikuta söit väga tervislik vast pole.
Oma söiduga rahulolu null. Eks pole aasta roolis olnud ka. Igapäevasöidud ka kaubikulaadsete asjadega. Vähemalt tundus, et pöörded suutsin enamasti paigas hoida, aga läbi jalutades vaatasin pidurduspunktid küll paika, aga söites ei julenud nii hilja peale jätta, kuigi vabalt oleks vöinud. Samuti ei suutnud slaalomi peal vasaku jalaga piduripedaali üles leida. Pidamise üle asfaldil samas ei saa absoluutselt kurta (tänavarehv). Kruusalöigul kippus tagaots perutama, Laimjalas katsetab pehmemate vedrudega.