Postitused: 5,825
Teemad: 742
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Suure tõenäosusega DKW NZ350, esimene seeria.
Aga: raami tagumine ots on ümber tehtud. See oli kõva, mitte vedrustusega. Oleks mootori pilte või raami/mootori number, saaks täpsemalt öelda.
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Suured Tänud Valdole kes ikka ja jälle hädast välja aitab !
Siin siis Valdo arvamus :
Paraja hübriidi ja isearetisega. Paak, esiporilaud ja spidokorpus viitavad 1930ndate DKW-SB-200le või KM-200le kui ma nägin pildilt õigesti, et esihargi põsed on avadega, mitte täis, nagu IŽ-350-l. Samas on raam tagant poolt tugevalt ratsitud ja sellele on paigaldatud (arvatavalt IZi) tagaratas ja vedrustus. Tagaporilaud ei ole kindlalt DKW oma, samas esimene on arvatavasti kindlalt jälle DKW oma. Tõnenäoliselt lõpeb \"DKWndus\" raami püstposti kohal ja tagapool on puhas Iž. Kuna mootor puudub, siis ei saa selle kohta järeldusi teha.
Arvatavasti on keegi 1960ndatel või hiljem teinud DKW ja IŽi jäänustest endale ratta.
vanatehnikahuviline Valdo
Selge
kui ma sellele järele lähen eks ma siis pärast otsi mis number sealt välja tuleb !
Postitused: 5,044
Teemad: 210
Liitus: Mar 2005
Maine:
161
Kisub ka vägisi sõnavõtma. Esiporilaud, hark ja paak sobivad SB mudelitele. Raam pildil suht ähmane, paagi alt aga tulevad välja 2 rauda, kas juba isetehtud või tehase omad. Samuti ei eralda raami profiili eespool osas, NZ kinnine 4-kant, SB jms. kaelaosa poltidega alla ja paagialla siirduvate osade külge kinnitatud. Kahjuks raamile stantsitud number raami tagaosas, kaelaosa alum. silti jällegi silma ei hakka? Eks neid numbreid taoti usinalt hädaga üle. Omal üks SB käigukasti jäänus, kuhu löödud uus number ja igaks juhuks veel NSU et miilitsamees ikka usuks et ratas tõesti dokumendile vastab!
Postitused: 5,044
Teemad: 210
Liitus: Mar 2005
Maine:
161
Tegu siis ikkagi ilmselt DKW SB mudeli baasil valmistatud aparaadiga, esiosa suhteliselt originaalis v.a latern . Raame tegelikult peaks piisavalt olema, kui origin. mootor olemas (ilmselt pole?) siis võiks originaali poole punnitada aga miks mitte ka sellisel kujul tast midagi teha! Parem ikka kui vanarauaks!
Postitused: 5,825
Teemad: 742
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
On Sul vähemalt mootor olemas?
Osadel raamidel on number esihargi kinnituse juures..uuri seal mõlemalt poolt põhjalikult.
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Mis mudeli tagaamodid on kasutusel ja kas neid veel uutena kuskil saada ka on ?
Postitused: 2,005
Teemad: 234
Liitus: Jan 2003
Maine:
3
Neil ei ole tagaamorte.
Dad.