M Ta 6-1
#1
Eeldan, et antud masin käib uunikumi alla, siis siia see link:

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=9459

Homme algavad ettevalmistustööd metallikokkuostu minekuks. Järeldused tehke ise.
Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent - http://www.suhtesepp.com
Vasta
#2
Täna hommikuse seisuga oli see masin veel ühes tükis. Aga ilmelt mitte enam kauaks Sad Nii et kiirustage, kes veel kahtlevad! Masin on ARKis ilusti arvel, sõitis viimati suvel 2004.
http://kodu.pri.ee/ta/index.php?sisu=baas&ID=288 - sinna peaksid varsti ilmuma värsked pildid.
Kui kellegil vedeleb kasutult mõni ENSV aegne autonumber seeriast д****EA või у****EA, siis võite seda mulle pakkuda !
Vasta
#3
Õnneks meie üsna ootamatu külm säästab vaest isendit paratamatuna näivast teekonnast
Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent - http://www.suhtesepp.com
Vasta
#4
nii küsin tuttava huvi pärast:
kas buss on ise võimeline liikuma?
nagu ma aru saan asub sõiduk tartus, ise asume haapsalus, kas sealt poolt on võimalik tellida ka mingit transat et sõiduk siia jõuaks?
ja palju siis lõpp kokku võttes see hind on?
Vasta
#5
Ma küsin ka, et kas nüüd on Ilmandu küla, mis rahvasuus tuntud Lollidemaana, jõudnud kätte rahahäda, et tükikest ajalugu, mis seejuures täiesti kabe, on vaja hävitamisele viia? Aru ma ei saa... kurat, kui muud teha pole, kinkigu ära. Aga ei rahahimu on vist nii suur. Ja selles teises threadis visatud jutt, et 4kilo pole mingi raha. Jesper, jutumees, võta siis see 4 tonni ja osta ära! Kurat, ma käin ise selle raha välja ja kingin Järva-Jaani pritsumeestele bussi. Uunikute Talveralli puhul. Ja olgu see buss olla! Kurat, mul viskas nüüd tõsiselt ära. Tikutakus tahab üks loll Tartu pikendatud kabiiniga 51\'te lõhkuma hakata, teine loll tahab Eesti bussitööstuse üht viimast kabedat isendit tükkideks lõigata. MIS TOIMUB? Selle 4tonni ma leian, isegi ajakirjaniku väikese palga kõrvalt. Nüüd on veel sponsorit vaja, et buss Järva-Jaani viia ja seda soovitatavalt 12.veebruari pealelõunaks, kui me oma uunikute karavaniga sealt läbi sõidame.
Täitsa liikuva vanatehnikata kohe...
Vasta
#6
Neli tonni ei ole tõesti suur raha selle bussi eest ja olen mitu päeva mõelnud, et ostaks,teeks korda ja hakkaks külast külla sõitma ja \"vanarauda\" koguma.Aga jah.Vedu Saaremaale maksab...Vrakigaleriis on pea samasugune buss Orissaares.Kas see liigub?Kas see ei ole teel EMEX-sisse?Väga kena buss oma kujult.
Vasta
#7
Vend!
Buss ei asu Tartus vaid Tallinnast 10 kilti mööda Klooga maanteed.
Buss on liikumisvõimeline, kui tosool sisse kallata ja aku peale panna. Olematu hind enam olematumaks ei lähe.

PlyVal64
Ilmandu küla jaguneb kaheks nn Lollidemaa ja vana küla - ehk linna poolt tulles paremal on lollidemaa ja vasakul ilmandu küla. Buss asub vanas külas ja ei ole seotud rikkustega panga äärel. Praegune bussi omanik maksis isendi eest mõni aasta tagasi mäletamist mööda üle 5000 eegu pluss transport eesmärgiga lastele teha suvemaja. Kahjuks lapsed sellest ei huvitu ja kuna rauahunnik hoovis rikub vaadet, siis oleks vaja sellest lahti saada. Ise sellega tegelema ta ei hakka, masinaid mis taastamist tahab on tal veelgi.
Samas ei näe ma ka põhjust, miks ta peaks selle niisama kellelegi ära andma, kui ise on sinna raha sisse pannud ja enamuse annaks emex (loe: kuusakoski) tagasi.

tõnuv
Kui mente ei karda, siis transport saaremaale maksab bens+praamipilet (lisaks väike närvikõdi ja müranauding). Pidurid peaks ka ennem üle kontrollima
Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent - http://www.suhtesepp.com
Vasta
#8
Võttes PlyVali jutust välja ebatsensuursed sõnad, on jutul jume sees viia see buss Järva-Jaani.

Kui buss on liiklusregistris arvel, siis on võimalik bussi seaduslik toimetamine Järva-Jaani. Vajalik on teha lühiajaline kindlustus. Kui ülevaatus enam kehtiv ei ole (peaks olema kehtiv reg.märgi ning jutu järgi, et eelmisel suvel sõitis), siis tuleb sõit deklareerida remondikohta sõiduna. Vaja ka juhti, kelle vastava kategooria juhiluba.

Mina olen valmis PlyVali algtatud projekti omalt poolt toetama. Kui meie kahega liituks veel vähemalt 2 inimest, siis oleksin nõus kuni 25% ulatuses kulusid kandma, st 1000 krooni.
Vasta
#9
Siiski rohkem huvitatud Orissaares olevast bussist.Kui ilmad soojenevad lähen sinna kanti vaatama.Vaevalt et hind nii soodne on, aga ikkagi Saaremaa ajalooga seotud.Kui istmeid salongis pole, kas siis C-katist ei piisa?
Vasta
#10
Toetan PlyVali ja IndrekSirgi algatust, so. rahaliselt.

Lugupidamisega
Sm. Tasku

Eesti Volga Selts
Vasta
#11
Aitäh, sõbrad! Kuidagi väga südantsoojendav on lugeda Teie mõtteavaldusi Eesti autotööstuse jäädvustamise üle. Oleme siin omaltpoolt üritanud ka midagi ära teha. (Kasvõi esialgu vanaautode varjupaiga I etapi rajamise näol) Kuna tegeleme alaga nn. ühiskondlikus korras, siis oleme võtnud seisukohaks, et väikeseid finantsvahendeid, mis meil õnnestub ise teenida, kasutame tehnika kokkuveoks ja veidi ka vanatehnika ilme parandamiseks. Paraku ei jätku enamaks. Seetõttu oleme vastu võtnud annetuste-kingitustena valdava osa oma 107 sõidukist ja 11 haagisest. Uskuda, või mitte? Aga näete, leidub veel Eestimaal aateliselt mõtlevaid firmajuhte kui ka eraisikuid. Samas mõistan ma väga hästi kodanikku, kes ise masina raha eest soetanud. Seda enam teeb rõõmu, et vastutulelikud ja abivalmis foorumlased oma abikätt pakuvad. Konkreetsest juhusest niipalju, et kui isend veel saadaval on, siis oleksime temast huvitatud küll. Kui soetamisel toetajaid leiduks, siis äravedu oleks meie poolt. Vastutasuks abistajaile oleks nime kandmine muuseumi kroonikaraamatusse, varjupaiga kodulehele ja autosaunaõhtu Talveralli ajal koos lummehüppamisega. Vaadake ka : varjupaik.jjts.ee ja hoidkem sidet! Veelkord suured tänud! Tuve Kärner.
PS. Kui ei õnnestu meil isendit ära osta, siis ehk lubab omanik mõningaid detaile demonteerida?
Vasta
#12
Läksin ennist PlyVali jutuga nii kaasa, et jäi sootuks kahe silma vahele, kas asjaosalised ise asjast huvitatud. Tore on, et asi siiski õigesse kohta läheb. Minu meelekindlust see tõstis. Masin ostmata ei jää.

Vasta
#13
Broneerin kaks saja kroonist C-aktsiat, mis ilmselt ei sisalda sauna piletit. Kuidagi imelik on kõrvalt vaadata Tartu-Kuusakoski liini avamist kui on võimalik marsruuti muuta.
Seega kutsun teisigi \"mossemehi\" ja õppivat noorsugu osalema C-aktsiate näol.

Avaldage arvenumber!!!
Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#14
Väga meeldiv, et mina pole ainuke kes selle bussi saatuse pärast muretseb Smile

Kuigi omal on plaanis vaba raha hoopis selle Tartu masina Järva-Jaani orgunnimiseks kulutada. Aga nii 500 EEKu või natuke peale leiab ka selle bussi jaoks kui juba teisi toetajaid ka on Smile

Bussi enda kohta veel niipalju et ülevaatus on tal ammu läbi - 2004 suvel oli temaga sõidetud vaid ühest hoovinurgast teise. Praegune omanik teda ümber registreerinud pole, registrijärgne omanik pidi kuskil Kiili vallas asuma. Toolidest, mis bussist välja võetud, pidi kah mingi osa alles olema.
Kui kellegil vedeleb kasutult mõni ENSV aegne autonumber seeriast д****EA või у****EA, siis võite seda mulle pakkuda !
Vasta
#15
Nõus paari nn C-aktsiaga toetama.
Igal korralikul maamehel peab olema vähemalt üks Moskvitš.
Vasta
#16
Sama siin.
Vasta
#17
Milline südantsoendav reaktsioon. Helistasin Tommile (bussi omanik), ta läks juba mootorit soendama....

Vajadusel olen ka nõus C aktsiaid soetama
Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent - http://www.suhtesepp.com
Vasta
#18
Toetan 500 kr-ga.
Vasta
#19
No nii:

Vahekokuvõte
PlyVal64 1000.-
indreksirk 1000.-
Sm Tasku ???.-
Piibur 200.-
SimmuJee 500.-
eno1 200.-
pppp 200.-
TAR 500.-
ise panen ka 200.-

Seega asendan vägivaldselt Sm Tasku küsimärgid 200 krooniga ja loeme raha kokkusaaduks. Kuna muuseumipapa on nõus lahkelt oma tulevasele varale ise järgi tulema siis on vaja ainult arvenumbrit, kuhu raha üle kanda. Kui kellelgi selle vastu midagi ei ole, siis avalikustaksin oma konto ja muud rekvisiidid:

221010872489 (Hansapank)
Nimi Kristo Pals
mobiil 5016289
telefon tööl 717 1379
selgitusse palun märkida Ta6-1 ja oma automoto foorumi kasutajanimi

Kui mingil põhjusel raha kokku ei saa paari nädala jooksul, kannan raha bussisoetajatele arvele tagasi. Kui raha koos võtan ühendust muuseumipapaga ja lepin kokku kuidas ja kust bussi võiks kätte saada. Bussiga koos saab muusemuipapa kaasa annetajate nimed koos summadega - saunapiletite ja muude hüvede jagamine jääb muuseumipapale.

Seega esimene 200 ootab lisa.
Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent - http://www.suhtesepp.com
Vasta
#20
Ei uskunud, et üleskutse areneb nii tormilise kiirusega.
Teen homme ülekande.

Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne