Zil-i tehaselt ZIS 5 replikad
#1

RTR näitas eile süžeed sellest, et ZIL tehases on Moskva Punase väljaku 9. mai paraadiks koostatud ca 150 tk legendaarset sõjavõitjat Zis 5. Tegu pole muidugi kaugeltki 1:1 koopiaga , sest veermik, mootor jne on tänapäeva ZILidelt. Viivuks näitas kaamera ka kabiini sisemust: sealgi kasutusel moodne rool ja näidikuplokk. Masina kabiin ja veokast paistis aga originaaliga üsna sarnane olevat. Uute ZIS 5-te veokastides on siis plaan veterane võiduparaadil üle Punase väljaku sõidutada.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#2

Väga innovaatiline idee!

Kunagi ajasin ühele Gorki tehase funktsionärile kägu kõrva, et nad kaasaegse tehnika baasil hakkaksid Pobedasid või Emkasid tootma. Turg oleks ilmselt palju laialdasem kui olemasolevate stiilivabade 3110-tega. Sama teed on ju ka VW ja Mini läinud. Igatahes kiidame Zil-i tehase kui ühe novaatorlikuma tehase idee hindele 5+

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#3

Nostalgia müüb küll, aga vähemalt Uus Põrnikas on pärast esimest tuhinat kadunud müügitabelite lõppu, sama kehtib ka Mini kohta (Eestis müüakse kuus umbes 1 masin).

Kuigi huvitav ettevõtmine on see ZIL-i oma kindlasti.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#4

Piibur Kirjutas:Väga innovaatiline idee!

Kunagi ajasin ühele Gorki tehase funktsionärile kägu kõrva, et nad kaasaegse tehnika baasil hakkaksid Pobedasid või Emkasid tootma. Turg oleks ilmselt palju laialdasem kui olemasolevate stiilivabade 3110-tega. Sama teed on ju ka VW ja Mini läinud. Igatahes kiidame Zil-i tehase kui ühe novaatorlikuma tehase idee hindele 5+
Tehasejooniste järgi ehitati Emka kunagisele peaministrile ja praegusele diplomaadile Viktor Stepanovitš Tšernomõrdinile.
90-date keskpaigast mäletan hästi Za Ruljomi sõnumit selle kohta, et Gorki autotehas planeerib nostalgiahuvilistele tootmisse Gaz 21 Volga väikeseeriat.
See kavatsus neil muidugi ei teostunud kuigi dokumentatsioon ja võimalik et ka mingisugune osa stantsidest on GAZ autotehasel siiani alles.
Kurvem lugu on GAZ 14-ga: selle tootmist taheti 90-datel taastada, kuid isegi dokumentatsioon oli Gorbatšovi poolt lastud hävitada, rääkimata stantsidest ja matriitsidest mis sulatusahju rändasid.
Kas oskab keegi selgitada kuidas kooperatiiviajastul toodeti või suudeti ja tasus Venes toota näiteks Žiguli 05/ 07 tiivaplekke (puudus vaid veerenn-muidu enamvähem), Volga 21 tiibu jne. Eestis tean, et meie \"Iris\" stantsis 03 esipõlle, varurattaalust plekki ja tungrauakronsteini.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#5

Aspelund Kirjutas:Nostalgia müüb küll, aga vähemalt Uus Põrnikas on pärast esimest tuhinat kadunud müügitabelite lõppu, sama kehtib ka Mini kohta (Eestis müüakse kuus umbes 1 masin).

Kuigi huvitav ettevõtmine on see ZIL-i oma kindlasti.

Asp

Reeglina müüb filmide järg (ntx 2fast and 2furious, rocky 3, brat2 jne.) halvemini kui \"esimene osa\".Sama kehtib ka nn. nišši autode kohta.Erand kinnitab reeglit muidugi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne