Mis autost on pärit raadio A-8M?
#1

Valmistajatehase nimelühend on МРТП (võimalik, et tehas on Бердской радиозавод). Mark ja mudel A-8M, tootmisaasta 1957, mass 3,2 kilogrammi. Vastuvõtjast A-8 erineb lülitatavate klahvide puudumise poolest, on vaid kaks keeratavat nuppu (käepidemed kahjuks puuduvad). Skaalat iseloomustavad sellest allapoole kirjutatud numbrid 1 kuni 9. Skaala osuti liigub parema nupu keeramisele vastassuunas. Aparaadist väljub 6 juhet ümarasse pistikusse. Antennipistik on esiküljelt vaadates paremal, valjuhääldiliides vasakul. Mis autole seda võidi paigaldada?
Vasta
#2

metalliotsija Kirjutas:Mark ja mudel A-8M, tootmisaasta 1957, mass 3,2 kilogrammi.
...
Mis autole seda võidi paigaldada?

3. seeria Pobi, v.l. aastad 1955-58. Oli nendel isenditel tehasevarustuses ja arvatavasti toodeti ka mingi hulk neid raadioid ka jaevõrku, et paigaldada vanematele Pobidele ja muudele autodele, mis raadiot vajasid ja kus seda tehases ei olnud pandud.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#3

Suur tänu, Valdo!
Vasta
#4

metalliotsija Kirjutas:Valmistajatehase nimelühend on МРТП (võimalik, et tehas on Бердской радиозаводWink. Mark ja mudel A-8M, tootmisaasta 1957, mass 3,2 kilogrammi. Vastuvõtjast A-8 erineb lülitatavate klahvide puudumise poolest, on vaid kaks keeratavat nuppu (käepidemed kahjuks puuduvad). Skaalat iseloomustavad sellest allapoole kirjutatud numbrid 1 kuni 9. Skaala osuti liigub parema nupu keeramisele vastassuunas. Aparaadist väljub 6 juhet ümarasse pistikusse. Antennipistik on esiküljelt vaadates paremal, valjuhääldiliides vasakul. Mis autole seda võidi paigaldada?
A-8-l ei olnud ka klahve nagu pildilt näha http://oldradio.qrz.ru/radios/117.shtml A-8 raadiot toodeti Pobedadele ja Moskvitš 402-le- ainuke erinevus seisnes paneelikujunduses. Tootmise lõpul võis A-8 saada moderniseeritud ja seega lisandus tähis M. Kui Sul on mingeid selle raadio detaile pakkuda või soov raadio müümiseks siis võib minuga privaatpostis kontakteeruda.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#5

Minu valduses olevale A-8M-le saab pilgu heita siin:
http://www.pilt.ee/photo/319940/6303233/

Edit: pilt.ee ei lase piltidele \"otse\" ligi. Muutsin pildi lingi selliseks, et kõik peaks seda nüüd nägema.
Vasta
#6

metalliotsija Kirjutas:Minu valduses olevale A-8M-le saab pilgu heita siin:
http://pilt.ee/i/p/3/23/06303233832efe.jpg

You are not authorized to view this page. Ehk ei näe.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#7

Pane refresh ja kohe näed.
Päris pobi raadio see ei ole kuna pobil kasuatati teist sifferplaati. Kas see oli kasutusel äkki mõnes mosses.

Priit Kuldsaar
priit@made.ee
+372 510 9332
www.vanaautod.eu- kollektsioon piltidel
Vasta
#8

pkuldsaar Kirjutas:Pane refresh ja kohe näed.
Päris pobi raadio see ei ole kuna pobil kasuatati teist sifferplaati. Kas see oli kasutusel äkki mõnes mosses.
Pilti suurelt vaadata ei lase, aga ka sellelt väikselt on ühtteist näha. See on Moskvitš 402 raadio.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#9

metalliotsija Kirjutas:Valmistajatehase nimelühend on МРТП (võimalik, et tehas on Бердской радиозаводWink. Mark ja mudel A-8M, tootmisaasta 1957, mass 3,2 kilogrammi. Vastuvõtjast A-8 erineb lülitatavate klahvide puudumise poolest, on vaid kaks keeratavat nuppu (käepidemed kahjuks puuduvad). Skaalat iseloomustavad sellest allapoole kirjutatud numbrid 1 kuni 9. Skaala osuti liigub parema nupu keeramisele vastassuunas. Aparaadist väljub 6 juhet ümarasse pistikusse. Antennipistik on esiküljelt vaadates paremal, valjuhääldiliides vasakul. Mis autole seda võidi paigaldada?

Amatöörautojuhi käsiraamatus 1957a on ühel pildil mosse M402 raadio mis välimuselt sarnaneb kirjeldatule

M408-65, GAZ24-77, UAZ, RAF
http://www.garaaz.eu/
Vasta
#10

See on lapmraadio---> mis teeb tema üsna haruldaseks. Enamasti tahavad elektronlambid saada 200v anoodpinget(autoaku 12v). Seepärast kasutatakse seal spets lampe, mis peaksid töötama ka madala pinge pealt. Selliseid lampraadioid ja selliseid lampe valmistati lühikest aega, sest varsti tulid hoopis palju kompaktsemad transistorraadiod ning selliste spetslampide tootmine lõpetati õigepea ära. Kui seal sees mõni lamp \"otsa on saanud\", siis uute leidmine võib tekitada suurt probleemi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne