22-11-2020, 19:58 PM
Ja edasi ?
(22-11-2020, 13:52 PM)edvard Kirjutas: ...
1. Kas tõesti loodustsäästvamalt ja mõistusega kooskõlas pole võimalik tee ehitust korraldada , sellise barbaarsuse nägemise peale on see "ässade" ihaldatud 110 või 120 km/h kuritegelik looduse suhtes , 90 on vist ka liiast ?
2. Mis siis Eesti Maast järgi jääb , kui Rail Baltic u ehitamiseks peaks minema ?
(22-11-2020, 21:58 PM)edvard Kirjutas: Kes need kiiresti ja millega ning kuhu sõita tahavad ?
...
(23-11-2020, 20:50 PM)edvard Kirjutas: Tervist !sama siin.taliujujale ideaalne kodu koht,hommikul uksest välja ja kohe sulps ja 100m sprinti ja oi kui hea äratus see on,uni kohe lännu ja terveks päevaks oivaline enesetunne...mul algab hommik õues puurkaevu külma duzziga
PlyVal64 kirjutatuga nõus , kauakestev aplaus !
(24-11-2020, 15:37 PM)Etsike Kirjutas: See kõik, mida PlyVal64 kirjeldas on maapõueseaduses kirjas.Meil on palju asju Seadustes kirjas, mida mitte keegi isegi ei plaani täita! Lihtne küsimus ongi: kus on selline vana karjäär, mis oleks igale tavaInimesele ka arusaadavas vormis KORDA TEHTUD??? No on mõned harvad erandid aga needki on pigem ise ilusaks muutunud ajaga ja /või tänaseks järvedeks kuulutatud. Nagu Trapi kärjään Männikul kus on see wake'i süsteem peal.
(26-11-2020, 11:47 AM)PlyVal64 Kirjutas: Meil on palju asju Seadustes kirjas, mida mitte keegi isegi ei plaani täita!
...
Seega saad 1000 raha eest kaebvandusloa näiteks 25-aastaseks perioodiks, sellest 5 kaevandad aktiivselt 95% lubatud mahust, teenid raha ja maksad riigile makse, 20 aastat tiksutad seda pommiauku niisama kasutades viimast 5% mahtu ja ootad "looduslikku uuenemist". Reaalsus! Ise teeks samamoodi
Tsitaat: kaevandajate kohustuste täitmisel.Selle nimi siin riigis on PANKROT. Edasi oled jälle puhas poiss ja võtad järgmise kaeveloa, kasvõi tankisti nimel.
(09-05-2010, 20:37 PM)Regardman Kirjutas: Stalinlismi aegu paigaldati teede-ristmike lähedusse erinevaid monumente, mis pidid ilustama teeäärt. Tänaseks olla säilinud neid vaid 3tk (kits Viljandimaal, karud Võrumaal, kombainer Pärnumaal). Kes teab, kus neid veel oli ja mis nendest saanud on?Tln-Pärnu mnt Rapla ristmik Märjamaa lähedal. Juhuslikult leidsin netist.
(17-12-2021, 09:19 AM)speedsta Kirjutas: Uudiseid Saaremaalt: https://www.err.ee/1608438761/pildid-saa...paranditeeEi vasta, vaid kommenteerin näidatud pilte (hea, et teema üles on võetud).
Ps.pilt 6, kilomeetripost. On see sinine värv reglementeeritud koodiga?
(17-12-2021, 10:15 AM)olevtoom Kirjutas:Minu teada ei olnud vene ajal värvikoode kasutusel, olid nimetused, mille piires tegelik toon kõikus üsna suurtes piirides.(17-12-2021, 09:19 AM)speedsta Kirjutas: Uudiseid Saaremaalt: https://www.err.ee/1608438761/pildid-saa...paranditeeEi vasta, vaid kommenteerin näidatud pilte (hea, et teema üles on võetud).
Ps.pilt 6, kilomeetripost. On see sinine värv reglementeeritud koodiga?
1. Pildil nr. 2 on venekeelne "keelutsoon" valesti kirjutatud.
2. Kollaste kohaviitade šrift tundub kahtlaselt tänapäevane, n.-ö. ülerestaureeritud.
3. Minu ähmase mälestuse järgi ei eksisteerinud kollased kohaviidad ja "rippuvad" bussipeatuste sildid ajas koos.
Aga põhimõtteliselt kena ettevõtmine.