(03-09-2023, 08:14 AM)v6sa Kirjutas: Lihtne käsitseda umbes kuutkümmet erinevat lülitit? Ja aega neid näidikuid jälgida sõitmisel? Pardainseneri on vaja
Kust auväärne tsiteeritav niipalju lüliteid kokku sai?
1 Pealüliti mis katkestab akude sektsioonide ühendused ja asub umbes seal kus kapoti avamise kang.
2 Regenereeriva pidurduse lüliti mis asub keskkonsoolis.
3 Võimsusepiiraja nupp mis asub pidurduse selektori kõrval.
4 Kui on nelikveoline siis seal veel nupp millega saab jagada võimasust ette ja taha et muuta auto käitumine omale sobivaks (mina keeraks kohe 40% ette ja 60 taha kui libe).
5 Midagi veel kindlasti aga see oleks ka kõik millega auto elektriosa seadistada.
Armatuuris kütusenäidiku asemel voltmeeter millele tekib näit kui süüde sees ja kus on ka laetuse kriipsud.
Spidomeeter tavaline.
Tahhomeetri asemel on mootori(te) võimsus kilovattides ja all ökonomaiseri asemel ampermeeter mis näitab akust võetavat voolu miinuspoolel ja regenereerivat pidurdust, laadimist plusspoolega.
Temperatuurinäidik näitab vaikimisi mootori-kontrolleri jahutusvedeliku temperatuuri mis ka salongi kütab ja annab aimu kas peab gero käivitama kui külm on.
Akude temperatuuri saab näha kui vajutad nuppu järjest niipalju kui sektsioone on ja süttib kollane tuli kui temperatuur on kõrge ja punane kui kriitiline.
Ei erine ju kuigi palju sisepõlemise jõul liikuvast jõuvankrist?
Plussina pedaali vajutades näed kohe ära kui akude pinge kukub järsult ja järelikult on akud külmad või tühjad.
Umbes paaripäevase kasutuse järel suudab juht kes enne suutis sisepõlemise jõul liikuvat autot juhtida ja kütust õigel ajal tankida jälgida ja hallata ka elektronide jõul liikuvat jõuvankrit.
Boonusena saab auto käitumist libedal reguleerida omale sobivaks veojõudu jagades mis pole mehaanilise ülekandega võimalik.
Kui pidamist pole saab reguleerida võimsuse vastavalt pidamisele ja lumes kohaltvõtt ning kiirendamine saavad toimuda ilma kraapimata.
Lööge mind kasvõi häbiposti aga sellise autoga oleks lõbus sõita soovi korral ja mingeid poole esiseinasuurusi ekraane 77 alamenüüga poleks vaja vaid piisaks 20cm x 10cm ekraanist mis näitab raadiojaamu ja navigatsiooni ning talitleb pardakompuutrina.