Mis autoga on tegu (ilmselt 80te datsun)?
#1

või toyota mingi ürgaegne pisike kastiauto ,nagu oleks datsun 100a nina ja kereesiots ja kast taga,hästi tilluke käru on,1l mootor vist ja vanust peaks kah olema sealt 80a kandist,kas sellisel vurril ka mingit väärtust on ,mädaneb teine mul sugulase hoovil,ja ei paista mitte olema iseehitatud vaid nagu ikka tehasest tulnud.pilti kahjuks pole.ees on trummelpidurid veel.kas kellegil on kunagi midagi sellist olnud?
Vasta
#2

Toyota Timangi äkki?
Vasta
#3

hm, trummelpidurid ees viitavad küll millelegi väga eelajaloolisele...
Ei usugi, et toyota 1000 pick up e. \"timangi\" (74-77) enam ees trumleid kasutas.
Variandid on ka Datsun 1000, mida tehti 60ndate lõpus (sellel oli kogu ring trummelpiduritega) või veidi hilisem datsun 1200. Veel üks datsun 1200
Vasta
#4

Teisel (küll, jah, vähe suuremal) tolle ajastu Toyota kaubikul ehk Hiacel siis olid ees trumlid (ise 79 aasta isendit näppinud).
Vasta
#5

81 aasta Toyota Hi-lux Farmer-il ka ees trummelpidurid
Vasta
#6

Arvata võib, et Timangi. See on siiski pakutuist pisim. Seda tasub säästa küll. Vanu japse (1960-1980) on hävitatud väsimatult siiani ja seega muutuvad kiiresti haruldusteks. Näiteks Jaapanis endas pole jälgegi 70-80-90nendate japsi autodest. Seal tulevad maksud peale kui on teatud vanuse auto ületanud. Eks auto fännidel seisab kindlasti mõni,kuid ruumi puudusel on see kallis tegevus. Ennem on vanu japse mujal leida, näiteks Filipiinidel vms. Kuna japsid olid masstoodang ja odav kraam neid ka ei hinnata, kuid disain oli päris lahe. Nüüd juba hakatakse rohkem tähelepanu vanadele japsidele ka pöörama, eriti suurtele kupeedele ja vähe toodetud seeriatele. Kuid neid paistab rohkem olevat kui näiteks teatud Mazda sedaane 60nendatest!! Kujutan täitsa ette, et 10 aastaga kaovad eestist ka 80nendate alguse Cherryd täielikult.

Just a man!
Vasta
#7

timangi ongi just! kellel huvi võin privas kontakti luua kuna mul ka kahju vaadata et toda asja laguneda lastaxe...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne