A. Palu Raamat
#1

Nimelt ei old veel võimalust, tegelt rohkem aega näppida A. Palu 1951.a 2 Trüki raamatut. Nimelt saan sellega ka lähemalt tutvuda, teatsin et on olemas A. Palu oranž väike raamat ja mootorrattad ja motorollerid hall raamat, aga et ka nii varajane raamat on A. Palu poolt, ja see veel Teine trükk 1951.a


Kas neid varajasi lihtsalt liigub vähe, või tehti neid vähem et neid raskem saada ???

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta
#2

\"Mootorratta juhi õpik\" Teine täiendatud trükk. 1951
Trükiarvuks ütleb raamatu tagatiitel 10 000. Niiväga väike number polegi.

loll on loll olla.
Vasta
#3

\"Mootorratta juhi õpik\" III trükk 1953a, trükiarv 20000
IV trükk 1959a, trükiarv 15000
Need mul olid kohe käeulatusesSmile Pole ise ka I ja II trükki näinudki!
Mul olemas veel:
\"Mootorrattad ja motorollerid\" 1965a, trükiarv 40000
\"Mootorrattad\" (oranzide kaantega) 1976a, trükiarv 30000
Üks huvitav venekeelne raamat \"Mootorrattaste ekspluatatsioon ja remont\" aastast 1956, trükiarv 30000. Seal kirjutatakse isegi M1A, IZ-350/49 ja M72 ettevalmistamisest võistlusteks. Ning tehniliste andmete tabelites nõukogude siklite kõrval ka BMW R35 ja R75 ning AWO 425.
Vasta
#4

selle teise trüki raamatus on ka M72, Iz350 ja M1A välja toodud !

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta
#5

\"Mootorratta juhi ôpiku\" 4. trükis (1959)
on samuti üht-teist M1A, K-750, K175, Jawa-250 ja
-350 ning motorollerite Tuula-200 ja Vjatka kohta.
Lôpupoole on lôik tänavasôidu mootorratta vôistlus-
masinaks muutmise kohta.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne