Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
See esimese pihusti toru jah mõeldud selleks protsessiks mida 2715 just kirjeldas aga, et see protsess ka toimiks peaks pihustite kvaliteet natuke s...m olema. Nende mootoritega sai kunagi tugevalt mässatud ja kogemus näitas, et mida sealt torust ei tulnud oli diisel. Pihustid olid nii tihedad, et toru ainult higistas kuid tilkuma ei hakanud ja "määrimisest" ei saanud midagi rääkida.
Aga nüüd küsiks teemaalgatajalt, et ehk paneb Lgp. ksf. siia mõne jutukese sellest mida mootori juures tehtud sai. Mida vahetatud ja kuidas kaasaegsed varuosad sobisid? Nagu ma aru sain siis käidi küllaltki sügaval mootoris sees.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 43
Teemad: 1
Liitus: Feb 2017
Maine:
0
Hetkel ajan varuosi kokku aga suuremaks remondiks läheb kevade poole, kui ilmad soojemad.
Plaanis mootori remont siis, kolvid, rõngad, tihendid.
Ega nende juppidega siin Eestis enam kiita pole ja keegi sulle tellima neid ka ei hakka kuskilt.
Hetkel sain veel viimased kolvid, rõngad ja mootoritihendi sarja agromarketist kätte.
Proovin saada Ukrainast või Poolast komplektse plokikaane ka kuidagi, asjal nagu hinda ei ole aga transpordiga pigem raske.
Postitused: 1,229
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
Nati rooli peale ehitamist harrastati juba mitukümmend aastat tagasi. Kadunud vanaisa tegi oma T-74 selle peale. Nii, et see on üks mõistlik suund küll. Muidugi - kas natist just on mõistlik midagi mõistlikku ehitama hakata?
Postitused: 1,295
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
24
Ma võtaks seda hoopis nii, et kuna praegusel ajal keegi vana natiga masstööd ei tee, siis pigem oleks just mõistlik sellega midagi ebastandardset teha.
Postitused: 20
Teemad: 0
Liitus: Dec 2020
Maine:
2
Mis puutub jalaga gaasi lisamisele siis cati buldooseril töötab gaasipedaal vastupidiselt !Vajutad pedaali-pöörded maha ja lased pedaali lahti siis pöörded juurde !!!
Postitused: 43
Teemad: 1
Liitus: Feb 2017
Maine:
0
Tervitused kõigile.
Kas siin kellegil ei ole pakkuda dt-75le smd mootorile klapi juhtpukse?
Sise läbimõõt 11mm, välis läbimõõt 20mm, pikkus 80mm.
Mingi vene tootekood peaks olema selline 14-0603, selle järgi näeb vähemalt googlist pilte.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Neid pukse treiti juba kolhoosiaja lõpus sest olid 80% praak mis sisse ei läinud või läbi kukkusid.
Hea materjal oli E kombaini malmraskus millest lõigati saega kuubikuid ja tõesti uskumatult hea malm peene teraga.
Pigem katsu vanarauast leida sinna toodud värskem mootor lindi või kombaini pealt või tuleb omal treida.
Hea toorik on malmist valatud nukkvõll mida saab kilohinnaga lammutustest ja remondikodadest kes Paraolümpoaid ja Jalkswageneid remondivad.
Postitused: 43
Teemad: 1
Liitus: Feb 2017
Maine:
0
Tere.
Kas keegi oskab öelda smd-14 mootori pihustite avanemise rõhu?
Pihustid sai stendi viidud ja uued otsad ka aga oleks vaja paika timmida ka.