12-12-2007, 00:15 AM
Ettevõtjate välimääraja:
Traditsiooniline ettevõte.
Sul on kaks lehma. Müüd ühe ära ja ostad pulli. Lojused paljunevad, majandus kasvab. Müüd loomad maha ja elad ülejäänud elupäevad saadud kasumist.
Austraalia ettevõte:
Sul on kaks lehma. Müüd ühe maha ja sunnid teist tootma nelja lehma jagu piima. Oled imestunud kui lehm jalapealt kukub ja hinge heidab.
Prantsuse ettevõte:
Sul on kaks lehma. Korraldad streigi, sest tahad kolme lehma.
Jaapani ettevõte:
Sul on kaks lehma. Sa muteerid nad ümber nii, et nende kasv oleks kümnendik tavalise lehma suurusest, tootlikkus aga 20 korda suurem kui tavalehmadel. Siis leiutad neile imelehmadele nutika reklaamtegelase “lemmimon” ning turustad neid üle maailma.
Saksa ettevõte.
Sul on kaks lehma. Sa aretad nad ümber nii, et nad elavad sada aastat, söövad kord kuus ning lüpsavad end ise.
Itaalia ettevõte:
Sul on kaks lehma kuid sul pole aimugi kus nad on.... Teed lõunapausi.
Vene ettevõte:
Sul on kaks lehma. Sa loendad neid ja leiad, et sul on viis lehma. Loendad uuesti ja leiad, et sul on hoopis 42 lehma. Veelkordsel loendamisel avastad, et lehmi on tegelikult kaksteist. Lõpetad loendamise ja avad uue pudeli vodkat.
Sveitsi ettevõte:
Sul on 5000 lehma, kellest ükski ei kuulu sulle. Sa teenid võõraste loomade haldamisega.
Hiina ettevõte:
Sul on kaks lehma. Sul on propagandamasin, et raporteerida täielikku tööhõivet, kõrilõikajad, et arreteerida ajakirjanikud, kes avaldavad tegelikud numbrid.
Inglise ettevõte:
Sul on kaks lehma. Mõlemad on hullud.
Uus-Meremaa ettevõte:
Sul on kaks lehma.... See vasakpoolne on päris armas.....
Traditsiooniline ettevõte.
Sul on kaks lehma. Müüd ühe ära ja ostad pulli. Lojused paljunevad, majandus kasvab. Müüd loomad maha ja elad ülejäänud elupäevad saadud kasumist.
Austraalia ettevõte:
Sul on kaks lehma. Müüd ühe maha ja sunnid teist tootma nelja lehma jagu piima. Oled imestunud kui lehm jalapealt kukub ja hinge heidab.
Prantsuse ettevõte:
Sul on kaks lehma. Korraldad streigi, sest tahad kolme lehma.
Jaapani ettevõte:
Sul on kaks lehma. Sa muteerid nad ümber nii, et nende kasv oleks kümnendik tavalise lehma suurusest, tootlikkus aga 20 korda suurem kui tavalehmadel. Siis leiutad neile imelehmadele nutika reklaamtegelase “lemmimon” ning turustad neid üle maailma.
Saksa ettevõte.
Sul on kaks lehma. Sa aretad nad ümber nii, et nad elavad sada aastat, söövad kord kuus ning lüpsavad end ise.
Itaalia ettevõte:
Sul on kaks lehma kuid sul pole aimugi kus nad on.... Teed lõunapausi.
Vene ettevõte:
Sul on kaks lehma. Sa loendad neid ja leiad, et sul on viis lehma. Loendad uuesti ja leiad, et sul on hoopis 42 lehma. Veelkordsel loendamisel avastad, et lehmi on tegelikult kaksteist. Lõpetad loendamise ja avad uue pudeli vodkat.
Sveitsi ettevõte:
Sul on 5000 lehma, kellest ükski ei kuulu sulle. Sa teenid võõraste loomade haldamisega.
Hiina ettevõte:
Sul on kaks lehma. Sul on propagandamasin, et raporteerida täielikku tööhõivet, kõrilõikajad, et arreteerida ajakirjanikud, kes avaldavad tegelikud numbrid.
Inglise ettevõte:
Sul on kaks lehma. Mõlemad on hullud.
Uus-Meremaa ettevõte:
Sul on kaks lehma.... See vasakpoolne on päris armas.....
loll on loll olla.