ZIL 130
#41

Üks uuem teleskoopnoolega 130 kraana (2571) asub Taebla vallas ühe kohaliku ettevõitja laoplatsil.
Ning ZIL-kallureid (põhiliselt 4502) on Haapsalus sõitmas või lihtsalt olemas vähemalt neli-viis,lisaks olen viimastel nädalatel paari (ja veel vana esiplekiga) masinat Lääne-Tallinnas ringi vuramas näinud.
Vasta
#42

Üks täiesti toimiv/sõitev ZIL 130 on ka Eesti Mereakadeemial. Just eelmine nädal nägin seda linnavahel sõitmas. Ustele on maalitud Mereakadeemia logo.

Aga ZIL-ga on endal head mälestuse 80-ndate keskelt ja lõpust, kui väikese poisina sai onuga koos mööda Eestit ringi sõidetud. Tol ajal oli kindel soov tulevikus ise ka \"sillijuhiks\" hakataSmile Algul tavalise porteautoga. Hiljem, vist aasalt 87-88 poolhaagisega. Kusjuures sellele poolhaagisele monteeriti külge \"Fiskarsi\" palgitöstuk. Toimus see REV-is. Numbrit ei mäleta, aga asus Suur-Sõjamäel.

Selle poolhaagise kabiinis olen isegi ühe öö pidanud mööda saatma, kui olime veidi pikemal sõidul. Istme seljatoed sai panna istmete ette, nii et tekkis üsna korralik magamisase, kuhu kahekesi kõrvuti ära mahtus.
Vasta
#43

nonii saaremaal ka täitsa olemas, kes elu eest kes loojakarjas
1) saaremaal on selliseid kraanasid koguni kaks kui ma neid viimati nägin:
[Pilt: IMG_3656.jpg]
2) Saaremaa päästeteenistuses on selline zilli proua seismas, enda mäletamist mööda on see ka veel müügis
[Pilt: IMG_3666.jpg]

Vana tehnika ja veokite huviline
Vasta
#44

aga kui8 suur piin on tavalisele zilile vahele panna kamazi mootor, kas tuleb vahetada terve süsteem ( käigukastid jne) või annab mootori lihtsamalt vahele mahutadA? olen just huvitatud kamazi mootori vahele arétamisest sest mootor omal olemas. ja põhiline küsimus KAS MAHUB?
Vasta
#45

skorpion3 Kirjutas:aga kui8 suur piin on tavalisele zilile vahele panna kamazi mootor, kas tuleb vahetada terve süsteem ( käigukastid jne) või annab mootori lihtsamalt vahele mahutadA? olen just huvitatud kamazi mootori vahele arétamisest sest mootor omal olemas. ja põhiline küsimus KAS MAHUB?
Ei mahu kindlalt tava-ZILle Kamazi mootor. Just Kamazi mootori pärast ongi ZIL133 kabiini nina pikemaks ehitatud.

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#46

kas zil 133 plekke on võimalik kasutada siis tava zil 130\'l ? või on see puhas lollus. krt lootsin et on võimalik sokutada sinna kamza moto aga paistab et see on täiesti võimatu
Vasta
#47

ZIL 133GJ raami esiosa on pikem kui tava-130-l.
Olen aga kuulnud,et kunagi olevat Lihulas ühele 130 sadulale aretatud MAZ-i V6 diisel (JaMZ-236),kuid selleks oli tulnud ka kabiini \"tulemüüri\" ümber teha,muidu poleks diisel mahtunuud.
ZIL-645 diisli sobivuse kohta 130-le ei oska midagi öelda.
Vasta
#48

njaa, polegi päris ise vaadanud sinna zil\'i kapote alla seega ei teagi palju ruumi on. kahju kui pole kamazi moto jaoks ruumi, kuigi see ei tundu ometigi nii suur :S lootsin muidu omale ehitsda ühe mini rekka Big Grin sest zil ise on suht hea toorik millest teha Toungue . krt panen 133 esi selle ribi ( kannel vist selle nimi) ja siis juba ruumi küll. muidugi kas kuidas tuleks raamile kinnitus ja jne jen seda ei tea. igatahes nagu ma teist aru sain siis pole lootuski seda teha. Tänud kõigile vastamise eest
Vasta
#49

ZIL pütt on ka suhteliselt haruldane:
http://www.zone.ee/andres222/slides/IMGP9898.html
http://www.zone.ee/andres222/slides/IMGP9900.html
Vasta
#50

Tartus avastasin ühelt kinniselt territooriumilt ZIL-MMZ-555, mis on suhteliselt haruldaseks muutunud.
Vasta
#51

ZiL-MMZ-555 Tartus 2005. aasta esimestel päevadel. Mul puuduvad siiski andmed, et tegu oleks just kaasfoorumlase andres22 poolt eelmises postituses mainitud isendiga:

http://img425.imageshack.us/img425/4940/...ize9ix.jpg


Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#52

Minu avastatud isend on tumerohelise kabiiniga. \"Sillu\" pildistatud isendit ise pole näinud.
Vasta
#53

Täna jäi Ehitajate-Sõpruse ringil silma Baltifalt'i logodega vanatüübilise (põhilatern üleval) esikandlega 130 madel,millel veel hüdrotõstuk.Tegu täies elujõus masinaga.
Vanatüübiline nina on siiski suht haruldane võrreldes hilisemaga.
Vasta
#54

andres22 Kirjutas:Tartus avastasin ühelt kinniselt territooriumilt ZIL-MMZ-555, mis on suhteliselt haruldaseks muutunud.
Eksisin, nägin natuke lähemalt, tegu sellise kastiga ZILiga:
http://img218.imageshack.us/my.php?image=kallur20mb.jpg
Mudelitähiseks peaks olema ZIL-MMZ-4505.
Selline ZIL 130 kaaluremonditöökoda on Viljandis:
http://www.automoto.ee/galerii/view_phot...d=IMGP9574
http://www.automoto.ee/galerii/view_phot...d=IMGP9575
Teine, kehvemas olukorras samasugune isend on varuosadeks (teisel pildil natuke näha), kuid seda pildistada ei lubatud.
Vasta
#55

"Ümmarguse" kastiga ZIL kallur tassib Pärnus "Reneti" firmast mulle liiva tööplatsi peale. Vahel betooni ja killustikku kah. Kast küll ümar aga mis tal sääl kapoti all on või mis mudel auto ise, krt seda teab, põle uurind.

loll on loll olla.
Vasta
#56

Ühes kohas Viljandimaal:
[Pilt: metsklateeresize6ml.th.jpg]

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#57

Sillu Kirjutas:ZiL-MMZ-555 Tartus 2005. aasta esimestel päevadel. Mul puuduvad siiski andmed, et tegu oleks just kaasfoorumlase andres22 poolt eelmises postituses mainitud isendiga:

http://img425.imageshack.us/img425/4940/...ize9ix.jpg
Ilmselt sama eksemplari nägin täna Tartus sõitmas.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne